KLB werd wel onrustig ja, haags moet aan de bakquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeten toch de wederopstanding van Haags vieren
niet gekliktquote:
Nee maar jaren 80 muziek is awesomequote:
Nee sorry ik kan daar ook niet naar luisterenquote:
verwaarloos maar jullie afkomst stelletje oikofobenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sorry ik kan daar ook niet naar luisteren
Onze afkomstquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
verwaarloos maar jullie afkomst stelletje oikofoben
Kan ik van genieten jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar jaren 80 muziek is awesome
A-ha, Bon Jovi, U2, MJ, The Police genot
Nu woon je wel in een pauperwijk thoquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onze afkomstIk ben niet opgegroeid in een pauperwijk, maar gewoon met VPRO en goede muziek.
ZO DANquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onze afkomstIk ben niet opgegroeid in een pauperwijk, maar gewoon met VPRO en goede muziek.
hoezo pauperwijk je bent toch nederlandsquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is correct, al zullen ze hier niet Nederlandstalig opzetten maar eerder Arabica FM ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu woon je wel in een pauperwijk tho
Daar moet je blij mee zijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is correct, al zullen ze hier niet Nederlandstalig opzetten maar eerder Arabica FM ofzo
Dat ik Nederlands ben betekent nog niet dat ik naar palinginteelt ga luisteren. De Staat, Eefje de Visser, Aafke Romein, allemaal prima Nederlandse acts, zelfs sommige Nederlandstalig, maar echt niet wat op 100% NL gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo pauperwijk je bent toch nederlands
100%NLquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik Nederlands ben betekent nog niet dat ik naar palinginteelt ga luisteren. De Staat, Eefje de Visser, Aafke Romein, allemaal prima Nederlandse acts, zelfs sommige Nederlandstalig, maar echt niet wat op 100% NL gedraaid wordt.
palinginteeltquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik Nederlands ben betekent nog niet dat ik naar palinginteelt ga luisteren. De Staat, Eefje de Visser, Aafke Romein, allemaal prima Nederlandse acts, zelfs sommige Nederlandstalig, maar echt niet wat op 100% NL gedraaid wordt.
jij snapt hemquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
100%NL![]()
Gewoon radio Continu en radioNL man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |