Klinkt erg lekker!quote:Op zondag 1 december 2019 18:07 schreef Muck het volgende:
Een kip uit de oven met tijm, rozemarijn en knoflook (met zijn tweeën aan gepeuzelf, de restjes liggen in de koelkast), aardappeltjes in de kriel en een simpele salade
Haha. Wat was het?quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Het viel een beetje tegen vandaag.
Volgende keer zelf weer koken![]()
* Laat mijn vriendin dit niet lezen![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanavond nog staan bakken: boerenappelcakeje met kaneel en rozijnen.
Dus nu een nog lekker warm stuk daarvan met een kop jasmijnthee
https://imgur.com/a/DYBMEKn
Mijn vriendin is Amerikaanse en die leeft naar tradities. En ik doe lekker mee!quote:
Wat is het?quote:Op maandag 2 december 2019 11:56 schreef Sicstus het volgende:
Weer even bij het kantinetje geweest
[ afbeelding ]
Zuurkool verschuift naar morgen. Vnv Ikea diner.. Wat beste te kiezen?quote:Op maandag 2 december 2019 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond zuurkool ovenschotel.
iets met zalmquote:Op maandag 2 december 2019 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zuurkool verschuift naar morgen. Vnv Ikea diner.. Wat beste te kiezen?
Ik had fish & chips uiteindelijk. Best ok! Met prinsessengebakje toe en thee.quote:
Cake was echt zalig. Gisteravond de helft op en vanmiddag de andere helftquote:Op maandag 2 december 2019 06:25 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit!
OT: havermout met een geraspte appel, rozijnen en een snufje kaneel![]()
Rijstbeertjes?quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 4 over voor morgen.
Een mede-krootjeszegger!quote:Op woensdag 4 december 2019 10:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Appeltaart en thee
Vanmiddag noedelsoep, 2 crackers smeerkaas en mandarijnen.
Vanavond krootjes met een speklap.
Dat ziet er verrukkelijk uitquote:Op woensdag 4 december 2019 19:12 schreef realAIVD het volgende:
Na water en mung dahl gekookt te hebben in de nieuwe snelkookpan, wilde ik niet tot volgende week wachten met een nieuw experiment.
Daarom een bakje krabbetjes gehaald bij AH en een leuk recept opgezocht:Het kost een hoop tijd voor een krabbetjes-recept in een snelkookpan, maar als je ziet hoe mals het vlees in het filmpje is (op 00:10), dan wilde ik toch een poging wagen.
Super Easy Fall-Off-the-Bone Chinese Style Ribs 气压锅ä¸å¼æŽ’骨 One Pot Chinese Pork Recipe -Pressure Cooker
Het bleek inderdaad totaal niet overdreven, kluiven was niet nodig, het vlees kon letterlijk schoon van de botjes af geschoven worden. De smaak was ook super.
[ afbeelding ]
Als diner?quote:Op woensdag 4 december 2019 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Lay's mexican peppers & cream
Nee dat waren krootjes met speklapquote:Op donderdag 5 december 2019 07:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Als diner?![]()
Ontbijt van vanochtend: Brood met worst en een kop thee.
Succes!quote:Op donderdag 5 december 2019 10:14 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik heb nog een zak vegetarische ragout liggen uit de postcodeloterijdoos. Ik ga daar zaterdag even mee stoeien, ik ga die ragout verwerken in een soort van pastei van bladerdeeg daarbij voeg ik er nog wat extra prei door en wat bloem om het het allemaal een beetje te binden, want die ragout is nogal dun.
Aha vandaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee dat waren krootjes met speklap![]()
Vanavond boerenkool
Twister friesquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:13 schreef Sicstus het volgende:
Een gezonde lunch uit het kantinetje:
[ afbeelding ]
Trouwen?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Twister friesVeel saus
![]()
Ik had ook een vrijdaglunch. McChicken en McFish
Neucken dan?quote:
Wat is dat links? Vegetarisch?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:13 schreef Sicstus het volgende:
Een gezonde lunch uit het kantinetje:
[ afbeelding ]
ook nietquote:
Tsssssk.quote:
Pasta met garnalen van onze visjuwelier. Alleen maar even op te warmen.quote:Ik eetVanavond weet ik nog niet. Iets uit m'n voorraad.
Gerechten van de visboer zijn prima te doenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsssssk.
[..]
Pasta met garnalen van onze visjuwelier. Alleen maar even op te warmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |