Ik zou werkelijk waar niet weten WAAROM diesel en benzine zo schadelijk is voor de andere motor, maar weet wel dat ik t nooit moet doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Was ook wel heel dom, had een week een benzine leenauto en de pomp had een geel handvat voor de benzine, vaak is geel diesel.
Even een splash&dash met de tankpas, volgas de autobaan op en 5 min later achter de anwb gesleept worden.
De thee ook.quote:
Shell is trots op je.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk waar niet weten WAAROM diesel en benzine zo schadelijk is voor de andere motor, maar weet wel dat ik t nooit moet doen
Moest laatst met m'n nieuwe auto wel een of andere coating shit in de tank gooien voordat ik de eerste keer ging tanken. Iets met de nieuwe benzine E10 en de rotzooi die ie achter laat. Of de schade die t aanricht. Geen idee. Ik doe t braaf.
Dinsdag vrije dag genotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
En als ik ergens anders tank, dan ook nog?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Dinsdag vrije dag genot. Helaas nog maar een paar keer.
Arbeit macht frei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
True.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon 'n oude ziel
Bah. Wil niet naar huis dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier waait het anders behoorlijk.
Ik zit volgende week waarschijnlijk in Frankrijk en dan is er ook een of andere grote staking, benieuwd of ik dan uberhaupt naar huis toe kanquote:
Dat is helemaal kutquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit volgende week waarschijnlijk in Frankrijk en dan is er ook een of andere grote staking, benieuwd of ik dan uberhaupt naar huis toe kan
Als ik woensdagmiddag/avond het land verlaat dan ben ik nog veilig. Daarna gaat het grondpersoneel van Air France staken; de spoorwegen staken en de rest van Frankrijk staakt blijkbaar ook mee.quote:
Air.quote:
Ik hoop dat Ryanair zich even koest houdtquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik woensdagmiddag/avond het land verlaat dan ben ik nog veilig. Daarna gaat het grondpersoneel van Air France staken; de spoorwegen staken en de rest van Frankrijk staakt blijkbaar ook mee.
The unions have said that the public will be able to find out which trains will be running on December 5, by the afternoon of December 3.
Ground staff members will need to declare their strike intentions 48 hours before December 5, to allow the company to organise around them, and inform passengers of any disruption
Ja daar las ik gister nog over op Reddit en ik voel me nu net een Sim die aangestuurd wordt door een sadistquote:
Sta je ook iedere keer voor een open lege koelkast te kijken voor een snackje?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja daar las ik gister nog over op Reddit en ik voel me nu net een Sim die aangestuurd wordt door een sadist
Nee als ik naar m'n werk moet plas ik in m'n broek en begin ik te huilen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta je ook iedere keer voor een open lege koelkast te kijken voor een snackje?
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee als ik naar m'n werk moet plas ik in m'n broek en begin ik te huilen.
Ik heb een leuk kookboek, ik app je de foto'squote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zwembad heeft geen ladder help.
Frankrijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit volgende week waarschijnlijk in Frankrijk en dan is er ook een of andere grote staking, benieuwd of ik dan uberhaupt naar huis toe kan
Ouchquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kreeg een compliment in DM van een user die mij een hete boy vond.
Helaas berustte het op een misverstand.
Ik vond het al zo raar.quote:
Pathé Bredaquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die in de bios de hele tijd tegen de stoel voor ze zitten te trappen
Ja in de grote zalen in Ede ook, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Pathé Breda. Alle rijen zoveel beenruimte dat het zo ongeveer fysiek onmogelijk is om dat te doen.
Ja, ze spreken onderling ook gewoon Frans en als het moeilijk wordt switchen ze er ook naartoe.quote:
Je dit weekend gespot op Comic-Conquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar.
Ik heb helemaal geen foto's op de foks.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was niet debster.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je dit weekend gespot op Comic-Con
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jij dit?Vakman pur sang
En dan vooral zo snel mogelijk want god forbid dat je even articuleert voor iemand die niet vloeiend Frans spreekt maar het wel probeert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, ze spreken onderling ook gewoon Frans en als het moeilijk wordt switchen ze er ook naartoe.
Non!quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vooral zo snel mogelijk want god forbid dat je even articuleert voor iemand die niet vloeiend Frans spreekt maar het wel probeert.
Het scheelt dat ik niet mijn best doe om Frans terug te praten maar het in die context best behoorlijk kan verstaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vooral zo snel mogelijk want god forbid dat je even articuleert voor iemand die niet vloeiend Frans spreekt maar het wel probeert.
Ik las “ejaculeert”.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik nietquote:Op woensdag 27 november 2019 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Eindelijk weer eens goed geslapen
Goed genoeg is ook goed, toch?quote:
ja, maar er is ruimte voor verbetering.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed genoeg is ook goed, toch?![]()
Ik vond het wel tijd, na anderhalve week amper slapen
Vond je wel een schatje hoor! Had me echt iets heel anders voorgesteld.quote:
Beetje valeriaan of melatonine erbij? Dat heeft voor mij eindelijk gewerkt vannachtquote:Op woensdag 27 november 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar er is ruimte voor verbetering.
dat soort dingen heb ik toch allemaal niet..quote:Op woensdag 27 november 2019 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje valeriaan of melatonine erbij? Dat heeft voor mij eindelijk gewerkt vannacht
Kan je halen bij Kruidvat of soortgelijken. Melatonine is ook nog eens een lichaamseigen stof, dus kan niet fout gaanquote:Op woensdag 27 november 2019 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort dingen heb ik toch allemaal niet..
of ik had gewoon niet nog 2 koffie moeten drinken s avondsquote:Op woensdag 27 november 2019 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je halen bij Kruidvat of soortgelijken. Melatonine is ook nog eens een lichaamseigen stof, dus kan niet fout gaan
Oja, dat is niet slim neequote:Op woensdag 27 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik had gewoon niet nog 2 koffie moeten drinken s avonds
het was wel lekkere koffiequote:Op woensdag 27 november 2019 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat is niet slim nee
Captain obviousquote:Op woensdag 27 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of ik had gewoon niet nog 2 koffie moeten drinken s avonds
Valeriaan doet bij mij echt geen zakquote:Op woensdag 27 november 2019 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje valeriaan of melatonine erbij? Dat heeft voor mij eindelijk gewerkt vannacht
Drank werkt beter.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valeriaan doet bij mij echt geen zak
Dat scheelt dan weerquote:
Ligt een beetje aan de sterkte van valeriaan, bij mijquote:Op woensdag 27 november 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valeriaan doet bij mij echt geen zak
Zoiets had ik gisteren.quote:Op woensdag 27 november 2019 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n buurman is aan het verhuizen en die lui staan ineens op de galerij naast m'n raam te zingen. Schrik me he-le-maal kapot.
Had je geen leuke tweede stem om mee te zingen?quote:Op woensdag 27 november 2019 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Jezus m'n buurman is aan het verhuizen en die lui staan ineens op de galerij naast m'n raam te zingen. Schrik me he-le-maal kapot.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit klinkt zo als de Simms!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn zwembad heeft geen ladder help.
"Help mijn huis heeft een geest van elke kleur en deze geesten houden me elke nacht wakker en ik kan niet ontsnappen want mijn huis is een doolhof en oh shit nu ben ik ook dood"quote:
'Help ik ben mijn kind beu en ik heb haar opgesloten in een cel van één bij één vakje om haar te laten verhongeren en dood te laten gaan van vermoeidheid en toen kwam Magere Hein boter-kaas-en-eieren speelde en won ik verdomme en nu is dat kind een zombie.'quote:Op woensdag 27 november 2019 11:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Help mijn huis heeft een geest van elke kleur en deze geesten houden me elke nacht wakker en ik kan niet ontsnappen want mijn huis is een doolhof en oh shit nu ben ik ook dood"
Of speel alleen ik zo?
quote:Op woensdag 27 november 2019 12:01 schreef Elvi het volgende:
"help mijn tiener is zwanger van Magere Hein en gaat nu met een gedownloade shotgun alle lelijke Sims vermoorden"
Sims 2 was echt dope met al die mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |