Hij vindt mij zijn aartsvijand. Dan is dat wederzijds.quote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow, hallo dan.
MODFIGHT @:Onlogisch
Graag gedaan maat, prima review. Misschien kijk ik hem aankomend weekend wel, Kerst duurt nog een maand godverdommequote:Op maandag 25 november 2019 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je reactie in mijn topic.
Wie?quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 'gefeliciteerd' gesproken.
Mijn goede vriend Scrummie is vandaag jarig!
Oh wat leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over 'gefeliciteerd' gesproken.
Mijn goede vriend Scrummie is vandaag jarig!
Zombiequote:Op maandag 25 november 2019 18:54 schreef Coco. het volgende:
https://fokcrew.nl/user/35723
Wat is ZOM? @:GGMM
Mwah, "fight" in dit soort situaties komt @onlogisch een paar uur later het topic binnen en doet hij net alsof hij het niet gelezen heeft.quote:Op maandag 25 november 2019 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sow, hallo dan.
MODFIGHT @:Onlogisch
Zijn normale act dusquote:Op maandag 25 november 2019 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwah, "fight" in dit soort situaties komt @:onlogisch een paar uur later het topic binnen en doet hij net alsof hij het niet gelezen heeft.
Had je hier even een mindere periode in je leven of zoiets?quote:Op maandag 25 november 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch krijgt nog even een paar trappen na.
quote:KLB-moderator 20-06-2011 29-07-2012 405 dagen
Ja. Ik dacht dat staat goed op m'n CV als ik straks VBL-mod of FA wil worden.quote:Op maandag 25 november 2019 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je hier even een mindere periode in je leven of zoiets?
[..]
Hij was toen een zieke trollquote:Op maandag 25 november 2019 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je hier even een mindere periode in je leven of zoiets?
[..]
Dit kan niet anders dan een heerlijke backfire opleveren.quote:Op maandag 25 november 2019 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft op Instagram een sneer uitgedeeld aan Viergever!![]()
[ afbeelding ]
Dat zit er dik in jaquote:Op maandag 25 november 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan niet anders dan een heerlijke backfire opleveren.
@Lange_Lanstwitter:toeterjan twitterde op maandag 25-11-2019 om 19:37:27Vanavond de wedstrijd Jong PSV NAC ben ik helaas niet erbij Ik had heel graag willen bij zijn maar ik heb laatste tijd wel heel erg druk je moet ook doe maar doet mij wel toch wel zeer bij Jan Louwers Stadion is moet ik ook weer terug naar Tilburg rijden doe ik anderhalfuur over reageer retweet
Nee joh.quote:Op maandag 25 november 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit kan niet anders dan een heerlijke backfire opleveren.
Denk je, het PSV supporters kunnen meestal nogal wat hebbenquote:Op maandag 25 november 2019 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja
Het is misschien ook wel een klein beetje kinderachtig
Het supporters?quote:Op maandag 25 november 2019 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je, het PSV supporters kunnen meestal nogal wat hebben
Iewlquote:Op maandag 25 november 2019 19:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb zin in een leuk setje tietjes van een jaar of 20.
Ze heeft haar kleren (nog) aanquote:Op maandag 25 november 2019 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oke oke, ik wil haar.
https://de.chaturbate.com/tiffanywest99/
Niks mis meequote:Op maandag 25 november 2019 19:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oke oke, ik wil haar.
https://de.chaturbate.com/tiffanywest99/
TR gemachtquote:Op maandag 25 november 2019 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hey, die ene Asha die altijd over genders en zwarte piet loopt te zeuren (en waarvan @:GGMM ) een grote fan is, zit er ook. https://de.chaturbate.com/miss_valeria/
@GGMMquote:Op maandag 25 november 2019 19:38 schreef Caland het volgende:
@:lange_lanstwitter:toeterjan twitterde op maandag 25-11-2019 om 19:37:27Vanavond de wedstrijd Jong PSV NAC ben ik helaas niet erbij Ik had heel graag willen bij zijn maar ik heb laatste tijd wel heel erg druk je moet ook doe maar doet mij wel toch wel zeer bij Jan Louwers Stadion is moet ik ook weer terug naar Tilburg rijden doe ik anderhalfuur over reageer retweet
Dat hele kijk ons eens een hippe social media afdeling hebben is sowieso niet echt mijn ding.quote:
Ach geen technisch directeur is dan niet mijn ding.quote:Op maandag 25 november 2019 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hele kijk ons eens een hippe social media afdeling hebben is sowieso niet echt mijn ding.
Nog walgelijker in dat kader: dat blije gedoe bij al die webcares.
Lekker hoor..quote:Op maandag 25 november 2019 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Hey, die ene Asha die altijd over genders en zwarte piet loopt te zeuren (en waarvan @:GGMM ) een grote fan is, zit er ook. https://de.chaturbate.com/miss_valeria/
Tant pis. Ik vraag jullie cfo wel.quote:Op maandag 25 november 2019 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hele kijk ons eens een hippe social media afdeling hebben is sowieso niet echt mijn ding.
Nog walgelijker in dat kader: dat blije gedoe bij al die webcares.
Euh, ja oke.quote:Op maandag 25 november 2019 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach geen technisch directeur is dan niet mijn ding.
Klein fapje gedaanquote:Op maandag 25 november 2019 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Wat?quote:Op maandag 25 november 2019 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tant pis. Ik vraag jullie cfo wel.
twitter:whordijk2 twitterde op maandag 25-11-2019 om 18:53:09We gaan een eigenleger oprichten alle marrokanen trukken met de vechtmachine zo #MarcoKroon wegmeppenLaat die #Willemsorde er moet wat gebeuren reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2019 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zat op twitter even die #MarcoKroon zaak door te lezen en wie kom ik daar tegen
twitter:whordijk2 twitterde op maandag 25-11-2019 om 18:53:09We gaan een eigenleger oprichten alle marrokanen trukken met de vechtmachine zo #MarcoKroon wegmeppenLaat die #Willemsorde er moet wat gebeuren reageer retweet
Ik moest het ook een paar keer lezen, ik dacht eerst dat hij Patricia Paay bedoelde.quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zat op twitter even die #MarcoKroon zaak door te lezen en wie kom ik daar tegen
KOEKOEK! SOW!!!quote:Op maandag 25 november 2019 20:32 schreef Doublepain het volgende:
@:Lenny_Leonard post door een slotje heen
Wat een domme mongool
Het is wat.quote:Op maandag 25 november 2019 20:32 schreef Doublepain het volgende:
@:Lenny_Leonard post door een slotje heen
Wat een domme mongool
waar geweest?quote:Op maandag 25 november 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees ik wou jou niet dubbel taggen, maar ik wou nog even melden dat Hoorn wel gezellig was makker.
Ik ging naar de roode steen, leuk pleintjequote:
ja waar roode steenquote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ging naar de roode steen, leuk pleintje
owja er is ook een Deloitte in Hoornwas ik ook erachter gekomen
Ja hoor, hele rug geslooptquote:Op maandag 25 november 2019 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor, DP. Net gesport, altijd lekker. Hoe gaat het met jou?
Wtf, ik wist niet dat Ziyech kon lachenquote:
Xiaomi. Serieus, geweldig ding.quote:Op maandag 25 november 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Zit te denken om een robot stofzuiger te halen begin volgend jaar? Iemand tips???
Komt geen Chinees apparaat in mijn huis vriendquote:Op maandag 25 november 2019 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Xiaomi. Serieus, geweldig ding.
Is dat net zo’n pauperding als @onlogisch hier regelmatig reclame voor maakt?quote:Op maandag 25 november 2019 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Xiaomi. Serieus, geweldig ding.
Ik snap wel dat hij bij Twente niet veel lachte.quote:Op maandag 25 november 2019 21:31 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Wtf, ik wist niet dat Ziyech kon lachen
Lekker maat.quote:Op maandag 25 november 2019 21:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij bij Twente niet veel lachte.
Xiaomiquote:Op maandag 25 november 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Zit te denken om een robot stofzuiger te halen begin volgend jaar? Iemand tips???
Xinomiequote:Op maandag 25 november 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Als echte fan heb ik dit filmpje al gezien toen het uit was gekomen.quote:
Ik vind het nog steeds een kutstreek waar ik heel erg om moet lachen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als echte fan heb ik dit filmpje al gezien toen het uit was gekomen.
@:GGMM heeft het toen waarschijnlijk ook bekeken, hij vond haar érg goed in Sin City.
Een klassieke prank.quote:Op maandag 25 november 2019 22:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een kutstreek waar ik heel erg om moet lachen.
Nou ja, het meest geestige is nog dat het voor René een mooie kans op sociaal contact was. Die jongen móet wel misantroop zijn.quote:Op maandag 25 november 2019 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een klassieke prank.
GGMM was een soort treitervlogger avant la lettre.
Non.quote:Op maandag 25 november 2019 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens denk ik dat je après la lettre bedoeld.
Klopt inderdaad, misschien was hij met een chick bezig ofzoquote:Op maandag 25 november 2019 22:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nou ja, het meest geestige is nog dat het voor René een mooie kans op sociaal contact was. Die jongen móet wel misantroop zijn.
Nu mag je wat uitzoeken in de FOK Shop.quote:Op maandag 25 november 2019 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Ik wil de BB gun.quote:Op maandag 25 november 2019 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu mag je wat uitzoeken in de FOK Shop.
@onlogischquote:Op maandag 25 november 2019 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens denk ik dat je après la lettre bedoeld.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op maandag 25 november 2019 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Vijfquote:Op maandag 25 november 2019 22:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
TR wegens racisme gezet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van die Black Friday deals die dan de hele week gelden.
Dan is het godverdomme dus geen Black Friday.
Sowieso als je die troep van Amerika jat, waar ik al fel op tegen ben, doe het dan goed. Nu wordt het gewoon gebruikt voor de aanbieden van deze week.
Ik ben woedend.
Gin tonic, wa dan wel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef Tjacka het volgende:
Twee biertjes en een gin tonic voor 11 uur
quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef Tjacka het volgende:
Ajax speelt morgen toch pas?quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:08 schreef Tjacka het volgende:
Op de wedstrijddag reizen is kut manquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen toch pas?
Oke jammerquote:Op dinsdag 26 november 2019 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga niet voor een vier-op-een-rij.
Gefequote:Op dinsdag 26 november 2019 12:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ah kijk, daar is 'ie al.
V-v-v-v-v-v-v-vier op een rij.
@Dj_Day-Vquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
Sowieso als je die troep van Amerika jat, waar ik al fel op tegen ben, doe het dan goed. Nu wordt het gewoon gebruikt voor de aanbieden van deze week.
Ik ben woedend.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, René!quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
Dit voelt erg goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, René!
Dat is erg verstandig!quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net griepprik gehaald (werkgerelateerd)![]()
Mij pakken ze niet.
@:kingroland
@:doublepain
@:ggmm
Gisteren sportschool gesloopt ( @onlogisch @Doublepain ). Ze kwamen met eerste naald niet door mijn arm heen. Tweede naald lukte met veel moeite wel. Ze moesten hem er doorheen rammen.quote:
moet dat in een spier dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisteren sportschool gesloopt ( @:onlogisch @:doublepain ). Ze kwamen met eerste naald niet door mijn arm heen. Tweede naald lukte met veel moeite wel. Ze moesten hem er doorheen rammen.
Werd toen duizelig.
Je bent te grazen genomen door de bloedprikbende.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Of hebben ze me mishandeld?
@:napoleonfour graag advies.
Viesdik.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze kwamen met eerste naald niet door mijn arm heen.
Ga je ook met de trein?quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op de wedstrijddag reizen is kut man
@Flippiee zou dit organiseren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ben overigens erg benieuwd naar de FEE-awards van dit jaar.
Ik ga voor de award mod die meest aanwezig is en geen flikker uitvoert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee zou dit organiseren.
Flinkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga voor de award mod die meest aanwezig is en geen flinker uitvoert.
Helaas heb ik best veel concurrentie @:skysherrif
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga voor de award mod die meest aanwezig is en geen flikker uitvoert.
WAT PAS JE MIJN POST AANquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flinker![]()
@:onlogisch @:lenny_leonard @:maxi-mus @:caland @:tjacka
Whehehe skklquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT PAS JE MIJN POST AAN
Matige FA dat je bent
Nee, daar hou ik teveel voor van flippieequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel lullig nu je niet een comeback kan maken door te zeggen dat zij nog minder doet.
Dat is praktisch bijna onmogelijk in Sky's gevalquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel lullig nu je niet een comeback kan maken door te zeggen dat zij nog minder doet.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik teveel voor van flippiee
@GooHaraquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dacht heel even dat Goo Hara een user was
ZO DANquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga voor de award mod die meest aanwezig is en geen flikker uitvoert.
Dit is wel waar jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:14 schreef skysherrif het volgende:
En overbodig want ze weet zichzelf meestal wel voor schut te zetten
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oké leuk, pleur nou maar weer een eind op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
eerste keer hier denk ik.
Mijn neefje voetbalt bij de 5 jarigen. Zo schattig.
Pics van je neefjequote:Op dinsdag 26 november 2019 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Welkomquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hopelijk ook de laatste keer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
@KingRolandquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nare mensen zijn sommigen van jullie.
Hahaha nerdquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik dacht heel even dat Goo Hara een user was
??quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee
Zie je wel dat dit gewoon kan.
He?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:flippiee
Zie je wel dat dit gewoon kan.
Net als jij hebt gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou je bek joh
Ga lekker paardenmeisjes neuken
Helemaal niet maat. Je bent één van mijn favoriete modsquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds ik mod ben heeft die gozer de pik op mij.
Hoi jongen, mooi dat de Jonk-trein geruisloos dendert.quote:
Ben echt blij dat ze de goede vorm te pakken hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi jongen, mooi dat de Jonk-trein geruisloos dendert.
Maakten hun kansen ook niet altijd even goed af in die periode afgaande op Hans Kraaij Jr die op vrijdag 't schakelkanaaltje doet en de cijfers bevestigen dat wel. Moet je nagaan als Volendam volgend seizoen meer kwaliteit heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben echt blij dat ze de goede vorm te pakken hebben
want ze begonnen zo matig aan het seizoen
Hoezo zouden ze meer kwaliteit krijgen? Als Jonk de kans krijgt om gerichte aankopen te doen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maakten hun kansen ook niet altijd even goed af in die periode afgaande op Hans Kraaij Jr die op vrijdag 't schakelkanaaltje doet en de cijfers bevestigen dat wel. Moet je nagaan als Volendam volgend seizoen meer kwaliteit heeft.
Vast wel. Vrij ambitieus wat ze doen toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze meer kwaliteit krijgen? Als Jonk de kans krijgt om gerichte aankopen te doen?
Ja met investeringsfondsen enzo maar is altijd maar de vraag wat er van terecht komt toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vast wel. Vrij ambitieus wat ze doen toch?
Ja, true. In ieder geval vrijdag een belangrijke pot voor de periodetitel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja met investeringsfondsen enzo maar is altijd maar de vraag wat er van terecht komt toch?
Hallo ouwe dibbes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, true. In ieder geval vrijdag een belangrijke pot voor de periodetitel.
Prima, hoor. Weinig te klagen, et tu?quote:
Z'n gangetje ondanks dat Feyenoord zich weer volledig voor schut zet met Koevermans.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima, hoor. Weinig te klagen, et tu?
Ja hoor, ondanks dat ik me nog steeds erger aan PSV en met name Bommel.quote:
Je zit er duidelijk mee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Z'n gangetje ondanks dat Feyenoord zich weer volledig voor schut zet met Koevermans.
Dat klopt. Het gaat me aan mijn hart als ik Feyenoord zo zie tobben. Het wordt nooit meer wat met die club.quote:
Misschien tegen de tijd dat Onlo Jr. zelf een Jr. heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat me aan mijn hart als ik Feyenoord zo zie tobben. Het wordt nooit meer wat met die club.
Ik zou het geweldig vinden als ADO degradeert.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Het gaat me aan mijn hart als ik Feyenoord zo zie tobben. Het wordt nooit meer wat met die club.
Kijk gewoon in december het WK Darts mee, dat zorgt voor rust en vermaak.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degradatievoetbal heeft ook z'n charme.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Fan zijn van een parodie op een club
Dagjesvolk kunnen we er niet bij hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kijk gewoon in december het WK Darts mee, dat zorgt voor rust en vermaak.
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als ADO degradeert.
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dagjesvolk kunnen we er niet bij hebben.
Dat heb ik allang geaccepteerd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dagjesvolk kunnen we er niet bij hebben.
Dat klopt wel hoor dat uitmelken, zelfs Stijn klaagt daar over.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Vroeger was darten nog wel leuk, paar keer per jaar op TV. Tegenwoordig wordt het dusdanig uitgemolken dat het kijkplezier ook wel afneemt.
Daarom maar één toernooi per jaar kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Vroeger was darten nog wel leuk, paar keer per jaar op TV. Tegenwoordig wordt het dusdanig uitgemolken dat het kijkplezier ook wel afneemt.
Het WK blijft wel speciaal, maar veel andere TV-toernooien voelen al snel als inferieur.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Brienenoord bewakenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef Caland het volgende:
Desalniettemin erg veel zin in de 1 of 2 potjes van suïcide Barney
Njah toen was het ook speciaal omdat de spelers die paar toernooien de knaken konden pakkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het WK blijft wel speciaal, maar veel andere TV-toernooien voelen al snel als inferieur.
Niet met een hakenkruis er op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
Is een UI van Marco van Basten toegestaan?
SIEG HEILquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef PicoMMP het volgende:
Is een UI van Marco van Basten toegestaan?
Jellyquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Van die palletsorteerders die opeens miljonair zijn, walgelijk.
Tegenwoordig sta je met 160.000 pond al in de top 32 van de wereld. Denk dat we over drie a vijf jaar aan de 100k zitten voor de #64 op de ranking.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah toen was het ook speciaal omdat de spelers die paar toernooien de knaken konden pakken
Nu krijgen die tokkies voor elke finale al een ton ofzo
Wade > Wrightquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef Caland het volgende:
Het is toch ook veel leuker als je naar lui zit te kijken die op maandag gewoon weer moeten werken in plaats van één of andere mongool die elke wedstrijd zijn haar in een andere kleur verft
Einde rant
Voor ado of puur vanwege fons?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als ADO degradeert.
Fons, ADO, het type speler wat op het veld rondloopt daar. Zware ellende.quote:
Alleen het WK volg ik op de voet. Dat blijft fantastischquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Mr Bean on tourquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen het WK volg ik op de voet. Dat blijft fantastisch
Ik op de TVquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen het WK volg ik op de voet. Dat blijft fantastisch
Joejoequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ach, we zien donderdag wanneer Van Barneveld moet gooien.
Ik ben er weer vandoor.
Hahaha die gekke Fleur tochtwitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 16:52:50Stemmingen in de Tweede Kamer duren soms heel erg lang. Dan gaat @FleurAgemaPVV uit verveling vaak propjes schieten. Gelukkig kan ze er niks van 😁 https://t.co/IvBripqXqf reageer retweet
Fleurgodin! zou volpompen!quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Caland het volgende:
Hahaha die gekke Fleur tochtwitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 16:52:50Stemmingen in de Tweede Kamer duren soms heel erg lang. Dan gaat @:FleurAgemaPVV uit verveling vaak propjes schieten. Gelukkig kan ze er niks van 😁 https://t.co/IvBripqXqf reageer retweet
Pythonquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.agconnect.nl/(...)-fout-30-jaar-python
@:lenny_leonard Hebben Python gebruikers nu een GROOT PROBLEEM?
Ellie Lustquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel leuk potje ontdekken
quote:
en een NAZI!!!twitter:RebekkaTimmer twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 19:43:26De PVV gaat deze week echt vol nazi. De wapenwedloop op extreemrechts neemt nieuwe vormen aan. Een provocerend tweetje gehuld in zogenaamde onschuld gaat eigenlijk over het white power-gebaar dat Agema maakt. https://t.co/IEtkqCuy2A reageer retweet
Wat een raar wijf.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]en een NAZI!!!twitter:RebekkaTimmer twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 19:43:26De PVV gaat deze week echt vol nazi. De wapenwedloop op extreemrechts neemt nieuwe vormen aan. Een provocerend tweetje gehuld in zogenaamde onschuld gaat eigenlijk over het white power-gebaar dat Agema maakt. https://t.co/IEtkqCuy2A reageer retweet
Prima tips ook voor Fleurtwitter:RebelYakiTori twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 17:04:00@geertwilderspvv @FleurAgemaPVV Ik heb gemerkt dat die rode schil om die babybel kaasjes fantastisch is. Kleine balletjes draaien en wegschieten. Overal rode puntjes. reageer retweet
Wat een eng wijf.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:
[..]en een NAZI!!!twitter:RebekkaTimmer twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 19:43:26De PVV gaat deze week echt vol nazi. De wapenwedloop op extreemrechts neemt nieuwe vormen aan. Een provocerend tweetje gehuld in zogenaamde onschuld gaat eigenlijk over het white power-gebaar dat Agema maakt. https://t.co/IEtkqCuy2A reageer retweet
Kunnen die twittermensjes niet gewoon een baan zoekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:05 schreef JanCees het volgende:
Mooie volzin René!quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:38 schreef GGMM het volgende:
Nu wordt het gewoon gebruikt voor de aanbieden van deze week.
Ik ben woedend.
ik gun jou op dit moment niets vriendquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kunnen die twittermensjes niet gewoon een baan zoeken
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 19:44:38@RebekkaTimmer Zou dat echt zo bedoeld zijn? reageer retweet
Goed om te zien dat @scrummie40.45 nog leeftquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 19:44:38@:RebekkaTimmer Zou dat echt zo bedoeld zijn? reageer retweet
Maat ik had betje op realquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
BookingGODEN
@:lenny_leonard
@:lange_lans
@:tarado
@:donraja
@:zipportal
@:wereldgozer
@:coco.
@:jancees
@:onlogisch
@:AFCNiels
@:maxi-mus
@RipCityquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat ik had betje op real
Ik sluit laptop tevreden af
2-2
Lil
Diversityquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
BookingGODEN
Daar stinkt hetquote:Op woensdag 27 november 2019 06:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan meteen op een kinderboerderij staan.
Beetje zoals de relatie tussen mij en je moederquote:Op woensdag 27 november 2019 06:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doe 50/50 Brinta/havermout en blijf extreem loyaal aan de gains.
Diversityquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
BookingGODEN
Die annefleur was vroeger nog wel raakbaar. Tegenwoordig is dat echt een zwijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
twitter:annefleurdd twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 19:44:38@:RebekkaTimmer Zou dat echt zo bedoeld zijn? reageer retweet
Ja, met een honkbalknuppel op die schele hasses van der.quote:Op woensdag 27 november 2019 08:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die annefleur was vroeger nog wel raakbaar.
verified nobody staat er, toepasselijk wel want ik ken haar nietquote:Op woensdag 27 november 2019 08:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die annefleur was vroeger nog wel raakbaar. Tegenwoordig is dat echt een zwijn.
Vrijdag Bosnisch bandje bekijkenquote:
Geen dank.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn woensdagtopic in KLB is een succes aan het worden!
Oh ja, dat was vandaagquote:
En KlausGod dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag
Kijk hem dit weekend wel, als hij erg goed beoordeeld wordt.
Als het ook maar een beetje matig is sla ik lekker over. 3,5 uur voor een film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |