Ah, ik moet me beter inlezen zie ik al.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
In de uitzending laten ze inderdaad deze confrontatie zien. Dit was de enige optie om met haar te praten omdat ze de hele tijd verzoeken afwees of advocaat er op af stuurde. Beetje zoals ze nu al de hele tijd doet sinds de uitzending. Buiten bevriende BNers natuurlijk.
Welk blad is dat? En wie komt er aan het woord?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld ook echt, wat een amateuristisch gedoe als dat waar is
Zie je het plaatje wel volledig? Z’n naam staat erbij, Hans Slier, toerisme Curacao. In de Nieuwe Revu staat dit.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk blad is dat? En wie komt er aan het woord?
Het is iemand die naast Rossana zat en het voor haar opneemt. Er wordt gedaan alsof dat toevallig is, maar dat lijkt me dan eerder een vriend of mede BN'er. En niet een willekeurige passagier.
Gaat alles goed met je? Spuitje dit, alleen maar negatief reageren.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:39 schreef BasEnAad het volgende:
Haha al die donaties worden zeker nu verspilt aan zo'n onnozele rechtszaak
Wat een overdreven manier om weer te geven hoe iemand op een vliegveld aankomt. Hysterisch bijna.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef Marsenal het volgende:
iemand aanspreken op dat vochtige vliegveld
"10 uur opgevouwen gezeten in een vliegtuig"
Is er iets positiefs te melden dan hierover?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gaat alles goed met je? Spuitje dit, alleen maar negatief reageren.
Ik geloof dat Rosanna Kluivert aan de ene kant echt begaan is met honden. Maar aan de andere kant onbekwaam is, en dit van haarzelf ook niet inziet.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er hebben vaker mensen bij een rechter verzocht om rectificatie en verwijdering van de Opgelicht!? uitzending. Tot nu toe is een dergelijk verzoek door de rechter altijd afgewezen. Het gaat om de kern van de uitzending; dat uitingen niet geheel onderbouwd zijn is dan niet van wezenlijk belang.
kernpunt van Opgelicht!? was naar mijn idee dat Kluivert haar zaakjes mooier doet laten overkomen dan ze in werkelijkheid zijn. De intenties zijn goed, de uitwerking blijft ver achter.
Ik geloof dat Opgelicht!? voldoende mogelijkheden tot wederhoor heeft gegeven. tja, als je Royce de Vries al hebt ingeschakeld en je hem het woord wilt laten doen...
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 december 2019 00:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rosanna Kluivert aan de ene kant echt begaan is met honden. Maar aan de andere kant onbekwaam is, en dit van haarzelf ook niet inziet.
Want het het Kluivert Dog Rescue Center is met geen mogelijkheid te bereiken op Curacao. En in plaats van schuldbewust beterschap te beloven, dreigt ze met rechtszaken en kruipt ze diep in de slachtofferrol.
En dan gaat ook nog eens een flink deel van het geld dat verdiend wordt met de verkoop van Kruidvat-spulletjes, niet naar de stichting, maar naar haar eigen rekening...
Straathonden redden is vrij makkelijk. Je hebt niet eens een opvanghuis nodig... Je kan al beginnen met een 10-tal mensen die bereid zijn om 1 of 2 honden op te vangen tot ze geadopteerd worden. Dealtje maken met de lokale dierenarts voor het opschonen van honden (vlooien, ontwormen, andere medicatie).. die dierenartsen betaal je van de donaties... vervolgens adopteurs zoeken.. desnoods online.. beetje videomateriaal posten van het hondje en je hebt al vast 10 mensen die bereid zijn om ze een "forever home" te geven...quote:Op donderdag 19 december 2019 00:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rosanna Kluivert aan de ene kant echt begaan is met honden. Maar aan de andere kant onbekwaam is, en dit van haarzelf ook niet inziet.
Tonnen, maar het kan ook ondertussen veel meer zijn door alle spulletjes die ze heeft verkocht.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:16 schreef Spectator19 het volgende:
Hoeveel geld heeft ze binnengeharkt?
Woont ze daar zelf ook?
Nou er zijn altijd diervriendelijker alternatieven dan dieren gewoon doden. Sterilisatie bijvoorbeeld zoals ook bij de zwerfkatten in Nederland.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is er iets positiefs te melden dan hierover?
Dat kan. Als mensen daar graag geld voor geven of tijd in willen steken. Maar ik vind het een beetje willekeurig. De natuur is ook niet diervriendelijk, miljoenen dieren worden per dag verscheurd, gedood en opgevreten. Waarom al die moeite voor een groepje honden op een willekeurig eiland waarvan de inwoners blijkbaar geen moer geven om die beesten?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou er zijn altijd diervriendelijker alternatieven dan dieren gewoon doden. Sterilisatie bijvoorbeeld zoals ook bij de zwerfkatten in Nederland.
Deze Royce de Vries heeft het Kort Geding verloren dat hij namens Bridget Maasland had aangespannen tegen De Telegraaf over berichtgeving van over iets wat vijf jaar daarvoor had plaatsgevonden.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet Royce uitgelegd worden dat alleen onjuiste zaken gerectificeerd kunnen worden. Als iets blijkt te kloppen kun je niet rectificeren.
SBS6: https://twitter.com/MarkShow6quote:
Als je bijvoorbeeld de tweets van André Spaansen (van de Telegraaf) leest, van vandaag. Dan zet ik mbt de uitspraak van 29 januari nu hard in op Kluivert, dit wint de wel.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze frauderende voetbalhoer. Dat zijn allemaal van die vuile golddiggers die zich omhoog neuken voor een beetje geld en roem.
Artikel gaat hier verder:quote:
Rossana Kluivert: Toneelstukje opgevoerd bij overleden hondje in Opgelicht?!
UPDATEEen voormalig bestuurslid van de Kluivert Dog Rescue Foundation verspreidt al langere tijd laster en leugens over Rossana Kluivert en staat aan de basis van de geruchtmakende uitzending over haar van Opgelicht?!. Dat beweert Rossana in een schriftelijke verklaring in handen van deze site. ‘Zij en haar vrienden bestoken ons al meer dan een jaar met laster over mij en haar stichting.’
Dit viel me op. Bij TV is altijd wel wat in scene gezet, dus nogal een vreemde verdediging:quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Artikel gaat hier verder:
https://www.gelderlander.(...)-opgelicht~a483fc95/
quote:Die beschuldiging viel gisteren in de rechtbank helemaal verkeerd bij de programmamakers. ,,Ik werk al zeventien jaar voor het programma en heb nog nooit iets in scène gezet”, klonk het geïrriteerd.
twitter:rechtbankMNL twitterde op woensdag 29-01-2020 om 16:48:52AVROTROS hoeft uitzending Opgelicht?! niet offline te halen https://t.co/kdH66gTcUn https://t.co/xzn1bNa1Vz reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |