Ik zou werkelijk waar niet weten WAAROM diesel en benzine zo schadelijk is voor de andere motor, maar weet wel dat ik t nooit moet doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Was ook wel heel dom, had een week een benzine leenauto en de pomp had een geel handvat voor de benzine, vaak is geel diesel.
Even een splash&dash met de tankpas, volgas de autobaan op en 5 min later achter de anwb gesleept worden.
De thee ook.quote:
Shell is trots op je.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk waar niet weten WAAROM diesel en benzine zo schadelijk is voor de andere motor, maar weet wel dat ik t nooit moet doen
Moest laatst met m'n nieuwe auto wel een of andere coating shit in de tank gooien voordat ik de eerste keer ging tanken. Iets met de nieuwe benzine E10 en de rotzooi die ie achter laat. Of de schade die t aanricht. Geen idee. Ik doe t braaf.
Dinsdag vrije dag genotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
En als ik ergens anders tank, dan ook nog?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Dinsdag vrije dag genot. Helaas nog maar een paar keer.
Arbeit macht frei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
True.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 'n oude ziel
Bah. Wil niet naar huis dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier waait het anders behoorlijk.
Ik zit volgende week waarschijnlijk in Frankrijk en dan is er ook een of andere grote staking, benieuwd of ik dan uberhaupt naar huis toe kanquote:
Dat is helemaal kutquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit volgende week waarschijnlijk in Frankrijk en dan is er ook een of andere grote staking, benieuwd of ik dan uberhaupt naar huis toe kan
Als ik woensdagmiddag/avond het land verlaat dan ben ik nog veilig. Daarna gaat het grondpersoneel van Air France staken; de spoorwegen staken en de rest van Frankrijk staakt blijkbaar ook mee.quote:
Air.quote:
Ik hoop dat Ryanair zich even koest houdtquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik woensdagmiddag/avond het land verlaat dan ben ik nog veilig. Daarna gaat het grondpersoneel van Air France staken; de spoorwegen staken en de rest van Frankrijk staakt blijkbaar ook mee.
The unions have said that the public will be able to find out which trains will be running on December 5, by the afternoon of December 3.
Ground staff members will need to declare their strike intentions 48 hours before December 5, to allow the company to organise around them, and inform passengers of any disruption
Ja daar las ik gister nog over op Reddit en ik voel me nu net een Sim die aangestuurd wordt door een sadistquote:
Sta je ook iedere keer voor een open lege koelkast te kijken voor een snackje?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja daar las ik gister nog over op Reddit en ik voel me nu net een Sim die aangestuurd wordt door een sadist
Nee als ik naar m'n werk moet plas ik in m'n broek en begin ik te huilen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta je ook iedere keer voor een open lege koelkast te kijken voor een snackje?
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee als ik naar m'n werk moet plas ik in m'n broek en begin ik te huilen.
Ik heb een leuk kookboek, ik app je de foto'squote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zwembad heeft geen ladder help.
Frankrijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit volgende week waarschijnlijk in Frankrijk en dan is er ook een of andere grote staking, benieuwd of ik dan uberhaupt naar huis toe kan
Ouchquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg een compliment in DM van een user die mij een hete boy vond.
Helaas berustte het op een misverstand.
Ik vond het al zo raar.quote:
Pathé Bredaquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die in de bios de hele tijd tegen de stoel voor ze zitten te trappen
Ja in de grote zalen in Ede ook, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Pathé Breda. Alle rijen zoveel beenruimte dat het zo ongeveer fysiek onmogelijk is om dat te doen.
Ja, ze spreken onderling ook gewoon Frans en als het moeilijk wordt switchen ze er ook naartoe.quote:
Je dit weekend gespot op Comic-Conquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar.
Ik heb helemaal geen foto's op de foks.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was niet debster.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je dit weekend gespot op Comic-Con
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij dit?Vakman pur sang
En dan vooral zo snel mogelijk want god forbid dat je even articuleert voor iemand die niet vloeiend Frans spreekt maar het wel probeert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, ze spreken onderling ook gewoon Frans en als het moeilijk wordt switchen ze er ook naartoe.
Non!quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vooral zo snel mogelijk want god forbid dat je even articuleert voor iemand die niet vloeiend Frans spreekt maar het wel probeert.
Het scheelt dat ik niet mijn best doe om Frans terug te praten maar het in die context best behoorlijk kan verstaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vooral zo snel mogelijk want god forbid dat je even articuleert voor iemand die niet vloeiend Frans spreekt maar het wel probeert.
Ik las “ejaculeert”.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik nietquote:Op woensdag 27 november 2019 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Eindelijk weer eens goed geslapen
Goed genoeg is ook goed, toch?quote:
ja, maar er is ruimte voor verbetering.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed genoeg is ook goed, toch?![]()
Ik vond het wel tijd, na anderhalve week amper slapen
Vond je wel een schatje hoor! Had me echt iets heel anders voorgesteld.quote:
Beetje valeriaan of melatonine erbij? Dat heeft voor mij eindelijk gewerkt vannachtquote:Op woensdag 27 november 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar er is ruimte voor verbetering.
dat soort dingen heb ik toch allemaal niet..quote:Op woensdag 27 november 2019 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje valeriaan of melatonine erbij? Dat heeft voor mij eindelijk gewerkt vannacht
Kan je halen bij Kruidvat of soortgelijken. Melatonine is ook nog eens een lichaamseigen stof, dus kan niet fout gaanquote:Op woensdag 27 november 2019 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort dingen heb ik toch allemaal niet..
of ik had gewoon niet nog 2 koffie moeten drinken s avondsquote:Op woensdag 27 november 2019 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je halen bij Kruidvat of soortgelijken. Melatonine is ook nog eens een lichaamseigen stof, dus kan niet fout gaan
Oja, dat is niet slim neequote:Op woensdag 27 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik had gewoon niet nog 2 koffie moeten drinken s avonds
het was wel lekkere koffiequote:Op woensdag 27 november 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat is niet slim nee
Captain obviousquote:Op woensdag 27 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik had gewoon niet nog 2 koffie moeten drinken s avonds
Valeriaan doet bij mij echt geen zakquote:Op woensdag 27 november 2019 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje valeriaan of melatonine erbij? Dat heeft voor mij eindelijk gewerkt vannacht
Drank werkt beter.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valeriaan doet bij mij echt geen zak
Dat scheelt dan weerquote:
Ligt een beetje aan de sterkte van valeriaan, bij mijquote:Op woensdag 27 november 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valeriaan doet bij mij echt geen zak
Zoiets had ik gisteren.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n buurman is aan het verhuizen en die lui staan ineens op de galerij naast m'n raam te zingen. Schrik me he-le-maal kapot.
Had je geen leuke tweede stem om mee te zingen?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n buurman is aan het verhuizen en die lui staan ineens op de galerij naast m'n raam te zingen. Schrik me he-le-maal kapot.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit klinkt zo als de Simms!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zwembad heeft geen ladder help.
"Help mijn huis heeft een geest van elke kleur en deze geesten houden me elke nacht wakker en ik kan niet ontsnappen want mijn huis is een doolhof en oh shit nu ben ik ook dood"quote:
'Help ik ben mijn kind beu en ik heb haar opgesloten in een cel van één bij één vakje om haar te laten verhongeren en dood te laten gaan van vermoeidheid en toen kwam Magere Hein boter-kaas-en-eieren speelde en won ik verdomme en nu is dat kind een zombie.'quote:Op woensdag 27 november 2019 11:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Help mijn huis heeft een geest van elke kleur en deze geesten houden me elke nacht wakker en ik kan niet ontsnappen want mijn huis is een doolhof en oh shit nu ben ik ook dood"
Of speel alleen ik zo?
quote:Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef Elvi het volgende:
"help mijn tiener is zwanger van Magere Hein en gaat nu met een gedownloade shotgun alle lelijke Sims vermoorden"
Sims 2 was echt dope met al die mods
ik heb nooit gesimdquote:Op woensdag 27 november 2019 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was altijd heel braaf met mijn sims
Verrassendquote:Op woensdag 27 november 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Elvi en ik hebben vergelijkbare ervaringen met Sims 2 zie ik.
Ik weet nog dat ik jaren terug bij een game developer solliciteerde en dat hij vroeg welke games ik speelde. Toen ik The Sims opnoemde reageerde hij met "ohja echt een typisch vrouwenspel dus". Bruh, jij weet niet wat ik met m'n sims uitspookquote:
Deze dingen doen in de Sims is juist typisch vrouwelijk volgens mij.quote:Op woensdag 27 november 2019 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jaren terug bij een game developer solliciteerde en dat hij vroeg welke games ik speelde. Toen ik The Sims opnoemde reageerde hij met "ohja echt een typisch vrouwenspel dus". Bruh, jij weet niet wat ik met m'n sims uitspook
quote:Op woensdag 27 november 2019 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jaren terug bij een game developer solliciteerde en dat hij vroeg welke games ik speelde. Toen ik The Sims opnoemde reageerde hij met "ohja echt een typisch vrouwenspel dus". Bruh, jij weet niet wat ik met m'n sims uitspook
En toen?quote:Op woensdag 27 november 2019 12:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
The making of a murderer!quote:Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef Elvi het volgende:
"help mijn tiener is zwanger van Magere Hein en gaat nu met een gedownloade shotgun alle lelijke Sims vermoorden"
Sims 2 was echt dope met al die mods
Volgens mij ookquote:Op woensdag 27 november 2019 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze dingen doen in de Sims is juist typisch vrouwelijk volgens mij.
Ik zit al veel te veel achter de pc.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:00 schreef Elvi het volgende:
Sims 4 is volgens mij in de aanbieding straks met black friday.
Ik toverstafjes.quote:
Ik zal er net zo hard mee zwieberen en zwabberen!quote:Op woensdag 27 november 2019 13:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hopelijk staan die je net zo pwetty.
quote:Op woensdag 27 november 2019 13:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Patatje Joppie voor je boefkick.
iPhone 11 Pro Max!quote:Op woensdag 27 november 2019 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Hmmpf, weet niet welke telefoon ik moet kiezen
M'n ouders zijn bijna jarig en ik heb ook geen idee. En dan kerst nog.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik zoek een leuk kerst kado voor m'n ouders 9ook al doen we er niet aan).
Maar ik heb echt geen idee wat
Kerst. nu al geen zin in.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders zijn bijna jarig en ik heb ook geen idee. En dan kerst nog.
Ik vind dat altijd zo lastig.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders zijn bijna jarig en ik heb ook geen idee. En dan kerst nog.
M'n moeder heeft de cadeaubon van vorig jaar nog en ze moeten ook al de bonnen van de afgelopen twee trouwdagen verzilverenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lastig.
Qua spullen hebben die mensen alles al, en dagjes uit (sauna, overnachting, uit eten, rondvaart weet ik t allemaal) heb ik ook al een hoop gegeven.
Verjaardag, vaderdag/moederdag, kerst. Ik weet t echt niet meer hoor.
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder heeft de cadeaubon van vorig jaar nog en ze moeten ook al de bonnen van de afgelopen twee trouwdagen verzilveren
Als er een leuke outfit tussen zitten post ik 'm wel een keerquote:
bij twijfel altijd drankquote:Op woensdag 27 november 2019 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukkig weten mijn ouders altijd precies wat ze willen voor hun verjaardag/kerst/moeder-/vaderdag
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als er een leuke outfit tussen zitten post ik 'm wel een keer
Ja maar ja, ook dat gaat na jare een keer vervelenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Koop al eeuwen geen kados meer, neem die oude vellen wel een keer mee uit eten.
Mijn ouders drinken nietquote:Op woensdag 27 november 2019 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij twijfel altijd drank
dus altijd drank
Mijn ouders rijden even naar Duitsland om de auto vol te laden, dus daar kan ik ook niet tegenop.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken niet
dat is het minste wat je kunt doen voor je ONSquote:Op woensdag 27 november 2019 15:48 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders nemen ONS mee uit eten!
Hahahaquote:Op woensdag 27 november 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders rijden even naar Duitsland om de auto vol te laden, dus daar kan ik ook niet tegenop.
dat soort negativiteit moet je niet willen in je levenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders drinken niet
quote:Op woensdag 27 november 2019 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort negativiteit moet je niet willen in je leven
mensen die niet drinkenquote:
Misschien zuipen ze wel?quote:
Voor sommige mensen is dat maar beter ook, zeg maarquote:
Teveel druk bij het fappen?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn linkeroog zit dicht boys.
Dit gaat lastig worden voor de klas morgen.
Ook al? Collega van me ook. In combi met de griep.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn linkeroog zit dicht boys.
Dit gaat lastig worden voor de klas morgen.
Heb er al paar weken wat irritatie, dus verbaasd me weinig. Ik moet alleen ook nog langs de deuren straks voor collecte Leger des Heils. Gaat niet lukken zo.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook al? Collega van me ook. In combi met de griep.
Wat zijn de verbeterpunten?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:29 schreef Faxie het volgende:
Zelf pizza gemaakt. Nog niet helemaal tevreden
Toch maar de Pro besteld. Twijfelde om voor een Android toestel te gaan, maar de nachtmodus van camera gaf eigenlijk wel de doorslag icm de realistische kleurweergavequote:
Bodem iets dunner maken, kleinere toppings gebruiken, saus minder vloeibaar, iets langer de oven inquote:
Wat zat er op?quote:Op woensdag 27 november 2019 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bodem iets dunner maken, kleinere toppings gebruiken, saus minder vloeibaar, iets langer de oven in
Maar hij smaakt prima hoor
Dan weet je zeker dat ze de deur niet open doenquote:Op woensdag 27 november 2019 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er al paar weken wat irritatie, dus verbaasd me weinig. Ik moet alleen ook nog langs de deuren straks voor collecte Leger des Heils. Gaat niet lukken zo.
Je kan nog altijd een aalmoes proberenquote:Op woensdag 27 november 2019 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze de deur niet open doen
Komt door al die kinderen met hun pinkeye.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ook al? Collega van me ook. In combi met de griep.
Oh, je had het deeg ook zelf gemaakt? Nice.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bodem iets dunner maken, kleinere toppings gebruiken, saus minder vloeibaar, iets langer de oven in
Maar hij smaakt prima hoor
Dat kwam uit een pak, maar zelf maken is niet zo bijzonder volgens mij.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, je had het deeg ook zelf gemaakt? Nice.
Gelukkig ben jij wel heel bijzonder.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kwam uit een pak, maar zelf maken is niet zo bijzonder volgens mij.
Ja ik ben specialquote:Op woensdag 27 november 2019 19:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij wel heel bijzonder.
Bij de buren afgeleverd vrees ikquote:Op woensdag 27 november 2019 19:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem zo'n Merci'tje toe die ik je heb gestuurd.
Dan hebben de katten het opgevretenquote:Op woensdag 27 november 2019 19:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb, heel craycray, het zelf door de bus geduwd.
Ik heb mijn afschrikwekkende jihadibaard wel afgeschoren.quote:Op woensdag 27 november 2019 18:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat ze de deur niet open doen
Ja daarom. Jammer dat alleen University niet in de aanbieding isquote:Op woensdag 27 november 2019 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn nu in de aanbieding.
BLACKED Friday
Hoorde vandaag over ze. Dus even opgezocht.quote:
War voegt dat toe?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja daarom. Jammer dat alleen University niet in de aanbieding is
Debsterr op de ComicCon?quote:
quote:
Die ziet er toch helemaal niet zo uit.quote:
Dus dan kunnen je poppetjes studeren?quote:Op woensdag 27 november 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
De universiteitvond ik voorheen ook 1 van de leukste uitbreidingen.
Een piemel maakt het wel beter.quote:
Ik weet niet wat zij allemaal doet in haar vrije tijd.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die ziet er toch helemaal niet zo uit.
Hoekige kaaklijn ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel make-up, geen tiet, handen verbergen. Verdacht allemaal.
Ja..quote:Op woensdag 27 november 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus dan kunnen je poppetjes studeren?
[..]
Maar wat is de meerwaarde dan?quote:
Karige kutspellen waar je meer geld moet betalen voor extra content die gewoon bij de basis zou moeten zitten.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al vind ik het wel jammer dat Loka niet de luxe versie van Zoo World heeft gekocht omdat ze nu geen komodovaraan kan kopen.
Ik heb hem stiekem al erbij gekocht hoor.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al vind ik het wel jammer dat Loka niet de luxe versie van Zoo World heeft gekocht omdat ze nu geen komodovaraan kan kopen.
Over een paar weken alweer de kortste dag en daarna worden de dagen weer langerquote:Op woensdag 27 november 2019 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ben alweer een beetje depri van de winter, en hij is nog niet eens echt begonnen.
Ja gelukkig wel. Als ik in Noorwegen ofzo woonde, had ik mezelf allang van kant gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer de kortste dag en daarna worden de dagen weer langer
Is zo'n lamp niks voor je?quote:Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Als ik in Noorwegen ofzo woonde, had ik mezelf allang van kant gemaakt denk ik.
Even Black Friday in de gaten houdenquote:Op woensdag 27 november 2019 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Ben nog niet zo gewend aan dat ik geld heb en dingen kan kopen.
quote:Op woensdag 27 november 2019 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Als ik in Noorwegen ofzo woonde, had ik mezelf allang van kant gemaakt denk ik.
Zelfs bij mensen die manisch de kattenbak verschonen hangt er altijd alsnog een zure zeiklucht in huis.quote:
Niet bij iedereen. Mijn cavia's stinken harder.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zelfs bij mensen die manisch de kattenbak verschonen hangt er altijd alsnog een zure zeiklucht in huis.
Jawel, bij iedereen.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Mijn cavia's stinken harder.
Alleen jouw poes ontbreekt nog.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt bij iedereen geroken? Bijzondere hobby.
Fijn dat ik niet de enige ben met een stinkende poes dan.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alleen jouw poes ontbreekt nog.
*Zwaait.quote:
Voorlopig ben ik alleen buiten in het daglicht tijdens de weekenden.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het nog een keertje ochtend?
Het is kwart voor tien en nog donker.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik alleen buiten in het daglicht tijdens de weekenden.Het is gewoon tot 9:00 donker buiten met dit weer
een paar uur geleden toen de wekker gingquote:Op donderdag 28 november 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Wordt het nog een keertje ochtend?
Dat was gewoon nog midden in de nacht hoorquote:Op donderdag 28 november 2019 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een paar uur geleden toen de wekker ging
zo voelt het wel altijdquote:Op donderdag 28 november 2019 09:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat was gewoon nog midden in de nacht hoor
vind ik niet. De wekker is in mijn beleving altijd midden in de nacht.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Behalve in de zomer als het om 5 u al licht is.
Ik kom even ruiken.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n haar ruikt lekker naar honing
Maar dan slaap ik toch al kut vanwege de warmte.quote:Op donderdag 28 november 2019 09:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Behalve in de zomer als het om 5 u al licht is.
op roetveeg vrijdag?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:56 schreef Debsterr het volgende:
Yay, kerstcadeautje voor KM ¤19 goedkoper gevonden
Bij de Bijenkorf online, die zullen wel Black Friweek hebben.quote:
op wat voor totaalbedrag is die 19 euro korting?quote:Op donderdag 28 november 2019 09:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de Bijenkorf online, die zullen wel Black Friweek hebben.
ik niet. de kortingen die ik tot nu toe heb gezien zijn te weinig.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt veel te hebberig van die Black Friday.
¤75, 20% kortingquote:Op donderdag 28 november 2019 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op wat voor totaalbedrag is die 19 euro korting?
Echt he. 20% korting, kom nouquote:Op donderdag 28 november 2019 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. de kortingen die ik tot nu toe heb gezien zijn te weinig.
50% is minmaal tochquote:
doe eens lief tegen je zus. dat kan de beste gebeuren..quote:Op donderdag 28 november 2019 11:33 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is misschien opgelicht op MP, wie wil er helpen iemand de grond in te boren?
Ze is toch te oud voor Fok standaarden.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:37 schreef gianni61 het volgende:
en natuurlijk: pics van je zus(je)
hoe oud is te oud?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is toch te oud voor Fok standaarden.
ik heb veel te veel betaald voor mijn sportschoenen, maar jaquote:Op donderdag 28 november 2019 11:38 schreef Chia het volgende:
Ik heb nieuwe sportschoenen met 20% korting. Hield al een tijdje de kortingen in de gaten, maar meer korting bemachtigen is me niet gelukt, want dan is mijn maat er telkens niet meer.![]()
En ondertussen werd het teengat in mijn toen nog huidige paar sportschoenen wel steeds groter.
Op FOK! is iedereen zelf oud.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is toch te oud voor Fok standaarden.
wat is deze?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Op FOK! is iedereen zelf oud.
[ afbeelding ]
Alleen de verdikking moet nog heel ietsje lager en <25 kun je helemaal schrappen.
oke, nevermind.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
40+. Meer Q z'n leeftijdsklasse.
Waarom is er bij ong, 15 jaar een gat? Zijn alle baby's toen weer vermoord ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Op FOK! is iedereen zelf oud.
[ afbeelding ]
Alleen de verdikking moet nog heel ietsje lager en <25 kun je helemaal schrappen.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2019 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is er bij ong, 15 jaar een gat? Zijn alle baby's toen weer vermoord ofzo?
Ze wilde ergens kaartjes voor maar wordt nu al een paar dagen genegeerd door die verkoper.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:03 schreef gianni61 het volgende:
maar nu weten we nog niks over de marktplaats oplichting..
maar wel al betaald dus?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze wilde ergens kaartjes voor maar wordt nu al een paar dagen genegeerd door die verkoper.
waarom zou dat stom moeten zijn?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:35 schreef Elvi het volgende:
Is het stom dat ik het aandurf om een pijnstiller in te nemen?
Het gaat echt om een mini-dosis van 12,5 mg diclofenac in Voltaren![]()
Niet aandurf?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:35 schreef Elvi het volgende:
Is het stom dat ik het aandurf om een pijnstiller in te nemen?
Het gaat echt om een mini-dosis van 12,5 mg diclofenac in Voltaren![]()
Niet aandurf inderdaad. Ik lees die bijsluiter en nu ben ik bang dat ik doodga aan een allergische reactie.quote:
Je kan toch eerst op 1 cm een half drupje smeren op een makkelijk te behandelen plek en als je dan na een paar uur nog geen reactie hebt gehad dan ben je good-to-go.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet aandurf inderdaad. Ik lees die bijsluiter en nu ben ik bang dat ik doodga aan een allergische reactie.
Maar diclofenac is fantastisch. Tenminste, het helpt bij mij.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet aandurf inderdaad. Ik lees die bijsluiter en nu ben ik bang dat ik doodga aan een allergische reactie.
Het is een tabletquote:Op donderdag 28 november 2019 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan toch eerst op 1 cm een half drupje smeren op een makkelijk te behandelen plek en als je dan na een paar uur nog geen reactie hebt gehad dan ben je good-to-go.
Oh als jij het durft dan is het veilig.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar diclofenac is fantastisch. Tenminste, het helpt bij mij.
Ja hoor, fit als een hoentje.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn. Afgelopen week allemaal leuke dingen gedaan dus dat helpt
Jij alweer beter?
Ja, viesquote:Op donderdag 28 november 2019 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja hoor, fit als een hoentje.Alleen geen fan van het huidige weer.
quote:Op donderdag 28 november 2019 12:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh als jij het durft dan is het veilig.
Q en fit?quote:Op donderdag 28 november 2019 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja hoor, fit als een hoentje.Alleen geen fan van het huidige weer.
Ik heb niet de startdosis van 2 genomen, maar gewoon 1 pilletjequote:Op donderdag 28 november 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben anders ook niet van de pijnstillers, heb dit jaar voor het eerst een pakje paracetamol voor de huidbaarheidsdatum opgemaakt en voel me nu al een junk.
Nopequote:Op donderdag 28 november 2019 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Neem je wel eens ibuprofen? Daar lijkt het een beetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |