In Nijmegen zijn ze al rijp voor de slacht.quote:Op maandag 25 november 2019 22:38 schreef LelijKnap het volgende:
Het lijkt wel of ze hiermee testen of de aankomende generatie al mak genoeg is voor verregaande gehoorzaamheid.
En dan te bedenken wat voor een operatie het was om ze te bevrijden.quote:Op maandag 25 november 2019 22:41 schreef EP3 het volgende:
[..]
In Nijmegen zijn ze al rijp voor de slacht.
Een broek met 3 broekspijpenquote:Op maandag 25 november 2019 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou een wijde broek krijgen door mijn 32 cm brede lul
https://nos.nl/artikel/23(...)ledingmaten-app.htmlquote:Albert Heijn stopt met proef na commotie over kledingmaten-app
Supermarktketen Albert Heijn stopt met een proef om met behulp van een app de kledingmaten van het personeel vast te stellen. Het besluit is genomen na een publicatie op nrc.nl waarin staat dat personeel van een filiaal in Nijmegen verplicht werd foto's van zichzelf in ondergoed of strakke sportkleding in de app op te slaan.
"Dat is een misverstand", zegt een woordvoerder van Albert Heijn. "Personeel kon op basis van vrijwilligheid beslissen of ze aan de proef mee zouden doen. Wij zochten naar een efficiënte en foutloze manier om de kledingmaten vast te stellen, zodat we de nieuwe bedrijfskleding die volgend jaar wordt ingevoerd in de juiste maten kunnen aanleveren."
De woordvoerder zegt dat er in de communicatie over het project het een en ander is misgegaan. "Daardoor heeft de manager in Nijmegen er te veel druk op gezet." Ook zegt hij dat de maten door een algoritme zouden worden vastgesteld. De foto's zouden dus niet door mensenogen worden bekeken en ook niet door Albert Heijn worden opgeslagen.
De test zou na twee weken worden geëvalueerd, maar door de commotie die is ontstaan, weet het bedrijf nu al dat het naar een andere methode op zoek gaat. De proef met de app is met onmiddellijke ingang gestopt. "Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan."
Wat een bizar slechte poging tot rechtlullen wat krom is.quote:Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ledingmaten-app.html
Ik geloof eigenlijk niet zoveel van de uitleg door AH.quote:Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Enige juiste besluit.quote:Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Om te kotsen dit. Niet: ''het spijt ons dat we een database van minderjarigen in lingerie aan het maken waren'', maar: ''sorry dat onze medewerkers en jullie te dom waren om ons goed te begrijpen''.quote:Op maandag 25 november 2019 23:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
"Ja, de lokale manager heeft het verkeerd begrepen. Sukkel." is nogal typisch bij deze manier van bakzeil halen. Geef lekker de schuld aan iemand die lager in de pikorde staat, dan ligt het in ieder geval niet aan jouw idee.quote:Op maandag 25 november 2019 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Om te kotsen dit. Niet: ''het spijt ons dat we een database van minderjarigen in lingerie aan het maken waren'', maar: ''sorry dat onze medewerkers en jullie te dom waren om ons goed te begrijpen''.
Ik snap niet dat organisaties niet veel harder worden aangepakt bij dit soort non-excuses door journalisten. ''Het spijt ons dat er verwarring/ophef/angst is ontstaan...'' zou standaard gevolgd moeten worden door de vraag waarom ze het probleem afschuiven op iemand anders en niet kijken naar de eigen daden.quote:Op maandag 25 november 2019 23:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
"Ja, de lokale manager heeft het verkeerd begrepen. Sukkel." is nogal typisch bij deze manier van bakzeil halen. Geef lekker de schuld aan iemand die lager in de pikorde staat, dan ligt het in ieder geval niet aan jouw idee.
Dat weet ik zo net nog niet. Misschien heeft het debiele neefje van de filiaalmanager die app gemaakt en is de manager al de hele dag aan het fappen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hier is over vergaderd op het hoofdkantoor van Ahold. Iemand heeft dit goedgekeurd. Iemand heeft opdracht gegeven die app te onwikkelen..
Of best een sterke 1-aprilgrap.quote:Op maandag 25 november 2019 23:48 schreef bitterbal het volgende:
Het had een bericht van de Speld kunnen zijn.
Ja moet wel checken of m'n dochter er niet op staat.quote:Op maandag 25 november 2019 23:44 schreef vosss het volgende:
Complete waanzin..
Ps: waar kan ik die database online vinden? Ik vraag dit voor @:nogeenoudebekende
Picsquote:Op maandag 25 november 2019 23:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja moet wel checken of m'n dochter er niet op staat..
Als ik jouw teamleider was geweest had ik je ook zeker gevraagd om wat extra foto's uit verschillende hoekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn echt bloedhonden bij de AH.
I know.quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik jouw teamleider was geweest had ik je ook zeker gevraagd om wat extra foto's uit verschillende hoeken
Het wordt te duur om speciaal voor jou een AH XXL uit de grond te stampen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zou een wijde broek krijgen door mijn 32 cm brede lul
Nee smeerlap, jullie willen een collectie van tieners in witte onderbroekjes om deze data door te verkopen aan een of andere Dutroux wannabe. Sowieso, de perfecte pasmaat voor een doelgroep die middenin de groei zitquote:,,We willen dat niemand in te grote, of te kleine kleding loopt", licht een woordvoerder van Albert Heijn desgevraagd toe. Zo'n app past volgens hem ook bij de tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |