quote:Op zondag 24 november 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:3rror @:Zipportal @:De_Kraam
Voor in de OP allen.
Feyenoord tot aan de 16 redelijk en daarna slordig. Hadden echt veel meer kansen kunnen hebben bij een laatste goede pass.quote:Op zondag 24 november 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
Best een aardige wedstrijd en Feyenoord zowaar met hoog rendement
is toch gewoon counteren wat Feyenoord doet, veel mensen achter de bal houdenquote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord tot aan de 16 redelijk en daarna slordig. Hadden echt veel meer kansen kunnen hebben bij een laatste goede pass.
Die van mij hebben koffiesmaak.quote:Op zondag 24 november 2019 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb chocolade kruidnoten
Zeker, maar in balbezit is het dan tot een bepaald punt best aardig. Die laatste pass is waardeloos.quote:Op zondag 24 november 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch gewoon counteren wat Feyenoord doet, veel mensen achter de bal houden
Wie?quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Zipportal het volgende:
K-Popster Goo Hara (28) dood gevonden in appartement
https://www.ad.nl/show/k-(...)ppartement~a78bc3e5/
Op naar het @:KingRoland topic.
Niemand kent haar.quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Zipportal het volgende:
Er was ook nog een herhaling waarbij je hem beter ziet geloof ikquote:
De drempel, om je beter te kunnen uiten dan Rosario, is inderdaad bedroevend laag.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Dumfries zich inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zo goed uiten voor de camera zoals JJ zei
Hij staat er alleen niet als een zak aardappelen bij in tegenstelling tot Rosario
Viergever lijkt me een veel betere optie. Stabiel en ervaren.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kijkend naar de mogelijkheden is dat toch geen gekke keuze?
Dat wel, maar lijkt me niet iemand die even zijn bek opentrekt als het slecht gaat. Lijkt me een te lieve jongen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viergever lijkt me een veel betere optie. Stabiel en ervaren.
Die Rosario is gewoon echt genant.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Dumfries zich inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zo goed uiten voor de camera zoals JJ zei
Hij staat er alleen niet als een zak aardappelen bij in tegenstelling tot Rosario
Ik zou voor Zoet hebben gekozen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kijkend naar de mogelijkheden is dat toch geen gekke keuze?
En hem dan ook gewoon weer een kwartiertje voor de wedstrijd informeren ofzoquote:
Tja uit Dumfries en Rosario komt weinig nuttigs. Daar heb je ook weinig aan. Daarom maakte Mark waarschijnlijk ook Afellay als aanvoerder. Die durft zijn bek vast wel open te doen maar lastig als je weinig krediet hebt omdat je nooit speelt.quote:Op zondag 24 november 2019 13:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat wel, maar lijkt me niet iemand die even zijn bek opentrekt als het slecht gaat. Lijkt me een te lieve jongen.
Ja Rosario is een belabberde keuze. Dumfries oogt wat dom en is dat misschien ook wel, maar hij is wel iemand die verantwoordelijkheid neemt en altijd veel strijd levert.quote:Op zondag 24 november 2019 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja uit Dumfries en Rosario komt weinig nuttigs. Daar heb je ook weinig aan. Daarom maakte Mark waarschijnlijk ook Afellay als aanvoerder. Die durft zijn bek vast wel open te doen maar lastig als je weinig krediet hebt omdat je nooit speelt.
Of een Boilesenquote:Op zondag 24 november 2019 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV mist een type Robbie Wielaert.
Zou Mitchell Dijks nog haalbaar zijn voor PSV?quote:Op zondag 24 november 2019 13:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of een Boilesen
Gelijk het linksbackprobleem opgelost
quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er was ook nog een herhaling waarbij je hem beter ziet geloof ik
Ik zag het jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:27 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet is er maar druk mee. @:ggmm
Ikweethetookniet is toch van het vrouwelijke geslacht?quote:Op zondag 24 november 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ach, leuk dat hij een hobby heeft.Ook altijd in het VI-topic
Echt?quote:Op zondag 24 november 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ikweethetookniet is toch van het vrouwelijke geslacht?
Die begon ooit best leuk hequote:Op zondag 24 november 2019 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Mitchell Dijks nog haalbaar zijn voor PSV?
Hem terughalen vond ik wel een dieptepuntquote:
Tja voor erbij vond ik het wel best allemaalquote:Op zondag 24 november 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hem terughalen vond ik wel een dieptepunt
Maar begon goed bij Bologna ja, nu wel tijdje geblesseerd.
Wel. Is Toornstra gemeen of onhandig? Voor de aanzien van het persoon wel degelijk van belang.quote:Op zondag 24 november 2019 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Het maakt toch werkelijk geen kloot uit of dit bewust is?
Dat wel jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wel. Is Toornstra gemeen of onhandig? Voor de aanzien van het persoon wel degelijk van belang.
1-1
Nee. Hij schopt hem gewoon. Strafschop, simpel. Op het middenveld doet daar toch ook niemand moeilijk over.quote:Op zondag 24 november 2019 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Het maakt toch werkelijk geen kloot uit of dit bewust is?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, daar ben ik het ook wel weer mee eens.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is rood maar geen overduidelijke fout
Als ie wel rood geeft vindt de var het ook goed denk ik ja.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is rood maar geen overduidelijke fout
Iedereen klaagt dat de var te vaak ingrijpt, nu veranderen ze het naar alleen 'overduidelijke fouten' van de scheids, is het weer niet goed.quote:
Dat laatste is het altijd geweest toch?quote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen klaagt dat de var te vaak ingrijpt, nu veranderen ze het naar alleen 'overduidelijke fouten' van de scheids, is het weer niet goed.
Nou dit leek me toch wel een duidelijke fout. Is gewoon rood ditquote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen klaagt dat de var te vaak ingrijpt, nu veranderen ze het naar alleen 'overduidelijke fouten' van de scheids, is het weer niet goed.
Afschaffen die handelquote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar de interpretatie is nu veranderd van “discutabel is acceptabel” naar “als er de mogelijkheid is om de scheidsrechter te steunen doe je dat.”quote:Op zondag 24 november 2019 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat laatste is het altijd geweest toch?
Wellicht formeel, maar ik merk toch wel een terugtrekkende houding bij de var tov eerder. Ze grijpen imo toch wel wat minder vaak in dan pakweg een paar maanden geleden.quote:Op zondag 24 november 2019 13:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat laatste is het altijd geweest toch?
Overovertreding?quote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Calimero
Was niet eens een overovertreding gaat als een wijf naar de grond
Ah oke, die had ik even gemistquote:Op zondag 24 november 2019 13:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja, maar de interpretatie is nu veranderd van “discutabel is acceptabel” naar “als er de mogelijkheid is om de scheidsrechter te steunen doe je dat.”
Was even vergeten dat alleen PSVers calimeros kunnen zijnquote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef MC-Morgan het volgende:
PSVCL die iemand Calimero noemt.
Hahahahahhahaha
Jij vergeet wel meerquote:Op zondag 24 november 2019 13:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was even vergeten dat alleen PSVers calimeros kunnen zijn
Gelukkig ben je nu weer op de hoogtequote:Op zondag 24 november 2019 13:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was even vergeten dat alleen PSVers calimeros kunnen zijn
Hij moet alleen nog wel een uitleg krijgen wat een calimero nou precies is volgens mij.quote:Op zondag 24 november 2019 13:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu weer op de hoogte
Een waslijst aan clichés, maar dan lijkt het nog alsof hij een soort verhaal heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Dumfries als aanvoerder, haha.
Denzel, kijk eens dom...
Pure paniek.quote:Op zondag 24 november 2019 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Dumfries als aanvoerder, haha.
Denzel, kijk eens dom...
Maar Denzel is wel een indrukwekkende verschijning?quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een waslijst aan clichés, maar dan lijkt het nog alsof hij een soort verhaal heeft.
Rug rechten, bij elkaar blijven. Lekker man.
Zelfde voor Mitrogluquote:Op zondag 24 november 2019 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan het trouwens dat je in 4 maanden er niet in slaagt om Afellay fit te krijgen of uberhaupt fit genoeg voor een kwartier? Heeft hij 30 kilo overgewicht of zo?
Hij heeft gewoon geen niveau meer.quote:Op zondag 24 november 2019 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe kan het trouwens dat je in 4 maanden er niet in slaagt om Afellay fit te krijgen of uberhaupt fit genoeg voor een kwartier? Heeft hij 30 kilo overgewicht of zo?
Dat is om te compenseren hoe vaak ze vorig jaar gematst werden.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord wordt wel heel vaak genaaid dit seizoen
Je gaat mij toch niet vertellen dat hij zoveel minder is dan een Rosario en Hendrix dat je het niet eens een keer met hem probeert als het zo verschrikkelijk draaitquote:Op zondag 24 november 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geen niveau meer.
De meeste mensen komen er niet voor uit dat ze anderen mishandelen, maar prima dat je het even meldtquote:
Blijkbaar wel, als zelfs Van Bommel het niet aandurft met hem.quote:Op zondag 24 november 2019 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat hij zoveel minder is dan een Rosario en Hendrix dat je het niet eens een keer met hem probeert als het zo verschrikkelijk draait
Moet ook gewoon kunnen, anders heeft ze helemaal geen motivatie meer om de afwas te doen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De meeste mensen komen er niet voor uit dat ze anderen mishandelen, maar prima dat je het even meldt
Nou inderdaad zeg. Vooral Berghuis is al een paar keer ontzettend genaaid.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord wordt wel heel vaak genaaid dit seizoen
Ik neem aan dat je haar daar gewoon voor betaaltquote:Op zondag 24 november 2019 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet ook gewoon kunnen, anders heeft ze helemaal geen motivatie meer om de afwas te doen.
Mwah gat is wel groot, maar het seizoen is wel nog lang hequote:Op zondag 24 november 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Feyenoord niet meer kampioen worden.
Toch maar drie puntjes achter op PSV met dit punt erbijquote:Op zondag 24 november 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Feyenoord niet meer kampioen worden.
Nee joh dat zou kinderarbeid zijnquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je haar daar gewoon voor betaalt
Nu al zin in 'De Flopper' over een paar weken.quote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch maar drie puntjes achter op PSV met dit punt erbij
Niet dat die kampioen worden, maar toch
Jij prefereert slavernij dus boven kinderarbeidquote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh dat zou kinderarbeid zijn
Dat vind ik moreel niet kunnen
Snap jequote:Op zondag 24 november 2019 13:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij prefereert slavernij dus boven kinderarbeid
Daarna AZ-Ajax op dezelfde dagquote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al zin in 'De Flopper' over een paar weken.
Toch is dit Ajax wel heel stabiel met een vrij brede selectie. Die lijken niet van plan om punten te laten liggen tegen de kleintjes en dat is toch vooral waar je het op wint.quote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah gat is wel groot, maar het seizoen is wel nog lang he
Die wint Feyenoord (zoals altijd) toch wel, loop je weer 3 punten uit.quote:Op zondag 24 november 2019 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al zin in 'De Flopper' over een paar weken.
Ach we wonnen daar een paar jaar geleden nog met Zeefuik, Dijks en Orejuela op de backposities.quote:Op zondag 24 november 2019 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarna AZ-Ajax op dezelfde dag
Dat wordt een vervelend potje
Als we dat ook winnen en alles in Eredivisie tot dan kunnen ze alvast podium gaan opbouwen op Arena Boulevardquote:Op zondag 24 november 2019 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarna AZ-Ajax op dezelfde dag
Dat wordt een vervelend potje
Zoals Feyenoord ook altijd thuis van AZ wint zeker.quote:Op zondag 24 november 2019 13:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die wint Feyenoord (zoals altijd) toch wel, loop je weer 3 punten uit.
Inderdaad, maar Feyenoord onder Dick lijkt bijna niet te kloppen. Nu misschien een mazzelpuntje voor Groningen. Maar ik moet het nog maar zien hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 13:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch is dit Ajax wel heel stabiel met een vrij brede selectie. Die lijken niet van plan om punten te laten liggen tegen de kleintjes en dat is toch vooral waar je het op wint.
Wat een ellendequote:Op zondag 24 november 2019 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we wonnen daar een paar jaar geleden nog met Zeefuik, Dijks en Orejuela op de backposities.
Dan is het wel klaar jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we dat ook winnen en alles in Eredivisie tot dan kunnen ze alvast podium gaan opbouwen op Arena Boulevard
Oh ik dacht dat je het over PSV had, maar dit is ook wel goede satire.quote:Op zondag 24 november 2019 13:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Feyenoord onder Dick lijkt bijna niet te kloppen. Nu misschien een mazzelpuntje voor Groningen. Maar ik moet het nog maar zien hoor.
PSV is alleen een stuk slechter dan AZ natuurlijk, dat scheelt.quote:Op zondag 24 november 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord ook altijd thuis van AZ wint zeker.
Kan nu ook welquote:Op zondag 24 november 2019 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we dat ook winnen en alles in Eredivisie tot dan kunnen ze alvast podium gaan opbouwen op Arena Boulevard
11 vs 11 en met malen en bergwijn is az gewoon kanoosquote:Op zondag 24 november 2019 13:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
PSV is alleen een stuk slechter dan AZ natuurlijk, dat scheelt.
Klopt wel ja.quote:Op zondag 24 november 2019 13:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
PSV is alleen een stuk slechter dan AZ natuurlijk, dat scheelt.
AZ is niet zomaar kanoosquote:Op zondag 24 november 2019 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
11 vs 11 en met malen en bergwijn is az gewoon kanoos
Waarheid, wel.quote:
Bizot > Zoet/Unnerstallquote:Op zondag 24 november 2019 14:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
11 vs 11 en met malen en bergwijn is az gewoon kanoos
gereageerd op PSVvELquote:Op zondag 24 november 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizot > Zoet/Unnerstall
Svensson > Dumfries
Vlaar = Schwaab
Hatzidiakos < Viergever
Wijndal > Sadilek
Midtsjo > Rosario
Koopmeiners > Gutierrez
De Wit < Ihatarren
Stengs > Bruma
Boadu = Malen
Idrissi < Bergwijn
Valt allemaal wel mee.
quote:
HIER GAAT WAT MISquote:Op zondag 24 november 2019 14:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
[ [url= https://static.ah.nl/imag(...)s=399,q85]afbeelding[/url] ]
Wel lekker.
Dit gaat gru-we-lijk misquote:Op zondag 24 november 2019 14:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
[ [url= https://static.ah.nl/imag(...)s=399,q85]afbeelding[/url] ]
Wel lekker.
Tevens is Schwaab toch wel ietsjes beter dan opa Vlaar hoop ik voor 'm.quote:Op zondag 24 november 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizot > Zoet/Unnerstall
Svensson > Dumfries
Vlaar = Schwaab
Hatzidiakos < Viergever
Wijndal > Sadilek
Midtsjo > Rosario
Koopmeiners > Gutierrez
De Wit < Ihatarren
Stengs > Bruma
Boadu = Malen
Idrissi < Bergwijn
Valt allemaal wel mee.
Nee joh, die Schwaab kan er ook geen klote van.quote:Op zondag 24 november 2019 14:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Tevens is Schwaab toch wel ietsjes beter dan opa Vlaar hoop ik voor 'm.
Malen heeft wel een streepje voor op Boadu hoorquote:Op zondag 24 november 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizot > Zoet/Unnerstall
Svensson > Dumfries
Vlaar = Schwaab
Hatzidiakos < Viergever
Wijndal > Sadilek
Midtsjo > Rosario
Koopmeiners > Gutierrez
De Wit < Ihatarren
Stengs > Bruma
Boadu = Malen
Idrissi < Bergwijn
Valt allemaal wel mee.
Ja godveredomme.quote:
In ieder geval is AZ op het moment veel leuker om naar te kijken.quote:Op zondag 24 november 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die Schwaab kan er ook geen klote van.
Ik vind niet dat ze veel voor elkaar onder doen hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 14:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Malen heeft wel een streepje voor op Boadu hoor
Ook nog een reden waarom AZ beter in elkaar zit, omdat ze een betere speelwijze hebben.quote:Op zondag 24 november 2019 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval is AZ op het moment veel leuker om naar te kijken.
Eerder pech, die creëren tenminste nog iets de tweede helftquote:
Haha watquote:
Er is letterlijk niks gecreëerd deze wedstrijd, wat een armoede.quote:Op zondag 24 november 2019 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerder pech, die creëren tenminste nog iets de tweede helft
Op basis van? Hebben niets gecreëerd.quote:Op zondag 24 november 2019 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha wat. Groningen heeft 100% aanspraak gemaakt op de overwinning.
Ga nou niet in op dwaallichten.quote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van? Hebben niets gecreëerd.
Een echte dezequote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef Keyos het volgende:
Dit zijn van die momenten dat ik me afvraag waarom ik nog Feyenoord kijk, wéér die oogaids.
Is een understatement dat ik blij ben dat ik na 10 jaar m’n seizoenskaart niet meer heb verlengd.
Lachwekkend hoe jij nu praat. Hadden geluk met de arbitrage.quote:Op zondag 24 november 2019 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha wat. Groningen heeft 100% aanspraak gemaakt op de overwinning.
In de hoop op betere tijden natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef Keyos het volgende:
Dit zijn van die momenten dat ik me afvraag waarom ik nog Feyenoord kijk, wéér die oogaids.
Is een understatement dat ik blij ben dat ik na 10 jaar m’n seizoenskaart niet meer heb verlengd.
Aletha is de vrouwelijke Tom Egbers.quote:Op zondag 24 november 2019 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind deze dame van Fox stukken beter dan Aletha. Die is zo geforceerd altijd
Tom is wel leuk in programma's die niet gerelateerd zijn aan sport.quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aletha is de vrouwelijke Tom Egbers.
Als je het zo mag noemen, slechtste speler van AZ van de afgelopen 15 jaar. En we hebben jongens als Hupperts en Avdic gehad.quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft toch elke keer een ontdekking dat Van Rhijn nog voetbalt.
Oei. Dan moet ze oppassen met d’r hart.quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aletha is de vrouwelijke Tom Egbers.
WTFquote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Zipportal het volgende:
Gecondoleerd Rolandquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei. Dan moet ze oppassen met d’r hart.
Malacia, Geertruida en Toornstra waren ook om te janken. Maar idd wel de beste kansen en dan hadden we eigenlijk ook 20min tegen 10 man moeten spelen. Maar goed, met deze opstelling had ik eigenlijk een nederlaag verwacht (lol).quote:Op zondag 24 november 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
grappig wel dat Feyenoord ondanks het belabberde spel toch de beste kansen had, Fer kan echt niet meer
JR, had je FOX aanstaan voordat ze gisteren naar het stadion bij AJA-HER schakelden? Trok Botox Ronnie een vergelijking met Leganes v Barça???quote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja ik vergeet telkens dat ik weer moet zappen.
Ja wat een kansen voor Groningen zeg!quote:Op zondag 24 november 2019 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerder pech, die creëren tenminste nog iets de tweede helft
Best triest dat je tegen Groningen afhankelijk moet zijn van de arbitrage.quote:Op zondag 24 november 2019 14:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Lachwekkend hoe jij nu praat. Hadden geluk met de arbitrage.
Die kon sowieso nooit.quote:Op zondag 24 november 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
grappig wel dat Feyenoord ondanks het belabberde spel toch de beste kansen had, Fer kan echt niet meer
Ja over hoe een kleine club het een grote club lastig kan maken.quote:Op zondag 24 november 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
JR, had je FOX aanstaan voordat ze gisteren naar het stadion bij AJA-HER schakelden? Trok Botox Ronnie een vergelijking met Leganes v Barça???
maar als je Fer als een verkapte libero laat spelen en dus je middenveld weggeeft kom je nooit aan voetballen toe, het is dat Groningen lekker dom door bleef ballen anders had er echt meer in gezeten.quote:Op zondag 24 november 2019 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Malacia, Geertruida en Toornstra waren ook om te janken. Maar idd wel de beste kansen en dan hadden we eigenlijk ook 20min tegen 10 man moeten spelen. Maar goed, met deze opstelling had ik eigenlijk een nederlaag verwacht (lol).
Mooiste was dat hij direct na dit verhaal gewoon 4-0 voor Ajax voorspelt.quote:Op zondag 24 november 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over hoe een kleine club het een grote club lastig kan maken.
Wat een extreem slechte vergelijking en ook totaal niet in verhouding met hoe Heracles dat probeert aan te pakken.quote:Op zondag 24 november 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over hoe een kleine club het een grote club lastig kan maken.
Gelukkig mag ik dat soort dingen niet zeggen als je bijna 10 jaar week in- week uit naar de Kuip, naar uitwedstrijden en naar enkele Europese wedstrijden gaat.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:
Fox lekker aan het provoceren door de boer als analist aan te stellen voor deze wedstrijd
Dat is nou wél een typische Calimero-opmerking. Dank.quote:Op zondag 24 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:
Fox lekker aan het provoceren door de boer als analist aan te stellen voor deze wedstrijd
Jij bent echt, echt, écht mokerdom. Jij bent mijn enige reden om ooit op de FvD of PVV te stemmen.quote:Op zondag 24 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:
Deze post ga ik uitprinten en boven mijn bed hangen.quote:Op zondag 24 november 2019 14:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jij bent echt, echt, écht mokerdom. Jij bent mijn enige reden om ooit op de FvD of PVV te stemmen.
quote:Op zondag 24 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:
Succesquote:Op zondag 24 november 2019 14:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jij bent echt, echt, écht mokerdom. Jij bent mijn enige reden om ooit op de FvD of PVV te stemmen.
Ahjoh, komt allemaal wel goed. Een resultaat hier zou gewoon een bonus zijn, ondanks het megalomane gefaal van PSV de afgelopen tijd.quote:Op zondag 24 november 2019 14:27 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dankjewel maat! Heb er een slecht gevoel bij....
<3quote:Op zondag 24 november 2019 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze post ga ik uitprinten en boven mijn bed hangen.
Waarom heb je een Celtic UI?quote:Op zondag 24 november 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:
Anders breekt de pleuris los.quote:Op zondag 24 november 2019 14:30 schreef Shreyas het volgende:
Maar even over de wedstrijd, er is natuurlijk al van alles over gezegd, maar in het eigen stadion met Bergwijn en Malen wint PSV dit gewoon.
Dankjewel. Dit stelt mij alvast gerust.quote:Op zondag 24 november 2019 14:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ahjoh, komt allemaal wel goed. Een resultaat hier zou gewoon een bonus zijn, ondanks het megalomane gefaal van PSV de afgelopen tijd.
Gemoedelijke woedequote:Op zondag 24 november 2019 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, bij PSV blijft het gemoedelijk en warm.
Wat denk je; heeft Cillessen nog goed kunnen slapen nadat hij zich verkeek op de klasse van Canales?quote:
Ik hoop dat ie geen minuut zijn ogen dicht heeft kunnen doen en zijn bed een bad met tranen is gewordenquote:Op zondag 24 november 2019 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat denk je; heeft Cillessen nog goed kunnen slapen nadat hij zich verkeek op de klasse van Canales?
En Feyenoord wel? Die lieten ook niets zien.quote:Op zondag 24 november 2019 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van? Hebben niets gecreëerd.
Gewoon zijn normale gangetje dus?quote:Op zondag 24 november 2019 14:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie geen minuut zijn ogen dicht heeft kunnen doen en zijn bed een bad met tranen is geworden
Laat gaan, johquote:Op zondag 24 november 2019 14:34 schreef yats het volgende:
[..]
En Feyenoord wel? Die lieten ook niets zien.
De beste kansen waren toch wel voor Feyenoord, ja. Maar het was inderdaad niet veel verder.quote:Op zondag 24 november 2019 14:34 schreef yats het volgende:
[..]
En Feyenoord wel? Die lieten ook niets zien.
Diversiteit.quote:Op zondag 24 november 2019 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Op basis waarvan is een downie als Boussaboun geschikt als analist?
HET IS ZWART HET IS GEEL HET IS HOMOSEKSUEEL JALALALAALAAAAAAAAAA.quote:Op zondag 24 november 2019 14:36 schreef yats het volgende:
Dadelijk maar eens richting spangen. Ondanks alles toch weer een uitverkocht uitvak.
Groningen deed gewoon wat ze tegen ons ook deden, slim verdedigen. Jammer genoeg werd het eerst 0-1 ipv 1-0. Maar alles bij elkaar is 1-1 terecht.quote:Op zondag 24 november 2019 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
De beste kansen waren toch wel voor Feyenoord, ja. Maar het was inderdaad niet veel verder.
Wat verwachten we ervan?quote:Op zondag 24 november 2019 14:36 schreef yats het volgende:
Dadelijk maar eens richting spangen. Ondanks alles toch weer een uitverkocht uitvak.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-11-2019 om 14:23:14De tv-regisseurs in het Philips Stadion zijn het even kwijt en tonen Jeroen Zoet met nummer 1 op het beeld als de PSV-opstelling wordt voorgelezen en de naam Unnerstall valt. Het zij hen vergeven. Dynamische en wat verwarrende tijden soms. Voor PSV is het erop of eronder. reageer retweet
De T, van Tagliano natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2019 14:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke letter??
NAMEN EN RUGNUMMERS
Dankjewel!quote:
Toch de eerste serie die ik keek op Netflixquote:Op zondag 24 november 2019 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dankjewel!
Technisch gezien ben ik weer terug bij de UI waar het ooit allemaal mee begon, maar dit terzijde
Ben je een emo-eter?quote:
Was toch wel aardig genotquote:Op zondag 24 november 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch de eerste serie die ik keek op Netflix
quote:Op zondag 24 november 2019 14:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn vrienden @:tagliano @:ggmm en @:dj_day-v al een chocoladeletter of pepernoten hebben gegeten
quote:
Melk!quote:Op zondag 24 november 2019 14:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was niet mijn sterkste vak![]()
Lekker, welke smaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |