abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190138872
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Obscure bron?

Wat wordt er beschouwd als minder obscure bron dan?

CNNABCBS e.d.?

okay
Retorische vraag en kennelijk weet je zelf het antwoord al. Nu die 2 nog even op voorhand met elkaar combineren en er zou weliswaar nog eens een doordachte constructie kunnen gaan ontstaan!
pi_190138908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Retorische vraag en kennelijk weet je zelf het antwoord al. Nu die 2 nog even op voorhand met elkaar combineren en er zou weliswaar een doordachte constructie kunnen ontstaan!
Het punt is dat de illusie die de lamestream media denkt voort te borduren, onhoudbaar is.

De outrage wordt alleen maar groter.

Rituele sex met kinderen door individuen in hoge publieke posities. Pas maar op dat je niet als medeplichtig beschouwt wordt, denk ik dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 26-11-2019 20:14:29 ]
pi_190138976
Alleen CNN is geloofwaardig?

Humor.
pi_190139063
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het punt is dat de illusie die de lamestream media denkt voort te borduren, onhoudbaar is.

Rituele sex met kinderen door individuen in hoge posities. Pas maar op dat je niet als medeplichtig beschouwt wordt, denk ik dan.
Straks ga je me nog vertellen dat er machtige mensen op deze planeet rondlopen die slechte intenties hebben en hun macht daarvoor ook aanwenden. Maar BNW is voor alle verdachtmakingen en obscure bronnen vooralsnog een betere plek geloof ik.
pi_190139102
alle machtige mensen zijn goedaardig en zullen nooit iets doen voor eigenbelang.

Nog meer humor :D
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:19:47 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190139138
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef Scorpie het volgende:
alle machtige mensen zijn goedaardig en zullen nooit iets doen voor eigenbelang.

Rare grap, in een topic om juist de machtigste man op aarde ter verantwoording te kunnen roepen over iets kwaadaardigs en handelen vanuit eigenbelang.
pi_190139162
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Rare grap, in een topic om juist de machtigste man op aarde ter verantwoording te kunnen roepen over iets kwaadaardigs en handelen vanuit eigenbelang.
De ironie druipt ervanaf inderdaad :D zal de schuimbekkende user in kwestie het zelf ook doorhebben?
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:21:51 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190139171
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De ironie druipt ervanaf inderdaad :D zal de schuimbekkende user in kwestie het zelf ook doorhebben?
Kennelijk niet.
pi_190139184
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Straks ga je me nog vertellen dat er machtige mensen op deze planeet rondlopen die slechte intenties hebben en hun macht daarvoor ook aanwenden. Maar BNW is voor alle verdachtmakingen en obscure bronnen vooralsnog een betere plek geloof ik.
Vaak bej te bang he.

https://www.washingtonexa(...)-lawsuit-against-nbc
pi_190139187
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kennelijk niet.
Die zien we niet meer terug in dit topic gok ik zo _O-
pi_190139197
quote:
“Ja MaAr dAt iS aNdErS!1”
pi_190139214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

“Ja MaAr dAt iS aNdErS!1”
"hNNNnnnhhhhhhhggggggggOrangemanbad"
pi_190139253
quote:
Juist ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef Scorpie het volgende:

Ik zei precies het tegenovergestelde, maar cruciale elementen ontgaan je - al schuimbekkend - wel vaker.
  dinsdag 26 november 2019 @ 20:58:02 #164
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190139857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef VoMy het volgende:

[..]

Behalve dat het transcript de suggestie alvast wekt, dit door meerdere mensen gezegd is en bijvoorbeeld de getuigenis van Sandford zegt dat dit het geval is. Ja. Oh, en daarnaast nog de hele situatie zelf, de vraag om de zoon van Biden te onderzoeken, kan eigenlijk niet anders uitgelegd worden dan dat dit het geval is. Of heb jij een goede verklaring die daadwerkelijk overeenkomt met wat er allemaal gebeurd is en niet bestaat uit het uitzonderlijke geval dat de Amerikaanse regering zich actief inzet tegen alle vormen van corruptie en daarom een willekeurige zaak pakte waar toevallig de zoon van de frontrunner van de tegenstander in betrokken was en specifiek vroeg om een persconferentie waarin het openen van een corruptieonderzoek aangekondigd zou worden en verder niet specifiek doorging over de inhoud van dat precieze onderzoek. Dan hoor ik het graag.
[..]

Bijzonder dat jij iedere nono met een uitspraak die Trump vrijpleit voor waar aanneemt en iedereen die hem beschuldigd van zaken waar hij overduidelijk schuldig aan is als onderdeel van een groot complot ziet.
[..]

Het is goed met je. Behalve dat je hier de verongelijkte calimero-act van de altijd benadeelde Trumpfans met verve uitvoert, heb je niet eens de mogelijkheid om mee te doen in het ontwerpen en uitvoeren van de corrupte complotten tegen de democraten die je zo gretig verdedigt. Ik beoordeel de mensen die daadwerkelijk een functie hebben of hadden in de inner circle van het witte huis daarom als meer succesvol dan een willekeurige Fok-user die hun beleid verdedigd.
[..]

Nou, solliciteer maar raak zou ik zeggen, iedereen kan diplomaat van de VS worden. En als je niet wordt aangenomen, wat het geval gaat zijn, dan is het de schuld van de Trump-administratie zelf; En als de mensen die ze wél in dienst hebben vervolgens niet voldoen aan jouw ongekend hoge standaard en daarom toegeven dat de president, op het moment dat hij een buitenlandse regering met overheidsgeld onder druk zet om een politiek tegenstander van hem zwart te maken, dit daadwerkelijk gedaan heeft, dan hoef je ze ook niet meer te verdedigen.

Want ze hadden dan de kans gehad en gemist om een anonieme Fok!-user aan te nemen die 'beter' was dan alle faalhazen die gewoon toegeven wat er gebeurde voorafgaande aan het gesprek met de president van Oekraïne, omdat deze Fokker wel bereid was geweest om onder ede te liegen en jarenlange gevangenisstraf te riskeren, of op coherente wijze uit had kunnen leggen dat militaire steungelden enkel en alleen uitgekeerd konden worden als de zoon van Joe Biden per se in een persconferentie in staat van beschuldiging gesteld werd.
[..]

Dat is natuurlijk ook de reden dat je kritiekloos meegaat in het ondertussen non-existente verdedigingsverhaal dat deze schaamteloze vorm van machtsmisbruik had moeten goed praten.
[..]

Ik heb alles wat ik hierboven getypt heb zelf geformuleerd en 0 zinnen gekopieerd. Je bent schuldig in je eentje vrees ik.
Je komt niet verder dan meningen. Het enige feit is, dat Trump Zelinsky had verzocht onderzoek te doen naar het ontslag van de aanklager. Dat jij het niet met dat feit eens bent, is toch vooral jouw probleem.

Verder is de keuze voor Oekraine heel logisch voor de VS, als het aankomt op corruptie. Het gaat om wat de Democraten en RINO's daar allemaal uitspoken, alsmede het inmengen in de verkiezingen van 2016. En vergeet ook het verdrag tussen beide landen niet, met het oog op samenwerking tegen corruptie. Dat dan de naam Biden valt, is niet verrassend. Maar er speelt veel meer dan Biden. Daarom is het ook geen onderzoek naar Biden.

Verder ambieer ik geen diplomatieke functie. Ik ben geen kontenkusser, heb een geweten en ben gewoon te eerlijk. Maar goed, dat was natuurlijk al een absurd non-argument.

Verder wil in graag beweren dat jij kritiekloos het non-existente aanvalsverhaal schaamteloos propageert. Er is geen sprake van machtsmisbruik. En dat een deel van de getuigen zich door Trump gekrenkt voelt, is hun eigen probleem, en geen misdaad gepleegd door Trump.

Tenslotte had ik het over het kopieren van meningen, niet van zinnen. Net zoals met het transcript, wordt er gelezen wat er niet staat.
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:03:26 #165
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190139955
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Rituele sex met kinderen door individuen in hoge publieke posities. Pas maar op dat je niet als medeplichtig beschouwt wordt, denk ik dan.
Doet me denken aan de DoJ IG rapport over de 2016 verkiezingen.

Stukje over de laptop van pervert Anthony Wiener en zijn vrouw Huma Abedin op bladzijde 276:

en op bladzijde 294 over de notities van de adjunct-directeaur van de contra-inlichtingen dienst van de FBI Randall Coleman in relatie tot de 650.000 gevonden e-mails van Hillary Clinton op de laptop van Anthony Wiener..

bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:12:09 #166
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190140171
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 november 2019 18:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het doet allemaal niet af aan de feitelijke situatie. Trump had dit niet mogen doen. Wat zijn intenties en motieven waren of zouden zijn is niet relevant verder.
Maar wat jij wel of niet relevant vindt is helemaal niet belangrijk en in het geheel niet interessant.

Wat ik inbreng is wat de voorzitter van de House Intelligence Committe heeft aangevoerd in zijn opening statement als motief. Dit staat op band en dit heb ik eerder ingebracht.
Dus dat is een feit en dus belangrijk voor het narratief waaraan de Democrats gestalte geven.

Jouw mening daarover vind ik erg oninteressant en in het geheel niet ter zake doende.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:23:24 #167
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190140460
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:15 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Maar jouw waanideeën zijn nog oninteressanter
Een beetje respect aub voor het openingsstatement van de voorzitter van de House Intelligence Committee! :{w

Crooked Hillary
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:25:39 #168
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190140521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 20:58 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Verder is de keuze voor Oekraine heel logisch voor de VS, als het aankomt op corruptie. Het gaat om wat de Democraten en RINO's daar allemaal uitspoken, alsmede het inmengen in de verkiezingen van 2016.
Die er niet was van Oekraïne. Hoe vaak ga je die domme leugen nog herhalen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:30:47 #169
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190140641
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Die er niet was van Oekraïne. Hoe vaak ga je die domme leugen nog herhalen?
Die was er wel. Jij bent zo erg slecht geïnformeerd dat het simpelweg bijzonder is.

Nellie Ohr: Ukrainian Lawmaker Was Fusion GPS Source

Ukraine Court Rules Manafort Disclosure Caused ‘Meddling’ in U.S. Election

Ukrainian efforts to sabotage Trump backfire
Crooked Hillary
  dinsdag 26 november 2019 @ 21:51:18 #170
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190141145
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die was er wel.
Nope. Fiona Hill heeft dat nogmaals bevestigd. Je loopt ver achter.
pi_190141491
quote:
Lees je nou eens in, man.

Charges of Ukrainian Meddling? A Russian Operation, U.S. Intelligence Says

quote:
In a briefing that closely aligned with Dr. Hill’s testimony, American intelligence officials informed senators and their aides in recent weeks that Russia had engaged in a yearslong campaign to essentially frame Ukraine as responsible for Moscow’s own hacking of the 2016 election, according to three American officials. The briefing came as Republicans stepped up their defenses of Mr. Trump in the Ukraine affair.

The revelations demonstrate Russia’s persistence in trying to sow discord among its adversaries — and show that the Kremlin apparently succeeded, as unfounded claims about Ukrainian interference seeped into Republican talking points. American intelligence agencies believe Moscow is likely to redouble its efforts as the 2020 presidential campaign intensifies. The classified briefing for senators also focused on Russia’s evolving influence tactics, including its growing ability to better disguise operations.
quote:
The accusations of a Ukrainian influence campaign center on actions by a handful of Ukrainians who openly criticized or sought to damage Mr. Trump’s candidacy in 2016. They were scattershot efforts that were far from a replica of Moscow’s interference, when President Vladimir V. Putin ordered military and intelligence operatives to mount a broad campaign to sabotage the American election. The Russians in 2016 conducted covert operations to hack Democratic computers and to use social media to exploit divisions among Americans.

This time, Russian intelligence operatives deployed a network of agents to blame Ukraine for its 2016 interference. Starting at least in 2017, the operatives peddled a mixture of now-debunked conspiracy theories along with established facts to leave an impression that the government in Kyiv, not Moscow, was responsible for the hackings of Democrats and its other interference efforts in 2016, senior intelligence officials said.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:31:34 #172
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190142143
quote:
Enfin.

Deze artikelen die ik hier aanvoer gaan niet over "hacking"-activiteiten zoals beschreven in het bericht van de failing New York Times. Dit is weer misleiding in buitencategorie.
Het verweer begint wel heel erg sneu te worden.
Crooked Hillary
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:34:54 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190142208
En weer geen antwoord _O-.
  dinsdag 26 november 2019 @ 22:36:52 #174
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190142241
"Fiona Hill zegt van niet".
Daar heb ik inderdaad geen woorden voor.
Crooked Hillary
pi_190142304
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2019 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
En weer geen antwoord _O-.
Jou enige antwoord is maar Fiona Hill...

Chalupa komt sowieso nog wel aan bod als het voor het senaat komt dus wacht maar gewoon af ipv blind te vertrouwen op uitspraken van Fiona Hill die niet eens gerelateerd zijn.

En wat dellipder antwoord is gewoon correct. Stuk van NYT gaat over heel andere zaken. Chalupa blijven ze ver vandaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')