Zeer belangrijk dat dat goed werkt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop
jazeker!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:00 schreef Barreltje het volgende:
ohh lucky, dat weet jij wel.. hoe zit dat met office? moet ik dat apart ergens vandaan halen of is dat alleen bij "professional" / home/ business? "
Als jij het bij hem koopt, heb jij de licentie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn office koop ik van mijn computer meneer, hij heeft een licentie. Mijn vorige werkgever had dat iik voor personeel, de huidige niet
Maar of dat allemaal nog zo gaat? Geen idee
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas vanquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:07 schreef Candaasje het volgende:
Een hele kledingruilbeurs hierLeuk!
(Ja nee ik doe niet mee. Andere maat)
LS: ik vind de okergele ruitjestuniek erg leuk op de afbeelding, maar dat is wel zoiets wat je inderdaad net moet staan.
Ik ga eerst maar eens een dutje doen denk ikGodsamme, ik ben nog heel niet zo oud.
Maar de pure choco-pepernoten smaakten goed
Wat voor practicum had je?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik voel me je mee, ik had vandaag slechts een practicum en ik ben er helemaal daas vanGeen idee of het aan de dampen of de informatieoverload ligt trouwens.
Nogal wiedes, anders kan ie terugquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeer belangrijk dat dat goed werkt.
Hmm kan iemand er eentje komen maken voor me?quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Zilverberk het volgende:
Ik kwam thuis en trof de ovenschotel die ik gisteren in de koelkast had achtergelaten warm op tafel.Direct aanschuiven.
Het enige wat voor een psycholoog interessant isquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat voor practicum had je?![]()
Hier vanmorgen eerst injectie, sorry Mini, dus beetje prutsen met een IKEA-knuffelhond die ze hebben verbouwd met van die synthetische 'huid' en 'spier'lapjes, een echte modelpoot met een vene voor bloedafname/ kathether zetten (Die kende ik al vanuit de opleiding in Barneveld), en 'Fjordie', een paardenmodel gemaakt van huidskleurige lappen stof, de borstels van bezems als een manenkam, en iets van een tuinslang als bloedvat (v. jugularis)![]()
Maar goed, bloed prikken heb ik al een tijdje gedaan in het UMC, en infusskatheters heb ik vooral bij geassisteerd, dus ik was uiteindelijk degene die het anderen aan het uitleggen was. Maar daar leer je ook wel van![]()
En vanmiddag dan voor fysiologie bloed; diverse bloeduitstrijkjes maken en kleuren, leukocyten tellen (altijd leuk als iedereen echt compleet andere getallen heeft als resultaat), rode bloedcellen tellen met speciale een speciaal roostertje, hematokrietbepaling, en hemolyseproef.
En dan nog een demo over bloedbuisjes. Waarin bijna niemand antwoord op de gestelde vragen gaf, en als ik het dan wel deed, ik er gelijk weer 3 vragen achteraan kreeg. Fijn.![]()
(En gisteren dus zenuwen van de voorpoot. Wij hadden een kat. Gepriegel, maar wel heel tof!)
Er was digitaal inloopcafé voor vragen, verwezen naar amac met advies her-installeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heb je geen gewone computermeneer AnneX? Dat gedoe met Apple zelf![]()
Geen ruit voor de bruiloft hoor. Al is mij verzekerd dat ik ook in joggingpak mag komen. De bruid wist niet eens of ze wel iets nieuws zou kopen.
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heerlijk
Dat is wat lastig in je eentje..
Eigen actie toch vereist.
Ah tof!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het enige wat voor een psycholoog interessant is(hersenen dus
) ik vond het zo gaaf om alles wat ik wel ken van MRI-plaatjes nu in het echt en in 3d te zien. Het is zo'n fascinerend orgaan
Dat van jou klinkt ook heel interessant. Ik zou best patholoog willen zijn, hele dag pielen met allerhande structuren.
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
Same herequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Sarabi het volgende:
Waarom geen ruit op een bruiloft? Ik ken al die regels niet, ik zorg er alleen voor dat ik geen wit draag op bruiloften.
Ze zijn ook kinderloos?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn schoonouders zijn zo arm als de kerkratten. Die hebben niks. Ook geen schulden trouwens
Zouden ze wel servies hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Uitermate praktische mensen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanuit de grond van mijn hart: ga niet promoveren. Hels!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah tof!
Hersenen is eigenlijk het enige orgaan dat we er niet uit hebben gehaald. (Is namelijk voor ons klinisch wat minder van belang. )
En ja, ik vind het ook heerlijk. Ik kan met plezier uren alles loshalen. En gisteren kon het echt op het gemak, dus dan is het extra leuk.
Misschien dat ik ooit nog eens kan meehelpen met demomodellen maken, hoewel dat nu de assistenten doen, (zij zijn er veel beter in natuurlijk, maar ik kan leren, en ik heb eindeloos geduld met dit soort dingen.) en dat zijn PhD-ers. Zonder een doctoraat kom je daar gewoon niet bij.
(En om een doctoraat te halen - als je dat al wil, want iedereen die het heeft gedaan hier raadt het af- moet je eerst een 'onderscheiding' halen. Dus ik hou het voorlopig maar bij nieuwe huisjes voor lama's regelen enzo. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Zieke dieren eet ik niet, dit was een twijfelgeval, maar ook een noodslachting; ik had er niet op gerekend en plukken, schoonmaken etc kost ook nog wel een uur. Varkens.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, kip toch. Eet je hem nog wel op?
Ik heb nauwelijks witte kleren dus dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.
En ingelopen schoenen.
Dat is wel tamelijk absurd, zoveel vrouwen in het wit. Je verwacht toch dat de meesten dat niet doen...quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks witte kleren dus dat is ook niet zo moeilijk.
Ook al ben ik een keer op een bruiloft geweest waar 50% van de vrouwelijke gasten een witte jurk aan had.
Snap er nog steeds niets van, weet ook niet wat de bruid er nu van vond.
Grappig, voor ons is dat het enige klinische relevantequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah tof!
Hersenen is eigenlijk het enige orgaan dat we er niet uit hebben gehaald. (Is namelijk voor ons klinisch wat minder van belang. )
En ja, ik vind het ook heerlijk. Ik kan met plezier uren alles loshalen. En gisteren kon het echt op het gemak, dus dan is het extra leuk.
Misschien dat ik ooit nog eens kan meehelpen met demomodellen maken, hoewel dat nu de assistenten doen, (zij zijn er veel beter in natuurlijk, maar ik kan leren, en ik heb eindeloos geduld met dit soort dingen.) en dat zijn PhD-ers. Zonder een doctoraat kom je daar gewoon niet bij.
(En om een doctoraat te halen - als je dat al wil, want iedereen die het heeft gedaan hier raadt het af- moet je eerst een 'onderscheiding' halen. Dus ik hou het voorlopig maar bij nieuwe huisjes voor lama's regelen enzo. )
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vanuit de grond van mijn hart: ga niet promoveren. Hels!Ik was het eigenlijk ook niet van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enige jammere is dat je, in elk geval in België, ik weet niet hoe het in NL is, niet aan de bak komt bij een uni. En dat lijkt me toch ook wel leuk, om in elk geval als optie open te houden. (Ik wil voornamelijk het 'veld' in, maar wellicht, ooit... je weet het niet. )
Het was wel een hele hete zomer, denk dat dat er mee te maken had.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is wel tamelijk absurd, zoveel vrouwen in het wit. Je verwacht toch dat de meesten dat niet doen...
Inderdaad: feestelijk en verzorgd, evt. chic.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon feestelijk en chic uit te zien. En geen wit, maar dat is vrij makkelijk.
En ingelopen schoenen.
Aan de uni in NL kun je wel een tijdelijk contract krijgen. Vast contract of carrière kun je vergeten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk ook niet van plan.
Enige jammere is dat je, in elk geval in België, ik weet niet hoe het in NL is, niet aan de bak komt bij een uni. En dat lijkt me toch ook wel leuk, om in elk geval als optie open te houden. (Ik wil voornamelijk het 'veld' in, maar wellicht, ooit... je weet het niet. )
Ik werk heel klinisch nu en ik heb ook nooit een carrière in de academie nagestreefd. Toch merk ik enorm veel voordelen van gepromoveerd zijn in de klinische praktijk. Ik weet natuurlijk niet dat bij diergeneeskunde is maar voor mij geldt het absoluut.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk ook niet van plan.
Prima film, maar het boek was schokkender.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef sigme het volgende:
Gister op netflix 'the dirt' gekeken, over Mötley Crüe. Was verrassend leuk, en van pure inleving hebben we zomaar 4 biertjes gedronken![]()
Vandaag niet eens last van, behalve wat extra honger. Dus maar ontbeten met gebakken bonen, gebakken bakbanaan, gebakken ei, ham & oesterzwammen.
En 's middags een tortilla met gehakt, rode kool en avocado.
Avondeten een zalm-in-bladerdeegding (een keer echt per ongeluk gekocht), gestoofde pompoen en snotgare spruiten (net als pompoen uit eigen tuin). Griesmeelpudding met wildepruimensaus toe.
Mja hier heeft dochterlief al gegeten...quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Anders had ik hem zelf uit de ijskast gehaald en in de oven geschoven. Zoveel moeite is dat niet.
Het was vooral bedoeld dat ik vlug kon eten.
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeienquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Grappig, voor ons is dat het enige klinische relevante![]()
En ach, promoveren is tegelijkertijd afschuwelijk en enorm tof. In Nederland althans. Het klinkt wel alsof het ook goede perspectieven biedt.
Je zou eigenlijk een vriezer vol kliekjes moeten hebben voor zulke gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja hier heeft dochterlief al gegeten...
en ik ben te gaar om voor mezelf alleen te koken eigenlijk.
Onderweg wel krentenbol op en uitgebreid geluncht vanmiddag.
Vind het wel best en desnoods eet ik straks nog een krentenbol
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef AnneX het volgende:
Zeg lonaa...ben je nu druk met mod’den, heb je er een dagtaak aan, is het leuk om te doen?
Nee, ik solliciteer niet.
Vier??quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeien![]()
De schedel hebben we dan wel bekeken, en we weten wel een beetje de globale indeling van de hersenen (komt bij fysiologie aan bod, en later in het jaar ook wel bij neuro-anatomie. Misschien dat ze dan nog wel eens wat hersenen zullen tonen) maar bij de anatomie practica kijken we vooral naar zaken die we in de praktijk zullen tegenkomen.
Hoewel ik niet verwacht dat ik veel honden en katten zal gaan villen, of hun spieren één voor één los ga maken om de begin en eindpunten te lokaliseren, of een arterie volledig blood te kunnen leggen![]()
@:promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat
Ow...ik zit op mijn handen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.
tijd voor een relletje
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
CUL is lief en braaf dus er is weinig te doen.
tijd voor een relletje
Mja geen magnetron dus dat werkt hier vrij slechtquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een vriezer vol kliekjes moeten hebben voor zulke gevallen.Zonder uitgebreid koken toch wat lekkers eten.
Ja het houdt wel echt deuren open.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik werk heel klinisch nu en ik heb ook nooit een carrière in de academie nagestreefd. Toch merk ik enorm veel voordelen van gepromoveerd zijn in de klinische praktijk. Ik weet natuurlijk niet dat bij diergeneeskunde is maar voor mij geldt het absoluut.
ik las mafkeesquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vier??Niet iedereen is zo traagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
[..]
Vier??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan kan ik onderhand met pensioen jonguh
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik mag ome Fles niet meer plagen met het servies van mafles.
Maar ook een beetje maf. Dus ik begrijp Lona welquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zo hard wil ik ook niet rellen.
Fles is liev.
[..]
Vier??Deed ik het nog best netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zes
) Tel daar vier jaar doctoraal en zes jaar postdoctoraal onderwijs op en je bent een groot deel van je werkende leven bezig met kennis vergaren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nietes ik ben kei normaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar ook een beetje maf. Dus ik begrijp Lona wel
Epic?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier in het hol van de Leeuw; bij de vendor van het concurrerende EPD
Nee daar heb ik certificaten van; ben als Epic spreker bij een Chipsoft eventquote:
quote:
Oef....quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Deed ik het nog best netjes(zes
) Tel daar vier jaar doctoraal en zes jaar postdoctoraal onderwijs op en je bent een groot deel van je werkende leven bezig met kennis vergaren.
Mooie d/t-foutquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja ik denk niet dat er veel hondenpsycholgen bestaan, of hersenchirurgen voor koeien![]()
De schedel hebben we dan wel bekeken, en we weten wel een beetje de globale indeling van de hersenen (komt bij fysiologie aan bod, en later in het jaar ook wel bij neuro-anatomie. Misschien dat ze dan nog wel eens wat hersenen zullen tonen) maar bij de anatomie practica kijken we vooral naar zaken die we in de praktijk zullen tegenkomen.
Hoewel ik niet verwacht dat ik veel honden en katten zal gaan villen, of hun spieren één voor één los ga maken om de begin en eindpunten te lokaliseren, of een arterie volledig blood te kunnen leggen![]()
@:promoveren: ik denk dat mijn vriend me vermoord, als ik er nog eens 4 jaar aan plak. Ik moet er sowieso nog 6 zonder doctoraat
Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Deed ik het nog best netjes(zes
quote:
Wat voor studie?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet.Was écht wel genoeg.
Dan ben ik per saldo maar 2 jaar langer bezig dan jijquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zes jaar universitaire studie (1 maand vertraging). Verder ga ik niet.Was écht wel genoeg.
Valt best mee toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan ben ik per saldo maar 2 jaar langer bezig dan jij
Ach, als ik klaar ben heb ik alsnog minimaal 27 werkende jaren te volbrengen, dan kan dat maar beter met iets leuks zijn.quote:
Ik kreeg een verbod, van zowel baas als thuisquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:00 schreef Zilverberk het volgende:
Ik overweeg nog een 4 jarige opleiding.
Wat mooooooiiiiiiiquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:57 schreef Barreltje het volgende:
dit is de eerste fok post vanaf mijn nieuwe laptop
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
5 jaar HKU, 2 jaar Barneveld (ok, dat was verre van fulltime. Hooguit de stage), en dan nu begonnen aan 6 (ahum, minstens 7 inmiddels) jaar DGSK.
Ik kom aardig in jullie buurt geloof ik, wat post-secundair-onderwijs betreft![]()
Eeuwige student hier.
Het feest dat numerus fixus heetquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?
Jup. 2x toelating gedaan, en 2x er echt net buiten gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Misschien is het al eens voorbij gekomen hoor. Maar is er een reden dat jij in België zit voor je veterinaire opleiding en niet in Utrecht?
Welkquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier in het hol van de Leeuw; bij de vendor van het concurrerende EPD
En.... hier heb je die leuke profquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup. 2x toelating gedaan, en 2x er echt net buiten gevallen.
(Scores waren zeker de eerste keer zeer goed, maar ik heb oude diploma's, en daardoor krijg ik voor het gedeelte 'cijfers' het gemiddelde. Dat is niet heel nadelig en niet heel voordelig, maar het maakt net wel het verschil of je er dan bij zit of niet. Ze tellen vrij zwaar mee.)
Ik zou nog 1x mee mogen doen in Utrecht. En als ik het in België zou verknallen, zou ik het nog wel een keer willen wagen denk ik.
Qua logistiek zou het wel handig zijn; we wonen letterlijk naast de tram die de uithoflijn gaat vormen![]()
Maar liever blijf ik toch hier. Het niveau is hoog, het is netjes geregeld, en ik heb toch veel mensen leren kennen.Ik heb verder weinig met België, maar hier in Wilrijk zijn ze die gekke Hollanders wel een beetje gewend en heb ik het prima naar mijn zin. Helaas moet ik dan na 3 (of met mijn vertraging dus na 4) jaar wel naar Gent, dat vind ik wel matig. Want dan moet ik daar weer veel opbouwen, op misschien het contact met enkele bekenden na dan.
Maar de masteropleiding in Utrecht laat maar zeer weinig mensen van buitenaf hoe (tot woede van de Belgen hier. Die natuurlijk het complete overschot van NL opvangen) en daarbij... ik vraag me af in hoeverre het allemaal lekker aansluit. Met Gent is het wel afgestemd.
Ik heb het thuis blijkbaar nog niet bont genoeg gemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg een verbod, van zowel baas als thuis
Die van jullie ; jullie CIO en CMIO ( als die bestaan bij jullie) zitten mogelijk in de zaalquote:
Dat ook, meerdere overigensquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb het thuis blijkbaar nog niet bont genoeg gemaakt.
Mijn leidinggevende meldde wel dat ze geen budget heeft mij in dienst te houden met de beoogde extra titel.
Doe ze de groetjes danquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die van jullie ; jullie CIO en CMIO ( als die bestaan bij jullie) zitten mogelijk in de zaal
Kan je autopsie op jezelf plegen na afstuderen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:18 schreef Blues het volgende:
En patholoog zou mij ook leuk lijken.. maar om nu nog om te scholen ben ik 90 als ik klaar ben denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |