Retorische vraag en kennelijk weet je zelf het antwoord al. Nu die 2 nog even op voorhand met elkaar combineren en er zou weliswaar nog eens een doordachte constructie kunnen gaan ontstaan!quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Obscure bron?
Wat wordt er beschouwd als minder obscure bron dan?
CNNABCBS e.d.?
okay
Het punt is dat de illusie die de lamestream media denkt voort te borduren, onhoudbaar is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Retorische vraag en kennelijk weet je zelf het antwoord al. Nu die 2 nog even op voorhand met elkaar combineren en er zou weliswaar een doordachte constructie kunnen ontstaan!
Straks ga je me nog vertellen dat er machtige mensen op deze planeet rondlopen die slechte intenties hebben en hun macht daarvoor ook aanwenden. Maar BNW is voor alle verdachtmakingen en obscure bronnen vooralsnog een betere plek geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het punt is dat de illusie die de lamestream media denkt voort te borduren, onhoudbaar is.
De outrage wordt alleen maar groter.
Rituele sex met kinderen door individuen in hoge posities. Pas maar op dat je niet als medeplichtig beschouwt wordt, denk ik dan.
Rare grap, in een topic om juist de machtigste man op aarde ter verantwoording te kunnen roepen over iets kwaadaardigs en handelen vanuit eigenbelang.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef Scorpie het volgende:
alle machtige mensen zijn goedaardig en zullen nooit iets doen voor eigenbelang.
Nog meer humor
De ironie druipt ervanaf inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Rare grap, in een topic om juist de machtigste man op aarde ter verantwoording te kunnen roepen over iets kwaadaardigs en handelen vanuit eigenbelang.
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De ironie druipt ervanaf inderdaadzal de schuimbekkende user in kwestie het zelf ook doorhebben?
Vaak bej te bang he.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat er machtige mensen op deze planeet rondlopen die slechte intenties hebben en hun macht daarvoor ook aanwenden. Maar BNW is voor alle verdachtmakingen en obscure bronnen vooralsnog een betere plek geloof ik.
“Ja MaAr dAt iS aNdErS!1”quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vaak bej te bang he.
[ afbeelding ]
https://www.washingtonexa(...)-lawsuit-against-nbc
Juist ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vaak bej te bang he.
[ afbeelding ]
https://www.washingtonexa(...)-lawsuit-against-nbc
Ik zei precies het tegenovergestelde, maar cruciale elementen ontgaan je - al schuimbekkend - wel vaker.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:17 schreef Scorpie het volgende:
alle machtige mensen zijn goedaardig en zullen nooit iets doen voor eigenbelang.
Nog meer humor
Je komt niet verder dan meningen. Het enige feit is, dat Trump Zelinsky had verzocht onderzoek te doen naar het ontslag van de aanklager. Dat jij het niet met dat feit eens bent, is toch vooral jouw probleem.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Behalve dat het transcript de suggestie alvast wekt, dit door meerdere mensen gezegd is en bijvoorbeeld de getuigenis van Sandford zegt dat dit het geval is. Ja. Oh, en daarnaast nog de hele situatie zelf, de vraag om de zoon van Biden te onderzoeken, kan eigenlijk niet anders uitgelegd worden dan dat dit het geval is. Of heb jij een goede verklaring die daadwerkelijk overeenkomt met wat er allemaal gebeurd is en niet bestaat uit het uitzonderlijke geval dat de Amerikaanse regering zich actief inzet tegen alle vormen van corruptie en daarom een willekeurige zaak pakte waar toevallig de zoon van de frontrunner van de tegenstander in betrokken was en specifiek vroeg om een persconferentie waarin het openen van een corruptieonderzoek aangekondigd zou worden en verder niet specifiek doorging over de inhoud van dat precieze onderzoek. Dan hoor ik het graag.
[..]
Bijzonder dat jij iedere nono met een uitspraak die Trump vrijpleit voor waar aanneemt en iedereen die hem beschuldigd van zaken waar hij overduidelijk schuldig aan is als onderdeel van een groot complot ziet.
[..]
Het is goed met je. Behalve dat je hier de verongelijkte calimero-act van de altijd benadeelde Trumpfans met verve uitvoert, heb je niet eens de mogelijkheid om mee te doen in het ontwerpen en uitvoeren van de corrupte complotten tegen de democraten die je zo gretig verdedigt. Ik beoordeel de mensen die daadwerkelijk een functie hebben of hadden in de inner circle van het witte huis daarom als meer succesvol dan een willekeurige Fok-user die hun beleid verdedigd.
[..]
Nou, solliciteer maar raak zou ik zeggen, iedereen kan diplomaat van de VS worden. En als je niet wordt aangenomen, wat het geval gaat zijn, dan is het de schuld van de Trump-administratie zelf; En als de mensen die ze wél in dienst hebben vervolgens niet voldoen aan jouw ongekend hoge standaard en daarom toegeven dat de president, op het moment dat hij een buitenlandse regering met overheidsgeld onder druk zet om een politiek tegenstander van hem zwart te maken, dit daadwerkelijk gedaan heeft, dan hoef je ze ook niet meer te verdedigen.
Want ze hadden dan de kans gehad en gemist om een anonieme Fok!-user aan te nemen die 'beter' was dan alle faalhazen die gewoon toegeven wat er gebeurde voorafgaande aan het gesprek met de president van Oekraïne, omdat deze Fokker wel bereid was geweest om onder ede te liegen en jarenlange gevangenisstraf te riskeren, of op coherente wijze uit had kunnen leggen dat militaire steungelden enkel en alleen uitgekeerd konden worden als de zoon van Joe Biden per se in een persconferentie in staat van beschuldiging gesteld werd.
[..]
Dat is natuurlijk ook de reden dat je kritiekloos meegaat in het ondertussen non-existente verdedigingsverhaal dat deze schaamteloze vorm van machtsmisbruik had moeten goed praten.
[..]
Ik heb alles wat ik hierboven getypt heb zelf geformuleerd en 0 zinnen gekopieerd. Je bent schuldig in je eentje vrees ik.
Doet me denken aan de DoJ IG rapport over de 2016 verkiezingen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het punt is dat de illusie die de lamestream media denkt voort te borduren, onhoudbaar is.
De outrage wordt alleen maar groter.
Rituele sex met kinderen door individuen in hoge publieke posities. Pas maar op dat je niet als medeplichtig beschouwt wordt, denk ik dan.
Maar wat jij wel of niet relevant vindt is helemaal niet belangrijk en in het geheel niet interessant.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het doet allemaal niet af aan de feitelijke situatie. Trump had dit niet mogen doen. Wat zijn intenties en motieven waren of zouden zijn is niet relevant verder.
Een beetje respect aub voor het openingsstatement van de voorzitter van de House Intelligence Committee!quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Maar jouw waanideeën zijn nog oninteressanter
Die er niet was van Oekraïne. Hoe vaak ga je die domme leugen nog herhalen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Verder is de keuze voor Oekraine heel logisch voor de VS, als het aankomt op corruptie. Het gaat om wat de Democraten en RINO's daar allemaal uitspoken, alsmede het inmengen in de verkiezingen van 2016.
Die was er wel. Jij bent zo erg slecht geïnformeerd dat het simpelweg bijzonder is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die er niet was van Oekraïne. Hoe vaak ga je die domme leugen nog herhalen?
Nope. Fiona Hill heeft dat nogmaals bevestigd. Je loopt ver achter.quote:
Lees je nou eens in, man.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef dellipder het volgende:
[..]
Die was er wel. Jij bent zo erg slecht geïnformeerd dat het simpelweg bijzonder is.
Nellie Ohr: Ukrainian Lawmaker Was Fusion GPS Source
Ukraine Court Rules Manafort Disclosure Caused ‘Meddling’ in U.S. Election
Ukrainian efforts to sabotage Trump backfire
quote:In a briefing that closely aligned with Dr. Hill’s testimony, American intelligence officials informed senators and their aides in recent weeks that Russia had engaged in a yearslong campaign to essentially frame Ukraine as responsible for Moscow’s own hacking of the 2016 election, according to three American officials. The briefing came as Republicans stepped up their defenses of Mr. Trump in the Ukraine affair.
The revelations demonstrate Russia’s persistence in trying to sow discord among its adversaries — and show that the Kremlin apparently succeeded, as unfounded claims about Ukrainian interference seeped into Republican talking points. American intelligence agencies believe Moscow is likely to redouble its efforts as the 2020 presidential campaign intensifies. The classified briefing for senators also focused on Russia’s evolving influence tactics, including its growing ability to better disguise operations.
quote:The accusations of a Ukrainian influence campaign center on actions by a handful of Ukrainians who openly criticized or sought to damage Mr. Trump’s candidacy in 2016. They were scattershot efforts that were far from a replica of Moscow’s interference, when President Vladimir V. Putin ordered military and intelligence operatives to mount a broad campaign to sabotage the American election. The Russians in 2016 conducted covert operations to hack Democratic computers and to use social media to exploit divisions among Americans.
This time, Russian intelligence operatives deployed a network of agents to blame Ukraine for its 2016 interference. Starting at least in 2017, the operatives peddled a mixture of now-debunked conspiracy theories along with established facts to leave an impression that the government in Kyiv, not Moscow, was responsible for the hackings of Democrats and its other interference efforts in 2016, senior intelligence officials said.
Enfin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:30 schreef dellipder het volgende:
[..]
Die was er wel. Jij bent zo erg slecht geïnformeerd dat het simpelweg bijzonder is.
Nellie Ohr: Ukrainian Lawmaker Was Fusion GPS Source
Ukraine Court Rules Manafort Disclosure Caused ‘Meddling’ in U.S. Election
Ukrainian efforts to sabotage Trump backfire
Jou enige antwoord is maar Fiona Hill...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |