quote:Op zondag 24 november 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:3rror @:Zipportal @:De_Kraam
Voor in de OP allen.
Feyenoord tot aan de 16 redelijk en daarna slordig. Hadden echt veel meer kansen kunnen hebben bij een laatste goede pass.quote:Op zondag 24 november 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
Best een aardige wedstrijd en Feyenoord zowaar met hoog rendement
is toch gewoon counteren wat Feyenoord doet, veel mensen achter de bal houdenquote:Op zondag 24 november 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord tot aan de 16 redelijk en daarna slordig. Hadden echt veel meer kansen kunnen hebben bij een laatste goede pass.
Die van mij hebben koffiesmaak.quote:Op zondag 24 november 2019 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb chocolade kruidnoten
Zeker, maar in balbezit is het dan tot een bepaald punt best aardig. Die laatste pass is waardeloos.quote:Op zondag 24 november 2019 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch gewoon counteren wat Feyenoord doet, veel mensen achter de bal houden
Wie?quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Zipportal het volgende:
K-Popster Goo Hara (28) dood gevonden in appartement
https://www.ad.nl/show/k-(...)ppartement~a78bc3e5/
Op naar het @:KingRoland topic.
Niemand kent haar.quote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Zipportal het volgende:
K-Popster Goo Hara (28) dood gevonden in appartement
https://www.ad.nl/show/k-(...)ppartement~a78bc3e5/
Op naar het @:KingRoland topic.
Er was ook nog een herhaling waarbij je hem beter ziet geloof ikquote:
De drempel, om je beter te kunnen uiten dan Rosario, is inderdaad bedroevend laag.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Dumfries zich inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zo goed uiten voor de camera zoals JJ zei
Hij staat er alleen niet als een zak aardappelen bij in tegenstelling tot Rosario
Viergever lijkt me een veel betere optie. Stabiel en ervaren.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kijkend naar de mogelijkheden is dat toch geen gekke keuze?
Dat wel, maar lijkt me niet iemand die even zijn bek opentrekt als het slecht gaat. Lijkt me een te lieve jongen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viergever lijkt me een veel betere optie. Stabiel en ervaren.
Die Rosario is gewoon echt genant.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Dumfries zich inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zo goed uiten voor de camera zoals JJ zei
Hij staat er alleen niet als een zak aardappelen bij in tegenstelling tot Rosario
Ik zou voor Zoet hebben gekozen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kijkend naar de mogelijkheden is dat toch geen gekke keuze?
En hem dan ook gewoon weer een kwartiertje voor de wedstrijd informeren ofzoquote:
Tja uit Dumfries en Rosario komt weinig nuttigs. Daar heb je ook weinig aan. Daarom maakte Mark waarschijnlijk ook Afellay als aanvoerder. Die durft zijn bek vast wel open te doen maar lastig als je weinig krediet hebt omdat je nooit speelt.quote:Op zondag 24 november 2019 13:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat wel, maar lijkt me niet iemand die even zijn bek opentrekt als het slecht gaat. Lijkt me een te lieve jongen.
Ja Rosario is een belabberde keuze. Dumfries oogt wat dom en is dat misschien ook wel, maar hij is wel iemand die verantwoordelijkheid neemt en altijd veel strijd levert.quote:Op zondag 24 november 2019 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja uit Dumfries en Rosario komt weinig nuttigs. Daar heb je ook weinig aan. Daarom maakte Mark waarschijnlijk ook Afellay als aanvoerder. Die durft zijn bek vast wel open te doen maar lastig als je weinig krediet hebt omdat je nooit speelt.
Of een Boilesenquote:Op zondag 24 november 2019 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV mist een type Robbie Wielaert.
Zou Mitchell Dijks nog haalbaar zijn voor PSV?quote:Op zondag 24 november 2019 13:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of een Boilesen
Gelijk het linksbackprobleem opgelost
quote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er was ook nog een herhaling waarbij je hem beter ziet geloof ik
Ik zag het jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:27 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetookniet is er maar druk mee. @:ggmm
Ikweethetookniet is toch van het vrouwelijke geslacht?quote:Op zondag 24 november 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ach, leuk dat hij een hobby heeft.Ook altijd in het VI-topic
Echt?quote:Op zondag 24 november 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ikweethetookniet is toch van het vrouwelijke geslacht?
Die begon ooit best leuk hequote:Op zondag 24 november 2019 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Mitchell Dijks nog haalbaar zijn voor PSV?
Hem terughalen vond ik wel een dieptepuntquote:
Tja voor erbij vond ik het wel best allemaalquote:Op zondag 24 november 2019 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hem terughalen vond ik wel een dieptepunt
Maar begon goed bij Bologna ja, nu wel tijdje geblesseerd.
Wel. Is Toornstra gemeen of onhandig? Voor de aanzien van het persoon wel degelijk van belang.quote:Op zondag 24 november 2019 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Het maakt toch werkelijk geen kloot uit of dit bewust is?
Dat wel jaquote:Op zondag 24 november 2019 13:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wel. Is Toornstra gemeen of onhandig? Voor de aanzien van het persoon wel degelijk van belang.
1-1
Nee. Hij schopt hem gewoon. Strafschop, simpel. Op het middenveld doet daar toch ook niemand moeilijk over.quote:Op zondag 24 november 2019 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Het maakt toch werkelijk geen kloot uit of dit bewust is?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, daar ben ik het ook wel weer mee eens.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is rood maar geen overduidelijke fout
Als ie wel rood geeft vindt de var het ook goed denk ik ja.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is rood maar geen overduidelijke fout
Iedereen klaagt dat de var te vaak ingrijpt, nu veranderen ze het naar alleen 'overduidelijke fouten' van de scheids, is het weer niet goed.quote:
Dat laatste is het altijd geweest toch?quote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen klaagt dat de var te vaak ingrijpt, nu veranderen ze het naar alleen 'overduidelijke fouten' van de scheids, is het weer niet goed.
Nou dit leek me toch wel een duidelijke fout. Is gewoon rood ditquote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iedereen klaagt dat de var te vaak ingrijpt, nu veranderen ze het naar alleen 'overduidelijke fouten' van de scheids, is het weer niet goed.
Afschaffen die handelquote:Op zondag 24 november 2019 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |