Kijk gewoon even in de OP van het racetop..... oh.quote:
wow die Kalff is ook oud gewordenquote:
Krijg je er ook een tuggie van een gridgirl bij of wat? Dat zijn praktisch Monaco prijzen...quote:
Ach anders was ik weer naar het buitenland gegaan en dan ben je wel meer kwijt. Het is ook wel een van de duurste tribunes (gold) op het circuit.quote:
Nee niet eensquote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Krijg je er ook een tuggie van een gridgirl bij of wat? Dat zijn toch geen prijzen ...
Heb je er ook een leuke ervaring bij! Of je moet ook echt warm worden van Zandvoort, dat mis ik wat.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ach anders was ik weer naar het buitenland gegaan en dan ben je wel meer kwijt. Het is ook wel een van de duurste tribunes (gold) op het circuit.
Vraag en aanbod.quote:Op maandag 25 november 2019 17:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Krijg je er ook een tuggie van een gridgirl bij of wat? Dat zijn praktisch Monaco prijzen...
Zandvoort is 'mijn' thuis circuit. Kom daar al zo lang ik kan heugen om races te kijken maar de F1 races die daar geweest zijn waren nog voor mijn tijd. Dus de 'eerste' F1 race daar wou ik wel erg graag bij zijn. Had kaarten aangevraagd voor tarzan in grand stand 1 maar helaas niet door de loting gekomen en daar baalde ik best van. Dus ja ik wordt daar warm vanquote:Op maandag 25 november 2019 17:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je er ook een leuke ervaring bij! Of je moet ook echt warm worden van Zandvoort, dat mis ik wat.
Nou, Spa, Nürnberg en Hockenheim heb ik allemaal bezocht voor in totaal minder geld dan dat.quote:Op maandag 25 november 2019 17:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ach anders was ik weer naar het buitenland gegaan en dan ben je wel meer kwijt. Het is ook wel een van de duurste tribunes (gold) op het circuit.
Tijdens de Citroën C1 cup of wat?quote:Op maandag 25 november 2019 18:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nou, Spa, Nürnberg en Hockenheim heb ik allemaal bezocht voor in totaal minder geld dan dat.
Wat ben je in Nürnberg gaan doen danquote:Op maandag 25 november 2019 18:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nou, Spa, Nürnberg en Hockenheim heb ik allemaal bezocht voor in totaal minder geld dan dat.
Maar dan had je geen gold tickets erbij neem ik aan ?quote:Op maandag 25 november 2019 18:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nou, Spa, Nürnberg en Hockenheim heb ik allemaal bezocht voor in totaal minder geld dan dat.
Nee dat niet maar ik vind de start finish lijn ook niet de beste plaatsquote:Op maandag 25 november 2019 18:29 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar dan had je geen gold tickets erbij neem ik aan ?
Nee dat ben ik wel met je eens. Als dit main stand tickets waren op s/f had ik ze laten schieten maar ingang bocht 1 is wel nice natuurlijk. Meestal kijk ik voor leuke silver plekken ergens.quote:Op maandag 25 november 2019 18:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind de start finish lijn ook niet de beste plaats![]()
Maar over het algemeen koop ik “goedkopere” kaarten in de buurt en als ik wat verder weg en het toch al veel geld gaat kosten een zilvere tribune kaart. (Monza en Istanbul)
Neurenbergringquote:Op maandag 25 november 2019 18:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat ben je in Nürnberg gaan doen dan![]()
Ik denk dat je Nürburg bedoelt, dat is een aanzienlijk verschil...
is al een tijdje het gerucht dat dat komend weekend gaat gebeuren, met name direct na de race.quote:Op dinsdag 26 november 2019 06:28 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Willliams dit weekend bekend gaat maken dat Latifi komend seizoen daar gaat rijden.
Zal wel uniek zijn dat zo snel alle zitjes voor komend seizoen bevestigd zijn.
twitter:AlbertFabrega twitterde op woensdag 27-11-2019 om 10:05:26Honda seguirá en 2021 en F1. Buenas noticias para la F1.Honda will stay in F1 in 2021.Good news for the F1. https://t.co/bofx4xxp2R reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op woensdag 27-11-2019 om 09:59:54We'll be #PoweredbyHonda in 2021! 👊 The Team are delighted to confirm that we have extended our partnership to use Honda Hybrid power. @HondaRacingF1 https://t.co/CSLNP3Ad6k reageer retweet
dat is voldoende om geen vertraging in de auto ontwikkeling te hebbenquote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef ondeugend het volgende:
Het is maar voor 1 jaar voorlopig.....
Benieuwd wat dat betekent
Dat ze willen zien hoe de 2021 regels zich vertalen naar de baan gok ik.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef ondeugend het volgende:
Het is maar voor 1 jaar voorlopig.....
Benieuwd wat dat betekent
Nou ja begrijp me goed, ik ben er blij mee hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is voldoende om geen vertraging in de auto ontwikkeling te hebben
mee eensquote:Op woensdag 27 november 2019 10:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou ja begrijp me goed, ik ben er blij mee hoor
Maar tegelijkertijd lijkt het wat karig
Zou kunnen dat ze nog wachten op een development freeze. Er is over gesproken om vanaf 2021 niet meer verder te ontwikkelen, maar nog niet besloten.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
of zijn er voor 2022 nog motorenregels die gewijzigd gaan/kunnen worden?
Heb gegoogled maar vind alleen die win actie..quote:Op maandag 25 november 2019 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
Ter info er zijn kaarten beschikbaar voor Zandvoort via 538.
Ze verkopen kaarten voor tarzan in grandstand 2 a 510eu pp.
Misschien interessant voor mensen die net als ik buiten de boot vielen met de loting. Ik heb er iig al 3 besteld
Volgens mij blijven die stabiel tot en met 2024.quote:Op woensdag 27 november 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
of zijn er voor 2022 nog motorenregels die gewijzigd gaan/kunnen worden?
Money, money, money...quote:Op woensdag 27 november 2019 10:20 schreef ondeugend het volgende:
Het is maar voor 1 jaar voorlopig.....
Benieuwd wat dat betekent
na 8 jaar eruit te zijn en het nieuwe stuur, hield hij russel goed bij.quote:Op donderdag 28 november 2019 08:12 schreef Pumpalov het volgende:
Slechter danKubica
kan het niet zijn.
quote:Op donderdag 28 november 2019 10:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
na 8 jaar eruit te zijn en het nieuwe stuur, hield hij russel goed bij.
Tja, dat is de F1, vroegah kochten mensen zich van adel zich ook regelmatig in. Niet wat nieuws.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:47 schreef Rossdale het volgende:
Blijft toch eigenlijk wel slecht dat de F2 winnaar van dit jaar wordt afgeserveerd naar de Formule E en de numero 2 wel de F1 inrolt.
Ergste is dan nog wel zo'n standaardverklaring van Claire. 'We zijn onder de indruk van zijn prestaties in de F2' en al die blabla. Zeg gewoon dat je je team kan opdoeken zonder die centen.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:47 schreef Rossdale het volgende:
Blijft toch eigenlijk wel slecht dat de F2 winnaar van dit jaar wordt afgeserveerd naar de Formule E en de numero 2 wel de F1 inrolt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 06:28 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Willliams dit weekend bekend gaat maken dat Latifi komend seizoen daar gaat rijden.
Zal wel uniek zijn dat zo snel alle zitjes voor komend seizoen bevestigd zijn.
Mooie timing weer Seb.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:56 schreef ondeugend het volgende:
Vettel is trouwens vader geworden van zijn derde spruitje.
En zit daarom niet in het mediagebeuren vandaag
Ja hij zou samen met Karel het incident uitleggen vandaag. Maar liever regelde hij een bevallingquote:Op donderdag 28 november 2019 11:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mooie timing weer Seb..
twitter:ValtteriBottas twitterde op donderdag 28-11-2019 om 11:31:03Unfortunately I have to share you the news that the marriage between Emilia and myself has come to an end: https://t.co/EyaRI6Fp73 reageer retweet
OK dat topic volgde ik nog nietquote:Op donderdag 28 november 2019 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Ja dat had ik al express in shownieuws topic gepost. F1 / F1 Shownieuws!
Het houdt de achterklap lekker bijelkaarquote:
dit is geen achterklap toch maar gewoon zijn nieuwe tactiek voor de wereldtitel van 2020, gewoon meer als een Lewis door het leven geen, het is wachten op een vegan dieet.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het houdt de achterklap lekker bijelkaar
En een hont.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is geen achterklap toch maar gewoon zijn nieuwe tactiek voor de wereldtitel van 2020, gewoon meer als een Lewis door het leven geen, het is wachten op een vegan dieet.
Maar daar word je geen wereldkampioen mee. Dat blijkt maar weer....quote:Op donderdag 28 november 2019 13:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Bottas is meer van de paarden.
Oh zeg dat niet te snel.quote:Op donderdag 28 november 2019 13:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar daar word je geen wereldkampioen mee. Dat blijkt maar weer....
en dit artikel ontkracht het allemaal? Voor 2020 plaatst de FIA een extra fuel flow sensor die niet te manipuleren valt, waarom zouden ze dat toch doen?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Honda's "big step forward" main factor in Toro Rosso gains
Dus Honda komt met een flinke dot extra vermogen, RBR vraagt om een technical directive die insinueert dat Ferrari vals speelt. Vervolgens blijkt de Ferrari motor nog even sterk tov Mercedes, maar is RBR met de nieuwe motor een ietsiepietsie sneller, en dan is bewijjs van vals spelen door Ferrari geleverd. En mensen trappen daar nog massaal in ook.
Achterbakse spelletjes.
Als Honda een vermogenssprong heeft gemaakt, wat nou een paar weken geleden rond de brandstofmeterinsinuatie niet van de daken werd geschreewd, wat blijft er dan over van die toch al uiterst magere aanwijzing dat Ferrari in vermogen zou zijn achteruitgegaan na de directive?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dit artikel ontkracht het allemaal?
Omdat het plaatsen van fuelsensor die te manipuleren risico op manipulatie geeft? RBR heeft aan de FIA laten zien dat zij een manier hadden bedacht om de fuelsensor te manipuleren. De FIA heeft blijkbaar geconstateerd dat RBR dat had kunnen doen zonder opgemerkt te worden.quote:Voor 2020 plaatst de FIA een extra fuel sensor die niet te manipuleren valt, waarom zouden ze dat toch doen?
quote:Op donderdag 28 november 2019 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Honda een vermogenssprong heeft gemaakt, wat nou een paar weken geleden rond de brandstofmeterinsinuatie niet van de daken werd geschreewd, wat blijft er dan over van die toch al uiterst magere aanwijzing dat Ferrari in vermogen zou zijn achteruitgegaan na de directive?
[..]
Omdat het plaatsen van fuelsensor die te manipuleren risico op manipulatie geeft? RBR heeft aan de FIA laten zien dat zij een manier hadden bedacht om de fuelsensor te manipuleren. De FIA heeft blijkbaar geconstateerd dat RBR dat had kunnen doen zonder opgemerkt te worden.
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 28-11-2019 om 14:54:04Presenting the class of 2019! 👊 Thank you for all your support this season, from the Team at the #AbuDhabiGP and at the factory in Milton Keynes. 👏 https://t.co/VSEezh6JTQ reageer retweet
Kimi had Giovanni wel inde tas zitten bij Alfa en heeft de nodige puntjes bij elkaar gesprokkeld. Stroll rijd echt alleen puur vanwege pappa's geld mee en heeft al aan tenminste 1 overduidelijk betere coureur (ocon, ook al mag ik m echt niet) het stoeltje gekost. Ocon kon Perez tenminste nog bijhouden.quote:Op donderdag 28 november 2019 10:51 schreef Rossdale het volgende:
Jep ik weet het, maar toch blijft het jammer. Stroll zou normaliter ook al 10x afgeserveerd zijn natuurlijk.
Kimi rijdt ook alleen nog maar rond omdat hij een hoge marketingswaarde door zijn enorme lading fans heeft.
Bijhouden, in de muur drukken, same samequote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kimi had Giovanni wel inde tas zitten bij Alfa en heeft de nodige puntjes bij elkaar gesprokkeld. Stroll rijd echt alleen puur vanwege pappa's geld mee en heeft al aan tenminste 1 overduidelijk betere coureur (ocon, ook al mag ik m echt niet) het stoeltje gekost. Ocon kon Perez tenminste nog bijhouden.
Tost verteld eigenlijk over een tactiek met lage downforce, hoge topsnelheid en dan tijdens de race je banden sparen en de bochtige delen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Honda's "big step forward" main factor in Toro Rosso gains
Dus Honda komt met een flinke dot extra vermogen, RBR vraagt om een technical directive die insinueert dat Ferrari vals speelt. Vervolgens blijkt de Ferrari motor nog even sterk tov Mercedes, maar is RBR met de nieuwe motor een ietsiepietsie sneller, en dan is bewijjs van vals spelen door Ferrari geleverd. En mensen trappen daar nog massaal in ook.
Achterbakse spelletjes.
Nee, Stroll's aanwezigheid kost een ander helemaal geen stoeltje, het levert een extra stoeltje op voor Lance zijn teammaat.quote:Op donderdag 28 november 2019 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Stroll rijd echt alleen puur vanwege pappa's geld mee en heeft al aan tenminste 1 overduidelijk betere coureur (ocon, ook al mag ik m echt niet) het stoeltje gekost.
Das ook weer waar. Daarom vind ik m ook en kwal ( en Mexico vorig jaar natuurlijk.)quote:Op donderdag 28 november 2019 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bijhouden, in de muur drukken, same same
GPS data is uiterst mager?quote:Op donderdag 28 november 2019 14:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als Honda een vermogenssprong heeft gemaakt, wat nou een paar weken geleden rond de brandstofmeterinsinuatie niet van de daken werd geschreewd, wat blijft er dan over van die toch al uiterst magere aanwijzing dat Ferrari in vermogen zou zijn achteruitgegaan na de directive?
Sinds zijn switch van Williams naar Force India heb je inderdaad wel gelijkquote:Op donderdag 28 november 2019 19:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee, Stroll's aanwezigheid kost een ander helemaal geen stoeltje, het levert een extra stoeltje op voor Lance zijn teammaat.
Zonder Stroll staat er een team minder aan de start.
Wat pas echt achterbaks is is dat Ferrari opzettelijk een sensor stoort, nu keihard door de mand vallen en het nog steeds ontkennen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Honda's "big step forward" main factor in Toro Rosso gains
Dus Honda komt met een flinke dot extra vermogen, RBR vraagt om een technical directive die insinueert dat Ferrari vals speelt. Vervolgens blijkt de Ferrari motor nog even sterk tov Mercedes, maar is RBR met de nieuwe motor een ietsiepietsie sneller, en dan is bewijjs van vals spelen door Ferrari geleverd. En mensen trappen daar nog massaal in ook.
Achterbakse spelletjes.
Nee joh, is allemaal toeval, Ferrari is poeslief en de Italianen zouden nooit valsspelen. Ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Wat pas echt achterbaks is is dat Ferrari opzettelijk een sensor stoort, nu keihard door de mand vallen en het nog steeds ontkennen.
terecht dat redbull met een TD komt en dat is nog netjes gedaan van ze, ze hadden ook voor een schorsing van Ferrari kunnen gaan, had een erg goede kans gehad.
De cheat is in ieder geval confirmed op meerdere vlakken van zowel Ferrari als de FIA.
ik weet niet Abu Dhabi ziet er na de vrije trainingen weer heel anders uit. Zegt nog niks maar toch. halve seconde van de pace af.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:46 schreef Rob-Locks het volgende:
honda is nu echt de tweede motor van het veld na ferrari misschien zelfs nummer 1 na deze update
Weltschmerz is het hier met ons over oneens. Ferrari is ook na de zomer ondanks alle polepostitions en overwinningen nog steeds maximaal het derde teamquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:46 schreef Rob-Locks het volgende:
honda is nu echt de tweede motor van het veld na ferrari misschien zelfs nummer 1 na deze update
dat ligt aan de red bull die is echt kut vergeleken met vorige jarenquote:Op zaterdag 30 november 2019 01:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
ik weet niet Abu Dhabi ziet er na de vrije trainingen weer heel anders uit. Zegt nog niks maar toch. halve seconde van de pace af.
Mwa dat denk ik niet. Vorig seizoen ja, toen zaten ze er aan het begin echt helemaal naast. Dit seizoen met een nieuwe motor is het best aardig gegaan voor een tussenjaar met verschillende podia en 3 x winst.quote:Op zaterdag 30 november 2019 02:32 schreef Rob-Locks het volgende:
[..]
dat ligt aan de red bull die is echt kut vergeleken met vorige jaren
Ja die motor hoeft maar 3-4 races, die kan een standje hoger gezet worden. Vanmiddag draaien ze allemaal een rondje full power.quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:46 schreef Rob-Locks het volgende:
honda is nu echt de tweede motor van het veld na ferrari misschien zelfs nummer 1 na deze update
Ik zou zeggen derde motor, maar het gat met Mercedes is behoorlijk verkleindquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:46 schreef Rob-Locks het volgende:
honda is nu echt de tweede motor van het veld na ferrari misschien zelfs nummer 1 na deze update
waarom wonnen ze dan niet in monaco en singapore, dat ligt echt aan de auto hoorquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet. Vorig seizoen ja, toen zaten ze er aan het begin echt helemaal naast. Dit seizoen met een nieuwe motor is het best aardig gegaan voor een tussenjaar met verschillende podia en 3 x winst.
nee man ze hebben zoveel updates gedaan dit jaar en vorige race waren ze veel sneller dan mercedesquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen derde motor, maar het gat met Mercedes is behoorlijk verkleind
Monaco omdat Verstappen Hamilton niet voorbij kon. Singapore had RBR al aangegeven dat ze na een fout in de simulator hun afstelling verneukt hadden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:47 schreef Rob-Locks het volgende:
[..]
waarom wonnen ze dan niet in monaco en singapore, dat ligt echt aan de auto hoor
Ik vind de Ferrari motor nu echt lastig in te schatten sinds die recente regels.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen derde motor, maar het gat met Mercedes is behoorlijk verkleind
Hij is beter dan zijn pa die in 2005 in Hongarije een vrije training voor Minardi afwerkte en tien seconden langzamer was dan de rest. Mooiste was nog dat hij over de boordradio riep dat hij binnen zou komen omdat hij te veel grip had. Ook bleef hij na zijn spin zitten omdat hij niet wist hoe het stuurwiel er af moestquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Knap ook van Williams dat ze iemand hebben gevonden die nog langzamer is dan kubica..
Vooral Renault denk ik. Williams heeft in totaal 128 ronden gereden. Meer dan Renault, McLaren en Racing Point.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:50 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Testdag 1 zit erop. Geen kloot van te zeggen, maar denk dat Williams wel op wat meer meters had gehoopt
Ja ik dacht eerst dat het die pa was maar die is ook alweer dik 50.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is beter dan zijn pa die in 2005 in Hongarije een vrije training voor Minardi afwerkte en tien seconden langzamer was dan de rest. Mooiste was nog dat hij over de boordradio riep dat hij binnen zou komen omdat hij te veel grip had. Ook bleef hij na zijn spin zitten omdat hij niet wist hoe het stuurwiel er af moest
https://wtf1.com/post/rem(...)-session-in-hungary/
Russel gaat imo echt veel beter worden dan Bottas.quote:Op woensdag 4 december 2019 10:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Bottas mag wel oppassen. Russel doet echt niet onder voor hem.
Valt toch wel mee? 128 rondjes scheelt niet zoveel met de andere teams.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:50 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Testdag 1 zit erop. Geen kloot van te zeggen, maar denk dat Williams wel op wat meer meters had gehoopt
quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Liegeenboul is het spoor helemaal bijster. Mercedes heeft de zwakste motor in het veld. Ferrari en Renault de sterkste.
https://racingnews365.nl/(...)kste-motor-te-hebben
Kan iemand hem vertellen dat ie geen lachgas moet gebruikenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Liegeenboul is het spoor helemaal bijster. Mercedes heeft de zwakste motor in het veld. Ferrari en Renault de sterkste.
https://racingnews365.nl/(...)kste-motor-te-hebben
nog meer regelsquote:Op donderdag 5 december 2019 10:18 schreef Tinos85 het volgende:
https://www.autosport.com(...)ding-cars-at-testing
De auto’s mogen geen verstoppertje meer spelen bij de pre season tests.
Ik dacht dat ze het makkelijker wilde maken met de banden. Ik vond roze, paars, rood, geel etc toch een stuk duidelijker.quote:
En door deze hersenspinsels lijkt het chassis nog slechter dan dat die is en wordt de verantwoordelijke man daarvoor, Nick Chester, geslachtofferd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Liegeenboul is het spoor helemaal bijster. Mercedes heeft de zwakste motor in het veld. Ferrari en Renault de sterkste.
https://racingnews365.nl/(...)kste-motor-te-hebben
Dat was mijn gedachte dus ook. Dan moet het chassis dit jaar dus in de categorie Williams zijn geweestquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En door deze hersenspinsels lijkt het chassis nog slechter dan dat die is en wordt de verantwoordelijke man daarvoor, Nick Chester, geslachtofferd.
http://www.motorsportweek.com/news/id/25481
Lekker handige timing, ze zijn al maanden bezig met de nieuwe auto van volgend jaar. Doe zoiets dan voor de zomerstop, dan kun je het jaar erop iig nog een beetje redden.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En door deze hersenspinsels lijkt het chassis nog slechter dan dat die is en wordt de verantwoordelijke man daarvoor, Nick Chester, geslachtofferd.
http://www.motorsportweek.com/news/id/25481
Kubica pas 35? Ik dacht dat ie al halverwege de 40 zou zijn.twitter:WilliamsRacing twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 10:02:00Happy 35th Birthday #RK88 🥳 https://t.co/cjsG6y1sD0 reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Gehrman het volgende:
Kubica pas 35? Ik dacht dat ie al halverwege de 40 zou zijn.twitter:WilliamsRacing twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 10:02:00Happy 35th Birthday #RK88 🥳 https://t.co/cjsG6y1sD0 reageer retweet
Tuurlijk niet, Kimi Raikkonen is de oudste coureur op de grid en die is net 40.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Gehrman het volgende:
Kubica pas 35? Ik dacht dat ie al halverwege de 40 zou zijn.twitter:WilliamsRacing twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 10:02:00Happy 35th Birthday #RK88 🥳 https://t.co/cjsG6y1sD0 reageer retweet
Ze lopen me te beflikkeren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Kimi Raikkonen is de oudste coureur op de grid en die is net 40.
Leuk voor Haasquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:47 schreef sasquatsch het volgende:
De F1 rijdt ook volgend seizoen op de 2019 spec Pirelli banden. De 2020 spec, waar vorige week nog mee is getest, is niet door de stemming gekomen.
https://www.fia.com/news/(...)1-tyre-specification
Ze kunnen er niks van bij Pirelli. Blijft een grote aanfluiting voor de Formule 1.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:47 schreef sasquatsch het volgende:
De F1 rijdt ook volgend seizoen op de 2019 spec Pirelli banden. De 2020 spec, waar vorige week nog mee is getest, is niet door de stemming gekomen.
https://www.fia.com/news/(...)1-tyre-specification
Al zou het zo zijn, in verhouding gaan Renaults te vaak kaput en dat kost teams teveel punten en daarom lopen ze weg, aangezien Renault dat gegeven al pakweg 4-5 jaar niet onder controle kan krijgen, en Mercedes en Honda (dit jaar) wel. Ferrari vind ik een beetje erom hangen, die dingen zijn snel maar gaan ook vaak stuk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Liegeenboul is het spoor helemaal bijster. Mercedes heeft de zwakste motor in het veld. Ferrari en Renault de sterkste.
https://racingnews365.nl/(...)kste-motor-te-hebben
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:43 schreef hole1988 het volgende:
Doordat Rusland de komende periode wordt geband op WK's, en dus ook in de formule 1, krijgt Kvyat een nieuwe vlag bij zijn naam.
[ afbeelding ]
De enige van de huidige coureurs die nog tegen Jos The Boss geraced heeft.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Kimi Raikkonen is de oudste coureur op de grid en die is net 40.
Als hij halverwege de 40 is, is hij een van de jongste coureurs de gridquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:27 schreef Gehrman het volgende:
Kubica pas 35? Ik dacht dat ie al halverwege de 40 zou zijn.twitter:WilliamsRacing twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 10:02:00Happy 35th Birthday #RK88 🥳 https://t.co/cjsG6y1sD0 reageer retweet
Vlag van de Russische Marine zou nog kunnen. Wit met een blauw Andreaskruisquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:43 schreef hole1988 het volgende:
Doordat Rusland de komende periode wordt geband op WK's, en dus ook in de formule 1, krijgt Kvyat een nieuwe vlag bij zijn naam.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2019 10:56 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Als hij halverwege de 40 is, is hij een van de jongste coureurs de grid
Nee onder neutrale vlag. Volgens mij is dat de olympische vlag.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vlag van de Russische Marine zou nog kunnen. Wit met een blauw Andreaskruis
Neuh, met 20 jaar zou hij bij de jongsten horenquote:Op woensdag 11 december 2019 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Error-
Bedoelde u wellicht oudste van de grid?
Met “halverwege de 40” bedoelen we gewoonlijk iemand die rond de 35 is.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-Error-
Bedoelde u wellicht oudste van de grid?
Daarom moest ik ook lachen om z'n opmerking. Ik lees halverwege de 40 ook als 35.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:11 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Met “halverwege de 40” bedoelen we gewoonlijk iemand die rond de 35 is.
Maar als je het heel letterlijk neemt dan wordt het 20. Denk ik.
Hier heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:11 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Met “halverwege de 40” bedoelen we gewoonlijk iemand die rond de 35 is.
Maar als je het heel letterlijk neemt dan wordt het 20. Denk ik.
Precies, halverwege de 40 is 45, niet 35quote:Op woensdag 11 december 2019 11:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord.
Bedankt!! De wereld klopt weer.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, halverwege de 40 is 45, niet 35Of inderdaad als je het letterlijk neemt 20 jaar oud... ok vooruit
Inderdaad! Er zijn een handjevol coureurs die zowel tegen Jos als Max hebben gereden:quote:Op woensdag 11 december 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
De enige van de huidige coureurs die nog tegen Jos The Boss geraced heeft..
Klopt. In 2002 reed Massa voor Sauber en werd Jos aan de kantgezet voor Frentzen (volgens mij?). In 2003 had Jos weer een race stoeltje bij Minardi en zat Massa zonder.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft Massa nooit tegen Jos geraced.
Iemand van 45 is halverwege IN de 40.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, halverwege de 40 is 45, niet 35Of inderdaad als je het letterlijk neemt 20 jaar oud... ok vooruit
Ah, inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2019 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij heeft Massa nooit tegen Jos geraced.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |