SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolquote:Op maandag 8 juli 2019 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vertrekt volgend jaar pas (volgens de gemaakte afspraken met Ajax)"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tadic Baas.
Marc isn't goed bezig. Heeft deze touwtjes goed I handen. Heerlijk duo ook. Van der Sar en Overmars...Genieten..
Love is in the air!![]()
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tadic Baas.
Marc is goed bezig. Heeft deze touwtjes goed I handen. Heerlijk duo ook. Van der Sar en Overmars...Genieten..
Love is in the air!![]()
Wat heerlijk thuiskomen dit.
Tadic.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mooi bericht!
En dan volgend jaar alsnog naar China vertrekkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Mensen die dachten dat Tadic zou vertrekken. Deze gozer kon gewoon in de PL blijven maar koos bewust voor Ajax vanwege z'n jongensdroom en omdat z'n gezin het in Nederland naar zijn zin heeft. Een lang verblijf was niet meer dan logisch.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Graag jullie hulptwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 08-07-2019 om 18:20:23Ik twijfel wie ik dit jaar achterop mijn Ajax wedstrijdshirt laat zetten? Wat zou ik doen? In de veronderstelling dat Ziyech en De Ligt vertrekken reageer retweet
AFCA!![]()
Tagliafico natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
Graag jullie hulptwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 08-07-2019 om 18:20:23Ik twijfel wie ik dit jaar achterop mijn Ajax wedstrijdshirt laat zetten? Wat zou ik doen? In de veronderstelling dat Ziyech en De Ligt vertrekken reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.AFCA!![]()
Wil je Tadic niet vergelijken met die parodie op een voetballerquote:Op maandag 8 juli 2019 18:35 schreef Caland het volgende:
De Servische Dirk Kuyt die trainer wordt. Dat kan alleen maar genot worden.![]()
Neres.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Tadic lijkt me een veilige keuze.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Ekkelenkampquote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Tadic mocht willen dat hij op deze leeftijd een fractie had bereikt van Heteren Kuyt bereikt heeft.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.![]()
Hagi!quote:Op maandag 8 juli 2019 18:48 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
Wat staat hier?quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic mocht willen dat hij op deze leeftijd een fractie had bereikt van Heteren Kuyt bereikt heeft.![]()
Ik heb Tadic nog nooit een CL finale zien spelen.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kuyt qua domineeteksten? Want qua voetballer is Tadic natuurlijk 10x beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een visie heeft deze manquote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik word echt gek van de Tadic geruchten
Kan een mod Tadic. Gaat. Niet. vastpinnen?![]()
Hopen dat Tadic zijn niveau vast kan houden nu. En hoe hij zich kan inschikken op het moment hij ouder wordt.![]()
Jij zit vroeg aan de drank zeg.quote:Op maandag 8 juli 2019 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic mocht willen dat hij op deze leeftijd een fractie had bereikt van Heteren Kuyt bereikt heeft.Oh.![]()
Het is wel een ontzettende demagoog.quote:Dusan Tadic is in zijn nopjes met zijn nieuwe contract bij Ajax. De Servi๋r tekende maandagavond een verbintenis als speler tot 2023, waarna hij tot 2026 als trainer in de jeugdopleiding van de Amsterdammers aan de slag gaat.
Een bijzonder contract, waar Tadic enorm dankbaar voor is. 'Dit is een heel mooie dag voor mij en ik hoop ook voor de fans. We hebben een geweldig seizoen gehad, maar ik ben hier al heel gelukkig vanaf het moment dat ik me meldde bij deze speciale club. Ik vind alles hier top. Ik heb een goede band met de fans, de staf, de spelers en iedereen die voor de club werkt.'
'Het is geweldig als een club je een dergelijk contract aanbiedt. Het is voor mij een motivatie om nog meer te laten zien. Het geeft mij ook nog meer verantwoordelijkheid en daar houd ik van', aldus Tadic, die in het midden houdt of hij in 2023 ook echt al zal stoppen als voetballer. 'Ik wil na mijn loopbaan graag beginnen als coach. We gaan zien wanneer dat zal zijn, we doen het stap voor stap. Op dit moment voel ik mij nog topfit, dat is het belangrijkste.'
Dat Tadic zijn eerste stappen als trainer bij Ajax gaat zetten vervult hem met trots, vertelt hij aan Ajax TV. 'Op een dag wil ik mijn carri่re als trainer beginnen bij Ajax. Ik denk dat er geen betere plaats is om te beginnen dan hier. Ik houd van de filosofie van Ajax en de manier van denken. Dat was voor mij ook de reden om hier te komen voetballen. Er wordt hier op dezelfde manier over voetbal gedacht als hoe ik over voetbal denk. Ik hoop dat als ik over een paar jaar misschien trainer ben geworden, mijn elftal speelt zoals Ajax dat doet.'
Het nieuws over het nieuwe contract van Tadic kwam voor veel fans als een verrassing, maar dat snapt Tadic niet. Hij was naar eigen zeggen nooit bezig met een vertrek. 'De fans hoeven niet verrast te zijn, want Ajax is ้้n van de beste clubs in Europa. Dat heb ik altijd al gezegd. Het is fijn om onderdeel uit te maken van dit team. Dus dan is het heel normaal dat je een nieuw contract tekent.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ar-alles-hier-is-top![]()
Lekker trainen in de loopgraven van Srbrenica allenquote:Op maandag 8 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie in hem ook geen coach eigenlijk.![]()
Tadic
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat Tadic afgelopen jaar liet zien heb ik Kuyt nooit zien doenquote:Op maandag 8 juli 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Tadic nog nooit een CL finale zien spelen.AFCA!![]()
Tadic
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso๋: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik moest hierom lachen en nu schaam ik me.quote:Op maandag 8 juli 2019 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker trainen in de loopgraven van Srbrenica allen![]()
Hequote:Op maandag 8 juli 2019 20:44 schreef Yreal het volgende:
Tadic
Wel mooi dat behalve Frenkie en waarschijnlijk Mathijs iedereen er nog is
Het minder mooie hieraan is dat we nog steeds geen vervangen hebben voor De Ligt. Als we geen goede centrale verdediger er bij kunnen krijgen zal het niet lukken het kampioenschap te prolongeren, ook niet met een Bergwijn.quote:Op maandag 8 juli 2019 20:44 schreef Yreal het volgende:
Tadic
Wel mooi dat behalve Frenkie en waarschijnlijk Mathijs iedereen er nog is
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Geld moet rollen... Heerlijk Overmars... Gewoon uitgeven nu. De weg naar een top verstevigen.
Finale Europa league
Halve finale champions league
Op naar meerLove is in the air!![]()
Want PSV heeft beter centrale verdedigers ? Nationaal is het geen probleem met de opties die je nu hebt, internationaal zal het minder zijn maar dat is het sowieso met het verlies van De Ligt en De Jongquote:[..]
Het minder mooie hieraan is dat we nog steeds geen vervangen hebben voor De Ligt. Als we geen goede centrale verdediger er bij kunnen krijgen zal het niet lukken het kampioenschap te prolongeren, ook niet met een Bergwijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan ben ik benieuwd welke clubs beter zouden zijn dan Juve?quote:Op maandag 8 juli 2019 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
top 3 wereld? Welke wereld en Europa ook niet, competitie niet geweldig interessant, het geld waarschijnlijk wel.
Verder is 50 miljoen best een aardig bedrag maar gezien de verhoudingen momenteel zou het wel wat meer mogen zijn.
In Engeland is hooguit City beter, maar dat is twijfelachtig. Bayern is op dit moment ook niet bijzonder veel. En in Spanje heb je Real en Barcelona. Waarvan je ook ten zeerste kunt twijfelen of die kwalitatief sterker zijn.
50 miljoen voor een talent dat zich nog niet echt bewezen heeft op niveau en nog maar wat bij een Ajax speelt is erg veel geld.
Het enige wat het opdrijft is dat ook een PSG en Barcelona wel belang hebben.Fc Emmen mag ook 80 miljoen vragen. Dat bedrag boeit totaal niet.quote:Op maandag 8 juli 2019 09:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Benfica, Porto en dergelijke clubs vragen ook dit soort bedragen. Gewoon aftikken als je 'm graag wilt. Zo'n arbitragezaak ga je toch niet winnen op een mondelinge afspraak.
Alleen de Ligt is dat totaal niet waard.Valt wel mee met die hoge verwachting hoor.quote:Op maandag 8 juli 2019 10:04 schreef Dejannn het volgende:
Plus de verwachtingen zullen torenhoog zijn. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe De Ligt uit de verf gaat komen daar, verdedigen in Itali๋, verdedigen in Nederland, nogal een verschilletje qua voetbalcultuur. Blijf erbij dat hij veel beter in Spanje zou passen.
De Ligt heeft nog niet op hoog niveau gepresteerd dus die verwachtingen zullen er niet echt zijn.
En de kans dat de Ligt door het ijs zakt is daar vrij groot. Is ie gewoon niet goed genoeg voor.
Spanje hoef je niet zo goed te kunnen verdedigen en Engeland al helemaal niet.
Maar mocht hij het wel redden in Italie dan heb je ook echt een ster verdediger.![]()
Een contract van 7 jaar voor een speler die afgelopen seizoen op zn best was,wordt vanaf nu met het jaar minder.
Overmars![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Een contract van 7 jaar voor een speler die afgelopen seizoen op zn best was,wordt vanaf nu met het jaar minder.
Overmars
No bitch to me![]()
Nee? Wie gaat er een stokje voor steken dan, PSV met luckassen en foregiver?quote:Op maandag 8 juli 2019 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
He
[..]
Het minder mooie hieraan is dat we nog steeds geen vervangen hebben voor De Ligt. Als we geen goede centrale verdediger er bij kunnen krijgen zal het niet lukken het kampioenschap te prolongeren, ook niet met een Bergwijn.![]()
![]()
De topscorer van afgelopen jaar itt de concurrent wel in huis houden.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef PSVCL het volgende:
Overmars
Overmars
.![]()
Je hebt het niet helemaal begrepen h่quote:Op maandag 8 juli 2019 22:11 schreef PSVCL het volgende:
OvermarsAFCA!![]()
13 penaltysquote:Op maandag 8 juli 2019 22:18 schreef Timooon het volgende:
[..]
De topscorer van afgelopen jaar itt de concurrent wel in huis houden.
Overmars![]()
![]()
Henk Spaan zit alweer te loeren op een vervolg van zijn boekje.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat?quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
Ziyech stopt bij marokko
Voor nu in ieder gevalOh.![]()
Marokkaanse media: onbereikbare Ziyech be๋indigt interlandcarri่re per directquote:
Volgens berichtgeving uit Marokko heeft Hakim Ziyech zijn interlandcarri่re na de uitschakeling op de Afrika Cup be๋indigd. De 26-jarige Ajacied is daarnaast onbereikbaar en reageert niet meer op telefoontjes van de Marokkaanse bond.
"Ziyech heeft 23 telefoontjes genegeerd. Hij heeft gezegd dat hij niet onder de huidige omstandigheden door wil gaan", zo wordt Rachid Talbi Alami, Minister van Sport, die Ziyech blijkbaar wel heeft gesproken, geciteerd. Marokkaanse media pakken maandagavond groot uit met het nieuws dat Ziyech per direct stopt bij de nationale ploeg.
Ziyech groeide afgelopen weekend uit tot de grote schlemiel door in de zesde minuut van de blessuretijd een strafschop te missen tegen Benin. Marokko werd uiteindelijk na een penaltyserie uitgeschakeld. Na afloop werd Ziyech door media en critici behoorlijk bekritiseerd. Het is vooralsnog onduidelijk waarom de technicus stopt en of de berichtgeving berhaupt klopt.
Ziyech heeft tot nu toe 22 interlands voor het Marokkaanse elftal gespeeld. De in Nederland geboren Marokkaan kon ook voor Oranje spelen, maar koos in 2015 voor de Leeuwen van de Atlas.
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.html![]()
Ook geen gelukkig huwelijk gebleken dat h่.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Marokkaanse media: onbereikbare Ziyech be๋indigt interlandcarri่re per direct
Volgens berichtgeving uit Marokko heeft Hakim Ziyech zijn interlandcarri่re na de uitschakeling op de Afrika Cup be๋indigd. De 26-jarige Ajacied is daarnaast onbereikbaar en reageert niet meer op telefoontjes van de Marokkaanse bond.
"Ziyech heeft 23 telefoontjes genegeerd. Hij heeft gezegd dat hij niet onder de huidige omstandigheden door wil gaan", zo wordt Rachid Talbi Alami, Minister van Sport, die Ziyech blijkbaar wel heeft gesproken, geciteerd. Marokkaanse media pakken maandagavond groot uit met het nieuws dat Ziyech per direct stopt bij de nationale ploeg.
Ziyech groeide afgelopen weekend uit tot de grote schlemiel door in de zesde minuut van de blessuretijd een strafschop te missen tegen Benin. Marokko werd uiteindelijk na een penaltyserie uitgeschakeld. Na afloop werd Ziyech door media en critici behoorlijk bekritiseerd. Het is vooralsnog onduidelijk waarom de technicus stopt en of de berichtgeving berhaupt klopt.
Ziyech heeft tot nu toe 22 interlands voor het Marokkaanse elftal gespeeld. De in Nederland geboren Marokkaan kon ook voor Oranje spelen, maar koos in 2015 voor de Leeuwen van de Atlas.
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.htmlOh.![]()
Doodzonde dat ie niet in Oranje speelt. Zelf zal ie ook wel spijt hebben denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.html
Allemaal leuk en aardig om te kiezen voor het land van je ouders maar het blijft een kneuzenkermis waar de verwachtingen veel te hoog zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
Ziyech stopt bij marokko
Voor nu in ieder gevaltwitter:MaghribFoot twitterde op maandag 08-07-2019 om 22:12:55We've been told by people close to Hakim Ziyech that the 26-year-old denies the current rumors about his retirement from the Moroccan national team. Explains that he would come out with an official statement if he was to decide on such a thing. https://t.co/AwFm1xs7Ei reageer retweet
![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354992quote:Op maandag 8 juli 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)i-re-per-direct.htmlquote:Ziyech reageert op bizarre geruchten en haalt uit naar Marokkaanse minister
Maandag, 8 juli 2019 om 22:31
Hakim Ziyech heeft maandagavond ogenschijnlijk gereageerd op de geruchten in de Marokkaanse media over het einde van zijn interlandcarri่re. De middenvelder van Ajax zou na de uitschakeling van Marokko op de Afrika Cup zich niet langer beschikbaar stellen voor het Noord-Afrikaanse land, maar dat gerucht lijkt door Ziyech zelf naar het rijk der fabelen verwezen te worden.
Maandagavond doken er in de Marokkaanse media plots geruchten op dat Ziyech een punt zou hebben gezet achter zijn interlandloopbaan. De middenvelder werd vorige week met Marokko in de achtste finales van de Afrika Cup door Benin uitgeschakeld en vertolkte zelf een negatieve hoofdrol, door in de blessuretijd van de offici๋le speeltijd een strafschop te missen.
Marokko werd uiteindelijk na een strafschoppenserie uitgeschakeld, waarna in Ziyech in eigen land de hoon van het volk over zich heen kreeg. Rachid Talbi Alami, de Minister van Sport in Marokko, verspreidde vervolgens het gerucht Ziyech geen heil meer zou zien in een verder vervolg van zijn interlandloopbaan. "Ziyech heeft 23 telefoontjes genegeerd. Hij heeft gezegd dat hij niet onder de huidige omstandigheden door wil gaan", zou de politicus hebben gezegd.
Ziyech rekent nu via Instagram echter hoogstpersoonlijk af met alle geruchten. De middenvelder van Ajax plaatste maandagavond twee Instagram Stories. "Tegenwoordig cre๋ren ze een verhaal als er geen verhaal is", schrijft hij in zijn eerste Story. In zijn tweede Story heeft Ziyech een foto van Alami gedeeld, begeleid met de tekst: "Als je de volgende keer nog eens de aandacht wil, kom dan met een verhaal dat klopt, in plaats van met leugens."![]()
Goede onderbouwing wat er niet kloptquote:Op maandag 8 juli 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten eigenlijk tot 'ie bij Juventus speelt... en op jouw reacties...Typisch voor iemand die weet dat die er naast zit.
Ach, kan hij mooi plekje op de bank warm houden. Dure bankverwarming.![]()
Ga eens weg met je onzin.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing wat er niet kloptTypisch voor iemand die weet dat die er naast zit.
Ach, kan hij mooi plekje op de bank warm houden. Dure bankverwarming.Oh.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:14 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Als hij zo blijft doorgroeien is hij over 2 jaar zo breed dat hij het hele doel bedekt.
Love is in the air!![]()
Dat wordt de Ligt verkopen... Geld voor Nouriquote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.
..Love is in the air!![]()
Tuurlijk ,maar de prestatie van De Jong is daardoor toch een stuk knapper.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Penalty's moet je ook maar kunnen maken.
Geen penal ,een paar omhalen ..en heerlijke kopballen![]()
![]()
Boeiend.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk ,maar de prestatie van De Jong is daardoor toch een stuk knapper.
Geen penal ,een paar omhalen ..en heerlijke kopballen
Ik heb Luuk de Jong geen magische pirouette zien maken in Bernabeu.Oh.![]()
Heeft ie bewaard voor komend seizoenquote:Op maandag 8 juli 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik heb Luuk de Jong geen magische pirouette zien maken in Bernabeu.,verwacht mooie dingen van hem bij Sevilla.
![]()
De Ligt is een geldwolfquote:Op maandag 8 juli 2019 23:34 schreef LorneMalvo het volgende:
TT moet zijn: alleen De Ligt is groter dan AjaxLove is in the air!![]()
Die zal Ajax vast wel afwenden, een rechtszaak zit praktisch gezien helemaal niemand op te wachten. Uiteindelijk zullen ze allemaal wel voldoende juridische kennis in huis hebben om in te schatten op wat voor een bedrag een eventuele rechter zou komen (al is deze zaak wel vrij uniek natuurlijk, dus ik als letselschadejurist zou wel graag een uitspraak willen zien).quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.
John Beer probeert Ajax gewoon een zetje te geven om met een beter voorstel te komen en/of om schot in de zaak te krijgen. Prima tactiek overigens aangezien hij niet het belang van Ajax maar van zijn cli๋nt behandeld.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 8 juli 2019 23:19 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]twitter:MaghribFoot twitterde op maandag 08-07-2019 om 22:12:55We've been told by people close to Hakim Ziyech that the 26-year-old denies the current rumors about his retirement from the Moroccan national team. Explains that he would come out with an official statement if he was to decide on such a thing. https://t.co/AwFm1xs7Ei reageer retweet
![]()
People close to Hakim. Ahja zijn instagram. Ok, close idd.quote:
Denk dat het allemaal wel los zal lopen![]()
Is misschien toch wel nodig ben ik bang. Als je te maken hebt met dit soort advocaten die constant via de media willen communiceren om dingen voor elkaar te krijgen. Vervelend voor alle partijen want ik weet zeker dat een rechter maar een fractie zal toewijzen van wat Ajax bereid is.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.![]()
Jammer. Ik gun het Nouri niet deze situatie. Sterker, hoe moeilijk ook maar het zou beter zijn als hij zich misschien bij Cruijff kan voegen. Stel dat hij echt ergens nog een bewustzijn heeft, wat volgens de medici praktisch 0 is maar dan moet dat echt verschrikkelijk zijn om vast te zitten.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:23 schreef franske19 het volgende:
[..]
Is misschien toch wel nodig ben ik bang. Als je te maken hebt met dit soort advocaten die constant via de media willen communiceren om dingen voor elkaar te krijgen. Vervelend voor alle partijen want ik weet zeker dat een rechter maar een fractie zal toewijzen van wat Ajax bereid is.![]()
En Tadic heeft weer veel meer assist. Lekker boeiend.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tuurlijk ,maar de prestatie van De Jong is daardoor toch een stuk knapper.
Geen penal ,een paar omhalen ..en heerlijke kopballen![]()
Dit idd. Het is mensonterend om zo'n ventje letterlijk vast te laten zitten in zijn eigen lichaam, z๓nder de tools om exact te communiceren hoe hij zich voelt. Dat het dan ivm Allah (of wie dan ook) not done is om euthanasie te plegen valt het gewoon onder mishandeling imho.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 07:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammer. Ik gun het Nouri niet deze situatie. Sterker, hoe moeilijk ook maar het zou beter zijn als hij zich misschien bij Cruijff kan voegen. Stel dat hij echt ergens nog een bewustzijn heeft, wat volgens de medici praktisch 0 is maar dan moet dat echt verschrikkelijk zijn om vast te zitten.
Er is geen zicht op significante verbetering, dus qua kwaliteit van leven is het uitzicht ook niet best. Dan zou ik er liever gister dan vandaag een einde aan maken, hoe zwaar die keus ook is
[P]otverdorie![]()
Voor die Marokkanen kun je het sowieso niet goed doen.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
Advocaat van Nouri niet blij met Ajax. Misschien nog een rechtzaakje.![]()
die komt niet van de bank af daar.quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft ie bewaard voor komend seizoen,verwacht mooie dingen van hem bij Sevilla.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
penalty's door je topscorer laten maken is gewoon matchfixing.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:55 schreef Timooon het volgende:
[..]
Had die jankmuil eens op pingels moeten trainen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 8 juli 2019 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft ie bewaard voor komend seizoen,verwacht mooie dingen van hem bij Sevilla.
Ik hoop dat je een geduldig mens bent.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb z๓ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: