Oh dat was ook zo lame jaquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
Ik mag ook hopen dat ze niet weer iets krijgen waarbij gepakte teams de anderen in het nadeel kunnen brengen qua informatie voor het extractiepunt
Dit vind ik ook altijd stom ja, dat is zo naar voor de teams die pas als laatste bijvoorbeeld een kluisje moeten openen oid.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
Ik mag ook hopen dat ze niet weer iets krijgen waarbij gepakte teams de anderen in het nadeel kunnen brengen qua informatie voor het extractiepunt
quote:
Ja echt heel stom vond ik dat. Sowieso dat ze altijd net goed gokken op het eindquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dit vind ik ook altijd stom ja, dat is zo naar voor de teams die pas als laatste bijvoorbeeld een kluisje moeten openen oid.
Vast wel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
Haha ja met de minuut minder vertrouwen in die meidenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon bellen met een bekende, heel slim... en precies de locatie doorgeven
Jaquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon bellen met een bekende, heel slim... en precies de locatie doorgeven
Ja dit lijkt me wel een toffe!quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Nu al sympathie voor die jongen alleen... maar of het slim is om op de fiets te gaan
Haha, dit ook. Volgend jaar wil ik meedoen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef Meke het volgende:
Ik zit ook altijd heel stoer te bedenken hoe ik het aan zou pakken maar ik zou het waarschijnlijk ook binnen een halve dag verneuken![]()
Nee, want je moet de wet volgen. En dat mag niet volgens de wet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik had bij die vlucht gewoon een nummerbord afgeplakt... een beetje valsspelen mag wel toch...
Ik zou redeneren dat als ik van Utrecht richting Heerenveen fiets, en zeker langs N-wegen, dat je nergens opvalt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Nu al sympathie voor die jongen alleen... maar of het slim is om op de fiets te gaan
Ja dat is echt stomquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Fijn ook dat die jongen meteen alles op tafel gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |