Dat is Nina de la Croix toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh nee. Wat een irritant mens is dat. En wat vreselijk klef dat ze na die vreselijke Peter Paul vorig jaar nu dus de moeder van hun kind doen. Bah, de Hilversumse kliek.

het is wel de vraag of je zo'n dubieus land moet willenquote:

hopelijk haalt ze de finalequote:

Dat word lachen zij is een heel leuk mens. Was ook een hele leuke kandidaat in De Slimste mens.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef ChatGirl het volgende:
Er is een vierde kandidaat bekend gemaakt via een video op de site van het AD: actrice Jaike Belfor.
[ afbeelding ]

En in Celblok H.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef JDude het volgende:
Slimste Mens sowieso, jaar of twee geleden?

Ik vroeg me af of die echt was of dat ze die zelf in elkaar hebben geflanst?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef FlyingEagle het volgende:
Heeft iemand de silhouet groepsfoto van RTL boulevard?

Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe ken je Miljuschka niet? Nichtje van Holleeder en ze is lekker

Ik had haar opgezocht na het lezen van Judas. Toen dacht ik al dat ik haar ergens van kende (TMF).quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ze komt me vaag bekend voor, maar ik was geen groot tmf-volger en ik kijk geen 24kitchen

Ben benieuwd! Wist eerst ook weinig van Merel maar daar was ik al snel verliefd opquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had haar opgezocht na het lezen van Judas. Toen dacht ik al dat ik haar ergens van kende (TMF).
Mijn vriendin kijkt 24Kitchen, dus ik kwam haar steeds vaker tegen. Erg leuke vrouw trouwens

Is inderdaad in elkaar geflanst, zag op een andere forum al de foto.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die echt was of dat ze die zelf in elkaar hebben geflanst?

Ja, maar dat is vooralsnog ook de enige BN'er die ze hebben weten te strikkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, Miljuschka is toch wel erg bekend

Voor iedereen onder de 40 ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Naja, Miljuschka is toch wel erg bekend

quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaaaaaa, we gaan terug naar de roots. Onbekende Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |