Zeer belangrijk dat dat goed werkt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop
jazeker!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
Als jij het bij hem koopt, heb jij de licentie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas vanquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Een hele kledingruilbeurs hierLeuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)
LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding, maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.
Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ikGodsamme, ik ben nog heel niet zo oud.
Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed
Wat voor practicum had je?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas vanGeen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
Nogal wiedes, anders kan ie terugquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Hmm kan iemand er eentje komen maken voor me?quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel.Direct aanschuiven.
Het enige wat voor een psycholoog interessant isquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat voor practicum had je?![]()
Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis)![]()
Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van![]()
En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat), rode bloedcellen tellen met speciale een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn.![]()
(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)
Er was digitaal inloopcafé voor vragen, verwezen naar amac met advies her-installeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf![]()
Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heerlijk
Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
Ah tof!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het enige wat voor een psycholoog interessant is(hersenen dus
) ik vond het zo gaaf om alles wat ik wel ken van MRI-plaatjes nu in het echt en in 3d te zien. Het is zo'n fascinerend orgaan
Dat van jou klinkt ook heel interessant. Ik zou best patholoog willen zijn, hele dag pielen met allerhande structuren.
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
Same herequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
Ze zijn ook kinderloos?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn schoonouders zijn zo arm als de kerkratten. Die hebben niks. Ook geen schulden trouwens
Zouden ze wel servies hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Uitermate praktische mensen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit de grond van mijn hart: ga niet promoveren. Hels!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah tof!
Hersenen is eigenlijk het enige orgaan dat we er niet uit hebben gehaald. (Is namelijk voor ons klinisch wat minder van belang. )
En ja, ik vind het ook heerlijk. Ik kan met plezier uren alles loshalen. En gisteren kon het echt op het gemak, dus dan is het extra leuk.
Misschien dat ik ooit nog eens kan meehelpen met demomodellen maken, hoewel dat nu de assistenten doen, (zij zijn er veel beter in natuurlijk, maar ik kan leren, en ik heb eindeloos geduld met dit soort dingen.) en dat zijn PhD-ers. Zonder een doctoraat kom je daar gewoon niet bij.
(En om een doctoraat te halen - als je dat al wil, want iedereen die het heeft gedaan hier raadt het af- moet je eerst een 'onderscheiding' halen. Dus ik hou het voorlopig maar bij nieuwe huisjes voor lama's regelen enzo. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Zieke dieren eet ik niet, dit was een twijfelgeval, maar ook een noodslachting; ik had er niet op gerekend en plukken, schoonmaken etc kost ook nog wel een uur. Varkens.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, kip toch. Eet je hem nog wel op?
Ik heb nauwelijks witte kleren dus dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.
En ingelopen schoenen.
Dat is wel tamelijk absurd, zoveel vrouwen in het wit. Je verwacht toch dat de meesten dat niet doen...quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks witte kleren dus dat is ook niet zo moeilijk.
Ook al ben ik een keer op een bruiloft geweest waar 50% van de vrouwelijke gasten een witte jurk aan had.
Snap er nog steeds niets van, weet ook niet wat de bruid er nu van vond.
Grappig, voor ons is dat het enige klinische relevantequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah tof!
Hersenen is eigenlijk het enige orgaan dat we er niet uit hebben gehaald. (Is namelijk voor ons klinisch wat minder van belang. )
En ja, ik vind het ook heerlijk. Ik kan met plezier uren alles loshalen. En gisteren kon het echt op het gemak, dus dan is het extra leuk.
Misschien dat ik ooit nog eens kan meehelpen met demomodellen maken, hoewel dat nu de assistenten doen, (zij zijn er veel beter in natuurlijk, maar ik kan leren, en ik heb eindeloos geduld met dit soort dingen.) en dat zijn PhD-ers. Zonder een doctoraat kom je daar gewoon niet bij.
(En om een doctoraat te halen - als je dat al wil, want iedereen die het heeft gedaan hier raadt het af- moet je eerst een 'onderscheiding' halen. Dus ik hou het voorlopig maar bij nieuwe huisjes voor lama's regelen enzo. )
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vanuit de grond van mijn hart: ga niet promoveren. Hels!Ik was het eigenlijk ook niet van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enige jammere is dat je, in elk geval in België, ik weet niet hoe het in NL is, niet aan de bak komt bij een uni. En dat lijkt me toch ook wel leuk, om in elk geval als optie open te houden. (Ik wil voornamelijk het 'veld' in, maar wellicht, ooit... je weet het niet. )
Het was wel een hele hete zomer, denk dat dat er mee te maken had.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is wel tamelijk absurd, zoveel vrouwen in het wit. Je verwacht toch dat de meesten dat niet doen...
Inderdaad: feestelijk en verzorgd, evt. chic.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.
En ingelopen schoenen.
Aan de uni in NL kun je wel een tijdelijk contract krijgen. Vast contract of carričre kun je vergeten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk ook niet van plan.
Enige jammere is dat je, in elk geval in België, ik weet niet hoe het in NL is, niet aan de bak komt bij een uni. En dat lijkt me toch ook wel leuk, om in elk geval als optie open te houden. (Ik wil voornamelijk het 'veld' in, maar wellicht, ooit... je weet het niet. )
Ik werk heel klinisch nu en ik heb ook nooit een carričre in de academie nagestreefd. Toch merk ik enorm veel voordelen van gepromoveerd zijn in de klinische praktijk. Ik weet natuurlijk niet dat bij diergeneeskunde is maar voor mij geldt het absoluut.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk ook niet van plan.
Prima film, maar het boek was schokkender.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef sigme het volgende:
Gister op netflix 'the dirt' gekeken, over Mötley Crüe. Was verrassend leuk, en van pure inleving hebben we zomaar 4 biertjes gedronken![]()
Vandaag niet eens last van, behalve wat extra honger. Dus maar ontbeten met gebakken bonen, gebakken bakbanaan, gebakken ei, ham & oesterzwammen.
En 's middags een tortilla met gehakt, rode kool en avocado.
Avondeten een zalm-in-bladerdeegding (een keer echt per ongeluk gekocht), gestoofde pompoen en snotgare spruiten (net als pompoen uit eigen tuin). Griesmeelpudding met wildepruimensaus toe.
Mja hier heeft dochterlief al gegeten...quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.
Het was vooral bedoeld dat ik vlug kon eten.
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeienquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Grappig, voor ons is dat het enige klinische relevante![]()
En ach, promoveren is tegelijkertijd afschuwelijk en enorm tof. In Nederland althans. Het klinkt wel alsof het ook goede perspectieven biedt.
Je zou eigenlijk een vriezer vol kliekjes moeten hebben voor zulke gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja hier heeft dochterlief al gegeten...
en ik ben te gaar om voor mezelf alleen te koken eigenlijk.
Onderweg wel krentenbol op en uitgebreid geluncht vanmiddag.
Vind het wel best en desnoods eet ik straks nog een krentenbol
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
Zeg lonaa...ben je nu druk met mod’den, heb je er een dagtaak aan, is het leuk om te doen?
Nee, ik solliciteer niet.
Vier??quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeien![]()
De schedel hebben we dan wel bekeken, en we weten wel een beetje de globale indeling van de hersenen (komt bij fysiologie aan bod, en later in het jaar ook wel bij neuro-anatomie. Misschien dat ze dan nog wel eens wat hersenen zullen tonen) maar bij de anatomie practica kijken we vooral naar zaken die we in de praktijk zullen tegenkomen.
Hoewel ik niet verwacht dat ik veel honden en katten zal gaan villen, of hun spieren één voor één los ga maken om de begin en eindpunten te lokaliseren, of een arterie volledig blood te kunnen leggen![]()
@:promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat
Ow...ik zit op mijn handen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.
tijd voor een relletje
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.
tijd voor een relletje
Mja geen magnetron dus dat werkt hier vrij slechtquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een vriezer vol kliekjes moeten hebben voor zulke gevallen.Zonder uitgebreid koken toch wat lekkers eten.
Ja het houdt wel echt deuren open.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik werk heel klinisch nu en ik heb ook nooit een carričre in de academie nagestreefd. Toch merk ik enorm veel voordelen van gepromoveerd zijn in de klinische praktijk. Ik weet natuurlijk niet dat bij diergeneeskunde is maar voor mij geldt het absoluut.
ik las mafkeesquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vier??Niet iedereen is zo traagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
[..]
Vier??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan ik onderhand met pensioen jonguh
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles.
Maar ook een beetje maf. Dus ik begrijp Lona welquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zo hard wil ik ook niet rellen.
Fles is liev.
[..]
Vier??Deed ik het nog best netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zes
) Tel daar vier jaar doctoraal en zes jaar postdoctoraal onderwijs op en je bent een groot deel van je werkende leven bezig met kennis vergaren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nietes ik ben kei normaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar ook een beetje maf. Dus ik begrijp Lona wel
Epic?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier in het hol van de Leeuw; bij de vendor van het concurrerende EPD
Nee daar heb ik certificaten van; ben als Epic spreker bij een Chipsoft eventquote:
quote:
Oef....quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Deed ik het nog best netjes(zes
) Tel daar vier jaar doctoraal en zes jaar postdoctoraal onderwijs op en je bent een groot deel van je werkende leven bezig met kennis vergaren.
Mooie d/t-foutquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeien![]()
De schedel hebben we dan wel bekeken, en we weten wel een beetje de globale indeling van de hersenen (komt bij fysiologie aan bod, en later in het jaar ook wel bij neuro-anatomie. Misschien dat ze dan nog wel eens wat hersenen zullen tonen) maar bij de anatomie practica kijken we vooral naar zaken die we in de praktijk zullen tegenkomen.
Hoewel ik niet verwacht dat ik veel honden en katten zal gaan villen, of hun spieren één voor één los ga maken om de begin en eindpunten te lokaliseren, of een arterie volledig blood te kunnen leggen![]()
@:promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat
Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
quote:
Wat voor studie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet.Was écht wel genoeg.
Dan ben ik per saldo maar 2 jaar langer bezig dan jijquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet.Was écht wel genoeg.
Valt best mee toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan ben ik per saldo maar 2 jaar langer bezig dan jij
Ach, als ik klaar ben heb ik alsnog minimaal 27 werkende jaren te volbrengen, dan kan dat maar beter met iets leuks zijn.quote:
Ik kreeg een verbod, van zowel baas als thuisquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:00 schreef Zilverberk het volgende:
Ik overweeg nog een 4 jarige opleiding.
Wat mooooooiiiiiiiquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
5 jaar HKU, 2 jaar Barneveld (ok, dat was verre van fulltime. Hooguit de stage), en dan nu begonnen aan 6 (ahum, minstens 7 inmiddels) jaar DGSK.
Ik kom aardig in jullie buurt geloof ik, wat post-secundair-onderwijs betreft![]()
Eeuwige student hier.
Het feest dat numerus fixus heetquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?
Jup. 2x toelating gedaan, en 2x er echt net buiten gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?
Welkquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier in het hol van de Leeuw; bij de vendor van het concurrerende EPD
En.... hier heb je die leuke profquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup. 2x toelating gedaan, en 2x er echt net buiten gevallen.
(Scores waren zeker de eerste keer zeer goed, maar ik heb oude diploma's, en daardoor krijg ik voor het gedeelte 'cijfers' het gemiddelde. Dat is niet heel nadelig en niet heel voordelig, maar het maakt net wel het verschil of je er dan bij zit of niet. Ze tellen vrij zwaar mee.)
Ik zou nog 1x mee mogen doen in Utrecht. En als ik het in België zou verknallen, zou ik het nog wel een keer willen wagen denk ik.
Qua logistiek zou het wel handig zijn; we wonen letterlijk naast de tram die de uithoflijn gaat vormen![]()
Maar liever blijf ik toch hier. Het niveau is hoog, het is netjes geregeld, en ik heb toch veel mensen leren kennen.Ik heb verder weinig met België, maar hier in Wilrijk zijn ze die gekke Hollanders wel een beetje gewend en heb ik het prima naar mijn zin. Helaas moet ik dan na 3 (of met mijn vertraging dus na 4) jaar wel naar Gent, dat vind ik wel matig. Want dan moet ik daar weer veel opbouwen, op misschien het contact met enkele bekenden na dan.
Maar de masteropleiding in Utrecht laat maar zeer weinig mensen van buitenaf hoe (tot woede van de Belgen hier. Die natuurlijk het complete overschot van NL opvangen) en daarbij... ik vraag me af in hoeverre het allemaal lekker aansluit. Met Gent is het wel afgestemd.
Ik heb het thuis blijkbaar nog niet bont genoeg gemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg een verbod, van zowel baas als thuis
Die van jullie ; jullie CIO en CMIO ( als die bestaan bij jullie) zitten mogelijk in de zaalquote:
Dat ook, meerdere overigensquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb het thuis blijkbaar nog niet bont genoeg gemaakt.
Mijn leidinggevende meldde wel dat ze geen budget heeft mij in dienst te houden met de beoogde extra titel.
Doe ze de groetjes danquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van jullie ; jullie CIO en CMIO ( als die bestaan bij jullie) zitten mogelijk in de zaal
Kan je autopsie op jezelf plegen na afstuderen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef Blues het volgende:
En patholoog zou mij ook leuk lijken.. maar om nu nog om te scholen ben ik 90 als ik klaar ben denk ik
Ah joh, we gaan tegen die tijd vast niet meer dood, dus kan bestquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef Blues het volgende:
En patholoog zou mij ook leuk lijken.. maar om nu nog om te scholen ben ik 90 als ik klaar ben denk ik
Oh ja tuurlijk dat binnenkomen in Utrecht is nogal een ellende. Kennis van mij heeft er de dierenarts opleiding gedaan die moest ook twee keer proberen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup. 2x toelating gedaan, en 2x er echt net buiten gevallen.
(Scores waren zeker de eerste keer zeer goed, maar ik heb oude diploma's, en daardoor krijg ik voor het gedeelte 'cijfers' het gemiddelde. Dat is niet heel nadelig en niet heel voordelig, maar het maakt net wel het verschil of je er dan bij zit of niet. Ze tellen vrij zwaar mee.)
Ik zou nog 1x mee mogen doen in Utrecht. En als ik het in België zou verknallen, zou ik het nog wel een keer willen wagen denk ik.
Qua logistiek zou het wel handig zijn; we wonen letterlijk naast de tram die de uithoflijn gaat vormen![]()
Maar liever blijf ik toch hier. Het niveau is hoog, het is netjes geregeld, en ik heb toch veel mensen leren kennen.Ik heb verder weinig met België, maar hier in Wilrijk zijn ze die gekke Hollanders wel een beetje gewend en heb ik het prima naar mijn zin. Helaas moet ik dan na 3 (of met mijn vertraging dus na 4) jaar wel naar Gent, dat vind ik wel matig. Want dan moet ik daar weer veel opbouwen, op misschien het contact met enkele bekenden na dan.
Maar de masteropleiding in Utrecht laat maar zeer weinig mensen van buitenaf hoe (tot woede van de Belgen hier. Die natuurlijk het complete overschot van NL opvangen) en daarbij... ik vraag me af in hoeverre het allemaal lekker aansluit. Met Gent is het wel afgestemd.
Moet ik weer een kubus knutselenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In Utrecht heb je vast ook leuke proffen.
In Utreg is álles leukquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In Utrecht heb je vast ook leuke proffen.
spiegel aan het plafond en gaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef golfer het volgende:
Kan je autopsie op jezelf plegen na afstuderen.
Zellefquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ging over normaal, niet over liev.
Oh ja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah joh, we gaan tegen die tijd vast niet meer dood, dus kan best
Jong dat heb je goed onthouden.quote:Op zondag 17 november 2019 17:27 schreef Clubsoda het volgende: Een andere manier om ernaar te kijken (die ik van @:Vanyel leerde) is dat introverte 'binnenin' denken (dus eerst een heel plan uitkauwen en het pas melden als ze helemaal uitgedacht zijn) en extrovert naar buiten denken (dus al brainstormend en praten hun plan conceptualiseren).
Ik ook 6, inclusief 2 kinderen en een jaar ouderschap verlof, en een jaar lesgeven!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ja, wel leuk?quote:
Schijnt wel een leuke stad te zijn ja. Maar hallo, ik ben net een beetje aan Wilrijk gewendquote:
Dat is extreem efficiënt!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook 6, inclusief 2 kinderen en een jaar ouderschap verlof, en een jaar lesgeven!
Veel leuker dan Antwerpenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Schijnt wel een leuke stad te zijn ja. Maar hallo, ik ben net een beetje aan Wilrijk gewend
Kan nietquote:
Ja, het klonk heel verstandig! Hoe is het met jou?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier parttime (0.8 fte) waarvan 2,5 jaar alleen maar dataverzamelen, enorme hobbels vanwege het uitblijven van significante resultaten, een kind en een herniaoperatiequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ook 6, inclusief 2 kinderen en een jaar ouderschap verlof, en een jaar lesgeven!
Ik heb vandaag deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-havermelk-honing/ en deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-kaneel/ binnen gekregen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga mijn stuk shampoo proberen. Van lush.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een kind is geloof ik niet echt een optie op dit moment.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hier parttime (0.8 fte) waarvan 2,5 jaar alleen maar dataverzamelen, enorme hobbels vanwege het uitblijven van significante resultaten, een kind en een herniaoperatie(en een scheiding en twee verhuizingen maar dat telt niet echt mee)
Gelukkig moet mijn vriend er (nog?) niet aan denken, dat scheelt.![]()
Maar wel knap hoe jullie het allemaal weten/wisten te combineren!![]()
Jason and the argan oil.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-havermelk-honing/ en deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-kaneel/ binnen gekregen.
Welke heb je gehaald?
Die is ook echt heel zwart op je handenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef fietsie het volgende:
Ik vond die zwarte shower slime wel leuk om aan mn dochter te geven
Houdt niet over dus. Wel mooi dat je het vergemaakte erin proeftquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef minilot het volgende:
Uitgekooktgerecht nummer één: pasta met 'kip, spek, spinazie en paddestoelen'
[ afbeelding ]
Niet uitgesproken vies ofzo, maar allemachtig laf. Denk aan slappe groentenbouillon. Ziekenhuiseten.
Plus: het smaakt eerder versgemaakt dan kant-en-klaarish. Maar vrolijk word ik er verder niet van.
Je weet wie de doelgroep is?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef minilot het volgende:
Uitgekooktgerecht nummer één: pasta met 'kip, spek, spinazie en paddestoelen'
[ afbeelding ]
Niet uitgesproken vies ofzo, maar allemachtig laf. Denk aan slappe groentenbouillon. Ziekenhuiseten.
Plus: het smaakt eerder versgemaakt dan kant-en-klaarish. Maar vrolijk word ik er verder niet van.
Kaneelquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-havermelk-honing/ en deze https://shampoobars.nl/shampoo-bar-kaneel/ binnen gekregen.
Welke heb je gehaald?
Klinkt als een hoop douche uitpoetsen en glitter overal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die is ook echt heel zwart op je handen
Ziet er heel gek uit.
Rook lekker en glitterde leuk na.
Je barrrrquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:26 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ga mijn stuk shampoo proberen. Van lush.
Nog immer matig. Dingen veranderen wel, maar het gaat onvoorstelbaar traag en vraagt een hoop.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, het klonk heel verstandig! Hoe is het met jou?
Dat zijn de tranen die minilot vergoot toen het bord de magnetron uitkwamquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee welk element van de omschrijving zo rood is trouwens.
Wat is met je naam gebeurd?quote:
Noesquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zijn de tranen die minilot vergoot toen het bord de magnetron uitkwam
haha oh ja dan zou ik ook wel.... meh laat ook maarquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is weer hoe het oorspronkelijk was en hoe ik het graag wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er zaten ook zongedroogde tomaten op die niet in de gerechttitel zatenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee welk element van de omschrijving zo rood is trouwens.
dus je zat vooral vaagsmakende textuur te kauwen. Okeequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zaten ook zongedroogde tomaten op die niet in de gerechttitel zaten![]()
En zelfs die hadden bar weinig smaak, wat ik bijna knap vond.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog immer matig. Dingen veranderen wel, maar het gaat onvoorstelbaar traag en vraagt een hoop.
Da’s zeker knap.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zaten ook zongedroogde tomaten op die niet in de gerechttitel zaten![]()
En zelfs die hadden bar weinig smaak, wat ik bijna knap vond.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef minilot het volgende:
Overigens zijn die forse bruinige bonken bovenop allemaal kastanjechampignon, de 'kip en spek' kwamen beiden in de hoedanigheid van roze spikkeltjes van ten hoogste een kwart kubieke centimeter.
Bonken en sliertjes it was...quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef minilot het volgende:
Overigens zijn die forse bruinige bonken bovenop allemaal kastanjechampignon, de 'kip en spek' kwamen beiden in de hoedanigheid van roze spikkeltjes van ten hoogste een kwart kubieke centimeter.
Ik ga gewoon zo naar bedquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bonken en sliertjes it was...
Ik moet nog steeds een dutje doen. En daarna koken. Ofzo...
Ik gebruik. Nu deze van de Lush. https://nl.lush.com/products/shampoo-bars/jumping-juniper Voor mij is hij te agressief eigenlijk voor mijn hoofdhuid.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KaneelLush had/heeft daar ook zo’n fijn exemplaar van.
[..]
Klinkt als een hoop douche uitpoetsen en glitter overal.Ik weet een kadootje voor mijn nichtjes
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha oh ja dan zou ik ook wel.... meh laat ook maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat was t ook alweer met dat Flash gebeuren?
Mijn naam is mijn allereerste en enige internet naam afgeleid van mijn allereerste mailadres. Bluesbrothers@
Bovendien ben ik dol op die muziek en zit de Blues zelf ook nogal in mij als gemoedstoestand![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik zou het je gunnen dat het wat makkelijker en sneller ging allemaal.
Nouja dat is het voordeel van op kot zitten hč..... ik heb geen bank, enkel een bed. Dus dutjes doe ik ook op bedquote:
Wat is er, eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Het schijnt dat dit naar omstandigheden nog snel is
Ben benieuwd hoe hij bevalt, misschien ga ik dan ook weer aan de bar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik. Nu deze van de Lush. https://nl.lush.com/products/shampoo-bars/jumping-juniper Voor mij is hij te agressief eigenlijk voor mijn hoofdhuid.
En Lush vraagt ¤11,95 voor een bar en die site waar ik nu bestelde ¤6,95. Dus vond het wel een poging waard.
De kaneel ruikt erg lekker naar die met honing ruikt ook zaaalig
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef minilot het volgende:
Wat k*t.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Nog immer matig. Dingen veranderen wel, maar het gaat onvoorstelbaar traag en vraagt een hoop.
Ik heb nu geen Lushbar, maar een marseille-zeep bar, en ik laat hem altijd drogen in zo'n rond plastic dekseltje wat op veel van die snoeptomaten-bakjes zit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij bevalt, misschien ga ik dan ook weer aan de bar.
Ben destijds gestopt omdat gedoe met opdrogen en verkleurende doucheplankjes. Maar ook de prijs.
Dat hele schandschuim lijkt wel gegratineerd ook. En zo niet, dan is dat misschien een idee om er alsnog wat van te makenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:45 schreef minilot het volgende:
Ik luister ook even mee, ik ben nieuw hierquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is er, eigenlijk, als ik vragen mag?Want dat heb ik of gemist of je hebt het niet gedeeld.
Ik heb een douche rekje waar al mijn douche spulletjes op/in staan in de douche ruimte. ik heb een inloop douche met zo'n muurtje.. Snap je het nog?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij bevalt, misschien ga ik dan ook weer aan de bar.
Ben destijds gestopt omdat gedoe met opdrogen en verkleurende doucheplankjes. Maar ook de prijs.
Begrijpelijk hoor, sowieso wel ook. Maar kan ik mezelf niet verwijten dat ik het gemist heb.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Vanyel het volgende:
En nee dat heb ik niet gedeeld want we weten allebei die dingen pas een jaar ofzo en sowieso is het nogal herleidbaar.
Ik was toen een blauwe maandag me aan het verdiepen in geheugenkaartjes. Net toen ik een fok accountnaam moest bedenkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]wat was t ook alweer met dat Flash gebeuren?
Pff ook weer zo'n heftig levenquote:
Dat gebeurt mij nooit. Als er ooit wat over blijft dan zal ik het toch echt zelf in de ping stoppen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel.Direct aanschuiven.
Maar nee. Ik was eerst sararaats.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Ugh. Teveel onbekende namen. Wisser erover.
Hou maar op, ik heb inmiddels twee shampoo bars en twee bruisballen in mijn mandjequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb een douche rekje waar al mijn douche spulletjes op/in staan in de douche ruimte. ik heb een inloop douche met zo'n muurtje.. Snap je het nog?![]()
![]()
En ik heb voor die shampoo een blikje. Ik mik hem na het wassen meestal gewoon terug in dat blikje. Ik laat hem wel open. En eigenlijk is hij altijd weer droog als ik hem gebruik. Ik was mijn haar om de dag.
Ik heb wel meganische ventilatie in de badkamer misschien helpt dat met de boel leeg trekken.
Ik gebruikte deze alweer sinds juni en hij was nu zo dun dat hij in tween brak maar het was nu bijna zo'n chocolade sinterklaas munt qua formaat haha.
Thuis* op de bankquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:01 schreef Vanyel het volgende:
Schipper, zit jij niet op een boot ofzo?
Dat is enerzijds fijn, maar anderzijds heb je er geen klap aan die wetenschap natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Het schijnt dat dit naar omstandigheden nog snel is
Nog net gelezen voordat het (begrijpelijk) wegging... heftig... sterkte.quote:
*leest mee*quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg Flash. Jij was laatst in Keulen toch? Mijn man en ik gaan binnenkort een dag. Iets wat we niet mogen missen?
Binnenkort? De kerstmarktquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zeg Flash. Jij was laatst in Keulen toch? Mijn man en ik gaan binnenkort een dag. Iets wat we niet mogen missen?
Nou heb ik t ook gemist.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:57 schreef Vanyel het volgende:
En nee dat heb ik niet gedeeld want we weten allebei die dingen pas een jaar ofzo en sowieso is het nogal herleidbaar.
Ja ik hoop dat dat past. Maar ik denk het wel. Maar in mijn lush blikje zit nu nog een stukje jumping juniper wat ik morgen op ga maken... Best jammer want wil eigenlijk die nieuwe proberen.. Maarja vind het anders ook weer zonde enzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hou maar op, ik heb inmiddels twee shampoo bars en twee bruisballen in mijn mandje![]()
En een superhip bijpassend netje zodat ik de bars aan het haakje wat mijn douche bezit kan laten drogen.![]()
Ik gok zomaar dat deze bars ook in mijn Lush blikjes passen. Dat is handig meenemen.
Maar eigenlijk heb ik van Keulen niks gezien want ik was veel te druk metquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar eigenlijk heb ik van Keulen niks gezien want ik was veel te druk metCat
![]()
Ik vind dat doorgaans redelijk meevallen met de lush glitterquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KaneelLush had/heeft daar ook zo’n fijn exemplaar van.
[..]
Klinkt als een hoop douche uitpoetsen en glitter overal.Ik weet een kadootje voor mijn nichtjes
![]()
Kerstmarkten en de dom stonden idd op het lijstje haha al zullen we de kerstmarkt vooral in de avond doen en overdag de stad bezoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnenkort? De kerstmarkt![]()
Boottochtje op de Rijn kan s avonds best leuk zijn met lichtjes en zo. Eten kun je goed bij Gaffel am Dom, vlakbij het Hbf. En de Dom zelf is ook best een bezoekje waard. Gratis, wat voor zo'n grote en beroemnde kerk best ijzonder is tegenwoordig.
Kutzooi allemaal joh. Ik gun jullie echt verbetering.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Ugh. Teveel onbekende namen. Wisser erover.
Vast wel iemand die het je wil DMen. Ik zet het niet terug. Was al een redelijke opwelling om het überhaupt op forum te zetten.quote:
Oh dus eigenlijk moet jij mij vertellen wat ik in Keulen moet zien haha. Sorry wist wel dat er iemand mee was maar had echt even geen idee meer wiequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Nog niet eens op de riksja’s geweest
Er is wel verbetering. Ze gaat naar school.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kutzooi allemaal joh. Ik gun jullie echt verbetering.
Wat fijn! Toch een mooie stap.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er is wel verbetering. Ze gaat naar school.
Bars: Jojoba&kokos en Muntquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat past. Maar ik denk het wel. Maar in mijn lush blikje zit nu nog een stukje jumping juniper wat ik morgen op ga maken... Best jammer want wil eigenlijk die nieuwe proberen.. Maarja vind het anders ook weer zonde enzo![]()
Oh en bruisballenwelke bars en bruisballen heb je?
Oh ja met die jojoba en kokos heb ik ook I er getwijfeld.. Ziet er al gewoon lekker uitquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bars: Jojoba&kokos en Munt
Bruisballen: kokos en Mango.
Ik houd best wel van kokos. En zoet.
Had zo nog drie bars erbij kunnen zoeken maar dan ben ik twee jaar bezig om ze op te maken
Grote stap. Dat is vast fijn voor het ritme van jullie allemaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er is wel verbetering. Ze gaat naar school.
Chocolademuseum is leuk. En als je van burgers houdt is Hans im Glück lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oeh chocolaquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Chocolademuseum is leuk. En als je van burgers houdt is Hans im Glück lekker.
Ja, te voetquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kun je bij de dom ook omhoog een toren in?
oh ja zijn we ook langsgekomen met de boot. Cat wou bijna van boord springenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Chocolademuseum is leuk. En als je van burgers houdt is Hans im Glück lekker.
Schandequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk moet jij mij vertellen wat ik in Keulen moet zien haha. Sorry wist wel dat er iemand mee was maar had echt even geen idee meer wie
Welke?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
schuift stukje chocolade door.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja zijn we ook langsgekomen met de boot. Cat wou bijna van boord springen
Doen we volgende keer. Weten we meteen ook een doel: Het chocolademuseumquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Nog niet eens op de riksja’s geweest
Ik heb de nieuwe van Tony met tijm. Het kind noemt het 'pizzachocola'quote:
quote:
quote:
TRV / Fles' Travelsnacks #5quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fles heeft de highlights wel verteld. Zo lang zijn we uiteindelijk ook niet in de stad geweest.
Volgens mij kun je in de Dom een toren op. Niet gedaan.
Bootje was zeer aangenaam in het zonnetje.
Lekker onze fat asses laten rijdenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen we volgende keer. Weten we meteen ook een doel: Het chocolademuseum
Oh die drink laarsjes hadden ze in Wenen ook! Heb er twee thuis staan ga er mini kerststerren inzetten straks.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schande![]()
Fles heeft de highlights wel verteld. Zo lang zijn we uiteindelijk ook niet in de stad geweest.
Volgens mij kun je in de Dom een toren op. Niet gedaan.
Bootje was zeer aangenaam in het zonnetje.
En ik heb Fles vanaf de boot gewezen op het chocolademuseum. Hadden we geen tijd voor en ik was er al eens geweest. Ik vind het wel een aanrader.
Kerstmarkten zijn ook leuk, ben ik vorig jaar geweest. Warme drankjes daar sans of avec alcohol in alle soorten en maten. Inclusief lollig drinklaarsje (met borg).
Zijn gewoon ebikes he, en nog opgevoerd ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lekker onze fat asses laten rijden
Hmm is het wat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe van Tony met tijm. Het kind noemt het 'pizzachocola'
Stoere damequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
5 volle dagen. En begint langzaam genoeg te reguleren om brein te gaan gebruiken zelfs.
Tja, pizzachocola treft het wel aardig. Ik ben er geen groot fan van.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm is het wat?
Hier met dank aan de baas 3x tony met pepernoten.
Ik zou nu ook niet overdag gaan varen want de nudisten liggen nu niet langs de Rijn is nu koud en kaal. Tenzij in de avond, want lichtjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh die drink laarsjes hadden ze in Wenen ook! Heb er twee thuis staan ga er mini kerststerren inzetten straks.
We gaan sowieso even omhoog bij de dom dan en ik schrijf het choco museum ook op. Vaartochtje weet ik niet of dat wat voor ons is we dwalen liever door zo'n stad.
Goede berichtenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef Zilverberk het volgende:
Haren schoon, shampoo schuimt als een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kerstboom opgezetGroetjes, #TeamLameAss
Te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 6 december ervoor gereserveerd
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ah ja in de avond doen we eten, kerstmarkten en naar huis. Helaas maar tijd voor een dagje dit jaar. Maar miste het idee van een meest tripje zo erg dat we deze dag er tussendoor hebben gefrot.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou nu ook niet overdag gaan varen want de nudisten liggen nu niet langs de Rijn is nu koud en kaal. Tenzij in de avond, want lichtjes.
Ik weet ook niet wat ik van het idee vind, eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Tja, pizzachocola treft het wel aardig. Ik ben er geen groot fan van.
Nou dat weer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Te vroeg![]()
Ik heb 6 december ervoor gereserveerd
Ik vond kinderbueno van de Lidl in de kastquote:
Je bent niet verplicht om dingen te delen! Ik neem aan dat t heftig is en dat vind ik echt heel klote voor je gewoon, dat was dequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Vanyel het volgende:
Vast wel iemand die het je wil DMen. Ik zet het niet terug. Was al een redelijke opwelling om het überhaupt op forum te zetten.
Afwezigheid heeft me ws week gemaakt![]()
Beheers je behoeften maar tot 6 december of zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat weer.
Ik had sfeer nodig jah. EN liefde. En zo.
Oooh lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond kinderbueno van de Lidl in de kast
of naja, vinden. Ik kocht het gewoon vanmiddag![]()
Oh joepiequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beheers je behoeften maar tot 6 december of zo![]()
Of zet een schoen. Dat mag wel
Degene die zegt dat je je schoen mag zetten, is ķķk degene die hem vult.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja in de avond doen we eten, kerstmarkten en naar huis. Helaas maar tijd voor een dagje dit jaar. Maar miste het idee van een meest tripje zo erg dat we deze dag er tussendoor hebben gefrot.
En zonder nudisten ga ik niet varen. Niks te zien dan.
Was ooit wel grappig trouwens.
Heb bij de strand reddingsbrigade gezeten. Wij waren met de boot aan het patrouilleren langs het naaktstrand en zien vrij ver een man zwemmen. Dus wij er naartoe en in ons beste Duits (het blijft wel Zeeland) meneer u kunt hier beter niet zwemmen de stroming is gevaarlijk... Staat die man op want er was daar schijnbaar een zandbankje.. En ik zat in die boot echt precies op kruishoogte
Nee zijn een beetje rond blijven dobberen tot hij terug bij het strand was. Maar stroming kan link zijn en wordt vaak zwaar onderschat. Dus we waarschuwen liever dan dat we iemand eruit moeten vissen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Enne... had hij... hulp nodig?
Ik heb trouwens op verzenden geklikt bij de shampoobar. Bedankt he![]()
Ik vind het delen niet erg. Het openbare van het forum, dat staat me hierin tegen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om dingen te delen! Ik neem aan dat t heftig is en dat vind ik echt heel klote voor je gewoon, dat was dedie een
moest zijn trouwens.
Die zet ik elke dag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die ook bij de reddingsbrigade heeft gezeten. Ik ken de verhalen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee zijn een beetje rond blijven dobberen tot hij terug bij het strand was. Maar stroming kan link zijn en wordt vaak zwaar onderschat. Dus we waarschuwen liever dan dat we iemand eruit moeten vissen.
Ennuh graag gedaan haha
Begrijpelijk Vanyel. Sterktequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het delen niet erg. Het openbare van het forum, dat staat me hierin tegen.
Ik heb dat precies zo. Ik kan niet rustig op een strand liggen. Ben altijd alert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die ook bij de reddingsbrigade heeft gezeten. Ik ken de verhalen.
Ze is een heel relaxed mens maar als het op open water (ook grote plassen) aankomt staat ze automatisch ‘aan’. Terecht, ook. Mensen onderschatten de kracht van water echt.
Moet ik meer posten?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt serieus wat doe ik toch op Facebook iedere keer. Kilometers scrollen, NIETS boeiends echt helemaal niets. Dan klik je weg en obligaat binnen 3 minuten weer kijken
Waag het eensquote:
Bijna 30 jaar in een zwembad gewoond. Kilometers gezwommen. Maar in buitenwater blijf ik toch Allert, ondanks dat ik weet wat ik moet doen. En goed kan zwemmen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb dat precies zo. Ik kan niet rustig op een strand liggen. Ben altijd alert.
Zwembad ook in mindere maten trouwens heb daar ook lang rondgelopen.
Ik zwem heel graagquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Bijna 30 jaar in een zwembad gewoond. Kilometers gezwommen. Maar in buitenwater blijf ik toch Allert, ondanks dat ik weet wat ik moet doen. En goed kan zwemmen.
Klinkt niet onwijs lekker neequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Tja, pizzachocola treft het wel aardig. Ik ben er geen groot fan van.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb bij de strand reddingsbrigade gezeten. Wij waren met de boot aan het patrouilleren langs het naaktstrand en zien vrij ver een man zwemmen. Dus wij er naartoe en in ons beste Duits (het blijft wel Zeeland) meneer u kunt hier beter niet zwemmen de stroming is gevaarlijk... Staat die man op want er was daar schijnbaar een zandbankje.. En ik zat in die boot echt precies op kruishoogte
Ik was opgehouden. Echt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waag het eens![]()
niet doen, pa leest ook mee. Komt maar weer gezeik van. Aangenomen dat je weer over serviezen begint.
Nou ben ik benieuwd wie berk is in je lijstquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waag het eens![]()
niet doen, pa leest ook mee. Komt maar weer gezeik van. Aangenomen dat je weer over serviezen begint.
Administratie moet Hier nog, maar de rest van de kleine kamer is opgeruimd, ook de keuken is weer keuken ipv opslagruimtequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
Administratie klaar, afspraak met studiegenoten opgeport/klaar voor reserveren, kleding gekocht.geen winterjas
Goed bezig hiero, al zeg ik het zelf.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd wie berk is in je lijst
En ik. Maar ik ben ook benieuwd wie jij bentquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Administratie moet Hier nog, maar de rest van de kleine kamer is opgeruimd, ook de keuken is weer keuken ipv opslagruimte
Zouden we een dm van berk en cat krijgen? Hintquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Zit jij ook in de fleslijst? Ook benieuwd naar jou!
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
Wil iemand mij op de meetlijst in februari zetten?ovb graag, ga mijn best doen.
Ik heb gewerkt op het eiland Schouwen-Duiveland.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Waar in Zeeland was je Baywatchert?
Ik had iets soortgelijks op het naaktstrand, toen ik ging leveren bij een strandpaviljoen![]()
Ik had een bijrijder mee, jaar of 15. Die ze op de zaak al wijs hadden gemaakt dat die dus op het naaktstrand zelf ook uit de kleren moest. Naja, ik gooi die wagen in z'n achteruit de duinovergang af richting het paviljoen. Meneer begint zowaar z'n kleren uit te trekken in de cabine
Naja, na dit verholpen te hebben hebben we de wagen bij het paviljoen neergezet. Hij ging alvast de laadklep neer laten terwijl ik m'n ritten formulieren en HACCP papieren invulde. Ik zag het volgende vanuit de rechterbuitenspiegel. Hij staat voorover gebogen bij de bediening van de laadklep, om de laadklep hydraulisch naar beneden te klappen. Er komt een nakende heer aangelopen om hem wat te vragen. Ik zie hem z'n hoofd omdraaien, wegdraaien, terugdraaien en blijven staren en bevriezen om vervolgens de klep helemaal op de stelcon platen neer te klappen (ipv horizontaal en dan naar beneden te laten zakken).![]()
Naja gevalletje, je had er bij moeten zijn
En wat jullie melden qua alertheid enzo als ex strandbrigadier, heb ik dus als ik ga stappen. Kan niet meer echt 'relaxt' uitgaan, ben veel te alert op opstootjes e.d. Voortvloeiend uit 9 jaar zelf in een discotheek gewerkt te hebben. Dat is ook de hoofdreden dat ik heel weinig echt nog uit/op stap ga.
Beter een beetje bang dan er te makkelijk over denken,quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Bijna 30 jaar in een zwembad gewoond. Kilometers gezwommen. Maar in buitenwater blijf ik toch Allert, ondanks dat ik weet wat ik moet doen. En goed kan zwemmen.
Ik wacht af.... hint sluiten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zouden we een dm van berk en cat krijgen? Hint
Geregeldquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Zilverberk het volgende:
Wil iemand mij op de meetlijst in februari zetten?ovb graag, ga mijn best doen.
En ik naar jouquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En ik. Maar ik ben ook benieuwd wie jij bent
En naar jouquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Zit jij ook in de fleslijst? Ook benieuwd naar jou!
Alsof jij niet kunt DMmenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zouden we een dm van berk en cat krijgen? Hint
Vriendin werd ontgroend door Stephan van den Berg ( https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stephan_van_den_Berg )quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Waar in Zeeland was je Baywatchert?
Ik had iets soortgelijks op het naaktstrand, toen ik ging leveren bij een strandpaviljoen![]()
Ik had een bijrijder mee, jaar of 15. Die ze op de zaak al wijs hadden gemaakt dat die dus op het naaktstrand zelf ook uit de kleren moest. Naja, ik gooi die wagen in z'n achteruit de duinovergang af richting het paviljoen. Meneer begint zowaar z'n kleren uit te trekken in de cabine
Naja, na dit verholpen te hebben hebben we de wagen bij het paviljoen neergezet. Hij ging alvast de laadklep neer laten terwijl ik m'n ritten formulieren en HACCP papieren invulde. Ik zag het volgende vanuit de rechterbuitenspiegel. Hij staat voorover gebogen bij de bediening van de laadklep, om de laadklep hydraulisch naar beneden te klappen. Er komt een nakende heer aangelopen om hem wat te vragen. Ik zie hem z'n hoofd omdraaien, wegdraaien, terugdraaien en blijven staren en bevriezen om vervolgens de klep helemaal op de stelcon platen neer te klappen (ipv horizontaal en dan naar beneden te laten zakken).![]()
Naja gevalletje, je had er bij moeten zijn
En wat jullie melden qua alertheid enzo als ex strandbrigadier, heb ik dus als ik ga stappen. Kan niet meer echt 'relaxt' uitgaan, ben veel te alert op opstootjes e.d. Voortvloeiend uit 9 jaar zelf in een discotheek gewerkt te hebben. Dat is ook de hoofdreden dat ik heel weinig echt nog uit/op stap ga.
Werd ie niet korter van....quote:
Eng hequote:Op dinsdag 26 november 2019 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Woow woow wat is hier allemaal gaande kippetjes
Nou wel bijzonder eigenlijkquote:
Leren kennen deden we hier al voordat jij hier je intrek nam.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wel bijzonder eigenlijkDat IK er aan te pas moet komen om jullie elkaar te leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |