abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190137303
Eten bij Bombay Spice in Hengelo op 1 februari 2020:

* Lonaa,
* PdeHoog +1
* Fles
* Z80
* Kaatje
* minilot,
* Lucky_Strike/J
* Candaasje (ovb)
* Borisz (ovb)
* Uhmmpie
* Anthraxx
* DerLudolf
* mascara-klodder (ovb)
* Tele6 (klein ovb)
* Fietsie (zww)
* Zilverberk (ovb)
Volgens Kaatje ook Sunny als ze kan/zin heeft :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 26-11-2019 23:05:06 ]
Spoilers!
pi_190137336
Lasagne is bijna klaar,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190137350
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190137356
*O*
pi_190137374
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Spoilers!
pi_190137390
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

jazeker!!

:Y
pi_190137439
Ik ging even op de bank zitten en ineens was het 30 minuten later :’)
pi_190137440
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
pi_190137504
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
We have far more in common than that which devides us..
pi_190137589
Een hele kledingruilbeurs hier :D Leuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)

LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding :Y , maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.

Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ik :') Godsamme, ik ben nog heel niet zo oud.

Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed :9
pi_190137661
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
Als jij het bij hem koopt, heb jij de licentie.

Ergens kopen Barrel. Er zijn verschillende typen. De prijzen zijn zo goed als overal hetzelfde.

De prijs hangt o.a. af van hoe groot het pakket is en of je een abonnementsvorm of losse licentie koopt. Een abonnement garandeert je updates en nieuwe versies.
Spoilers!
pi_190137685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Een hele kledingruilbeurs hier :D Leuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)

LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding :Y , maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.

Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ik :') Godsamme, ik ben nog heel niet zo oud.

Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed :9
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas van :Z Geen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190137782
@Blues: gecondoleerd.

Heel veel leuke kleding dingen gezien van Barrel - de blommen shirts - en voor Lucky.
(Ruit zou ik niet doen voor een huwelijk, imho).
Kunnen we niet een kleding ruilmeet organiseren?
MissEtam loop ik wel eens binnen, als ik in het centrum kom.

En sigme slacht kip. 😎 Eet smakelijk.

Vanmiddag gewerkt als invaller en een nieuwe collega wegwijs gemaakt.
En vanmorgen met appel support gebeld voor overleg.
Wordt donderdag vervolgd.
pi_190137866
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas van :Z Geen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
Wat voor practicum had je? :)

Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis) :D

Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van :)

En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat :P ), rode bloedcellen tellen met een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn. :P

(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 26-11-2019 19:28:20 ]
pi_190137924
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf }:|

Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Spoilers!
pi_190137931
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nogal wiedes, anders kan ie terug :{w :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190137939
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:49 schreef Lucky_Strike het volgende: [..] Wil ik ook.
Hmm kan iemand er eentje komen maken voor me?

Heb nog niet meer puf kunnen maken dan het eten van een oliebol.

En als dochterlief die van haar nog langer laat te liggen....... _O-
(Zit te gamen en te bellen met klasgenootjes)
pi_190137965
Snert met extra worst op. Geen toetje. Nog uurtje wachten op de Picnic.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:27:10 #19
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190137983
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel. :9 Direct aanschuiven. _O_
pi_190137997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel. :9 Direct aanschuiven. _O_
Heerlijk

Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
pi_190138011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat voor practicum had je? :)

Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis) :D

Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van :)

En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat :P ), rode bloedcellen tellen met speciale een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn. :P

(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)
Het enige wat voor een psycholoog interessant is :P (hersenen dus ;) ) ik vond het zo gaaf om alles wat ik wel ken van MRI-plaatjes nu in het echt en in 3d te zien. Het is zo'n fascinerend orgaan O+ Dat van jou klinkt ook heel interessant. Ik zou best patholoog willen zijn, hele dag pielen met allerhande structuren.
pi_190138034
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf }:|

Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Er was digitaal inloopcafé voor vragen, verwezen naar amac met advies her-installeren.
Geen resultaat. In dig. gevraagd. Geen reactie.
Affijn, donderdag tijd om zelf actie te doen.
Daarna mag ik evt. indien nodig weer bellen met de toegewezen senior advisor.🤪
(Onze ‘vaste’ appel kennis is op zakenreis naar Seatle).
Gewoon geen mail sturen met cc of bcc ~O>
#fixed.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:29:58 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_190138036
LS, het is zo'n ingewikkelde materie , die testament. Vooor een leek niet te doen.

Leuke kleding, groei er al goed in :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:30:09 #24
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138047
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heerlijk

Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.
Het was vooral bedoeld dat ik vlug kon eten. :9
pi_190138050
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:31:27 #26
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138085
Ik zou echt niet weten of mijn (schoon)ouders een testament hebben. En ook niet hoeveel geld of schulden ze hebben. :+
pi_190138105
Mijn schoonouders zijn zo arm als de kerkratten. Die hebben niks. Ook geen schulden trouwens ^O^
pi_190138113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het enige wat voor een psycholoog interessant is :P (hersenen dus ;) ) ik vond het zo gaaf om alles wat ik wel ken van MRI-plaatjes nu in het echt en in 3d te zien. Het is zo'n fascinerend orgaan O+ Dat van jou klinkt ook heel interessant. Ik zou best patholoog willen zijn, hele dag pielen met allerhande structuren.
Ah tof!
Hersenen is eigenlijk het enige orgaan dat we er niet uit hebben gehaald. (Is namelijk voor ons klinisch wat minder van belang. )

En ja, ik vind het ook heerlijk. Ik kan met plezier uren alles loshalen. En gisteren kon het echt op het gemak, dus dan is het extra leuk.

Misschien dat ik ooit nog eens kan meehelpen met demomodellen maken, hoewel dat nu de assistenten doen, (zij zijn er veel beter in natuurlijk, maar ik kan leren, en ik heb eindeloos geduld met dit soort dingen.) en dat zijn PhD-ers. Zonder een doctoraat kom je daar gewoon niet bij.
(En om een doctoraat te halen - als je dat al wil, want iedereen die het heeft gedaan hier raadt het af :P - moet je eerst een 'onderscheiding' halen. Dus ik hou het voorlopig maar bij nieuwe huisjes voor lama's regelen enzo. )
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:33:07 #29
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.
En ingelopen schoenen. :P
pi_190138128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Same here :Y
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:33:27 #31
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138132
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn schoonouders zijn zo arm als de kerkratten. Die hebben niks. Ook geen schulden trouwens ^O^
Ze zijn ook kinderloos?
pi_190138138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:33 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ze zijn ook kinderloos?
:Y Uitermate praktische mensen wel ^O^
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:34:38 #33
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138152
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

:Y Uitermate praktische mensen wel ^O^
Zouden ze wel servies hebben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190138175
Ja.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:36:07 #35
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah tof!
Hersenen is eigenlijk het enige orgaan dat we er niet uit hebben gehaald. (Is namelijk voor ons klinisch wat minder van belang. )

En ja, ik vind het ook heerlijk. Ik kan met plezier uren alles loshalen. En gisteren kon het echt op het gemak, dus dan is het extra leuk.

Misschien dat ik ooit nog eens kan meehelpen met demomodellen maken, hoewel dat nu de assistenten doen, (zij zijn er veel beter in natuurlijk, maar ik kan leren, en ik heb eindeloos geduld met dit soort dingen.) en dat zijn PhD-ers. Zonder een doctoraat kom je daar gewoon niet bij.
(En om een doctoraat te halen - als je dat al wil, want iedereen die het heeft gedaan hier raadt het af :P - moet je eerst een 'onderscheiding' halen. Dus ik hou het voorlopig maar bij nieuwe huisjes voor lama's regelen enzo. )
Vanuit de grond van mijn hart: ga niet promoveren. Hels!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190138178
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ach, kip toch. Eet je hem nog wel op?
Nee. Zieke dieren eet ik niet, dit was een twijfelgeval, maar ook een noodslachting; ik had er niet op gerekend en plukken, schoonmaken etc kost ook nog wel een uur. Varkens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:36:24 #37
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138181
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja.
Bijna dan. :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 november 2019 @ 19:39:23 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190138245
Avond :W

Vanmiddag bijgepraat over terrorismefinanciering en de strijd ertegen. Was interessant :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190138252
quote:

[..]

Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.
Ik heb nauwelijks witte kleren dus dat is ook niet zo moeilijk.
Ook al ben ik een keer op een bruiloft geweest waar 50% van de vrouwelijke gasten een witte jurk aan had.
Snap er nog steeds niets van, weet ook niet wat de bruid er nu van vond.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:41:23 #40
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138288
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb nauwelijks witte kleren dus dat is ook niet zo moeilijk.
Ook al ben ik een keer op een bruiloft geweest waar 50% van de vrouwelijke gasten een witte jurk aan had.
Snap er nog steeds niets van, weet ook niet wat de bruid er nu van vond.
Dat is wel tamelijk absurd, zoveel vrouwen in het wit. Je verwacht toch dat de meesten dat niet doen...
pi_190138313
Gister op netflix 'the dirt' gekeken, over Mötley Crüe. Was verrassend leuk, en van pure inleving hebben we zomaar 4 biertjes gedronken B:)B

Vandaag niet eens last van, behalve wat extra honger. Dus maar ontbeten met gebakken bonen, gebakken bakbanaan, gebakken ei, ham & oesterzwammen.
En 's middags een tortilla met gehakt, rode kool en avocado.
Avondeten een zalm-in-bladerdeegding (een keer echt per ongeluk gekocht), gestoofde pompoen en snotgare spruiten (net als pompoen uit eigen tuin). Griesmeelpudding met wildepruimensaus toe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_190138386
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah tof!

Grappig, voor ons is dat het enige klinische relevante :D

En ach, promoveren is tegelijkertijd afschuwelijk en enorm tof. In Nederland althans. Het klinkt wel alsof het ook goede perspectieven biedt.
pi_190138394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Vanuit de grond van mijn hart: ga niet promoveren. Hels!

SPOILER
Ik was het eigenlijk ook niet van plan :P .
Enige jammere is dat je, in elk geval in België, ik weet niet hoe het in NL is, niet aan de bak komt bij een uni. En dat lijkt me toch ook wel leuk, om in elk geval als optie open te houden :) . (Ik wil voornamelijk het 'veld' in, maar wellicht, ooit... je weet het niet. )
pi_190138404
@Lucky_Strike leen bakker heeft -25% op alle gordijnstoffen hoor ik net van m’n pa
pi_190138407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat is wel tamelijk absurd, zoveel vrouwen in het wit. Je verwacht toch dat de meesten dat niet doen...
Het was wel een hele hete zomer, denk dat dat er mee te maken had.
pi_190138414
quote:

[..]

Inderdaad: feestelijk en verzorgd, evt. chic.
En ingelopen schoenen B-)
Ruiten vind ik niet chic. drom zei ik ook...imho.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:46:38 #47
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Enige jammere is dat je, in elk geval in België, ik weet niet hoe het in NL is, niet aan de bak komt bij een uni. En dat lijkt me toch ook wel leuk, om in elk geval als optie open te houden :) . (Ik wil voornamelijk het 'veld' in, maar wellicht, ooit... je weet het niet. )
Aan de uni in NL kun je wel een tijdelijk contract krijgen. Vast contract of carričre kun je vergeten.
pi_190138438
Oh echt zoveel witte jurken.. Dat is wel een beetje vreemd.

Had wel veel mensen met witte jasjes. Maar dat kan mij dan weer aan mijn derriere roesten,
pi_190138443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik werk heel klinisch nu en ik heb ook nooit een carričre in de academie nagestreefd. Toch merk ik enorm veel voordelen van gepromoveerd zijn in de klinische praktijk. Ik weet natuurlijk niet dat bij diergeneeskunde is maar voor mij geldt het absoluut.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:47:33 #50
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190138450
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef sigme het volgende:
Gister op netflix 'the dirt' gekeken, over Mötley Crüe. Was verrassend leuk, en van pure inleving hebben we zomaar 4 biertjes gedronken B:)B

Vandaag niet eens last van, behalve wat extra honger. Dus maar ontbeten met gebakken bonen, gebakken bakbanaan, gebakken ei, ham & oesterzwammen.
En 's middags een tortilla met gehakt, rode kool en avocado.
Avondeten een zalm-in-bladerdeegding (een keer echt per ongeluk gekocht), gestoofde pompoen en snotgare spruiten (net als pompoen uit eigen tuin). Griesmeelpudding met wildepruimensaus toe.
Prima film, maar het boek was schokkender. :P
pi_190138452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.
Het was vooral bedoeld dat ik vlug kon eten. :9
Mja hier heeft dochterlief al gegeten...
en ik ben te gaar om voor mezelf alleen te koken eigenlijk.
Onderweg wel krentenbol op en uitgebreid geluncht vanmiddag.
Vind het wel best en desnoods eet ik straks nog een krentenbol
pi_190138470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Grappig, voor ons is dat het enige klinische relevante :D

En ach, promoveren is tegelijkertijd afschuwelijk en enorm tof. In Nederland althans. Het klinkt wel alsof het ook goede perspectieven biedt.
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeien :P
De schedel hebben we dan wel bekeken, en we weten wel een beetje de globale indeling van de hersenen (komt bij fysiologie aan bod, en later in het jaar ook wel bij neuro-anatomie. Misschien dat ze dan nog wel eens wat hersenen zullen tonen :) ) maar bij de anatomie practica kijken we vooral naar zaken die we in de praktijk zullen tegenkomen.

Hoewel ik niet verwacht dat ik veel honden en katten zal gaan villen, of hun spieren één voor één los ga maken om de begin en eindpunten te lokaliseren, of een arterie volledig blood te kunnen leggen :+

@promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat _O-
pi_190138473
Zeg lonaa...ben je nu druk met mod’den, heb je er een dagtaak aan, is het leuk om te doen?
Nee, ik solliciteer niet. B-)
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:49:16 #54
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja hier heeft dochterlief al gegeten...
en ik ben te gaar om voor mezelf alleen te koken eigenlijk.
Onderweg wel krentenbol op en uitgebreid geluncht vanmiddag.
Vind het wel best en desnoods eet ik straks nog een krentenbol
Je zou eigenlijk een vriezer vol kliekjes moeten hebben voor zulke gevallen. :9 Zonder uitgebreid koken toch wat lekkers eten.
pi_190138492
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
Zeg lonaa...ben je nu druk met mod’den, heb je er een dagtaak aan, is het leuk om te doen?
Nee, ik solliciteer niet. B-)
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.

tijd voor een relletje
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:50:06 #56
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeien :P
De schedel hebben we dan wel bekeken, en we weten wel een beetje de globale indeling van de hersenen (komt bij fysiologie aan bod, en later in het jaar ook wel bij neuro-anatomie. Misschien dat ze dan nog wel eens wat hersenen zullen tonen :) ) maar bij de anatomie practica kijken we vooral naar zaken die we in de praktijk zullen tegenkomen.

Hoewel ik niet verwacht dat ik veel honden en katten zal gaan villen, of hun spieren één voor één los ga maken om de begin en eindpunten te lokaliseren, of een arterie volledig blood te kunnen leggen :+

@:promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat _O-
Vier??

SPOILER
pi_190138505
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

tijd voor een relletje
Ow...ik zit op mijn handen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:50:51 #58
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138516
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

tijd voor een relletje
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles. :@
pi_190138531
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Je zou eigenlijk een vriezer vol kliekjes moeten hebben voor zulke gevallen. :9 Zonder uitgebreid koken toch wat lekkers eten.
Mja geen magnetron dus dat werkt hier vrij slecht _O-

Overigens toen dochterlief hier nog was op maandag en dan dinsdags niet...
aten we altijd ‘s maandags iets dat dinsdag opwarmbaar was.
Maar tja.. tegenwoordig is ze er op dinsdag ook maar heeft wel al gegeten.
Dat helpt niet :)
pi_190138538
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik werk heel klinisch nu en ik heb ook nooit een carričre in de academie nagestreefd. Toch merk ik enorm veel voordelen van gepromoveerd zijn in de klinische praktijk. Ik weet natuurlijk niet dat bij diergeneeskunde is maar voor mij geldt het absoluut.
Ja het houdt wel echt deuren open.
Nouja, eerste prioriteit is überhaupt het jaar een beetje doorkomen. Als het lukt om een graad te halen, zou dat fijn zijn. (Als ik vorig jaar iets beter míjn best had gedaan in het 2e semester, had ik dat wel gehad. Geen fantastisch indrukwekkende graad, maar toch.) Dan kan ik altijd nog ergens doctoreren, mocht het zo lopen.

Maar ik ken ook dierenartsen die bijvoorbeeld aan paraveterinairen les geven. Dat is ook leuk, die draaien daarnaast ook nog vaak praktijk. Dat is met een baan aan de uni wel een pak lastiger.
pi_190138544
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

ik las mafkees :')
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:52:35 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190138549
quote:

[..]

Vier??

SPOILER
Niet iedereen is zo traag ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190138556
quote:

[..]

Vier??

SPOILER
:o

Dan kan ik onderhand met pensioen jonguh
pi_190138566
quote:

[..]

Klopt o|O
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:53:36 #65
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138567
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ik las mafkees :')
Zo hard wil ik ook niet rellen.
Fles is liev.

quote:
16s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Klopt o|O
Dat laatste neem ik terug. :6
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:54:13 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190138581
Ik zit hier in het hol van de Leeuw; bij de vendor van het concurrerende EPD
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190138585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zo hard wil ik ook niet rellen.
Fles is liev.
Maar ook een beetje maf. Dus ik begrijp Lona wel :P
pi_190138593
quote:

[..]

Vier??

SPOILER
Deed ik het nog best netjes :P (zes O-) ) Tel daar vier jaar doctoraal en zes jaar postdoctoraal onderwijs op en je bent een groot deel van je werkende leven bezig met kennis vergaren.
pi_190138598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar ook een beetje maf. Dus ik begrijp Lona wel :P
Nietes ik ben kei normaal :+
pi_190138606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
Epic?
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:56:22 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190138621
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Epic?
Nee daar heb ik certificaten van; ben als Epic spreker bij een Chipsoft event :)
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:56:31 #72
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138627
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo traag ;)
o|O

SPOILER
pi_190138650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Deed ik het nog best netjes :P (zes O-) ) Tel daar vier jaar doctoraal en zes jaar postdoctoraal onderwijs op en je bent een groot deel van je werkende leven bezig met kennis vergaren.
Oef....
Ik ga wel een opvang beginnen ofzo. Of weesolifantjes opereren in Sri Lanka of in Afrika O+
(Dat is trouwens wel een beetje een ding; ik vind grote huisdieren dus supertof. Katten en honden ook hoor, maar voor een opvang moet je toch ook wel de andere diersoorten, de herbivoren e.d. leren behandelen. Ik vind alleen het werkveld 3x niks. Gelukkig heb ik nog 3 jaar om over een richting na te denken)
pi_190138661
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

@:promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat _O-
Mooie d/t-fout O+
  dinsdag 26 november 2019 @ 19:58:18 #75
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138666
quote:

[..]

Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet. :+ Was écht wel genoeg.
pi_190138667
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nietes ik ben kei normaal :+
:* Tuurlijk Fles, tuurlijk!
pi_190138680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mooie d/t-fout O+
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet. :+ Was écht wel genoeg.
Wat voor studie? O-)
pi_190138705
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dan ben ik per saldo maar 2 jaar langer bezig dan jij :P Tenzij ik nog ga baren tussendoor of anderszins uit de roulatie ga.
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:00:20 #79
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dan ben ik per saldo maar 2 jaar langer bezig dan jij :P
Valt best mee toch? :P
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:00:58 #80
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190138736
Ik overweeg nog een 4 jarige opleiding. :@
pi_190138753
Ik overweeg ook nog een opleiding. Eerst ander werk hebben.
pi_190138755
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:00 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Valt best mee toch? :P
Ach, als ik klaar ben heb ik alsnog minimaal 27 werkende jaren te volbrengen, dan kan dat maar beter met iets leuks zijn.
pi_190138765
5 jaar HKU, 2 jaar Barneveld (ok, dat was verre van fulltime. Hooguit de stage), en dan nu begonnen aan 6 (ahum, minstens 7 inmiddels) jaar DGSK.

Ik kom aardig in jullie buurt geloof ik, wat post-secundair-onderwijs betreft :')

Eeuwige student hier.
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:04:47 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190138829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:00 schreef Zilverberk het volgende:
Ik overweeg nog een 4 jarige opleiding. :@
Ik kreeg een verbod, van zowel baas als thuis :D
pi_190138901
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
Wat mooooooiiiiiii O+
pi_190138902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:* Tuurlijk Fles, tuurlijk!
Zie je nou Zilverberk? :P
pi_190138909
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
5 jaar HKU, 2 jaar Barneveld (ok, dat was verre van fulltime. Hooguit de stage), en dan nu begonnen aan 6 (ahum, minstens 7 inmiddels) jaar DGSK.

Ik kom aardig in jullie buurt geloof ik, wat post-secundair-onderwijs betreft :')

Eeuwige student hier.
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?
pi_190138962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?
Het feest dat numerus fixus heet *O* Toch? Ik praat voor mijn beurt :@
pi_190139053
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ow...ik zit op mijn handen.
Waar? :o :D
pi_190139074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jup. 2x toelating gedaan, en 2x er echt net buiten gevallen.
(Scores waren zeker de eerste keer zeer goed, maar ik heb oude diploma's, en daardoor krijg ik voor het gedeelte 'cijfers' het gemiddelde. Dat is niet heel nadelig en niet heel voordelig, maar het maakt net wel het verschil of je er dan bij zit of niet. Ze tellen vrij zwaar mee.)

Ik zou nog 1x mee mogen doen in Utrecht. En als ik het in België zou verknallen, zou ik het nog wel een keer willen wagen denk ik.
Qua logistiek zou het wel handig zijn; we wonen letterlijk naast de tram die de uithoflijn gaat vormen :')

Maar liever blijf ik toch hier. Het niveau is hoog, het is netjes geregeld, en ik heb toch veel mensen leren kennen. O+ Ik heb verder weinig met België, maar hier in Wilrijk zijn ze die gekke Hollanders wel een beetje gewend en heb ik het prima naar mijn zin. Helaas moet ik dan na 3 (of met mijn vertraging dus na 4) jaar wel naar Gent, dat vind ik wel matig. Want dan moet ik daar weer veel opbouwen, op misschien het contact met enkele bekenden na dan.

Maar de masteropleiding in Utrecht laat maar zeer weinig mensen van buitenaf hoe (tot woede van de Belgen hier. Die natuurlijk het complete overschot van NL opvangen ;) ) en daarbij... ik vraag me af in hoeverre het allemaal lekker aansluit. Met Gent is het wel afgestemd.
pi_190139075
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
Welk >:)
pi_190139083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

(Scores waren zeker de eerste keer zeer goed, maar ik heb oude diploma's, en daardoor krijg ik voor het gedeelte 'cijfers' het gemiddelde. Dat is niet heel nadelig en niet heel voordelig, maar het maakt net wel het verschil of je er dan bij zit of niet. Ze tellen vrij zwaar mee.)

Ik zou nog 1x mee mogen doen in Utrecht. En als ik het in België zou verknallen, zou ik het nog wel een keer willen wagen denk ik.
Qua logistiek zou het wel handig zijn; we wonen letterlijk naast de tram die de uithoflijn gaat vormen :')

Maar liever blijf ik toch hier. Het niveau is hoog, het is netjes geregeld, en ik heb toch veel mensen leren kennen. O+ Ik heb verder weinig met België, maar hier in Wilrijk zijn ze die gekke Hollanders wel een beetje gewend en heb ik het prima naar mijn zin. Helaas moet ik dan na 3 (of met mijn vertraging dus na 4) jaar wel naar Gent, dat vind ik wel matig. Want dan moet ik daar weer veel opbouwen, op misschien het contact met enkele bekenden na dan.

Maar de masteropleiding in Utrecht laat maar zeer weinig mensen van buitenaf hoe (tot woede van de Belgen hier. Die natuurlijk het complete overschot van NL opvangen ;) ) en daarbij... ik vraag me af in hoeverre het allemaal lekker aansluit. Met Gent is het wel afgestemd.
En.... hier heb je die leuke prof :D
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:16:54 #93
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik kreeg een verbod, van zowel baas als thuis :D
Ik heb het thuis blijkbaar nog niet bont genoeg gemaakt. :+
Mijn leidinggevende meldde wel dat ze geen budget heeft mij in dienst te houden met de beoogde extra titel.
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:17:41 #94
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139098
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zie je nou Zilverberk? :P
Dat ging over normaal, niet over liev. :6
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:17:46 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190139101
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Welk >:)
Die van jullie ; jullie CIO en CMIO ( als die bestaan bij jullie) zitten mogelijk in de zaal
pi_190139108
En patholoog zou mij ook leuk lijken.. maar om nu nog om te scholen ben ik 90 als ik klaar ben denk ik _O-
pi_190139111
quote:

[..]

Dat ook, meerdere overigens :Y .
Echt heel toffe proffen, en het contact wordt ook wel steeds minder afstandelijk. Is leuk.
pi_190139120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik heb het thuis blijkbaar nog niet bont genoeg gemaakt. :+
Mijn leidinggevende meldde wel dat ze geen budget heeft mij in dienst te houden met de beoogde extra titel.
pi_190139124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die van jullie ; jullie CIO en CMIO ( als die bestaan bij jullie) zitten mogelijk in de zaal
Doe ze de groetjes dan :W :D
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:19:05 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190139126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef Blues het volgende:
En patholoog zou mij ook leuk lijken.. maar om nu nog om te scholen ben ik 90 als ik klaar ben denk ik _O-
Kan je autopsie op jezelf plegen na afstuderen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:19:07 #101
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139127
quote:

[..]

In Utrecht heb je vast ook leuke proffen. :{w
pi_190139130
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef Blues het volgende:
Ah joh, we gaan tegen die tijd vast niet meer dood, dus kan best :P
pi_190139133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ja tuurlijk dat binnenkomen in Utrecht is nogal een ellende. Kennis van mij heeft er de dierenarts opleiding gedaan die moest ook twee keer proberen.

Iig fijn dat je zo toch de opleiding kan doen.
pi_190139136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Moet ik weer een kubus knutselen :{w
pi_190139137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

In Utreg is álles leuk }:| :R
pi_190139141
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef golfer het volgende:

Kan je autopsie op jezelf plegen na afstuderen. ;)
spiegel aan het plafond en gaan *)
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:20:10 #107
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Mijn prof :X
pi_190139151
Gent O+
pi_190139152
Wat doet die rode kaart daar :?
Moest deze zijn |:)
pi_190139154
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Dat ging over normaal, niet over liev. :6
Zellef :6
pi_190139157
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah joh, we gaan tegen die tijd vast niet meer dood, dus kan best :P
Oh ja, dat is ook zo *O*
pi_190139159
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:27 schreef Clubsoda het volgende: Een andere manier om ernaar te kijken (die ik van @:Vanyel leerde) is dat introverte 'binnenin' denken (dus eerst een heel plan uitkauwen en het pas melden als ze helemaal uitgedacht zijn) en extrovert naar buiten denken (dus al brainstormend en praten hun plan conceptualiseren).
Jong dat heb je goed onthouden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190139160
quote:

[..]

Ik ook 6, inclusief 2 kinderen en een jaar ouderschap verlof, en een jaar lesgeven! :o
pi_190139163
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

ja, wel leuk? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef FranticDJ het volgende:
Gent O+
Schijnt wel een leuke stad te zijn ja. Maar hallo, ik ben net een beetje aan Wilrijk gewend :D
pi_190139167
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Geef 'm een kubus :Y
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:21:58 #116
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ook 6, inclusief 2 kinderen en een jaar ouderschap verlof, en een jaar lesgeven! :o
Dat is extreem efficiënt!!
pi_190139174
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Vanyel het volgende:

Vanyel :*
pi_190139178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Schijnt wel een leuke stad te zijn ja. Maar hallo, ik ben net een beetje aan Wilrijk gewend :D
Veel leuker dan Antwerpen :Y
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:22:29 #119
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139179
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Geef 'm een kubus :Y
Kan niet

SPOILER
pi_190139183
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja, het klonk heel verstandig! Hoe is het met jou?
pi_190139191
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kan niet

SPOILER
-O- :{
pi_190139228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hier parttime (0.8 fte) waarvan 2,5 jaar alleen maar dataverzamelen, enorme hobbels vanwege het uitblijven van significante resultaten, een kind en een herniaoperatie 8-) (en een scheiding en twee verhuizingen maar dat telt niet echt mee)
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:26:38 #123
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139254
Ik ga mijn stuk shampoo proberen. Van lush. :P
pi_190139282
Ik zit op de picnic te wachten. Any second now :X
pi_190139307
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb vandaag deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-havermelk-honing/ en deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-kaneel/ binnen gekregen.
Welke heb je gehaald?
pi_190139314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kan niet

SPOILER
-O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hier parttime (0.8 fte) waarvan 2,5 jaar alleen maar dataverzamelen, enorme hobbels vanwege het uitblijven van significante resultaten, een kind en een herniaoperatie 8-) (en een scheiding en twee verhuizingen maar dat telt niet echt mee)
Ja een kind is geloof ik niet echt een optie op dit moment.
Gelukkig moet mijn vriend er (nog?) niet aan denken, dat scheelt. :P

Maar wel knap hoe jullie het allemaal weten/wisten te combineren! ^O^
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:30:12 #127
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb vandaag deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-havermelk-honing/ en deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-kaneel/ binnen gekregen.
Welke heb je gehaald?
Jason and the argan oil.
pi_190139369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Jason and the argan oil.
Ruikt vast lekker.
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:32:23 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190139372
Ik vond die zwarte shower slime wel leuk om aan mn dochter te geven :)
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:32:36 #130
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190139379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ruikt vast lekker.
Naar rozen.
pi_190139400
Uitgekooktgerecht nummer één: pasta met 'kip, spek, spinazie en paddestoelen'

Niet uitgesproken vies ofzo, maar allemachtig laf. Denk aan slappe groentenbouillon. Ziekenhuiseten.
Pluspunt: het smaakt eerder versgemaakt dan kant-en-klaarish. Maar vrolijk word ik er verder niet van.

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 26-11-2019 20:41:57 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_190139409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef fietsie het volgende:
Ik vond die zwarte shower slime wel leuk om aan mn dochter te geven :)
Die is ook echt heel zwart op je handen _O-
Ziet er heel gek uit.
Rook lekker en glitterde leuk na.
pi_190139421
Hm het ziet er ook niet echt Jeej uit
pi_190139445
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

Niet uitgesproken vies ofzo, maar allemachtig laf. Denk aan slappe groentenbouillon. Ziekenhuiseten.
Plus: het smaakt eerder versgemaakt dan kant-en-klaarish. Maar vrolijk word ik er verder niet van.
Houdt niet over dus. Wel mooi dat je het vergemaakte erin proeft :) Waar lag dat aan eigenlijk? :?
pi_190139455
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

Plus: het smaakt eerder versgemaakt dan kant-en-klaarish. Maar vrolijk word ik er verder niet van.
Je weet wie de doelgroep is? :P

Ondanks bord ziet het er wat treurig uit. :D Hopelijk is je volgende bakje beter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190139474
Beetje weinig spinazie of vergis ik me?
Het recept idee is wel lekker denk ik
pi_190139485
geen idee welk element van de omschrijving zo rood is trouwens.
pi_190139496
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Welke heb je gehaald?
Kaneel O+ Lush had/heeft daar ook zo’n fijn exemplaar van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die is ook echt heel zwart op je handen _O-
Ziet er heel gek uit.
Rook lekker en glitterde leuk na.
Klinkt als een hoop douche uitpoetsen en glitter overal. :{ Ik weet een kadootje voor mijn nichtjes *O* >:)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190139500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
Je barrrr
pi_190139503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, het klonk heel verstandig! Hoe is het met jou?
Nog immer matig. Dingen veranderen wel, maar het gaat onvoorstelbaar traag en vraagt een hoop.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_190139506
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zijn de tranen die minilot vergoot toen het bord de magnetron uitkwam ;(
pi_190139516
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat is met je naam gebeurd?
pi_190139524
Het ziet er ook niet erg appetijtelijk uit Mini.
pi_190139528
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat zijn de tranen die minilot vergoot toen het bord de magnetron uitkwam ;(
Noes :'(
pi_190139532
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat is met je naam gebeurd?
Die is weer hoe die oorspronkelijk was en hoe ik die graag wil hebben. O+
pi_190139547
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Het is weer hoe het oorspronkelijk was en hoe ik het graag wil hebben. O+
haha oh ja dan zou ik ook wel.... meh laat ook maar :+

SPOILER
pi_190139551
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zaten ook zongedroogde tomaten op die niet in de gerechttitel zaten ;)
En zelfs die hadden bar weinig smaak, wat ik bijna knap vond.
pi_190139560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef minilot het volgende:

[..]

dus je zat vooral vaagsmakende textuur te kauwen. Okee :D
pi_190139573
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog immer matig. Dingen veranderen wel, maar het gaat onvoorstelbaar traag en vraagt een hoop.
:* Ik zou het je gunnen dat het wat makkelijker en sneller ging allemaal.
pi_190139591
Overigens zijn die forse bruinige bonken bovenop allemaal kastanjechampignon, de 'kip en spek' kwamen beiden in de hoedanigheid van roze spikkeltjes van ten hoogste een kwart kubieke centimeter.
pi_190139604
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Da’s zeker knap.
pi_190139614
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef minilot het volgende:
Overigens zijn die forse bruinige bonken bovenop allemaal kastanjechampignon, de 'kip en spek' kwamen beiden in de hoedanigheid van roze spikkeltjes van ten hoogste een kwart kubieke centimeter.
;(
pi_190139637
quote:
Bonken en sliertjes it was...

Ik moet nog steeds een dutje doen. En daarna koken. Ofzo...
pi_190139647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Bonken en sliertjes it was...

Ik moet nog steeds een dutje doen. En daarna koken. Ofzo...
Ik ga gewoon zo naar bed :')
pi_190139650
quote:

[..]

[..]

Klinkt als een hoop douche uitpoetsen en glitter overal. :{ Ik weet een kadootje voor mijn nichtjes *O* >:)
Ik gebruik. Nu deze van de Lush. https://nl.lush.com/products/shampoo-bars/jumping-juniper Voor mij is hij te agressief eigenlijk voor mijn hoofdhuid.

En Lush vraagt ¤11,95 voor een bar en die site waar ik nu bestelde ¤6,95. Dus vond het wel een poging waard.

De kaneel ruikt erg lekker naar die met honing ruikt ook zaaalig O+
pi_190139661
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

haha oh ja dan zou ik ook wel.... meh laat ook maar :+

SPOILER
:D wat was t ook alweer met dat Flash gebeuren?

Mijn naam is mijn allereerste en enige internet naam afgeleid van mijn allereerste mailadres. Bluesbrothers@
Bovendien ben ik dol op die muziek en zit de Blues zelf ook nogal in mij als gemoedstoestand ;)
pi_190139663
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:* Ik zou het je gunnen dat het wat makkelijker en sneller ging allemaal.
:*
Het schijnt dat dit naar omstandigheden nog snel is :'(
pi_190139671
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga gewoon zo naar bed :')
Nouja dat is het voordeel van op kot zitten hč..... ik heb geen bank, enkel een bed. Dus dutjes doe ik ook op bed :+ Alleen kan ik dan toch nog wel zeggen dat het een powernapje was, en niet dat ik vroeg naar bed ben gegaan, ondanks dat ik dat stiekem wel deed! *)
pi_190139687
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat is er, eigenlijk, als ik vragen mag? :) Want dat heb ik of gemist of je hebt het niet gedeeld.
pi_190139716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik gebruik. Nu deze van de Lush. https://nl.lush.com/products/shampoo-bars/jumping-juniper Voor mij is hij te agressief eigenlijk voor mijn hoofdhuid.

En Lush vraagt ¤11,95 voor een bar en die site waar ik nu bestelde ¤6,95. Dus vond het wel een poging waard.

De kaneel ruikt erg lekker naar die met honing ruikt ook zaaalig O+
Ben benieuwd hoe hij bevalt, misschien ga ik dan ook weer aan de bar.
Ben destijds gestopt omdat gedoe met opdrogen en verkleurende doucheplankjes. Maar ook de prijs.
pi_190139729
quote:
;(
pi_190139735
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Vanyel het volgende:

Wat k*t. :{ :*
pi_190139752
Heb jaren geleden twee keer zo'n bar van Lush gehad, maar gingen destijds razendsnel schimmelen :X
pi_190139760
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ben destijds gestopt omdat gedoe met opdrogen en verkleurende doucheplankjes. Maar ook de prijs.
Ik heb nu geen Lushbar, maar een marseille-zeep bar, en ik laat hem altijd drogen in zo'n rond plastic dekseltje wat op veel van die snoeptomaten-bakjes zit.
Die deksels zijn halfrond, waardoor de bar niet plat op de bodem ligt, dus dan pak je hem er ook zo weer uit en kan 'ie goed drogen.
pi_190139777
Een vast geen sodemieter helpende maar niettemin zeer welgemeende kroel voor @Vanyel :*
pi_190139786
quote:
Dat hele schandschuim lijkt wel gegratineerd ook. En zo niet, dan is dat misschien een idee om er alsnog wat van te maken :P
pi_190139797
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat is er, eigenlijk, als ik vragen mag? :) Want dat heb ik of gemist of je hebt het niet gedeeld.
Ik luister ook even mee, ik ben nieuw hier :Y
pi_190139822
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb een douche rekje waar al mijn douche spulletjes op/in staan in de douche ruimte. ik heb een inloop douche met zo'n muurtje.. Snap je het nog? :') :@ :+ En ik heb voor die shampoo een blikje. Ik mik hem na het wassen meestal gewoon terug in dat blikje. Ik laat hem wel open. En eigenlijk is hij altijd weer droog als ik hem gebruik. Ik was mijn haar om de dag.

Ik heb wel meganische ventilatie in de badkamer misschien helpt dat met de boel leeg trekken.

Ik gebruikte deze alweer sinds juni en hij was nu zo dun dat hij in tween brak maar het was nu bijna zo'n chocolade sinterklaas munt qua formaat haha.
pi_190139825
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vanyel op 26-11-2019 21:00:34 ]
pi_190139833
Google Advertenties probeert mij nu driftig maar zeer zinloos tunieken van Miss Etam aan te smeren :+
pi_190139851
En nee dat heb ik niet gedeeld want we weten allebei die dingen pas een jaar ofzo en sowieso is het nogal herleidbaar.
pi_190139855
Jezus Vanyel. :{ :'( ;(

pi_190139864
Jemig Vanyel wat heftig. Heel veel sterkte.
pi_190139871
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Vanyel het volgende:
En nee dat heb ik niet gedeeld want we weten allebei die dingen pas een jaar ofzo en sowieso is het nogal herleidbaar.
Begrijpelijk hoor, sowieso wel ook. Maar kan ik mezelf niet verwijten dat ik het gemist heb. :7

Maar tering he. :{
pi_190139873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Blues het volgende:

[..]

:D wat was t ook alweer met dat Flash gebeuren?
Ik was toen een blauwe maandag me aan het verdiepen in geheugenkaartjes. Net toen ik een fok accountnaam moest bedenken :')
pi_190139880
Lush O+

Bento O+ :9

Sushi O+ O+ O+ :9~ :9
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_190139890
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet quoten, gaat weer weg
Pff ook weer zo'n heftig leven -O- Jullie treffen het allemaal niet lijkt wel :o
pi_190139893
Knuff voor Vanyel :*
Werewolf
pi_190139901
Ugh. Teveel onbekende namen. Wisser erover.
pi_190139927
Schipper, zit jij niet op een boot ofzo?
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:01:59 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_190139928
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Dat gebeurt mij nooit. Als er ooit wat over blijft dan zal ik het toch echt zelf in de ping stoppen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_190139929
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Maar nee. Ik was eerst sararaats.
Werewolf
pi_190139933
Zeg Flash. Jij was laatst in Keulen toch? Mijn man en ik gaan binnenkort een dag. Iets wat we niet mogen missen?
pi_190139948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb een douche rekje waar al mijn douche spulletjes op/in staan in de douche ruimte. ik heb een inloop douche met zo'n muurtje.. Snap je het nog? :') :@ :+ En ik heb voor die shampoo een blikje. Ik mik hem na het wassen meestal gewoon terug in dat blikje. Ik laat hem wel open. En eigenlijk is hij altijd weer droog als ik hem gebruik. Ik was mijn haar om de dag.

Ik heb wel meganische ventilatie in de badkamer misschien helpt dat met de boel leeg trekken.

Ik gebruikte deze alweer sinds juni en hij was nu zo dun dat hij in tween brak maar het was nu bijna zo'n chocolade sinterklaas munt qua formaat haha.
Hou maar op, ik heb inmiddels twee shampoo bars en twee bruisballen in mijn mandje :')
En een superhip bijpassend netje zodat ik de bars aan het haakje wat mijn douche bezit kan laten drogen. *O*

Ik gok zomaar dat deze bars ook in mijn Lush blikjes passen. Dat is handig meenemen.
pi_190139951
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:01 schreef Vanyel het volgende:
Schipper, zit jij niet op een boot ofzo?
Thuis* op de bank :)

*in NL
pi_190139959
Jeez vanyel :*
pi_190139961
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat is enerzijds fijn, maar anderzijds heb je er geen klap aan die wetenschap natuurlijk.
pi_190139967
Ik heb het niet gelezen (dat is prima, begrijp me niet verkeerd, want ik ken je verder niet), maar ik hoop toch dat het spoedig weer wat beter gaat Vanyel. :*
pi_190139968
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Vanyel het volgende:
.
Nog net gelezen voordat het (begrijpelijk) wegging... heftig... sterkte. -O-
pi_190139978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg Flash. Jij was laatst in Keulen toch? Mijn man en ik gaan binnenkort een dag. Iets wat we niet mogen missen?
*leest mee*
pi_190139979
quote:
Binnenkort? De kerstmarkt :P

Boottochtje op de Rijn kan s avonds best leuk zijn met lichtjes en zo. Eten kun je goed bij Gaffel am Dom, vlakbij het Hbf. En de Dom zelf is ook best een bezoekje waard. Gratis, wat voor zo'n grote en beroemnde kerk best ijzonder is tegenwoordig.
pi_190139986
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Nou heb ik t ook gemist. :{
pi_190139990
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hou maar op, ik heb inmiddels twee shampoo bars en twee bruisballen in mijn mandje :')
En een superhip bijpassend netje zodat ik de bars aan het haakje wat mijn douche bezit kan laten drogen. *O*

Ik gok zomaar dat deze bars ook in mijn Lush blikjes passen. Dat is handig meenemen.
Ja ik hoop dat dat past. Maar ik denk het wel. Maar in mijn lush blikje zit nu nog een stukje jumping juniper wat ik morgen op ga maken... Best jammer want wil eigenlijk die nieuwe proberen.. Maarja vind het anders ook weer zonde enzo :')

Oh en bruisballen O+ welke bars en bruisballen heb je?
pi_190139992
Ik zit eigenlijk naar een zeer vermakelijke Indiase man te kijken op YouTube die mij aan het vertellen is hoe ik netwerkverbinding in mn werkplaats kan krijgen zonder draad te trekken :7
pi_190140000
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*leest mee*
Maar eigenlijk heb ik van Keulen niks gezien want ik was veel te druk met O+ Cat O+ *;
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:05:50 #197
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190140006
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Je barrrr
Stuk. :6
pi_190140023
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar eigenlijk heb ik van Keulen niks gezien want ik was veel te druk met O+ Cat O+ *;
O+

Nog niet eens op de riksja’s geweest -O-
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:06:41 #199
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_190140028
pi_190140030
quote:

[..]

[..]

Ik vind dat doorgaans redelijk meevallen met de lush glitter :)
pi_190140033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Binnenkort? De kerstmarkt :P

Boottochtje op de Rijn kan s avonds best leuk zijn met lichtjes en zo. Eten kun je goed bij Gaffel am Dom, vlakbij het Hbf. En de Dom zelf is ook best een bezoekje waard. Gratis, wat voor zo'n grote en beroemnde kerk best ijzonder is tegenwoordig.
Kerstmarkten en de dom stonden idd op het lijstje haha al zullen we de kerstmarkt vooral in de avond doen en overdag de stad bezoeken.

Kun je bij de dom ook omhoog een toren in?

Restaurant ga ik opzoeken.
pi_190140046
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Kutzooi allemaal joh. Ik gun jullie echt verbetering.
Spoilers!
pi_190140049
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Blues het volgende:

[..]

Nou heb ik t ook gemist. :{
Vast wel iemand die het je wil DMen. Ik zet het niet terug. Was al een redelijke opwelling om het überhaupt op forum te zetten.
Afwezigheid heeft me ws week gemaakt :'( :'(
pi_190140058
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O+

Oh dus eigenlijk moet jij mij vertellen wat ik in Keulen moet zien haha. Sorry wist wel dat er iemand mee was maar had echt even geen idee meer wie :@
pi_190140069
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kutzooi allemaal joh. Ik gun jullie echt verbetering.
Er is wel verbetering. Ze gaat naar school.
pi_190140092
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat fijn! Toch een mooie stap.
pi_190140093
Gemist maar toch heel veel sterkte Vanyel
pi_190140113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik hoop dat dat past. Maar ik denk het wel. Maar in mijn lush blikje zit nu nog een stukje jumping juniper wat ik morgen op ga maken... Best jammer want wil eigenlijk die nieuwe proberen.. Maarja vind het anders ook weer zonde enzo :')

Oh en bruisballen O+ welke bars en bruisballen heb je?
Bars: Jojoba&kokos en Munt
Bruisballen: kokos en Mango.

Ik houd best wel van kokos. En zoet. :+

Had zo nog drie bars erbij kunnen zoeken maar dan ben ik twee jaar bezig om ze op te maken _O-
pi_190140159
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bars: Jojoba&kokos en Munt
Bruisballen: kokos en Mango.

Ik houd best wel van kokos. En zoet. :+

Had zo nog drie bars erbij kunnen zoeken maar dan ben ik twee jaar bezig om ze op te maken _O-
Oh ja met die jojoba en kokos heb ik ook I er getwijfeld.. Ziet er al gewoon lekker uit :')

Maar ben toch maar even voor bars gegaan die goed zijn voor mijn hoofdhuid.
pi_190140161
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Grote stap. Dat is vast fijn voor het ritme van jullie allemaal :) Wie weet wat er allemaal nog meer mogelijk is.
Spoilers!
pi_190140162
quote:
Chocolademuseum is leuk. En als je van burgers houdt is Hans im Glück lekker.
pi_190140173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oeh chocola O+ dat is wat voor mijn man haha.
pi_190140183
zin in chocola. Bedankt.
pi_190140195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Kun je bij de dom ook omhoog een toren in?
Ja, te voet :+
pi_190140196
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:12 schreef Lonaa het volgende:
zin in chocola. Bedankt.
schuift stukje chocolade door.
pi_190140200
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, te voet :+
Dat is niet erg.
pi_190140212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

oh ja zijn we ook langsgekomen met de boot. Cat wou bijna van boord springen :P
pi_190140214
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dus eigenlijk moet jij mij vertellen wat ik in Keulen moet zien haha. Sorry wist wel dat er iemand mee was maar had echt even geen idee meer wie :@
Schande o|O

Fles heeft de highlights wel verteld. Zo lang zijn we uiteindelijk ook niet in de stad geweest.
Volgens mij kun je in de Dom een toren op. Niet gedaan.
Bootje was zeer aangenaam in het zonnetje.
En ik heb Fles vanaf de boot gewezen op het chocolademuseum. Hadden we geen tijd voor en ik was er al eens geweest. Ik vind het wel een aanrader.
Kerstmarkten zijn ook leuk, ben ik vorig jaar geweest. Warme drankjes daar sans of avec alcohol in alle soorten en maten. Inclusief lollig drinklaarsje (met borg).
pi_190140215
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

schuift stukje chocolade door.
Welke? :7
pi_190140226
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

oh ja zijn we ook langsgekomen met de boot. Cat wou bijna van boord springen :P
:@ :9~
pi_190140232
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O+

Doen we volgende keer. Weten we meteen ook een doel: Het chocolademuseum :Y)
pi_190140241
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Anijs/Peer van La Place _O_
pi_190140246
quote:

[..]

Ik heb de nieuwe van Tony met tijm. Het kind noemt het 'pizzachocola' :D
pi_190140263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Geef!
pi_190140264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat fijn! Toch een mooie stap.
5 volle dagen. En begint langzaam genoeg te reguleren om brein te gaan gebruiken zelfs.
pi_190140269
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fles heeft de highlights wel verteld. Zo lang zijn we uiteindelijk ook niet in de stad geweest.
TRV / Fles' Travelsnacks #5
pi_190140277
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Doen we volgende keer. Weten we meteen ook een doel: Het chocolademuseum :Y)
Lekker onze fat asses laten rijden ^O^
pi_190140282
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Schande o|O

En ik heb Fles vanaf de boot gewezen op het chocolademuseum. Hadden we geen tijd voor en ik was er al eens geweest. Ik vind het wel een aanrader.
Kerstmarkten zijn ook leuk, ben ik vorig jaar geweest. Warme drankjes daar sans of avec alcohol in alle soorten en maten. Inclusief lollig drinklaarsje (met borg).
Oh die drink laarsjes hadden ze in Wenen ook! Heb er twee thuis staan ga er mini kerststerren inzetten straks.

We gaan sowieso even omhoog bij de dom dan en ik schrijf het choco museum ook op. Vaartochtje weet ik niet of dat wat voor ons is we dwalen liever door zo'n stad.
pi_190140289
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lekker onze fat asses laten rijden ^O^
Zijn gewoon ebikes he, en nog opgevoerd ook :P
pi_190140298
quote:

[..]

Met Daim. O+
pi_190140328
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb de nieuwe van Tony met tijm. Het kind noemt het 'pizzachocola' :D
Hmm is het wat?
Hier met dank aan de baas 3x tony met pepernoten.
pi_190140340
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

5 volle dagen. En begint langzaam genoeg te reguleren om brein te gaan gebruiken zelfs.
Stoere dame ^O^ Zowel van school als van een brein wat gebruikt wordt.
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:19:01 #233
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190140358
Haren schoon, shampoo schuimt als een malle. O+
pi_190140364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm is het wat?
Hier met dank aan de baas 3x tony met pepernoten.
Tja, pizzachocola treft het wel aardig. Ik ben er geen groot fan van.
pi_190140381
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh die drink laarsjes hadden ze in Wenen ook! Heb er twee thuis staan ga er mini kerststerren inzetten straks.

We gaan sowieso even omhoog bij de dom dan en ik schrijf het choco museum ook op. Vaartochtje weet ik niet of dat wat voor ons is we dwalen liever door zo'n stad.
Ik zou nu ook niet overdag gaan varen want de nudisten liggen nu niet langs de Rijn is nu koud en kaal. Tenzij in de avond, want lichtjes.
pi_190140411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef Zilverberk het volgende:
Haren schoon, shampoo schuimt als een malle. O+
Goede berichten O+
pi_190140435
Kerstboom opgezet *O* Groetjes, #TeamLameAss :W

SPOILER
pi_190140470
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kerstboom opgezet *O* Groetjes, #TeamLameAss :W

SPOILER
Te vroeg o|O

Ik heb 6 december ervoor gereserveerd ~:)
pi_190140477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Met Daim. O+
Oh.
pi_190140480
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zou nu ook niet overdag gaan varen want de nudisten liggen nu niet langs de Rijn is nu koud en kaal. Tenzij in de avond, want lichtjes.
Ah ja in de avond doen we eten, kerstmarkten en naar huis. Helaas maar tijd voor een dagje dit jaar. Maar miste het idee van een meest tripje zo erg dat we deze dag er tussendoor hebben gefrot.

En zonder nudisten ga ik niet varen. Niks te zien dan.

Was ooit wel grappig trouwens.

Heb bij de strand reddingsbrigade gezeten. Wij waren met de boot aan het patrouilleren langs het naaktstrand en zien vrij ver een man zwemmen. Dus wij er naartoe en in ons beste Duits (het blijft wel Zeeland) meneer u kunt hier beter niet zwemmen de stroming is gevaarlijk... Staat die man op want er was daar schijnbaar een zandbankje.. En ik zat in die boot echt precies op kruishoogte :')
pi_190140485
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh.
Meer voor mij *O*
pi_190140492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:14 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Anijs :r
pi_190140503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik weet ook niet wat ik van het idee vind, eigenlijk.
pi_190140506
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lekker :Y heel subtiel :9
pi_190140508
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Te vroeg o|O

Ik heb 6 december ervoor gereserveerd ~:)
Nou dat weer.

Ik had sfeer nodig jah. EN liefde. En zo. :{w
pi_190140514
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Meer voor mij *O*
Ik vond kinderbueno van de Lidl in de kast *O*

of naja, vinden. Ik kocht het gewoon vanmiddag :')
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:26:34 #248
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190140541
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoe kan je nou haten op anijs? -O-
pi_190140561
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Vanyel het volgende:

Vast wel iemand die het je wil DMen. Ik zet het niet terug. Was al een redelijke opwelling om het überhaupt op forum te zetten.
Afwezigheid heeft me ws week gemaakt :'( :'(
Je bent niet verplicht om dingen te delen! Ik neem aan dat t heftig is en dat vind ik echt heel klote voor je gewoon, dat was de :{ die een ;( moest zijn trouwens. :*
pi_190140562
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou dat weer.

Ik had sfeer nodig jah. EN liefde. En zo. :{w
Beheers je behoeften maar tot 6 december of zo :{w
Of zet een schoen. Dat mag wel O+
pi_190140564
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vond kinderbueno van de Lidl in de kast *O*

of naja, vinden. Ik kocht het gewoon vanmiddag :')
Oooh lekker.
pi_190140595
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oh joepie :+
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:29:19 #253
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190140613
quote:

[..]

Degene die zegt dat je je schoen mag zetten, is ķķk degene die hem vult. :D
pi_190140626
quote:

[..]

Ah ja in de avond doen we eten, kerstmarkten en naar huis. Helaas maar tijd voor een dagje dit jaar. Maar miste het idee van een meest tripje zo erg dat we deze dag er tussendoor hebben gefrot.

En zonder nudisten ga ik niet varen. Niks te zien dan.

Was ooit wel grappig trouwens.

Heb bij de strand reddingsbrigade gezeten. Wij waren met de boot aan het patrouilleren langs het naaktstrand en zien vrij ver een man zwemmen. Dus wij er naartoe en in ons beste Duits (het blijft wel Zeeland) meneer u kunt hier beter niet zwemmen de stroming is gevaarlijk... Staat die man op want er was daar schijnbaar een zandbankje.. En ik zat in die boot echt precies op kruishoogte :')
:D _O-

Enne... had hij... hulp nodig? :P

Ik heb trouwens op verzenden geklikt bij de shampoobar. Bedankt he :') O+
pi_190140673
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O-

Enne... had hij... hulp nodig? :P

Ik heb trouwens op verzenden geklikt bij de shampoobar. Bedankt he :') O+
Nee zijn een beetje rond blijven dobberen tot hij terug bij het strand was. Maar stroming kan link zijn en wordt vaak zwaar onderschat. Dus we waarschuwen liever dan dat we iemand eruit moeten vissen.

Ennuh graag gedaan haha

Heb je al betaald? Ik heb nog een code.
pi_190140675
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om dingen te delen! Ik neem aan dat t heftig is en dat vind ik echt heel klote voor je gewoon, dat was de :{ die een ;( moest zijn trouwens. :*
Ik vind het delen niet erg. Het openbare van het forum, dat staat me hierin tegen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:33:48 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_190140712
quote:

[..]

Die zet ik elke dag.
Vind er hoog uit een verdwaalde spin in 's ochtends.
pi_190140722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee zijn een beetje rond blijven dobberen tot hij terug bij het strand was. Maar stroming kan link zijn en wordt vaak zwaar onderschat. Dus we waarschuwen liever dan dat we iemand eruit moeten vissen.

Ennuh graag gedaan haha
Ik heb een vriendin die ook bij de reddingsbrigade heeft gezeten. Ik ken de verhalen.
Ze is een heel relaxed mens maar als het op open water (ook grote plassen) aankomt staat ze automatisch ‘aan’. Terecht, ook. Mensen onderschatten de kracht van water echt.

@Je Edit: ja, al betaald ook :D
Kun je vast iemand anders blij mee maken. :*
pi_190140730
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het delen niet erg. Het openbare van het forum, dat staat me hierin tegen.
Begrijpelijk Vanyel. Sterkte :* met wat er dan ook precies aan de hand is. En ^O^ voor schoolgaan, en ook nog leren.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_190140743
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin die ook bij de reddingsbrigade heeft gezeten. Ik ken de verhalen.
Ze is een heel relaxed mens maar als het op open water (ook grote plassen) aankomt staat ze automatisch ‘aan’. Terecht, ook. Mensen onderschatten de kracht van water echt.
Ik heb dat precies zo. Ik kan niet rustig op een strand liggen. Ben altijd alert.

Zwembad ook in mindere maten trouwens heb daar ook lang rondgelopen.
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:42:14 #261
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190140880
Ik moet nog aan mijn administratie. Geen zin. -O-
pi_190141008
Echt serieus wat doe ik toch op Facebook iedere keer. Kilometers scrollen, NIETS boeiends echt helemaal niets. Dan klik je weg en obligaat binnen 3 minuten weer kijken 8)7
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:47:58 #263
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190141036
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt serieus wat doe ik toch op Facebook iedere keer. Kilometers scrollen, NIETS boeiends echt helemaal niets. Dan klik je weg en obligaat binnen 3 minuten weer kijken 8)7
Moet ik meer posten? :P
pi_190141064
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:47 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Moet ik meer posten? :P
Waag het eens o|O

niet doen, pa leest ook mee. Komt maar weer gezeik van. Aangenomen dat je weer over serviezen begint.
pi_190141180
:* voor wie relevant.

Lot, je hebt me er ooit een presentatie over gestuurd.
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:56:14 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_190141251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb dat precies zo. Ik kan niet rustig op een strand liggen. Ben altijd alert.

Zwembad ook in mindere maten trouwens heb daar ook lang rondgelopen.
Bijna 30 jaar in een zwembad gewoond. Kilometers gezwommen. Maar in buitenwater blijf ik toch Allert, ondanks dat ik weet wat ik moet doen. En goed kan zwemmen.
pi_190141311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Bijna 30 jaar in een zwembad gewoond. Kilometers gezwommen. Maar in buitenwater blijf ik toch Allert, ondanks dat ik weet wat ik moet doen. En goed kan zwemmen.
Ik zwem heel graag O+ Maar ik vind natuurwater gewoon smerig eigenlijk.
pi_190141561
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Klinkt niet onwijs lekker nee
  Moderator dinsdag 26 november 2019 @ 22:11:39 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190141642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Blues het volgende:

[..]

Vooral de trein richting Groningen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190141966
quote:

[..]

_O- Waar in Zeeland was je Baywatchert?
Ik had iets soortgelijks op het naaktstrand, toen ik ging leveren bij een strandpaviljoen :')

Ik had een bijrijder mee, jaar of 15. Die ze op de zaak al wijs hadden gemaakt dat die dus op het naaktstrand zelf ook uit de kleren moest. Naja, ik gooi die wagen in z'n achteruit de duinovergang af richting het paviljoen. Meneer begint zowaar z'n kleren uit te trekken in de cabine _O-

Naja, na dit verholpen te hebben hebben we de wagen bij het paviljoen neergezet. Hij ging alvast de laadklep neer laten terwijl ik m'n ritten formulieren en HACCP papieren invulde. Ik zag het volgende vanuit de rechterbuitenspiegel. Hij staat voorover gebogen bij de bediening van de laadklep, om de laadklep hydraulisch naar beneden te klappen. Er komt een nakende heer aangelopen om hem wat te vragen. Ik zie hem z'n hoofd omdraaien, wegdraaien, terugdraaien en blijven staren en bevriezen om vervolgens de klep helemaal op de stelcon platen neer te klappen (ipv horizontaal en dan naar beneden te laten zakken). _O-
Naja gevalletje, je had er bij moeten zijn :+

En wat jullie melden qua alertheid enzo als ex strandbrigadier, heb ik dus als ik ga stappen. Kan niet meer echt 'relaxt' uitgaan, ben veel te alert op opstootjes e.d. Voortvloeiend uit 9 jaar zelf in een discotheek gewerkt te hebben. Dat is ook de hoofdreden dat ik heel weinig echt nog uit/op stap ga.
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:27:28 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190142030
Afsluitdijk met 100 is lang en saai
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:31:39 #272
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190142144
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waag het eens o|O

niet doen, pa leest ook mee. Komt maar weer gezeik van. Aangenomen dat je weer over serviezen begint.
Ik was opgehouden. Echt. O+
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:32:39 #273
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190142165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:27 schreef fietsie het volgende:
Afsluitdijk met 100 is lang en saai
Ga fietsen dan!
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:34:10 #274
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190142195
Administratie klaar, afspraak met studiegenoten opgeport/klaar voor reserveren, kleding gekocht. O+ geen winterjas
Goed bezig hiero, al zeg ik het zelf.
pi_190142264
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waag het eens o|O

Nou ben ik benieuwd wie berk is in je lijst :D
pi_190142291
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
Administratie klaar, afspraak met studiegenoten opgeport/klaar voor reserveren, kleding gekocht. O+ geen winterjas
Goed bezig hiero, al zeg ik het zelf.
Administratie moet Hier nog, maar de rest van de kleine kamer is opgeruimd, ook de keuken is weer keuken ipv opslagruimte
pi_190142394
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:38 schreef Blues het volgende:

[..]

Nou ben ik benieuwd wie berk is in je lijst :D
Ik ook :D
pi_190142427
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En ik. Maar ik ben ook benieuwd wie jij bent :D
pi_190142431
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zit jij ook in de fleslijst? Ook benieuwd naar jou!
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:47:43 #280
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190142463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Administratie moet Hier nog, maar de rest van de kleine kamer is opgeruimd, ook de keuken is weer keuken ipv opslagruimte
Goed bezig!
pi_190142476
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Blues het volgende:

[..]

Zouden we een dm van berk en cat krijgen? Hint :P
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:48:36 #282
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190142484
Wil iemand mij op de meetlijst in februari zetten? :@ ovb graag, ga mijn best doen.
pi_190142526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
Wil iemand mij op de meetlijst in februari zetten? :@ ovb graag, ga mijn best doen.
*O* *O* *O*
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:52:09 #284
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190142548
En nu naar bed. :O
pi_190142591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:24 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik had iets soortgelijks op het naaktstrand, toen ik ging leveren bij een strandpaviljoen :')

Ik had een bijrijder mee, jaar of 15. Die ze op de zaak al wijs hadden gemaakt dat die dus op het naaktstrand zelf ook uit de kleren moest. Naja, ik gooi die wagen in z'n achteruit de duinovergang af richting het paviljoen. Meneer begint zowaar z'n kleren uit te trekken in de cabine _O-

Naja, na dit verholpen te hebben hebben we de wagen bij het paviljoen neergezet. Hij ging alvast de laadklep neer laten terwijl ik m'n ritten formulieren en HACCP papieren invulde. Ik zag het volgende vanuit de rechterbuitenspiegel. Hij staat voorover gebogen bij de bediening van de laadklep, om de laadklep hydraulisch naar beneden te klappen. Er komt een nakende heer aangelopen om hem wat te vragen. Ik zie hem z'n hoofd omdraaien, wegdraaien, terugdraaien en blijven staren en bevriezen om vervolgens de klep helemaal op de stelcon platen neer te klappen (ipv horizontaal en dan naar beneden te laten zakken). _O-

En wat jullie melden qua alertheid enzo als ex strandbrigadier, heb ik dus als ik ga stappen. Kan niet meer echt 'relaxt' uitgaan, ben veel te alert op opstootjes e.d. Voortvloeiend uit 9 jaar zelf in een discotheek gewerkt te hebben. Dat is ook de hoofdreden dat ik heel weinig echt nog uit/op stap ga.
Ik heb gewerkt op het eiland Schouwen-Duiveland.

Heerlijk dat mensen zo kunnen vastlopen van een beetje naakt _O-

En jammer is dat wel he dat je door werk ervaring eigenlijk niet lekker ontspannen kunt zijn in situaties die eigenlijk leuk zouden moeten zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Beter een beetje bang dan er te makkelijk over denken,
pi_190142695
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wacht af.... hint sluiten.
pi_190142791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
Geregeld :)
Spoilers!
pi_190142972
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ik. Maar ik ben ook benieuwd wie jij bent :D
En ik naar jou :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Blues het volgende:

[..]

En naar jou :D

Fles = hosselaar :D _O-
pi_190142982
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alsof jij niet kunt DMmen o|O
pi_190143051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:24 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Vriendin werd ontgroend door Stephan van den Berg ( https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stephan_van_den_Berg )
Was strandwacht op een Waddeneiland en uiteraard waren daar no-go plekken op zee.
Dus toen er een eenzame surfer met zeil waarop het nummer 1 stond werd gesignaleerd werd zij erop af gestuurd om hem in veiligheid te brengen.
Uiteraard wist de rest allang van wie dat zeil was, dat die surfer goed op de hoogte was van de stroming en prima in staat zichzelf daar te redden. _O- Naar verluidt vond hij de jaarlijkse bezoekjes van de newbies ook wel lollig.
pi_190143137
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alsof jij niet kunt DMmen o|O
Done :D
  dinsdag 26 november 2019 @ 23:25:13 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190143178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:32 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ga fietsen dan!
Werd ie niet korter van....

Als er niemand voor je rijdt, en ook niemand achter je, is het er schitterend donker :)
pi_190143280
Woow woow wat is hier allemaal gaande kippetjes o|O
pi_190143684
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Woow woow wat is hier allemaal gaande kippetjes o|O
Eng he :+
pi_190143706
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Eng he :+
Nou wel bijzonder eigenlijk :D Dat IK er aan te pas moet komen om jullie elkaar te leren kennen _O-
pi_190143743
Maar goed ik ga slapen :W
pi_190143766
Tok tok oO<
pi_190143999
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou wel bijzonder eigenlijk :D Dat IK er aan te pas moet komen om jullie elkaar te leren kennen _O-
Leren kennen deden we hier al voordat jij hier je intrek nam. :P

Maar Kaatje heeft nu opeens een echte naam :D

Blues heeft me nog niet geDMd O-)
pi_190144003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik ga slapen :W
Trust! Ik zou ook moeten van slapen eigenlijk. :O
  woensdag 27 november 2019 @ 00:34:33 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190144236
Zondag dus naar Ouddorp. Kan me er weinig bij voorstellen, maar het hotel ziet er wel oké uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  woensdag 27 november 2019 @ 00:35:17 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190144245
Oeps, ik sluit hem. O-)
Poef.....gone! Šgolfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')