Daar zaten ook wedstrijden met Luckassen bij.quote:Op zondag 24 november 2019 14:49 schreef Tagliano het volgende:
67% van de wedstrijden winnen vind ik nog steeds vrij karig voor PSV
Daar heb je een puntquote:Op zondag 24 november 2019 14:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zaten ook wedstrijden met Luckassen bij.
In dat geval is het aan de hoge kant zelfsquote:Op zondag 24 november 2019 14:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar zaten ook wedstrijden met Luckassen bij.
Heeft ook maar 1 actie. Heel hard op zijn directe man afrennen en hem proberen te poorten.quote:Op zondag 24 november 2019 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
Van Bergen start zijn acties letterlijk 9 op de 10 keer als zowat rechtsback.
Moet je gewoon eens naar wedstrijden van Ajax kijken.quote:Op zondag 24 november 2019 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijdje geleden dat ik zoveel kansen achter elkaar heb gezien.
Minder dan 10 punten voorstaan op Feyenoord is natuurlijk schandalig.quote:
Kan er niet veel van inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2019 15:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heeft ook maar 1 actie. Heel hard op zijn directe man afrennen en hem proberen te poorten.
Is afgevallenquote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef TehRocks het volgende:
Wat heeft Bergwijn vanmorgen gegeten?
Dat we daar gewoon jaren naar hebben moeten kijken op rechtsbackquote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Tagliano het volgende:
Van Rhijn doet echt werkelijk geen kloot, prestatie wel
Over (2?) Weken 9 punten van makenquote:Op zondag 24 november 2019 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Minder dan 10 punten voorstaan op Feyenoord is natuurlijk schandalig.
Hij staat tegenover Van Rhijn he. Hij zou een overdosis laxeermiddelen kunnen nemen en alsnog een prima pot spelen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef TehRocks het volgende:
Wat heeft Bergwijn vanmorgen gegeten?
Het leek ook nog best wat in Jong als CVquote:Op zondag 24 november 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat we daar gewoon jaren naar hebben moeten kijken op rechtsback
Vertel ons hier meer overquote:Op zondag 24 november 2019 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
De vriendin van mijn beste vriend heeft een keer gedate met Bergwijn.
BLACKEDquote:Op zondag 24 november 2019 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
Oké.quote:Op zondag 24 november 2019 15:09 schreef Ramboetan het volgende:
Is je verwachtingspatroon dan niet iets te hoogquote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wat valt Van Bergen toch tegen de laatste tijd
Hij had niks te vertellen en hij snapte veel dingen niet. Toen vroeg ze maar wat zijn lievelingsfilm was en antwoordde hij heel schattig "Lion King''quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij had niks te vertellen en hij snapte veel dingen niet. Toen vroeg ze maar wat zijn lievelingsfilm was en antwoordde hij heel schattig "Lion King''
Goede smaak die jongen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij had niks te vertellen en hij snapte veel dingen niet. Toen vroeg ze maar wat zijn lievelingsfilm was en antwoordde hij heel schattig "Lion King''
Ik zie hem om de week thuis spelen en na een goede start speelt die al weken matigquote:Op zondag 24 november 2019 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is je verwachtingspatroon dan niet iets te hoog
Zeg je nou dat ik niks te vertellen heb?quote:Op zondag 24 november 2019 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet toch JR was
Waarom staan Ejuke en Van Bergen veel te laag op het veld? Komen zo totaal niet uit de verf.quote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef RensAjacied het volgende:
Wat valt Van Bergen toch tegen de laatste tijd
Uiteraard niet waarde JRquote:Op zondag 24 november 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik niks te vertellen heb?
Of zitten we nu te kijken naar zijn normale niveau en was zijn start bijzonder goedquote:Op zondag 24 november 2019 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zie hem om de week thuis spelen en na een goede start speelt die al weken matig
Suggereer je nu dat Ejuke zwart geverfd is?quote:Op zondag 24 november 2019 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom staan Ejuke en Van Bergen veel te laag op het veld? Komen zo totaal niet uit de verf.
die van haar was natuurlijk Beauty and the Beastquote:Op zondag 24 november 2019 15:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat Van Bergen geen enkele actie heeft behalve snelheid. Die moet op volle snelheid kunnen zijn om iets klaar te spelen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom staan Ejuke en Van Bergen veel te laag op het veld? Komen zo totaal niet uit de verf.
Ik vind het middenveld ook heel raar gepositioneerd nu Veerman niet meedoet. Beetje angstig allemaal.quote:Op zondag 24 november 2019 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, lol. Dan kan je vandaag net zo goed niet op komen dagen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Omdat Van Bergen geen enkele actie heeft behalve snelheid. Die moet op volle snelheid kunnen zijn om iets klaar te spelen.
Doe je toch gewoon pics die iemand anders al gemaakt heeft.quote:
Ja nou ja. Dat geeft ook zo'n raar gezicht.quote:Op zondag 24 november 2019 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, lol. Dan kan je vandaag net zo goed niet op komen dagen.
Goeiequote:Op zondag 24 november 2019 15:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon pics die iemand anders al gemaakt heeft.
De heer Van der Ende geeft duiding.twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 24-11-2019 om 15:18:27Zojuist even de situatie Te Wierik - ('doorgebroken') Sinisterra teruggekeken. M.i. rode kaart #grofey reageer retweet
Heel veel ontzag voor PSV. Geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op zondag 24 november 2019 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen is zeer sterk op de counter en heel zwak als ze zelf het spel moeten maken. Ik had daarom ook wel verwacht dat ze vandaag beter voor de dag zouden komen maar de omschakeling is zo traag, zit geen pit in.
quote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hardop gelachen om Senesi vanmiddag. Wat is hij slecht zeg.
Is dit een trollpoging?quote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wint wel zijn kopduels maar voor de rest is het heel heel matig. Nog trager dan van Beukering.quote:
volgens mij snap je dan niet heel veel ervanquote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
Botman is wel een goede verdediger hè poh pohquote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heel veel ontzag voor PSV. Geen idee waar dat vandaan komt.
Nee.quote:Op zondag 24 november 2019 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wint wel zijn kopduels maar voor de rest is het heel heel matig. Nog trager dan van Beukering.
Zeker.quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Botman is wel een goede verdediger hè poh poh
Hij is beter dan Ihattarenquote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ah daar ben je. Ik zag afgelopen dagen je naam al vaker voorbijkomen als een matige user. Fijn dat ik nu een beeld erbij heb.quote:Op zondag 24 november 2019 15:22 schreef Harlekien het volgende:
Oh jee, daar zijn alle Feyenoorders weer die hun miskoop van 7 miljoen goed proberen te praten
Roddelen zonder mentionsquote:Op zondag 24 november 2019 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah daar ben je. Ik zag afgelopen dagen je naam al vaker voorbijkomen als een matige user. Fijn dat ik nu een beeld erbij heb.
Nu nog een goede LB en SP kopen. Floranus is veel beter op RB en die Vietnamees kan er blijkbaar niks van.quote:
Lovend is overdreven, maar hij toont wel aan een prima verdediger te zijn, beter dan alles wat we verder hebben lopen. Het lag vandaag in ieder geval niet aan de centrale verdedigers, weinig kansen weggegeven.quote:Op zondag 24 november 2019 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo lovend over zijn optreden vanmiddag? Ik zie het echt niet.
Niet alleen El Hamdaouiquote:Op zondag 24 november 2019 15:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Jij bent een hele rare, zou El Hamdaoui zeggen.
Inderdaad. Odgaard kan er bij nader inzien helemaal niks van. Die 15 goals, wat ik voorspeld had, gaan er niet komen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu nog een goede LB en SP kopen. Floranus is veel beter op RB en die Vietnamees kan er blijkbaar niks van.
Waarom ga jij nooit naar het stadion eigenlijk? Jij woont er toch bijna naast?quote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Inderdaad. Odgaard kan er bij nader inzien helemaal niks van. Die 15 goals, wat ik voorspeld had, gaan er niet komen.
Ze houden hunzelf eigenlijk wat voor de gek omdat ze de waarheid niet onder ogen durven te zien. Een supporter verwoorde het een tijdje geleden mooi in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef Durmada het volgende:
Je krijgt Feyenoorders wel makkelijk over de zeik als je begint over Senesi. Hij is niet slecht, maar zeker geen 7 miljoen waard. Heel gemiddelde verdediger, niks bijzonders.
Alsof 7 miljoen zo extreem veel is in de huidige transfermarkt.quote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef Durmada het volgende:
Je krijgt Feyenoorders wel makkelijk over de zeik als je begint over Senesi. Hij is niet slecht, maar zeker geen 7 miljoen waard. Heel gemiddelde verdediger, niks bijzonders.
Waarom moet het altijd over zijn transfersom gaan? Hij is gewoon beter dan Botteghin of Van der Heijden dus daarom moet hij dan ook spelen. Het is niet alsof Feyenoord wat beters achter de hand heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef Durmada het volgende:
Je hebt niet gekeken he?quote:Op zondag 24 november 2019 15:29 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze houden hunzelf eigenlijk wat voor de gek omdat ze de waarheid niet onder ogen durven te zien. Een supporter verwoorde het een tijdje geleden mooi in het Feyenoord topic.
Ik zit in het buitenland, amigo. Ik woon daarnaast ook op 2 uur rijden.quote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ga jij nooit naar het stadion eigenlijk? Jij woont er toch bijna naast?
Voor Feyenoord welquote:Op zondag 24 november 2019 15:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof 7 miljoen zo extreem veel is in de huidige transfermarkt.
Naar het stadion gaanquote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ga jij nooit naar het stadion eigenlijk? Jij woont er toch bijna naast?
Owh excuus dacht dat jij in regio Hveen woonde.quote:Op zondag 24 november 2019 15:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland, amigo. Ik woon daarnaast ook op 2 uur rijden.
Is dit serieus?quote:Op zondag 24 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan
Je ziet het daar veel slechter dan op tv.
Ja, want je gaat uiteraard naar het stadion voor het goede zichtquote:Op zondag 24 november 2019 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan
Je ziet het daar veel slechter dan op tv.
Haha maakt niks uit. Na de winterstop ben ik weer terug en hoop ik nog zeker een paar uitwedstrijden mee te pakken. Feyenoord, Twente en Groningen sowieso.quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh excuus dacht dat jij in regio Hveen woonde.
Overigens kan je in het stadion veel beter opletten op individuele spelers en looplijnen. Als je een goede plek hebt in het stadion kan je het zelfs beter zien dan op televisie. Enig nadeel is dat je geen herhalingen hebt en buitenspel etc niet goed kan inschatten. Maar mensen die zeggen dat je in het stadion niet goed kan volgen snappen het nietquote:Op zondag 24 november 2019 15:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want je gaat uiteraard naar het stadion voor het goede zicht
aantal posts: 46 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 24 november 2019 15:35 schreef Kikkerkaas het volgende:
Waarom staat die Ihattaren er in joh, twee matige tot aardige pasjes maar meer zit er ook niet in.
Ligt ook aan het stadion en uiteraard welke plek je hebt, maar los daarvan ga je toch naar het stadion om sfeer te proeven?quote:Op zondag 24 november 2019 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overigens kan je in het stadion veel beter opletten op individuele spelers en looplijnen. Als je een goede plek hebt in het stadion kan je het zelfs beter zien dan op televisie. Enig nadeel is dat je geen herhalingen hebt en buitenspel etc niet goed kan inschatten. Maar mensen die zeggen dat je in het stadion niet goed kan volgen snappen het niet
Dagjesvolk allenquote:Op zondag 24 november 2019 15:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
aantal posts: 46 (gemiddeld 1 per dag)
Wie zou dit zijn.
Prima UI heeft ie wel.quote:Op zondag 24 november 2019 15:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
aantal posts: 46 (gemiddeld 1 per dag)
Wie zou dit zijn.
quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 15:30 schreef Kikkerkaas het volgende:
Fer en Toornstra zijn beter dan Ihattaren, die hebben veel meer goals gemaakt dan die knul.
Allemaal even lachen jongensquote:Op zondag 24 november 2019 15:35 schreef Kikkerkaas het volgende:
Waarom staat die Ihattaren er in joh, twee matige tot aardige pasjes maar meer zit er ook niet in.
Nou hihi haha, pijnlijk dat PSV spelers niet zo veel gaan opleveren als die van AZ of Ajax, hè?quote:Op zondag 24 november 2019 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal even lachen jongens
Alsjeblieft niet, geef die faalhaas een contract voor het levenquote:Op zondag 24 november 2019 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme, straks moet Bommel er alsnog uit
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 24 november 2019 15:42 schreef Kikkerkaas het volgende:
[..]
Nou hihi haha, pijnlijk dat PSV spelers niet zo veel gaan opleveren als die van AZ of Ajax, hè?
Ik vind jou niet zo'n goede troll.quote:Op zondag 24 november 2019 15:43 schreef Kikkerkaas het volgende:
Hahahahahhaha, matige spelers van dat PSV
quote:Op zondag 24 november 2019 15:42 schreef Kikkerkaas het volgende:
[..]
Nou hihi haha, pijnlijk dat PSV spelers niet zo veel gaan opleveren als die van AZ of Ajax, hè?
Huilie huiliequote:Op zondag 24 november 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo'n goede troll.
49 posts. Een van de oudgedienden.quote:
Die grap was uit Studio Spaan toch?quote:Op zondag 24 november 2019 15:44 schreef hjansen82 het volgende:
PSV bewijst weer dat ze alle facetten van het spel beheersen. Ze hebben voor gestaan, gelijk gestaan en ze hebben achter gestaan.
Dat verklaart de ongelofelijke matigheid wel.quote:
Klopt. Maar als je hem kunt gebruiken, dan kun kun je hem gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die grap was uit Studio Spaan toch?
VBL / Marco van Basten: "Sieg Heil".quote:Op zondag 24 november 2019 15:47 schreef Caland het volgende:
@:hjansen82 heeft dezelfde vorm van humor als die vervelende oom op een walgelijke kringverjaardag
Moet je ook geen fan of knives build maken.quote:Op zondag 24 november 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PC is kapot nuFans naar de klote
Poehee poehee wat een diss!quote:Op zondag 24 november 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je posts zijn inderdaad om te janken.
En de VAR is Blank. Dat zei Joost toen er een donkere speler rood kreeg. Maar hij bedoelde dat de VAR Erwin Blank heet.quote:
Toen werd Twitter ook weer helemaal boos. Gevoelige mensen tegenwoordig.quote:Op zondag 24 november 2019 15:50 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
En de VAR is Blank. Dat zei Joost toen er een donkere speler rood kreeg. Maar hij bedoelde dat de VAR Erwin Blank heet.
Is dat hetquote:Op zondag 24 november 2019 15:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je ook geen fan of knives build maken.
Ik hou niet eens van kringverjaardagen.quote:Op zondag 24 november 2019 15:47 schreef Caland het volgende:
@:hjansen82 heeft dezelfde vorm van humor als die vervelende oom op een walgelijke kringverjaardag
Heb je de klap van de straf voor Porto-uit al kunnen verwerken?quote:Op zondag 24 november 2019 15:47 schreef Caland het volgende:
Dan zit jij toch in DRT ouwe reusquote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat hetging te hard in grifts
Valt nog onder garantie hoop ik maar sowieso weken kwijt vrees ik. Leuk met kerstvakantie straks lol
Klopt, mensen begrijpen context niet. Of ze willen het niet begrijpen en zoeken steun bij andere deugmensjes. Of ze willen ze zich graag profileren en meer volgers krijgen. Maar ze maken in de vriendengroep wel dezelfde grappen, maar dat zien de mensen op tv en social media natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 november 2019 15:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Toen werd Twitter ook weer helemaal boos. Gevoelige mensen tegenwoordig.
Daar wordt de trip alleen maar leuker vanquote:Op zondag 24 november 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de klap van de straf voor Porto-uit al kunnen verwerken?
Over 3 weken al boh bohquote:Op zondag 24 november 2019 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit jij toch in DRT ouwe reus
Vraag me af of dit een goeie jinx is.quote:
Lekker man.quote:Op zondag 24 november 2019 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar wordt de trip alleen maar leuker van
(en heb inmiddels al kaarten voor thuisvak)
Had Rosario moeten zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bommel luistert nog naar je ook
Oh bijna dan
Bel de NSquote:Raymond van Barneveld dacht zijn vertrouwen te hebben herwonnen, maar zondagmiddag kreeg de 52-jarige Hagenaar een enorme opdoffer.
In de kwartfinales van de Players Championship Finals in Minehead boog Barney diep het hoofd voor Chris Dobey. In een zeer matig duel moest de vijfvoudig wereldkampioen een 2-10 nederlaag in legs toestaan.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Tijdrekken. Dan ben je echt een kleine club.
Kan ie weer de aandacht opeisenquote:Op zondag 24 november 2019 16:10 schreef Zorro het volgende:
De grote Nijhuis show
Zal morgen wel bij VI zitten zeker.
Toptalent in FM toen bij Barca bohhhquote:Op zondag 24 november 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Halilovic blijft maar schieten
Was ooit een HYPE
Is ook echt het enige dat die keeper kan.quote:Op zondag 24 november 2019 16:11 schreef Maver24 het volgende:
Dat je moet gaan tijdrekken tegen heerenveen 😂😂😂😂
Odengaard begon volgens mij ook nietzo sterk bij Heerenveen..misschien wordt het nog wat.quote:Op zondag 24 november 2019 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Halilovic blijft maar schieten
Was ooit een HYPE
2e helft niet nee.lijkt nergens opquote:Op zondag 24 november 2019 16:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wees blij, verder is er weinig te genieten deze wedstrijd.
Ja, niet voor jou maat en ook niet voor Ajax want we worden toch wel kampioenquote:
Niemand verwacht dat PSV nog kampioen wordt, maar er is gewoonweg geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn jullie zo bang dat PSV nog terug gaat komen?
LEES MIJN REACTIE DAN EVENquote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn jullie zo bang dat PSV nog terug gaat komen?
Pff, dit vind ik emotionele chantagequote:Op zondag 24 november 2019 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je een goede maat van mij bent gun je mij die 3 punten
Ed de Goeijquote:
Ook dan niet.quote:Op zondag 24 november 2019 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dat nou doet in de halve finale CL oke..
Gelukkig zijn er altijd dit soort opmerkingen om mij op te vrolijkenquote:Op zondag 24 november 2019 16:21 schreef Durmada het volgende:
Wat is dit PSV triest zeg, Feyenoord is echt wel beter
Toen vond ik het ook dom.quote:Op zondag 24 november 2019 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
Als je dat nou doet in de halve finale CL oke..
Stop hier nou eens meequote:Op zondag 24 november 2019 16:22 schreef hjansen82 het volgende:
Dan moet je altijd de cornervlag opzoeken, aldus trainer Frans Hoek.
Hebben ook geen recht op meer.quote:Op zondag 24 november 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat dik klop krijgen in Lissabon.
En dan is het seizoen voorbij daar.
Dat heb ik met 15 miljoen voor Bruma.quote:Op zondag 24 november 2019 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd dit soort opmerkingen om mij op te vrolijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |