abonnement Unibet Coolblue
pi_190070800
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_190070808
Als ik tegen iemand zeg dat hij goede genen heeft wat haar betreft betekent dat niet dat ik die gene wil gebruiken voor onze kinderen.
  vrijdag 22 november 2019 @ 18:14:25 #3
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190071228
Nja, op zich vond ik het ook wel een grappig/leuk compliment, maar het werd na verloop van tijd wel erg clingy allemaal. Beetje ook van die uittest-vragen of ik fit ben; hoe vaak ik naar de sportschool ga enzo...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190071340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 18:14 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nja, op zich vond ik het ook wel een grappig/leuk compliment, maar het werd na verloop van tijd wel erg clingy allemaal. Beetje ook van die uittest-vragen of ik fit ben; hoe vaak ik naar de sportschool ga enzo...
Ja of iemand probeert een gesprek te voeren en toon interesse in je? Of zoekt overeenkomsten.

Je vult het wat negatief in zo :P
pi_190078166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Als ik tegen iemand zeg dat hij goede genen heeft wat haar betreft betekent dat niet dat ik die gene wil gebruiken voor onze kinderen.
Jij wil toch geen kinderen...
pi_190079127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij wil toch geen kinderen...
Nee dat zegt ze toch kerel.
pi_190080411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:55 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nja, negativiteit of niet... Het drukt meteen zo'n stempel op iets wat op het eerste oog gewoon even 'leuk elkaar ontmoeten' is... Alsof de wederhelft gelijk denkt dat ik ermee naar bed wil. Ja, leuk, maar zo werkt het bij mij niet (waarmee ik niet wil zeggen dat seks op een eerste date taboe is... Dingen gaan zoals het gaat, maar het meteen uitsluiten vind ik ook zo overdreven)... Nog voordat ik überhaupt al met iemand afgesproken heb, is dat dan al een afknapper.

Zelfde als dat mensen al van te voren dingen gaan roepen als 'Zou leuk zijn als het klikt als ik je zie' enzo... Dan ben je in mijn optiek al tien stappen verder, terwijl je dat helemaal niet moet zijn. Ga eerst eens even kijken hoe erg ik tegenval zeg maar :D
Dit inderdaad...

Elk dating platform geeft de mogelijkheid om iemand niet te matchen of om een match te verwijderen.. Daarom ben ik ook al meteen een beetje allergisch voor vrouwen die in hun profieltekst al direct een heel negatief vertrekpunt hebben. Als iemand je niet bevalt, match dan niet. En als iemands houding na een match niet bevalt, verwijder diegene dan als match. Maar wat wil iemand nou bereiken met in de profieltekst zetten ik wil dit niet, of dat niet... Dan match je mensen met zulke kenmerken toch gewoon niet..

Had laatst ook zo'n meid... Was gewoon vriendelijk aan het praten, begint ze opeens ''Hee maar voordat we helemaal leuk gaan lopen doen, waar ben je eigenlijk naar op zoek''.

Zo'n zin straalt voor mij al meteen een soort van autoritaire houding uit... Verwoord het dan op zijn minst even anders :P
  zaterdag 23 november 2019 @ 11:09:52 #8
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190080465
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 18:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ja of iemand probeert een gesprek te voeren en toon interesse in je? Of zoekt overeenkomsten.

Je vult het wat negatief in zo :P
Kan, maar dan voel je dat wel aan in een gesprek. Dat was hier niet het geval. Enorme 'sollicitatie-vibe' zeg maar.

En dat plus vermeende klapperende eierstokken... Ik ga daar eigenlijk niet goed op bij vrouwen. Krijg dan een beetje het gevoel of ik 'wandelend zaad' ben :@
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190080467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:03 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dit inderdaad...

Elk dating platform geeft de mogelijkheid om iemand niet te matchen of om een match te verwijderen.. Daarom ben ik ook al meteen een beetje allergisch voor vrouwen die in hun profieltekst al direct een heel negatief vertrekpunt hebben. Als iemand je niet bevalt, match dan niet. En als iemands houding na een match niet bevalt, verwijder diegene dan als match. Maar wat wil iemand nou bereiken met in de profieltekst zetten ik wil dit niet, of dat niet... Dan match je mensen met zulke kenmerken toch gewoon niet..

Had laatst ook zo'n meid... Was gewoon vriendelijk aan het praten, begint ze opeens ''Hee maar voordat we helemaal leuk gaan lopen doen, waar ben je eigenlijk naar op zoek''.

Zo'n zin straalt voor mij al meteen een soort van autoritaire houding uit... Verwoord het dan op zijn minst even anders :P
Ik snap zo'n benadering eerlijk gezegd ook niet, je schiet er echt helemaal niets mee op.
pi_190080501
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Als ik tegen iemand zeg dat hij goede genen heeft wat haar betreft betekent dat niet dat ik die gene wil gebruiken voor onze kinderen.
Daarentegen... als je WEL kinderen wil... zou ik me als de mannelijke persoon toch niet helemaal op mn gemak voelen.
Alsof het alleen om het doorgeven van de genen gaat en niet om de persoon.
(Wandelend zaad dus)

Dus afhankelijk van het perspectief van de man in kwestie kan deze opmerking op 2 heel verschillende manieren overkomen.
pi_190080506
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daarentegen... als je WEL kinderen wil... zou ik me als de mannelijke persoon toch niet helemaal op mn gemak voelen.
Alsof het alleen om het doorgeven van de genen gaat en niet om de persoon.

Dus afhankelijk van het perspectief van de man in kwestie kan deze opmerking op 2 heel verschillende manieren overkomen.
Ik zie het echt alleen als compliment :?
pi_190080516
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Ik zie het echt alleen als compliment :?
Omdat het niet in je opkomt om seks te hebben met iemand puur om een kind te krijgen :)

Helaas zijn er nog steeds vrouwen die dat wel als enige doel hebben.
pi_190080543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Omdat het niet in je opkomt om seks te hebben met iemand puur om een kind te krijgen :)

Helaas zijn er nog steeds vrouwen die dat wel als enige doel hebben.
Begrijp niet waar dit over gaat :')

Als ik tegen een man zeg dat hij goede genen heeft vanwege zijn volle bos haar en hij denkt gelijk dat ik eigenlijk naar zijn zaad verwijs neemt hij zichzelf echt te serieus.

En dat laatste is ook een non argument. De man hoeft geen onbeschermde seks met die vrouw te hebben.

Ik heb het even in de sc van general opgegooid. Ik ben geloof ik een van de weinige die hier verder niet bij doordenkt :p

[ Bericht 5% gewijzigd door bitterbal op 23-11-2019 11:40:21 ]
pi_190081756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap zo'n benadering eerlijk gezegd ook niet, je schiet er echt helemaal niets mee op.
Nu ook weer een Sanne van 28 jaar en net zo veel kilo overgewicht als haar leeftijd : ''Match niet als je toch niet gaat praten, Sorry alle mannen van onder de 1,90 maar laat me aub met rust en kinderachtige mannen hoef ik ook niet''.

Wat denkt zo'n Sanne nou :P Opzicht snap ik de inhoud van wat ze zegt wel, maar je denkt toch niet nou dat is een leuke spontane meid...

Moet w.b.t. matches ook wel eerlijk aangeven dat ik zelf soms ook best oppervlakkig denk. Ik kijk bijvoorbeeld ook best wel naar mijn vrienden en wat voor vriendinnen zij hebben. Dan denk ik : ik ben toch zeker niet lelijker dan hen, zij hebben allemaal best een mooie vriendin. En dan wil ik niet met eentje komen aanzetten die daarvoor onder doet ofzo :P Ja ik weet het misschien oppervlakkig maarja... Het bewijst wel dat je in real life makkelijker een mooiere vrouw kunt regelen dan op tinder... Zij zijn allemaal via via tegen gekomen en echt niet de knapsten per se...
pi_190082095
Een aantal van mijn matties hebben de eerste dame die interesse toonde bezwangerd en stom toevallig zijn dat altijd de personen die het hoogste woord hebben over hoe ik dan wel niet een geschikt meisje moet vinden om mijn leven mee te delen.

Ik luister dan altijd aandachtig, knik een paar keer uhu uhu goede informatie ik neem het mee vriend. Volgens mij staat je vriendin met haar jas aan boos naar je te loeren vanuit de deuropening doe haar de gr gr. _O_
pi_190082908
Bij degene waar het grandioos mee klikt laat je al dit soort lijstjes, eisen, wensen - hoe je het ook wil noemen - direct los. Dus dat probleem gaat vanzelf weg op het juiste moment.
pi_190082914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Begrijp niet waar dit over gaat :')

Als ik tegen een man zeg dat hij goede genen heeft vanwege zijn volle bos haar en hij denkt gelijk dat ik eigenlijk naar zijn zaad verwijs neemt hij zichzelf echt te serieus.

En dat laatste is ook een non argument. De man hoeft geen onbeschermde seks met die vrouw te hebben.

Ik heb het even in de sc van general opgegooid. Ik ben geloof ik een van de weinige die hier verder niet bij doordenkt :p
Niet per se zichzelf serieus nemen, je kent toch wel fervent rammelende eierstokken?
Best een gedoe als je langs de officiële weg via de spermabank gaat. Dat is niet bepaald gratis en met daten en/of one night stand krijg je nog eens een drankje, een hapje en als het echt meezit nog een orgasme enzo.
pi_190083062
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet per se zichzelf serieus nemen, je kent toch wel fervent rammelende eierstokken?
Best een gedoe als je langs de officiële weg via de spermabank gaat. Dat is niet bepaald gratis en met daten en/of one night stand krijg je nog eens een drankje, een hapje en als het echt meezit nog een orgasme enzo.
Nou dat.
Lastig voor te stellen als je geen kind wil.
Maar ik weet inmiddels dat het best vaker gebeurd dan mannen lief is.
En met wat mazzel kan ie ook nog een maandelijkse fiannciele injectie doen.
pi_190083138
Ik heb hier vast wel ‘ns verzucht dat ik op Happn niet zoveel matches heb. In ruim twee maanden tijd zijn het er tot op heden precies twee in Nederland. En dan woon en werk ik nog in de randstad, waar ik tussen twee grotere steden heen en weer pendel. Maar een paar weken geleden was ik op vakantie in Oslo. In de krappe vier dagen dat ik daar was, had ik eveneens twee matches. De eerste match had ik de dag dat ik aankwam en de daaropvolgende dag heb ik haar ontmoet in een koffietentje. Omdat dit topic over datingsites en –apps gaat, zal ik daar hier niet verder over uitwijden. Ik beperk mezelf tot de opmerking dat het mijn eerste date ooit was. Op onze date bleek er geen klik te zijn, dus we zullen elkaar wel nooit weerzien (unmatched). Maar het was wel super leuk om ook een keer te ervaren dat een match wél tot een date kan leiden. En ondanks dat het niets is geworden, het heeft tenminste nog een goed verhaal opgeleverd. En dat wilde ik gewoon even met jullie delen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 23-11-2019 15:43:35 ]
pi_190083278
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 15:25 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb hier vast wel ‘ns verzucht dat ik op Happn niet zoveel matches heb. In ruim twee maanden tijd zijn het er tot op heden precies twee in Nederland. En dan woon en werk ik nog in de randstad, waar ik tussen twee grotere steden heen en weer pendel. Maar een paar weken geleden was ik op vakantie in Oslo. In de krappe vier dagen dat ik daar was, had ik eveneens twee matches. De eerste match had ik de dag dat ik aankwam en de daaropvolgende dag heb ik haar ontmoet in een koffietentje. Omdat dit topic over datingsites en –apps gaat, zal ik daar hier niet verder over uitwijden. Ik beperk mezelf tot de opmerking dat het mijn eerste date ooit was. Op onze date bleek er geen klik te zijn, dus we zullen elkaar wel nooit weerzien (unmatched). Maar het was wel om ook een keer te ervaren dat een match wél tot een date kan leiden. En ondanks dat het niets is geworden, het heeft tenminste nog een goed verhaal opgeleverd. En dat wilde ik gewoon even met jullie delen.
O+!!!
pi_190083455
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 15:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou dat.
Lastig voor te stellen als je geen kind wil.
Maar ik weet inmiddels dat het best vaker gebeurd dan mannen lief is.
En met wat mazzel kan ie ook nog een maandelijkse fiannciele injectie doen.
Als mannen gewoon zorgen dat ze altijd zelf meegebrachte condooms gebruiken, wat sowieso aan te raden is met casual seks en ONs, hoeven ze daar niet zo bang voor te zijn. Maar veel mannen willen een vrouw graag geloven als ze zegt dat ze aan de pil is dus condooms niet hoeven. Dat is een keuze.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190083474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 15:25 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb hier vast wel ‘ns verzucht dat ik op Happn niet zoveel matches heb. In ruim twee maanden tijd zijn het er tot op heden precies twee in Nederland. En dan woon en werk ik nog in de randstad, waar ik tussen twee grotere steden heen en weer pendel. Maar een paar weken geleden was ik op vakantie in Oslo. In de krappe vier dagen dat ik daar was, had ik eveneens twee matches. De eerste match had ik de dag dat ik aankwam en de daaropvolgende dag heb ik haar ontmoet in een koffietentje. Omdat dit topic over datingsites en –apps gaat, zal ik daar hier niet verder over uitwijden. Ik beperk mezelf tot de opmerking dat het mijn eerste date ooit was. Op onze date bleek er geen klik te zijn, dus we zullen elkaar wel nooit weerzien (unmatched). Maar het was wel super leuk om ook een keer te ervaren dat een match wél tot een date kan leiden. En ondanks dat het niets is geworden, het heeft tenminste nog een goed verhaal opgeleverd. En dat wilde ik gewoon even met jullie delen.
Ah, wat leuk! Jammer dat er geen klik was, maar leuk dat je gedate hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190084320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nu ook weer een Sanne van 28 jaar en net zo veel kilo overgewicht als haar leeftijd : ''Match niet als je toch niet gaat praten, Sorry alle mannen van onder de 1,90 maar laat me aub met rust en kinderachtige mannen hoef ik ook niet''.

Wat denkt zo'n Sanne nou :P Opzicht snap ik de inhoud van wat ze zegt wel, maar je denkt toch niet nou dat is een leuke spontane meid...

Moet w.b.t. matches ook wel eerlijk aangeven dat ik zelf soms ook best oppervlakkig denk. Ik kijk bijvoorbeeld ook best wel naar mijn vrienden en wat voor vriendinnen zij hebben. Dan denk ik : ik ben toch zeker niet lelijker dan hen, zij hebben allemaal best een mooie vriendin. En dan wil ik niet met eentje komen aanzetten die daarvoor onder doet ofzo :P Ja ik weet het misschien oppervlakkig maarja... Het bewijst wel dat je in real life makkelijker een mooiere vrouw kunt regelen dan op tinder... Zij zijn allemaal via via tegen gekomen en echt niet de knapsten per se...
LOL @ Sanne, klinkt als een hele fijne, vrolijke meid, NOT!

Geen idee wat ze denkt, maar het komt erg verzuurd over.
  zaterdag 23 november 2019 @ 17:45:32 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190084413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Begrijp niet waar dit over gaat :')

Als ik tegen een man zeg dat hij goede genen heeft vanwege zijn volle bos haar en hij denkt gelijk dat ik eigenlijk naar zijn zaad verwijs neemt hij zichzelf echt te serieus.

En dat laatste is ook een non argument. De man hoeft geen onbeschermde seks met die vrouw te hebben.

Ik heb het even in de sc van general opgegooid. Ik ben geloof ik een van de weinige die hier verder niet bij doordenkt :p
Ik sta er zowaar hetzelfde in als jij. Het zou voor mij gewoon een compliment zijn. Niets met nageslacht of iets te maken. Of dat ik er seks mee zou willen of een relatie.
Gewoon een compliment, maar dan net wat anders verpakt.
  zaterdag 23 november 2019 @ 17:47:07 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190084441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nu ook weer een Sanne van 28 jaar en net zo veel kilo overgewicht als haar leeftijd : ''Match niet als je toch niet gaat praten, Sorry alle mannen van onder de 1,90 maar laat me aub met rust en kinderachtige mannen hoef ik ook niet''.

Wat denkt zo'n Sanne nou :P Opzicht snap ik de inhoud van wat ze zegt wel, maar je denkt toch niet nou dat is een leuke spontane meid...

Moet w.b.t. matches ook wel eerlijk aangeven dat ik zelf soms ook best oppervlakkig denk. Ik kijk bijvoorbeeld ook best wel naar mijn vrienden en wat voor vriendinnen zij hebben. Dan denk ik : ik ben toch zeker niet lelijker dan hen, zij hebben allemaal best een mooie vriendin. En dan wil ik niet met eentje komen aanzetten die daarvoor onder doet ofzo :P Ja ik weet het misschien oppervlakkig maarja... Het bewijst wel dat je in real life makkelijker een mooiere vrouw kunt regelen dan op tinder... Zij zijn allemaal via via tegen gekomen en echt niet de knapsten per se...
waarom is 't van belang om erbij te vermelden dat Sanne overgewicht heeft? Maakt het daardoor anders wat ze als tekst heeft staan? Dat als ze slank was, was 't wel spontaan geïnterpreteerd?
pi_190084679
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 17:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom is 't van belang om erbij te vermelden dat Sanne overgewicht heeft? Maakt het daardoor anders wat ze als tekst heeft staan? Dat als ze slank was, was 't wel spontaan geïnterpreteerd?
Ik denk dat hij dat vooral heeft gedaan om het profiel van deze Sanne (beter) te kunnen schetsen.
Sanne lijkt op zoek naar een bepaald, in haar ogen waarschijnlijk "perfect" iemand en wil geen concessies doen terwijl zij zelf ook verre van perfect is. Het komt nogal arrogant over om van alles te eisen te hebben maar zelf niet alles of zelfs weinig van dat alles te bieden te hebben.

Dit soort teksten komen (enigszins) arrogant over en dat stoot mannen gewoon af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 23-11-2019 18:11:35 ]
pi_190084719
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 15:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als mannen gewoon zorgen dat ze altijd zelf meegebrachte condooms gebruiken, wat sowieso aan te raden is met casual seks en ONs, hoeven ze daar niet zo bang voor te zijn. Maar veel mannen willen een vrouw graag geloven als ze zegt dat ze aan de pil is dus condooms niet hoeven. Dat is een keuze.
Nu begin ik ook weer bang te worden als ik terugdenk aan wat avontuurtjes waarbij een (vrij wanhopige) dame mij niet al te overtuigend verzekerde dat ze goed beschermd was. :D
  zaterdag 23 november 2019 @ 18:15:44 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190084857
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 18:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat vooral heeft gedaan om het profiel van deze Sanne (beter) te kunnen schetsen.
Sanne lijkt op zoek naar een bepaald, in haar ogen waarschijnlijk "perfect" iemand en wil geen concessies doen terwijl zij zelf ook verre van perfect is. Het komt nogal arrogant over om van alles te eisen te hebben maar zelf niet alles of zelfs weinig van dat alles te bieden te hebben.

Dit soort teksten komen (enigszins) arrogant over en dat stoot mannen gewoon af.
Ze geeft haar harde wensen aan. Heeft niets te maken met hoe ze zichzelf wel of niet ziet. Ze heeft blijkbaar totaal geen zin om tijd te besteden aan gesprekken met kleine mannen of iets.

Maar waar haal je vandaan dat ze zelf weinig te bieden heeft? Omdat ze niet het perfecte lichaam heeft mag ze zelf geen voorkeuren meer aangeven?

Ik snap dat echt niet.
pi_190084969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 06:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee dat zegt ze toch kerel.
Nee man.

Ze zegt dat diegene met goed haar en goede genen ze niet wil gebruiken voor 'onze' kinderen. Ze sluit niet uit dat ze met andere mannen ook geen kinderen wil. Ze zegt alleen maar dat ze niet diegene (met goed haar en goede genen) wil gebruiken voor 'onze' kinderen. Ze sluit niet uit dat ze met een andere man ook geen kinderen wil...
pi_190085788
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 18:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nu begin ik ook weer bang te worden als ik terugdenk aan wat avontuurtjes waarbij een (vrij wanhopige) dame mij niet al te overtuigend verzekerde dat ze goed beschermd was. :D
Dan heb je heel veel geluk gehad. En zij ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190085985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 18:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee man.

Ze zegt dat diegene met goed haar en goede genen ze niet wil gebruiken voor 'onze' kinderen. Ze sluit niet uit dat ze met andere mannen ook geen kinderen wil. Ze zegt alleen maar dat ze niet diegene (met goed haar en goede genen) wil gebruiken voor 'onze' kinderen. Ze sluit niet uit dat ze met een andere man ook geen kinderen wil...
Je wist toch al dat ze geen kinderen wilde? Je neemt het te letterlijk wat ze schrijft.
pi_190086210
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je wist toch al dat ze geen kinderen wilde? Je neemt het te letterlijk wat ze schrijft.
Dat wist ik.

Maar ze kan toch van gedachten zijn veranderd? Je ziet wel vaker dat vrouwen achteraf toch nog kinderen willen krijgen. Had bij haar ook gekund zijn.
  zaterdag 23 november 2019 @ 19:48:21 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_190086260
Ergste soa wat je kan krijgen is een kind...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_190086350
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat wist ik.

Maar ze kan toch van gedachten zijn veranderd? Je ziet wel vaker dat vrouwen achteraf toch nog kinderen willen krijgen. Had bij haar ook gekund zijn.
In zo’n korte tijdspan?
pi_190086366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Ergste soa wat je kan krijgen is een kind...
Doe niet zo dramatisch man.
pi_190086441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In zo’n korte tijdspan?
Ja? Waarom zou dat niet kunnen.

Er gebeuren wel meer rare dingen op deze wereld.
  zaterdag 23 november 2019 @ 20:08:20 #37
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190086576
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 11:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daarentegen... als je WEL kinderen wil... zou ik me als de mannelijke persoon toch niet helemaal op mn gemak voelen.
Alsof het alleen om het doorgeven van de genen gaat en niet om de persoon.
(Wandelend zaad dus)

Dus afhankelijk van het perspectief van de man in kwestie kan deze opmerking op 2 heel verschillende manieren overkomen.
Dat was het dus. Kreeg er echt een beetje kriebels van. Niet de leuke kriebels alleen.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190090509
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 17:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom is 't van belang om erbij te vermelden dat Sanne overgewicht heeft? Maakt het daardoor anders wat ze als tekst heeft staan? Dat als ze slank was, was 't wel spontaan geïnterpreteerd?
Nou om eerlijk te zijn wel ja (je eerste twee zinnen dan).

Ik vind het nogal vreemd over komen als je flink overgewicht hebt, 28 bent, en kennelijk (en begrijpelijk) toch tinder nodig hebt om aan de man te komen, om dan toch nog met een hele eisenlijstje op de proppen te komen.

En ja, dit voelt ergens wel dubbel om te zeggen, want zou een dik iemand dan geen eisen mogen hebben? Dat is eenieders goed recht of je nu insta fitchick ben of de dikke van de plus reclame.

Alleen laten we wel wezen, de dikke van de plus reclame kan wel een hele eisenlijst hebben, de vraag is hoe realistisch dit is.

Want hoewel ik er niet houd om ''op de vrouw'' te spelen, denk ik wel dat sommige vrouwen door de gouden kooi die tinder heet, een beetje de realiteit uit het zicht raken. Want bijna al mijn vrienden die tinderen, geven aan dat ze met hun ogen dicht gewoon alle vrouwen een like geven. Als meer mannen dan alleen mijn vrienden dat doen, houdt dit dus in dat ook Samantha met 40 KG overgewicht en een tramp stamp boven haar reet met 2 kinderen uit een gebroken huwelijk (Delano en Shaniqua) honderden likes krijgt van mannen.

Het gevaar voor Samantha is dan, dat ze Tinder gaat verwarren met de echte wereld en gaat denken dat de mannen voor haar in de rij staan. Terwijl de echte wereld toch niet echt hetzelfde is als Tinder. Maar sommige Samantha's zien dat onderscheid niet en gaan op een gegeven moment wel héél erg in zichzelf geloven en allerlei eisenlijstjes opstellen. En mocht Samantha ooit nog echt een serieuze relatie zoeken, is zo'n eisenlijstje (gebaseerd op verkeerde verwachtingen en zelfoverschatting) niet. heel gepast.
pi_190090973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 23:18 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn wel ja (je eerste twee zinnen dan).

Ik vind het nogal vreemd over komen als je flink overgewicht hebt, 28 bent, en kennelijk (en begrijpelijk) toch tinder nodig hebt om aan de man te komen, om dan toch nog met een hele eisenlijstje op de proppen te komen.

En ja, dit voelt ergens wel dubbel om te zeggen, want zou een dik iemand dan geen eisen mogen hebben? Dat is eenieders goed recht of je nu insta fitchick ben of de dikke van de plus reclame.

Alleen laten we wel wezen, de dikke van de plus reclame kan wel een hele eisenlijst hebben, de vraag is hoe realistisch dit is.

Want hoewel ik er niet houd om ''op de vrouw'' te spelen, denk ik wel dat sommige vrouwen door de gouden kooi die tinder heet, een beetje de realiteit uit het zicht raken. Want bijna al mijn vrienden die tinderen, geven aan dat ze met hun ogen dicht gewoon alle vrouwen een like geven. Als meer mannen dan alleen mijn vrienden dat doen, houdt dit dus in dat ook Samantha met 40 KG overgewicht en een tramp stamp boven haar reet met 2 kinderen uit een gebroken huwelijk (Delano en Shaniqua) honderden likes krijgt van mannen.

Het gevaar voor Samantha is dan, dat ze Tinder gaat verwarren met de echte wereld en gaat denken dat de mannen voor haar in de rij staan. Terwijl de echte wereld toch niet echt hetzelfde is als Tinder. Maar sommige Samantha's zien dat onderscheid niet en gaan op een gegeven moment wel héél erg in zichzelf geloven en allerlei eisenlijstjes opstellen. En mocht Samantha ooit nog echt een serieuze relatie zoeken, is zo'n eisenlijstje (gebaseerd op verkeerde verwachtingen en zelfoverschatting) niet. heel gepast.
Gelukkig vallen de vrouwen wel als een blik voor jou dus kun je rustig doorgaan met je wensen en eisenlijstje.

Geldt ook voor al die andere heren die hier al jaren in dit topic rondhangen zegmaar.
Misschien is die dikke van de plus ook voor jullie wel het maximaal haalbare.
Maar goed.. kom je vanzelf achter. Ooit.
  zaterdag 23 november 2019 @ 23:50:50 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190091002
Ik denk dat die dikke Samantha vooral geen zeikemmer zoekt die obsessief met haar gewicht bezig is.
pi_190091051
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 23:18 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn wel ja (je eerste twee zinnen dan).

Ik vind het nogal vreemd over komen als je flink overgewicht hebt, 28 bent, en kennelijk (en begrijpelijk) toch tinder nodig hebt om aan de man te komen, om dan toch nog met een hele eisenlijstje op de proppen te komen.

En ja, dit voelt ergens wel dubbel om te zeggen, want zou een dik iemand dan geen eisen mogen hebben? Dat is eenieders goed recht of je nu insta fitchick ben of de dikke van de plus reclame.

Alleen laten we wel wezen, de dikke van de plus reclame kan wel een hele eisenlijst hebben, de vraag is hoe realistisch dit is.

Want hoewel ik er niet houd om ''op de vrouw'' te spelen, denk ik wel dat sommige vrouwen door de gouden kooi die tinder heet, een beetje de realiteit uit het zicht raken. Want bijna al mijn vrienden die tinderen, geven aan dat ze met hun ogen dicht gewoon alle vrouwen een like geven. Als meer mannen dan alleen mijn vrienden dat doen, houdt dit dus in dat ook Samantha met 40 KG overgewicht en een tramp stamp boven haar reet met 2 kinderen uit een gebroken huwelijk (Delano en Shaniqua) honderden likes krijgt van mannen.

Het gevaar voor Samantha is dan, dat ze Tinder gaat verwarren met de echte wereld en gaat denken dat de mannen voor haar in de rij staan. Terwijl de echte wereld toch niet echt hetzelfde is als Tinder. Maar sommige Samantha's zien dat onderscheid niet en gaan op een gegeven moment wel héél erg in zichzelf geloven en allerlei eisenlijstjes opstellen. En mocht Samantha ooit nog echt een serieuze relatie zoeken, is zo'n eisenlijstje (gebaseerd op verkeerde verwachtingen en zelfoverschatting) niet. heel gepast.
Je verwoord het wat uitgebreid, maar het "type" persoon wat al op deze manier haar profiel wil "opleuken", dan sta je al met 3-0 achter.

Buiten dat, heel simpel gezegd, geen enkele vrouw heeft Tinder nodig, ongeacht of je een fitte instachick of het dikkertje van de plus bent. Er is meestal toch wel iemand die ze aandacht wil geven.

Ze gebruiken Tinder omdat het laag drempelig is en makkelijk om te sorteren. Dat sommige er meteen hele ambities bij krijgen, dat is het risico, zoeken ze maar fijn zelf uit.

Iedereen heeft wel wat, ongeacht hoe je eruit ziet. De vraag is, hoe je daar zelf mee omgaat. Meteen op je profiel al 80% afwijzen is niet handig. Ga je meteen al naar links, zelfs bij de mannen van 1.90+
pi_190091084
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 23:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gelukkig vallen de vrouwen wel als een blik voor jou dus kun je rustig doorgaan met je wensen en eisenlijstje.

Geldt ook voor al die andere heren die hier al jaren in dit topic rondhangen zegmaar.
Misschien is die dikke van de plus ook voor jullie wel het maximaal haalbare.
Maar goed.. kom je vanzelf achter. Ooit.
Sommige blijven liever alleen, dan dat ze met iemand waar ze weinig mee hebben gaan samen wonen. Anderen doen dat wel, mag je ook zelf weten.
  zondag 24 november 2019 @ 00:10:50 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190091284
Oh jeetje weer dat gefrustreerde gedoe dat iedere vrouw er aan iedere vinger er een zou kunnen krijgen.

Ja als.ze zich willen laten uitraggen door een of andere onaangename proleet dan kan dat. Maar daar worden ze niet blij van. Hoe lastig dat voor de chronisch droogstaande man wellicht te begrijpen nis.
pi_190091295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 17:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

LOL @ Sanne, klinkt als een hele fijne, vrolijke meid, NOT!

Geen idee wat ze denkt, maar het komt erg verzuurd over.
_O-
pi_190091326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 19:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat wist ik.

Maar ze kan toch van gedachten zijn veranderd? Je ziet wel vaker dat vrouwen achteraf toch nog kinderen willen krijgen. Had bij haar ook gekund zijn.
In 2 weken tijd.
  zondag 24 november 2019 @ 00:13:51 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190091335
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

_O-
Tja hoe durft Sanne hen niet leuk te vinden. Ze is dik dus moet ze blij zijn met iedere gozer die haar wil volblaffen.
pi_190091341
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja hoe durft Sanne hen niet leuk te vinden. Ze is dik dus moet ze blij zijn met iedere gozer die haar wil volblaffen.
Nee lach om de reactie van weethetevennietmeer. Zuur verwijt zuur.
pi_190091491
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:10 schreef Hexagon het volgende:
Oh jeetje weer dat gefrustreerde gedoe dat iedere vrouw er aan iedere vinger er een zou kunnen krijgen.

Ja als.ze zich willen laten uitraggen door een of andere onaangename proleet dan kan dat. Maar daar worden ze niet blij van. Hoe lastig dat voor de chronisch droogstaande man wellicht te begrijpen nis.
Naja goed, zelf een beetje initiatief nemen en je bent er zo toch zou je zeggen, vrij simpel via Tinder. ;)

Maarja herhaling van zetten dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 23:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gelukkig vallen de vrouwen wel als een blik voor jou dus kun je rustig doorgaan met je wensen en eisenlijstje.

Geldt ook voor al die andere heren die hier al jaren in dit topic rondhangen zegmaar.
Misschien is die dikke van de plus ook voor jullie wel het maximaal haalbare.
Maar goed.. kom je vanzelf achter. Ooit.
Versieren is wel een apart dingetje hoor..

Heb je eenmaal een tijdje wat met een vrouw dan wordt ze stapelgek op je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091538
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:14 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Nee lach om de reactie van weethetevennietmeer. Zuur verwijt zuur.
Ik ben niet zuur hoor. In tegenstelling wat velen denken hier.
pi_190091556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:23 schreef Scrapyard het volgende:
Nu ook weer een Sanne van 28 jaar en net zo veel kilo overgewicht als haar leeftijd : ''Match niet als je toch niet gaat praten, Sorry alle mannen van onder de 1,90 maar laat me aub met rust en kinderachtige mannen hoef ik ook niet''.

Wat denkt zo'n Sanne nou Opzicht snap ik de inhoud van wat ze zegt wel, maar je denkt toch niet nou dat is een leuke spontane meid...
Vooral de negativiteit is afstootwekkend als je mij vraagt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:54 schreef Stratotanker het volgende:
Een aantal van mijn matties hebben de eerste dame die interesse toonde bezwangerd en stom toevallig zijn dat altijd de personen die het hoogste woord hebben over hoe ik dan wel niet een geschikt meisje moet vinden om mijn leven mee te delen.

Ik luister dan altijd aandachtig, knik een paar keer uhu uhu goede informatie ik neem het mee vriend. Volgens mij staat je vriendin met haar jas aan boos naar je te loeren vanuit de deuropening doe haar de gr gr. _O_
_O-

Je hebt soms echt de neiging om bij die gasten te zeggen: "Jow, je kraakt die vrouw af op haar uiterlijk maar ze is knapper dan je vriendin..."
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 17:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom is 't van belang om erbij te vermelden dat Sanne overgewicht heeft? Maakt het daardoor anders wat ze als tekst heeft staan? Dat als ze slank was, was 't wel spontaan geïnterpreteerd?
Als ze super knap is en iedereen kan krijgen dan tjah, nog steeds een tikje zuur maar dan is het "je hebt het te hoog in je bol gehalte" toch iets lager.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091610
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:10 schreef Hexagon het volgende:
Oh jeetje weer dat gefrustreerde gedoe dat iedere vrouw er aan iedere vinger er een zou kunnen krijgen.

Ja als.ze zich willen laten uitraggen door een of andere onaangename proleet dan kan dat. Maar daar worden ze niet blij van. Hoe lastig dat voor de chronisch droogstaande man wellicht te begrijpen nis.
Als "Sanne" al zo aan het zeuren is op haar bio, hoe zal een date er dan wel niet uit zien.

Je wil toch juist leuke en vrolijke mensen leren kennen. Althans ik wel :).
pi_190091694
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Versieren is wel een apart dingetje hoor..

Heb je eenmaal een tijdje wat met een vrouw dan wordt ze stapelgek op je.
Ontken ik ook niet.

Maar zitten hier van die ventjes.. die al zo lang geen seks hebben dat ze met een beetje pech die arme sanne helemaal niet volblaffen maar niet verder komen dan hun boxershort.
Wel alleen maar de allerknapste dames willen want minder is niet goed genoeg.
Maar of sanne even kan stoppen met het stellen van eisen want met zo’n reet mag je blij zijn als iemand je überhaupt wil volblaffen.. laat staan een relatie met je.

Ik vind hier wat van.
pi_190091717
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ontken ik ook niet.

Maar zitten hier van die ventjes.. al zo lang geen seks hebben dat ze met een beetje pech die arme sanne helemaal niet volblaffen maar niet verder komen dan hun boxershort.
Wel alleen maar de allerknapste dames willen want minder is niet goed genoeg.
Maar of sanne even kan stoppen met het stellen van eisen want met zo’n reet mag je blij zijn als iemand je überhaupt wil volblaffen.. laat staan een relatie met je.

Ik vind hier wat van.
Laten we zeggen dat kapsones gewoon lelijk zijn, en dat het contrast, als een persoon zelf van mindere kwaliteit is dan de eisen die ze voor een ander stelt, erg schril is. Soort van hypocriet ofzo zegmaar ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091748
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat kapsones gewoon lelijk zijn, en dat het contrast, als een persoon zelf van mindere kwaliteit is dan de eisen die ze voor een ander stelt, erg schril is. Soort van hypocriet ofzo zegmaar ;)
Maar je mist het punt.. namelijk degene die er over klagen doen exact hetzelfde want tja.. waarom zou je genoeg nemen met minder.

Ze doen echt niks anders dan die sanne met dr overgewicht. Ze hebben dan wellicht heen overgewicht maar wel al 300 jaar vrijgezel.
Dat zal dan toch een reden hebben lijkt me
En ze hebben dus exact dezelfde kapsones.
pi_190091756
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 00:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ontken ik ook niet.

Maar zitten hier van die ventjes.. die al zo lang geen seks hebben dat ze met een beetje pech die arme sanne helemaal niet volblaffen maar niet verder komen dan hun boxershort.
Wel alleen maar de allerknapste dames willen want minder is niet goed genoeg.
Maar of sanne even kan stoppen met het stellen van eisen want met zo’n reet mag je blij zijn als iemand je überhaupt wil volblaffen.. laat staan een relatie met je.

Ik vind hier wat van.
Maarja op Tinder is het wel waar dat je eigenlijk een soort van lage kans maakt bij vrouwen die in het echt prima "in je league" zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091768
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 00:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je mist het punt.. namelijk degene die er over klagen doen exact hetzelfde want tja.. waarom zou je genoeg nemen met minder.

Ze doen echt niks anders dan die sanne met dr overgewicht. Ze hebben dan wellicht heen overgewicht maar wel al 300 jaar vrijgezel.
Dat zal dan toch een reden hebben lijkt me
Nouja ik denk niet dat ik het punt mis eigenlijk, die eisen lijstjes en weet ik veel wat, negatieve uitingen zijn gewoon echt afstotelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091776
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maarja op Tinder is het wel waar dat je eigenlijk een soort van lage kans maakt bij vrouwen die in het echt prima "in je league" zijn.
Blijft het exact hetzelfde gedrag.
De pot verwijt de ketel.

En als ze irl zo lekker populair waren geweest... waren ze niet vrijgezel geweest he
pi_190091800
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 00:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ontken ik ook niet.

Maar zitten hier van die ventjes.. die al zo lang geen seks hebben dat ze met een beetje pech die arme sanne helemaal niet volblaffen maar niet verder komen dan hun boxershort.
Wel alleen maar de allerknapste dames willen want minder is niet goed genoeg.
Maar of sanne even kan stoppen met het stellen van eisen want met zo’n reet mag je blij zijn als iemand je überhaupt wil volblaffen.. laat staan een relatie met je.

Ik vind hier wat van.
Het zit je blijkbaar nogal hoog. Onredelijke eisen stellen gaat niet goed komen. Ongeacht of je man of vrouw bent.
pi_190091807
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Blijft het exact hetzelfde gedrag.
De pot verwijt de ketel.

En als ze irl zo lekker populair waren geweest... waren ze niet vrijgezel geweest he
Ik zie de leukste gasten prima vrijgezel blijven en niet opgemerkt worden door vrouwen eigenlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091845
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zie de leukste gasten prima vrijgezel blijven en niet opgemerkt worden door vrouwen eigenlijk.
Jij valt ook niet op mannen volgens mij :)
pi_190091848
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het zit je blijkbaar nogal hoog. Onredelijke eisen stellen gaat niet goed komen. Ongeacht of je man of vrouw bent.
Het irriteert me mateloos ja :)
pi_190091862
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Blijft het exact hetzelfde gedrag.
De pot verwijt de ketel.

En als ze irl zo lekker populair waren geweest... waren ze niet vrijgezel geweest he
Populair zijn heeft niets te maken met geen relatie hebben. Sommige willen nu eenmaal geen relatie.

Ken genoeg populaire personen die ook al jaren vrijgezel zijn, en bakken met aandacht, maar binden willen ze niet. Mag ieder voor zich weten.
pi_190091867
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Jij valt ook niet op mannen volgens mij :)
Nee, maar is dat een probleem? Of wat bedoel je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091883
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Het irriteert me mateloos ja
Maar het is toch logisch dat die negatieve eisen afschrikken? "als je me matched praat dan, of match me gewoon niet" ofzo in het profiel, ja ik schrik af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091885
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Populair zijn heeft niets te maken met geen relatie hebben. Sommige willen nu eenmaal geen relatie.

Ken genoeg populaire personen die ook al jaren vrijgezel zijn, en bakken met aandacht, maar binden willen ze niet. Mag ieder voor zich weten.
Ik had het over de heren hier die continu klagen over al die arrogante aangespoelde walvissen op tinder.

Ik ben een boon als dat hele populaire, sociale kerels zijn die eigenlijk gewoon liever vrijgezel zijn :)
pi_190091916
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar het is toch logisch dat die negatieve eisen afschrikken? "als je me matched praat dan, of match me gewoon niet" ofzo in het profiel, ja ik schrik af.
Nee joh, je mag lekker populair doen op je profiel.. Echt hoor, niveau hier.. :X _O-
pi_190091929
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, maar is dat een probleem? Of wat bedoel je?
Dat je je wellicht vergist in wat leuk is :p

Maar bovenal had ik het over de mannen die hier dolgraag willen daten en dus niet graag vrijgezel blijven. Maar continu als een zuurtje gaan lopen klagen dat vrouwen geen eisen mogen stellen omdat ze te lelijk zijn en zelf alleen de knapste dames willen.
Maar ondertussen vangen ze zelf ook niks... misschien vinden vrouwen hen ook wel te lelijk en moeten ze zelf eens stoppen met het stellen van eisen.
pi_190091943
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik had het over de heren hier die continu klagen over al die arrogante aangespoelde walvissen op tinder.

Ik ben een boon als dat hele populaire, sociale kerels zijn die eigenlijk gewoon liever vrijgezel zijn :)
Het gaat niet om de walvis, wêl om het negatieve gedrag.

Niet alleen kerels, ook dames ;).
pi_190091947
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar het is toch logisch dat die negatieve eisen afschrikken? "als je me matched praat dan, of match me gewoon niet" ofzo in het profiel, ja ik schrik af.
Die negatieve eisen mochten niet omdat ze veel te dik en lelijk was en dus maar blij moest zijn als iemand dr wilde volblaffen.

Dus ja dat schrikt af.. maar kennelijk mag het bovenal niet als je te lelijk bent.
Aldus de mannen die het toch al niet lukt een succesvolle date te krijgen.
pi_190091972
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat je je wellicht vergist in wat leuk is :p

Maar bovenal had ik het over de mannen die hier dolgraag willen daten en dus niet graag vrijgezel blijven. Maar continu als een zuurtje gaan lopen klagen dat vrouwen geen eisen mogen stellen omdat ze te lelijk zijn en zelf alleen de knapste dames willen.
Maar ondertussen vangen ze zelf ook niks... misschien vinden vrouwen hen ook wel te lelijk en moeten ze zelf eens stoppen met het stellen van eisen.
Nou, vertel eens, wat is leuk?

Want ik denk dat het gebrek aan interactie gewoon ervoor zorgt dat ze niet opgemerkt worden en dat het niet moeilijker is dan dat eigenlijk.

Via Tinder verloopt het allemaal maar moeizaam ja, met uitgaan heb je snel feedback maar zul je ook wel vaak een afwijzing krijgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091985
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat niet om de walvis, wêl om het negatieve gedrag.

Niet alleen kerels, ook dames ;).
Er stond letterlijk dat ze niet van die eisen moest stellen met dr overgewicht..

Dus hoezo ging het daar niet over?
pi_190091989
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 00:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die negatieve eisen mochten niet omdat ze veel te dik en lelijk was en dus maar blij moest zijn als iemand dr wilde volblaffen.

Dus ja dat schrikt af.. maar kennelijk mag het bovenal niet als je te lelijk bent.
Aldus de mannen die het toch al niet lukt een succesvolle date te krijgen.
Naja als je allerlei uiterlijke criteria opstelt in je eisen lijstje terwijl je zelf ook totaal niet van die kwaliteit bent dan is dat wel extra treurnis vind ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190091999
En wat ik leuk vind is sowieso niet de standaard dus dat zal ik jullie besparen :)
pi_190092005
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ludovico op 24-11-2019 01:06:27 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190092044
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er stond letterlijk dat ze niet van die eisen moest stellen met dr overgewicht..

Dus hoezo ging het daar niet over?
Ga dan klagen bij die persoon..

Je klinkt al bijna net zo zuur als "Sanne" :P.
pi_190093288
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 23:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gelukkig vallen de vrouwen wel als een blik voor jou dus kun je rustig doorgaan met je wensen en eisenlijstje.

Geldt ook voor al die andere heren die hier al jaren in dit topic rondhangen zegmaar.
Misschien is die dikke van de plus ook voor jullie wel het maximaal haalbare.
Maar goed.. kom je vanzelf achter. Ooit.
Nou om eerlijk te zijn heb ik ze wel redelijk voor het uitkiezen ja :) dat daar nog geen relatie uit voort is gekomen is meer omdat ik zelf vrij kritisch ben :) Daarnaast is een relatie krijgen wel even andere koek dan simpelweg wat stippen, daar een leuk iemand uit pikken en dat het dan vervolgens allemaal voor de bakker is. Verder is het misschien niet aardig om over overgewicht te beginnen maar het zijn wel gewoon de feiten. Genoeg dikke en lelijke wijven die een air hebben van heb ik jou daar en dat slaat gewoon nergens op. Die air straalt ook een en al negativiteit en onzekerheid/frustratie uit, want ik kom eigenlijk nooit een knappe vrouw met een negatief / arrogant profiel tegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Scrapyard op 24-11-2019 03:19:17 ]
pi_190093317
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 00:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar je mist het punt.. namelijk degene die er over klagen doen exact hetzelfde want tja.. waarom zou je genoeg nemen met minder.

Ze doen echt niks anders dan die sanne met dr overgewicht. Ze hebben dan wellicht heen overgewicht maar wel al 300 jaar vrijgezel.
Dat zal dan toch een reden hebben lijkt me
En ze hebben dus exact dezelfde kapsones.
Volgens mij mis jij juist het essentiele punt.

Ik doe het hier op fok forum, maar zet dat soort teksten niet in mijn tinder profiel, omdat ik het daar nogal misplaatst vind (en hier niet). Dat is nu juist het hele punt dat ik wil maken. Niet dat je überhaupt geen eisen mag stellen. (al vind ik ze in het ene geval meer gerechtvaardigd dan in het andere).

Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er ook maar iemand is op tinder is die iemand met zo'n zure tekst tegen komt die dan denkt ''goh, daar ga ik. eens gezellig mee afspreken''. Net zoals van die teksten als ''Matchen is praten''. Dat straalt echt een en al treurigheid uit. Dat bepalen die mensen toch echt zelf wel zou je zeggen toch :P Het zijn ook nooit de knappe vrouwen met dat soort teksten laten we maar zeggen.. (want ja daar begint zowat elke vent tegenaan te kakelen).

Nog zo'n voorbeeld zijn vrouwen van 29 met teksten als ''ik ben mama van drie heerlijke jochies van 3, 5 en 9. Zij staan bij mij absoluut op nummer 1 EN DAAR HEB JE MEE TE DEALEN.. Dan denk ik ook : in principe weet elke vent echt wel dat voor een normale vrouw haar kinderen voor een lover komen. Het zou wat zijn als dat niet zo is. Maar door dit zo te zeggen op een profiel staat ten eerste wat onnodig afstotend maar ten tweede is het een beetje de omgekeerde wereld. Het lijkt me eerder dat zij maar eens moet bewijzen dat ze ondanks haar drie kinderen nog van toegevoegde waarde kan zijn voor het leven van een (kinderloze) vent.

[ Bericht 5% gewijzigd door Scrapyard op 24-11-2019 03:13:35 ]
pi_190094472
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 00:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ga dan klagen bij die persoon..

Je klinkt al bijna net zo zuur als "Sanne" :P.
Ik reageerde ook op dat bericht.. dat jij daar vervolgens op reageert kan ik ook niks aan doen. :)
pi_190094541
@Scrapyard: genoeg mannen ook dje dat soort teksten kp hun profiel hebben mbt kinderen.
Die negeerde ik doorgaans ook.

Maar OOK meer dan eens gehad dat mannen (in jouw geval dus vast ook vrouwen) die vonden dat ik het onzin was dat ik niet wilde daten met dochterlief thuis en dat ik er ook geen oppas voor ging zoeken. En dat ze dus gewoon konden wachten tot ik wel tijd had.

Heb zelfs ooit van iemand.. hele scheldkanonnades gehad van iemand dat ik niet wilde dat hij langs kwam a la minute bij mij thuis met een slapende dochter.
Hoe ik het in mn hoofd haalde dat ik hem liet wschten. Ik was een arrogante hoer en moest toch zeker niet denken dat ik zo leuk was dat ie wel kon wachten.
Maar dat dus 3 dagen lang elke paar uur weer tig berichtjes van die strekking. _O-
(Ondanks dat ik dus al die tijd niks terug zei want was er toen al wel redelijk klaar mee)
pi_190094797
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 18:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze geeft haar harde wensen aan. Heeft niets te maken met hoe ze zichzelf wel of niet ziet. Ze heeft blijkbaar totaal geen zin om tijd te besteden aan gesprekken met kleine mannen of iets.

Maar waar haal je vandaan dat ze zelf weinig te bieden heeft? Omdat ze niet het perfecte lichaam heeft mag ze zelf geen voorkeuren meer aangeven?

Ik snap dat echt niet.
Ik heb het niet over haar gewicht gehad, ik gaf slechts een reden waarom Scrapyard het gewicht erbij haalde.

Ze mag haar eigen wensen hebben, iedereen mag dat. Het ging mij er meer om dat sommige vrouwen hun wensen op een (nogal) negatieve toon wegschrijven. Hoe nodigt dat uit tot een gesprek, zelfs wanneer je wel in het wensenlijstje van Sanne past?

Ik zeg niet dat ze weinig te bieden heeft, maar dat het mogelijk is dat ze A niet alles wat een man zoekt te bieden heeft (wie wel?, dat geldt voor zowel man en vrouw) of B zelf weinig te bieden heeft maar wel de wereld vraagt.

Wanneer jij van een man (met of zonder overgewicht) in zijn profiel leest dat "vrouwen zonder vrouwelijke vormen naar links mogen swipen", dan denk je ook, "wat een negativiteit of arrogantie zeg. Je sluit daarmee veel mensen uit die je misschien wel heel leuk zou vinden".

Wanneer een vrouw van 1m90 niet gezien wil worden met een man van 1m70, valt dat goed te begrijpen. Maar er zijn zelfs vrouwen van 1m60 die mannen van 1m80 afwijzen, ja om hun lengte. 20cm verschil!, waar gaat dat precies om? Denk je niet dat er mensen zijn die dan denken, wat oppervlakkig of arrogant zeg, daar wil ik geen gesprek mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 24-11-2019 10:23:28 ]
pi_190094834
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 09:47 schreef Uhmmpie het volgende:
@:scrapyard: genoeg mannen ook dje dat soort teksten kp hun profiel hebben mbt kinderen.
Die negeerde ik doorgaans ook.

Maar OOK meer dan eens gehad dat mannen (in jouw geval dus vast ook vrouwen) die vonden dat ik het onzin was dat ik niet wilde daten met dochterlief thuis en dat ik er ook geen oppas voor ging zoeken. En dat ze dus gewoon konden wachten tot ik wel tijd had.

Heb zelfs ooit van iemand.. hele scheldkanonnades gehad van iemand dat ik niet wilde dat hij langs kwam a la minute bij mij thuis met een slapende dochter.
Hoe ik het in mn hoofd haalde dat ik hem liet wschten. Ik was een arrogante hoer en moest toch zeker niet denken dat ik zo leuk was dat ie wel kon wachten.
Maar dat dus 3 dagen lang elke paar uur weer tig berichtjes van die strekking. _O-

(Ondanks dat ik dus al die tijd niks terug zei want was er toen al wel redelijk klaar mee)
En die was, in de 40? Je zou denken dat verstand met de tijd komt. :P _O-
Dat soort mensen moet je gewoon blocken en geen aandacht meer aan besteden.
pi_190094965
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

En die was, in de 40? Je zou denken dat verstand met de tijd komt. :P _O-
Dat soort mensen moet je gewoon blocken en geen aandacht meer aan besteden.
Nou ik had degene mijn nummer gegeven voor whatsapp ivm echt leuk gesprek.
Toen ie zo ging doen blokte ik hem op de site... wat nog meer gescheld triggerde...
dus heb hem toen per app niet geblokkeerd maar het rustig laten uitrazen.

Meteen ook de laatste keer dat ik matchte met iemand die heel dichtbij woonde :)
  zondag 24 november 2019 @ 10:46:29 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190095161
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over haar gewicht gehad, ik gaf slechts een reden waarom Scrapyard het gewicht erbij haalde.

Ze mag haar eigen wensen hebben, iedereen mag dat. Het ging mij er meer om dat sommige vrouwen hun wensen op een (nogal) negatieve toon wegschrijven. Hoe nodigt dat uit tot een gesprek, zelfs wanneer je wel in het wensenlijstje van Sanne past?

Ik zeg niet dat ze weinig te bieden heeft, maar dat het mogelijk is dat ze A niet alles wat een man zoekt te bieden heeft (wie wel?, dat geldt voor zowel man en vrouw) of B zelf weinig te bieden heeft maar wel de wereld vraagt.

Wanneer jij van een man (met of zonder overgewicht) in zijn profiel leest dat "vrouwen zonder vrouwelijke vormen naar links mogen swipen", dan denk je ook, "wat een negativiteit of arrogantie zeg. Je sluit daarmee veel mensen uit die je misschien wel heel leuk zou vinden".

Wanneer een vrouw van 1m90 niet gezien wil worden met een man van 1m70, valt dat goed te begrijpen. Maar er zijn zelfs vrouwen van 1m60 die mannen van 1m80 afwijzen, ja om hun lengte. 20cm verschil!, waar gaat dat precies om? Denk je niet dat er mensen zijn die dan denken, wat oppervlakkig of arrogant zeg, daar wil ik geen gesprek mee?
Als diegene graag allerlei mensen uitsluit, moet hij of zij dat zelf bepalen.
Daarbij weten we van sanne niet of ze 180 of 160 is. Dus weet je niet of het logisch is dar ze dat erbij zet.

Als een man dat zou doen, denk ik vooral, ah die valt dus niet op dunne planken.
Tuurlijk je kan het anders verwoorden en verpakken, maar de boodschap blijft hetzelfde.

Als je dat oppervlakkig vindt of negatief, ja idd gewoon naar links swipen. Maar snap niet dat men daar zo moeilijk over doet.
Alsof iedereen maar iedereen moet liken en je geen wensen mag verkondigen.
Als je aangeeft veel te reizen, wil je vaak geen huismus. Dus als je aangeeft geen huismus te willen ben je negatief, geef je aan iemand te willen die veel reist, mag dat dan wel? Want positief verpakt? Of mag dat ook niet, want een wens/eis die je alleen mag hebben als iemand heeft bepaald dat jij leuk genoeg bent om die wens te hebben?
Of sluit je dan alle huismussen uit die misschien wle leuk zijn, dus hoe durf je?!
pi_190095553
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 09:47 schreef Uhmmpie het volgende:
@:scrapyard: genoeg mannen ook dje dat soort teksten kp hun profiel hebben mbt kinderen.
Die negeerde ik doorgaans ook.

Maar OOK meer dan eens gehad dat mannen (in jouw geval dus vast ook vrouwen) die vonden dat ik het onzin was dat ik niet wilde daten met dochterlief thuis en dat ik er ook geen oppas voor ging zoeken. En dat ze dus gewoon konden wachten tot ik wel tijd had.

Heb zelfs ooit van iemand.. hele scheldkanonnades gehad van iemand dat ik niet wilde dat hij langs kwam a la minute bij mij thuis met een slapende dochter.
Hoe ik het in mn hoofd haalde dat ik hem liet wschten. Ik was een arrogante hoer en moest toch zeker niet denken dat ik zo leuk was dat ie wel kon wachten.
Maar dat dus 3 dagen lang elke paar uur weer tig berichtjes van die strekking. _O-
(Ondanks dat ik dus al die tijd niks terug zei want was er toen al wel redelijk klaar mee)
Dat gaat natuurlijk veel te ver en is van een hele andere orde. Sommige mannen zijn opgevoed als prinsjes (maar zijn stiekem heel onzeker), dus als ze ook maar de lichtste vorm van afwijzing ervaren (al dan niet onterecht) flippen ze meteen. Maargoed dan is iemand ook zo als match / van whatsapp verwijderd lijkt me ? Dat is het makkelijke aan online contact.

Al heb ik ook geen idee hoe lang jullie al aan het daten waren. Als ik al een tijdje met een vrouw date, en ze wil mij nog steeds niet in de buurt van haar kind hebben, dan zou ik ook wel een beetje gaan denken van hmm wat is hier aan de hand. Maar natuurlijk nooit een reden om iemand uit te schelden.
pi_190095622
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als diegene graag allerlei mensen uitsluit, moet hij of zij dat zelf bepalen.
Daarbij weten we van sanne niet of ze 180 of 160 is. Dus weet je niet of het logisch is dar ze dat erbij zet.

Als een man dat zou doen, denk ik vooral, ah die valt dus niet op dunne planken.
Tuurlijk je kan het anders verwoorden en verpakken, maar de boodschap blijft hetzelfde.

Als je dat oppervlakkig vindt of negatief, ja idd gewoon naar links swipen. Maar snap niet dat men daar zo moeilijk over doet.
Alsof iedereen maar iedereen moet liken en je geen wensen mag verkondigen.
Als je aangeeft veel te reizen, wil je vaak geen huismus. Dus als je aangeeft geen huismus te willen ben je negatief, geef je aan iemand te willen die veel reist, mag dat dan wel? Want positief verpakt? Of mag dat ook niet, want een wens/eis die je alleen mag hebben als iemand heeft bepaald dat jij leuk genoeg bent om die wens te hebben?
Of sluit je dan alle huismussen uit die misschien wle leuk zijn, dus hoe durf je?!
Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.

Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.

Dus bijvoorbeeld:

Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.

Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.

Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.

En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen :P
pi_190095635
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2019 00:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

In 2 weken tijd.
Waarom niet?

Misschien is die omslag wel geweest tijdens het douchen, weet ik veel of tijdens het poepen.
  zondag 24 november 2019 @ 11:46:00 #90
263417 Keyos
Like a Boss
pi_190095696
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.

Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.

Dus bijvoorbeeld:

Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.

Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.

Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.

En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen :P
Tsja ik snap het ook niet, zo'n profiel swipe ik line-recta weg omdat ik nou juist géén interesse heb in het type dat zoiets zou opschrijven in een profiel. Maarja, het zal wel voor ze werken (of ze zitten op Tinder, hebben wat slechte ervaringen gehad, schrijven zo'n profiel en doen er verder niets meer mee).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_190095995
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:30 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk veel te ver en is van een hele andere orde. Sommige mannen zijn opgevoed als prinsjes (maar zijn stiekem heel onzeker), dus als ze ook maar de lichtste vorm van afwijzing ervaren (al dan niet onterecht) flippen ze meteen. Maargoed dan is iemand ook zo als match / van whatsapp verwijderd lijkt me ? Dat is het makkelijke aan online contact.

Al heb ik ook geen idee hoe lang jullie al aan het daten waren. Als ik al een tijdje met een vrouw date, en ze wil mij nog steeds niet in de buurt van haar kind hebben, dan zou ik ook wel een beetje gaan denken van hmm wat is hier aan de hand. Maar natuurlijk nooit een reden om iemand uit te schelden.
Nou niet dus. Ging om een eerste bak koffie :)

En sowieso hou ik dates weg van dochterlief.
Nu sinds mei heel voorzichtig met iemand de wereld aan het verkennen...
zelf ook allebei nogal rustig aan.. maar hij heeft dochterlief nu pas een paar keer gezien.

Nou is ze nogal gek met hem dus er is geen probleem.
Maar als je dan uit elkaar gaat is zij dat dus ook kwijt.. dus vandaar heel rustig aan op dat vlak.
En als ie niet continu hier is als zij dat is... heb je dus minder issues als je uit elkaar gaat.
En tegelijkertijd heb je nu dus niet dat ze jaloers hoeft te kijken.. en is het gewoon leuk als ie komt.
(En ja natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het stuk loopt.. maar ervaringen uit het verleden.. maken wel voorzichtig :) )

Not to mention dat hij geen kinderen heeft en dus ook best even rustig aan mag doen.
(En dat eigenlijk bijzonder goed doet en dus dochterlief redelijk bovenaan het prioriteitenlijstje zet als ze er is...)
pi_190096121
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.

Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.

Dus bijvoorbeeld:

Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.

Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.

Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.

En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen :P
Precies dit. Maar dit lijkt kennelijk niet iedereen te begrijpen.
pi_190096276
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:
Not to mention dat hij geen kinderen heeft en dus ook best even rustig aan mag doen.
(En dat eigenlijk bijzonder goed doet en dus dochterlief redelijk bovenaan het prioriteitenlijstje zet als ze er is...)
:')
pi_190096361
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
Wat is daar mis mee? :)

Overigens doet ie dat geheel vrijwillig en heb ik daar nooit op aangestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door Uhmmpie op 24-11-2019 12:42:12 ]
pi_190096489
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Waarom niet?

Misschien is die omslag wel geweest tijdens het douchen, weet ik veel of tijdens het poepen.
Zo snel slaat dat echt niet om.
pi_190097259
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou niet dus. Ging om een eerste bak koffie :)

En sowieso hou ik dates weg van dochterlief.
Nu sinds mei heel voorzichtig met iemand de wereld aan het verkennen...
zelf ook allebei nogal rustig aan.. maar hij heeft dochterlief nu pas een paar keer gezien.

Nou is ze nogal gek met hem dus er is geen probleem.
Maar als je dan uit elkaar gaat is zij dat dus ook kwijt.. dus vandaar heel rustig aan op dat vlak.
En als ie niet continu hier is als zij dat is... heb je dus minder issues als je uit elkaar gaat.
En tegelijkertijd heb je nu dus niet dat ze jaloers hoeft te kijken.. en is het gewoon leuk als ie komt.
(En ja natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het stuk loopt.. maar ervaringen uit het verleden.. maken wel voorzichtig :) )

Not to mention dat hij geen kinderen heeft en dus ook best even rustig aan mag doen.
(En dat eigenlijk bijzonder goed doet en dus dochterlief redelijk bovenaan het prioriteitenlijstje zet als ze er is...)
Sinds mei aan het "verkennen" ( :r), doe je wel lang over dan, klinkt alsof het niet "hell yes" is..

En mbt weghouden van je dochter in eerste instantie, snap ik goed.

Maar gaat het om jou leren kennen of je dochter prioriteit geven?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 13:33:27 ]
pi_190097391
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:46 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zo snel slaat dat echt niet om.
Heb wel gekkere dingen zien gebeuren. "Nee, we willen niet trouwen en ook geen kinderen".

3x raden wie er nu getrouwd zijn en kinderen hebben :') :P
pi_190097414
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 12:46 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zo snel slaat dat echt niet om.
Hoezo niet dan? Kom eens met argumenten....

Het kan toch zo zijn dat je eerst totaal geen kinderen wil en opeens dat wel wil? Doordat je wellicht een tijdje met kinderen hebt gewerkt of dat je vriendinnen hebt die kinderen hebben. Als je daar lang genoeg mee samenwerkt, dan kan die omslag heel snel volgen.
pi_190097768
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 13:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sinds mei aan het "verkennen" ( :r), doe je wel lang over dan, klinkt alsof het niet "hell yes" is..

En mbt weghouden van je dochter in eerste instantie, snap ik goed.

Maar gaat het om jou leren kennen of je dochter prioriteit geven?
Mij leren kennen kan ook prima als ze erbij is.
En bovendien is ze er letterlijk de helft van de tijd niet dus er is genoeg tijd voor ons samen ook.

En qua verkennen... inmiddels mag ie mee sinterklaas vieren zaterdag en is kerst geregeld.
En moet dochterlief mee op visite bij de nieuwe schoonouders of hoe je dat moet noemen in deze fase :)
(Eigenlijk met kerst al.. maarja ze wonen niet echt om de hoek en ik heb zelf ouders ook nog.. dus dat ging niet lukken)
Dus dat zit wel goed. Ieder zn eigen tempo he :)
pi_190097792
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heb wel gekkere dingen zien gebeuren. "Nee, we willen niet trouwen en ook geen kinderen".

3x raden wie er nu getrouwd zijn en kinderen hebben :') :P
Same here.. ooit vriendje met bloedhekel aan kinderen. Hij ging terug naar zn ex-vriendinnetje die inmiddels een kind had.
En inmiddels hebben ze er 4, gaat de oudste volgend jaar studeren en is gekker op hem dan op dr eigen vader :)

Zeg nooit nooit :)
pi_190098560
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoezo niet dan? Kom eens met argumenten....

Het kan toch zo zijn dat je eerst totaal geen kinderen wil en opeens dat wel wil? Doordat je wellicht een tijdje met kinderen hebt gewerkt of dat je vriendinnen hebt die kinderen hebben. Als je daar lang genoeg mee samenwerkt, dan kan die omslag heel snel volgen.
Jij had het net over tijdens het poepen of douchen.

Maar goed. Het maakt verder niet uit. Het enige waar het mij om ging was dat het over kwam dat je haar post iets te letterlijk nam, en ik zie dit wel vaker gebeuren.

Dat was het enige verder waar ik je op wilde wijzen.
pi_190099043
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
pi_190101190
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
Geen idee waarom het zo moeilijk is, maar waarom voelen we ons eigenlijk überhaupt aangesproken bij dit soort teksten? Dit gaat toch niet over ons zogezegd? ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190101211
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 03:01 schreef Scrapyard het volgende:

Nog zo'n voorbeeld zijn vrouwen van 29 met teksten als ''ik ben mama van drie heerlijke jochies van 3, 5 en 9. Zij staan bij mij absoluut op nummer 1 EN DAAR HEB JE MEE TE DEALEN.. Dan denk ik ook : in principe weet elke vent echt wel dat voor een normale vrouw haar kinderen voor een lover komen. Het zou wat zijn als dat niet zo is. Maar door dit zo te zeggen op een profiel staat ten eerste wat onnodig afstotend maar ten tweede is het een beetje de omgekeerde wereld. Het lijkt me eerder dat zij maar eens moet bewijzen dat ze ondanks haar drie kinderen nog van toegevoegde waarde kan zijn voor het leven van een (kinderloze) vent.
Haha echt hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190102617
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 14:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij had het net over tijdens het poepen of douchen.

Maar goed. Het maakt verder niet uit. Het enige waar het mij om ging was dat het over kwam dat je haar post iets te letterlijk nam, en ik zie dit wel vaker gebeuren.

Dat was het enige verder waar ik je op wilde wijzen.
Oké.
pi_190102694
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
Toch lijkt het er soms wel op :)

De hoeveelheid keren dat ik een “oneervol verzoek” kreeg na 3 zinnen... zijn toch in de meerderheid.

De vraag is wat je er mee doet op zich.. ik blokkeer diegene doorgaans gewoon.
Of probeer het nog eens om een normaal gesprek te voeren.. maar als dat kan hoeft het van mij niet.

En nee; ik zette niet op mn profiel “doe normaal he” :)
  zondag 24 november 2019 @ 18:50:21 #107
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190103907
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

'Hey schatje, 🍆 vanavond? 😘' ofzo?

Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond :P
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190103963
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

'Hey schatje, 🍆 vanavond? 😘' ofzo?

Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond :P
Hoi, ik ben geil.

Of..

wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.

Heb mn tinderaccount laatst weggegooid.. die stond vol met dergelijke pareltjes van oneliners.
  zondag 24 november 2019 @ 18:54:40 #109
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104008
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoi, ik ben geil.

Of..

wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.

Wel zo eerlijk... :Y

Maar ja... Doe dat met 50 vrouwen en er gaat vast eentje voor de bijl. Missie geslaagd.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104017
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Wat moet ik me daarbij voorstellen?

'Hey schatje, 🍆 vanavond? 😘' ofzo?

Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond :P
Nog eentje gevonden..
geen voorgeschiedenis niks.
“Mag ik je likken?”
  zondag 24 november 2019 @ 18:56:33 #111
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104061
Nja, ieder zijn meug...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104076
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:54 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Wel zo eerlijk... :Y

Maar ja... Doe dat met 50 vrouwen en er gaat vast eentje voor de bijl. Missie geslaagd.
Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijft :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190104119
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nja, ieder zijn meug...
Ik word op zich wel graag gelikt.. op de juiste plek door de juiste persoon.
Maar om dat nou als openingszin te gebruiken.. misschien minder handig.
  zondag 24 november 2019 @ 18:59:48 #114
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104129
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dit is een uitzondering mag ik hopen toch?

Snap eigenlijk ook niet dat je daarop reageert... Block dat nummer; rapporteer het; maak een foto en laat het verder de pest krijgen... :')
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104152
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja, maar dit is een uitzondering mag ik hopen toch?

Snap eigenlijk ook niet dat je daarop reageert... Block dat nummer; rapporteer het; maak een foto en laat het verder de pest krijgen... :')
Het is geen unicum in ieder geval.
Maar uitzonderlijk genoeg om het te bewaren :)
  zondag 24 november 2019 @ 19:01:58 #116
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104164
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik word op zich wel graag gelikt.. op de juiste plek door de juiste persoon.
Maar om dat nou als openingszin te gebruiken.. misschien minder handig.
Hangt ook weer van je medium af natuurlijk...

Al houd ik mijn seksuele fantasieën met matches ook wel voor me. Vandaag iemand gematcht met een flinke bos hout voor de deur... Mijn dirty mind wil wel, maar was vooral benieuwd hoe haar zondag was O-)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104220
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
pi_190104241
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:01 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Hangt ook weer van je medium af natuurlijk...

Al houd ik mijn seksuele fantasieën met matches ook wel voor me. Vandaag iemand gematcht met een flinke bos hout voor de deur... Mijn dirty mind wil wel, maar was vooral benieuwd hoe haar zondag was O-)
die dirty mind komt later nog wel van pas lijkt me.
  zondag 24 november 2019 @ 19:10:35 #119
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104311
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
Waar moet ik dan aan denken?
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

die dirty mind komt later nog wel van pas lijkt me.
Zo is maar net... :Y
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104380
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Waar moet ik dan aan denken?
[..]

Zo is maar net... :Y
Hm dunno.. maar ik denk dat niet aan vurige passie toch...
meer aan samen wandelen als anwb-stel
Wat op zn tijd ook leuk is... maar niet als dat dan het enige is :)
  zondag 24 november 2019 @ 19:18:25 #121
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104471
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm dunno.. maar ik denk dat niet aan vurige passie toch...
meer aan samen wandelen als anwb-stel
Wat op zn tijd ook leuk is... maar niet als dat dan het enige is :)
O zo...
Nja, dat is wel de basis. Maar dan wel met de spanning en furie tussen en naast de lakens.
Niet altijd seks, maar een beetje spanning mag zekers wel. Beetje elkaar uitdagen...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104487
wilt. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 19:21:19 ]
pi_190104601
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Stratotanker het volgende:
wilt. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blond ook zeker :)
  zondag 24 november 2019 @ 19:28:04 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190104640
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijft :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.
pi_190105355
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijft :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:N Hoe oud is deze man?

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Stratotanker het volgende:
wilt. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo jong en nu al verkloot. :{ :N
pi_190105357
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2019 19:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.
Meer reactie dan dit is er ook niet geweest :)

Wil overigens nog steeds niet nadenken over hoe groot ie denkt dat mijn oren zijn....
maar de gemiddelde man past daar echt niet in.
  zondag 24 november 2019 @ 20:32:52 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190105929
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.

Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.

Dus bijvoorbeeld:

Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.

Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.

Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.

En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen :P
Nouja je weet nie echt of ze met hun neus en tusssen hun schoenen lopen. Of hoezeer ze dat meer of minder doen dan jij...
pi_190106719
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijft :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de rest van z'n grammatica kan hij ook wel gaan werken :+
pi_190108137
Tinderdate gehad vanmiddag
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190108325
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En nee; ik zette niet op mn profiel “doe normaal he” :)
Ik deed dat wel, maakt geen moer uit.
  maandag 25 november 2019 @ 00:39:59 #131
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190110551
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef ludovico het volgende:
Tinderdate gehad vanmiddag
Hoe was het?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190111493
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoi, ik ben geil.

Of..

wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.

Heb mn tinderaccount laatst weggegooid.. die stond vol met dergelijke pareltjes van oneliners.
Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.
pi_190111501
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 06:54 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.
Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.
Het is alleen wel de snelste manier om veel mensen “te zien” en dus makkelijker afspreken.

Of het echt effectiever is weet ik niet.
Maar je komt nog eens buiten je eigen cirkeltje.
pi_190111535
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.
Het is alleen wel de snelste manier om veel mensen “te zien” en dus makkelijker afspreken.

Of het echt effectiever is weet ik niet.
Maar je komt nog eens buiten je eigen cirkeltje.
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.

Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
pi_190111556
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.

Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Laatste 2x dat ik een relafie had.. ging ik ook alleen maar wat leuks doen :)

Dus of dat nou echt de verkeerde aanpak is... :)
pi_190111609
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.

Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Het is wat.......
pi_190111720
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Check :)
pi_190113312
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Hoe leer je die kennen dan? Via die Fok! meetings?
pi_190113554
Gewoon eerst via het forum en op een gegeven moment is er een reden om even via DM te gaan communiceren en voor je het weet heb je elkaars telefoonnummer en is er een plan om eens iets te gaan doen samen :D
Ik ben nog nooit op een Fok! meeting geweest
Het is wat.......
pi_190113652
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hoe was het?
Ja gezellig ze wilt nog een keer ;)
Heb veel het idee dat er iets meer geflirt moet worden ofzo, een beetje aanraking of iets.

Maar dat doet ook niet iedere vrouw gelijk terug.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190113677
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:18 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon eerst via het forum en op een gegeven moment is er een reden om even via DM te gaan communiceren en voor je het weet heb je elkaars telefoonnummer en is er een plan om eens iets te gaan doen samen :D
Ik ben nog nooit op een Fok! meeting geweest
Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.

Toevalligheid: de 3 Tinderdates die ik heb gehad, alle drie de dames namen zelf initiatief en wilden ook gewoon snel afspreken, niet dat eeuwige appen zonder afspreken.

Dus dat laatste ga ik wel steeds meer als rode vlag zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190113685
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
pi_190113697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.
Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebben
Het is wat.......
pi_190113966
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:28 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebben
Als een leuk contact hebben belangrijk is dan is initiatief nemen belangrijk anders gebeurt er niks.

Grgr
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190114091
Ik zeg ook niet datinitiatief nemen niet belangrijk is. Ik zeg dat het ik het niet relevant vind
Het is wat.......
  Moderator maandag 25 november 2019 @ 11:56:40 #146
5428 crew  miss_sly
pi_190114132
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:54 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zeg ook niet datinitiatief nemen niet belangrijk is. Ik zeg dat het ik het niet relevant vind
En vaak is het in een andere setting dan die datingsites, zoals op FOK!, meer een kwestie van beide (of meerderen) bedenken dat het wel eens leuk zou zijn om elkaar in het echt te zien ipv alleen de avatar en iets afspreken. Gezamenlijk initiatief, so to speak :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190114231
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja gezellig ze wilt nog een keer ;)
Heb veel het idee dat er iets meer geflirt moet worden ofzo, een beetje aanraking of iets.

Maar dat doet ook niet iedere vrouw gelijk terug.
Goed bezig. Drie dates. ^O^
pi_190114723
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Goed bezig. Drie dates. ^O^
In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.

Maar als ik iets kan concluderen is het wel dit:
Als ze wilt daten dan heb je binnen een week een date gefixed, als ze niet wilt dan reageert ze of gelijk niet meer, of reageert matig terug, of reageert gewoon leuk terug maar zegt alsnog dates af.

Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190115160
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten. :')
Die hebben dan ineens een ander :P.
pi_190115193
Ik herken dat dan weer totaal niet uit mijn datingtijd. Van alles meegemaakt naar de tijd van matchen tot afspreken, kon (heel) kort zijn maar ook (vrij) lang, nog nooit meegemaakt dat na echt lang chatten er geen afspraak meer kwam. Los van gesprekken die dan doodbloeden natuurlijk, maar als de een een date voorstelde, dan kwam die er ook. Ook nog nooit eentje afgezegd of niet op komen dagen last minute.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_190115533
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.

Maar als ik iets kan concluderen is het wel dit:
Als ze wilt daten dan heb je binnen een week een date gefixed, als ze niet wilt dan reageert ze of gelijk niet meer, of reageert matig terug, of reageert gewoon leuk terug maar zegt alsnog dates af.

Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten. :')
Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.
pi_190116225
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.
Dat mag, ik denk dat kwantiteit aan dates aardig wat zegt over de kwaliteit die je terugkrijgt van Tinder ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190116245
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:01 schreef LuNaTiC het volgende:
maar als de een een date voorstelde, dan kwam die er ook. Ook nog nooit eentje afgezegd of niet op komen dagen last minute.
Ja naja dat is hier wat minder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190118377
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Dan heb je nog ongeveer 99,9 procent van de horde tot een relatie te nemen, succes. :)
pi_190144690
Ik vind letterlijk 80% van de vrouwen aantrekkelijk die ik tegenkom op Tinder.

Krijg dan van 1/100 een like terug ofzo, volgens mij erg veel fake profiles.. (onee Catfishes wat erg)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190148680
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Doe je niets aan. Eens per 24 uur is nog niet eens weinig.

Ik praat nu met een vrouw die nu helemaal niets meer zegt. Jammer, maar ik ga er niet achteraan en ik ga niet om een reactie vissen bij haar. Als ze nog eens reageert prima, leuk, maar als ze dat helemaal niet meer doet dan is dat ook prima.

Als ze bij jou blijft reageren, ook al is dat eens in de 24 uur, dan geeft dat blijk dat ze in ieder geval nog ergens interesse heeft en tijd en moeite wil steken in het contact.
pi_190149754
Ik heb nu een leuke vent via badoo! 2 weken geleden in gesprek geraakt en nu 3 dates verder, we vinden elkaar leuk en gaan rustig aan kijken hoe het verder gaat lopen en elkaar zien als er tijd is.
S. 2014
J. 2016
pi_190155578
Hmm.

Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........

Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190155589
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu een leuke vent via badoo! 2 weken geleden in gesprek geraakt en nu 3 dates verder, we vinden elkaar leuk en gaan rustig aan kijken hoe het verder gaat lopen en elkaar zien als er tijd is.
Tijd maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190155931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tijd maken.
Doen ons best maar zijn werk is in December gewoon heel druk, hij heeft een dochter en ik mijn kinderen, maar komt wel goed, we willen allebei dus moet lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 27-11-2019 20:38:27 ]
S. 2014
J. 2016
  woensdag 27 november 2019 @ 19:51:13 #161
545 dop
:copyright: dop
pi_190156337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.

Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm..........

Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190156915
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:

[..]

Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?
  woensdag 27 november 2019 @ 20:24:10 #163
545 dop
:copyright: dop
pi_190156935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?
prima, nog steeds dik verkering.

Heb reeds een deel van haar kledingkast ingepikt 😁
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190156985
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef dop het volgende:

[..]

prima, nog steeds dik verkering.

Heb reeds een deel van haar kledingkast ingepikt 😁
Dat is meestal wel een goed teken ja :)

Hier laatst ook iemand die opperde dat ik misschien ook maar een plekje in de kast moest voor de vergeten kleding :D

(Lees: woensdagochtend half 7 is duidelijk niet mijn beste moment om alles weer mee naar huis te nemen)
  woensdag 27 november 2019 @ 22:59:52 #165
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190160734
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.
pi_190160760
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:

[..]

Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190162142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:

Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
Haar dol draaien en dan doen alsof je het druk hebt.
pi_190163038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Mishu het volgende:

[..]

Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.
Dat financiele plaatje op orde is prima.
Je leven op orde... OOK.
Ben wel oud genoeg om dat te mogen verwachten denk ik.
Ik val niet op 20-jarigen.. (eerder het dubbele) als je leven dan nog niet op orde is... zal het wel niet meer gebeuren. (Al kunnen er redenen zijn waardoor het tijdelijk lastiger is.. maar in principe.. als je je dan nog niet zelf kunt redden zalnhet er wel niet meer in zitten)

Maar een maatje?
pi_190163200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.

Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........

Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets fout O-) ;)
Het is wat.......
pi_190165154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:31 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets fout O-) ;)
Dat vraag ik niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190165219
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.

Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........

Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.
pi_190165259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.
Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?

Ik denk dat ik die ene wel afschrijf qua kansen in ieder geval. Ze kwam met een verhaal dat ze geen bakkie kon doen want haar zusje moest naar de huisarts, eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal gewoon niet eens :) best erg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190165331
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?

Ik denk dat ik die ene wel afschrijf qua kansen in ieder geval. Ze kwam met een verhaal dat ze geen bakkie kon doen want haar zusje moest naar de huisarts, eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal gewoon niet eens :) best erg.
Vind het altijd wel netjes als iemand afzegt, zelf met een nieuw voorstel komt. Als dat uitblijft weet je meestal ook genoeg.

Aan jou om te bepalen of je er meer energie in wilt steken of niet. Dat ze nu nog geen initiatief neemt, betekent niet dat het niet kan komen als ze je wel leuker gaat vinden. Als ze wel reageert, blijft het gesprek zich dan ontwikkelen? Zit er kans op een date in?

Ze weet misschien nog niet genoeg van je om de behoefte te voelen jou te contacten, als ze daarnaast andere mannen heeft die ook het contact initiëren. Het maakt lui.
pi_190165445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:08 schreef -Straw- het volgende:

Als ze wel reageert, blijft het gesprek zich dan ontwikkelen? Zit er kans op een date in?

Ze weet misschien nog niet genoeg van je om de behoefte te voelen jou te contacten, als ze daarnaast andere mannen heeft die ook het contact initiëren. Het maakt lui.
Al zeg ik het zelf, zijn het gewoon leuke gesprekken.

Maar dus echt 0.0 initiatief te bespeuren. Misschien is de ongeschreven regel eerst x keer mee op date ofzo!? Ik weet het niet ik vind dit maar een beetje matig. :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190165651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet.
Je wilde het niet horen.. dat is wat anders :)
  donderdag 28 november 2019 @ 11:35:24 #176
545 dop
:copyright: dop
pi_190165676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Al zeg ik het zelf, zijn het gewoon leuke gesprekken.

Maar dus echt 0.0 initiatief te bespeuren. Misschien is de ongeschreven regel eerst x keer mee op date ofzo!? Ik weet het niet ik vind dit maar een beetje matig. :)
vertel je ze wel dat je ze leuk vind en graag meer wil ontdekken?
Hoe reageren ze daar op?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190165987
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef dop het volgende:

[..]

vertel je ze wel dat je ze leuk vind en graag meer wil ontdekken?
Hoe reageren ze daar op?
Hij zit op dat initiatief te wachten he :)
pi_190166014
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je wilde het niet horen.. dat is wat anders :)
Wat moet ik met de opmerking "je doet iets verkeerd" ? Ik kan er niks mee namelijk.
Daarnaast is het geen antwoord op de vraag "Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190166028
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef dop het volgende:

[..]

vertel je ze wel dat je ze leuk vind en graag meer wil ontdekken?
Hoe reageren ze daar op?
Zo snel loop het toch niet? Mag dan eerst een paar keer daten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 28 november 2019 @ 12:06:50 #180
545 dop
:copyright: dop
pi_190166046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hij zit op dat initiatief te wachten he :)
zij ook met een beetje geluk.
Je kunt je kruit droog houden, maar dan schiet je ook geen duifje.

Als je iets van iemand wil dan zul je moeten vertellen wat je voelt @ludovico. Als dat niet als smeerolie werkt dan weet je genoeg.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190166107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat moet ik met de opmerking "je doet iets verkeerd" ? Ik kan er niks mee namelijk.
Daarnaast is het geen antwoord op de vraag "Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?"
Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 november 2019 @ 12:14:11 #182
545 dop
:copyright: dop
pi_190166122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo snel loop het toch niet? Mag dan eerst een paar keer daten?
je vind haar niet leuk?
Zij zou het niet leuk vinden, te horen wat je van haar vind?
Hoe vind jij het om te horen als iemand je leuk of aantrekkelijk vind?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190166155
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.
Nouja ook prima.
Ik denk dat ik mijn part wel gespeeld heb bij die ene dame, volgens mij 2x een date verzet waarvan de laatste de dag van te voren ofzo (kwam eigenlijk wel goed uit ik had toch een immense kater) met het excuus dat der zusje naar de huisarts moest en ze daar bij wilde zijn. Dat laatste zie ik ook eigenlijk wel echt als een onzin verhaal. _O- En dat voelt cynisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190166356
Je moet gewoon good looking zijn
pi_190168129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo snel loop het toch niet? Mag dan eerst een paar keer daten?
Als ze je niet interessant genoeg vind om mee te praten.... zou ze dan wel willen daten?
  donderdag 28 november 2019 @ 15:21:43 #186
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190168527
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.
Dit is waar. Dicht bij jezelf houden en niet forceren.

En als ze niets terugstuurt of karig reageert... Jammer dan.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190178420
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als ze je niet interessant genoeg vind om mee te praten.... zou ze dan wel willen daten?
Jij hebt geen idee van het gebrek aan initiatief van vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190178505
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.
Niet helemaal mee eens. Naast leuk zijn kun je natuurlijk ook iemand laten weten hoe bepaalde dingen op je overkomen en vragen of dat de bedoeling is. Misschien niet zo luchtig en grappig als je zou willen, maar wel nuttig. Is het niet voor de ander, dan wel voor jezelf. Dat jij in ieder geval duidelijk bent geweest en haar de kans hebt gegeven om daar iets mee te doen. Kan helpen voorkomen dat je later misschien denkt van had ik nog maar even..
pi_190178706
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Naast leuk zijn kun je natuurlijk ook iemand laten weten hoe bepaalde dingen op je overkomen en vragen of dat de bedoeling is. Misschien niet zo luchtig en grappig als je zou willen, maar wel nuttig. Is het niet voor de ander, dan wel voor jezelf. Dat jij in ieder geval duidelijk bent geweest en haar de kans hebt gegeven om daar iets mee te doen. Kan helpen voorkomen dat je later misschien denkt van had ik nog maar even..
Klinkt heel leuk natuurlijk en ik snap het punt. Maar 9 van de 10 doen daar niets mee (naar jou toe), dus zul je het nog niet weten..

Been there, done that, didn't get the T-shirt / girl.
pi_190178726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee van het gebrek aan initiatief van vrouwen.
Sommige mannen begrijpen vrouwen niet, en sommige vrouwen mannen niet..

Buiten dat vraag ik mij serieus af, wat doet iemand nog op dating apps, als je al bijna 7 maanden iemand ziet :{w (reeds eerder benoemd, maar is weggegooid)..
pi_190179281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee van het gebrek aan initiatief van vrouwen.
Nope laatst nog bijna versierd door een vrouw.

Althans.. ze deed een goede poging maar de bijpassende vriendin was not amused :)
Maar niet vanwege gebrek aan initiatief in ieder geval.
pi_190179288
Overigens wat vaak mijn initiatief triggert is of iemand enthousiast en levendig is.

Probleem is natuurlijk daarbij dat de andere kant niet enthousiast en levendig overkomt als ik me gedraag als een soort van halve dooie.

Dus het werkt wel 2 kanten op.
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 07:38:53 #193
5428 crew  miss_sly
pi_190179677
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Naast leuk zijn kun je natuurlijk ook iemand laten weten hoe bepaalde dingen op je overkomen en vragen of dat de bedoeling is. Misschien niet zo luchtig en grappig als je zou willen, maar wel nuttig. Is het niet voor de ander, dan wel voor jezelf. Dat jij in ieder geval duidelijk bent geweest en haar de kans hebt gegeven om daar iets mee te doen. Kan helpen voorkomen dat je later misschien denkt van had ik nog maar even..
Je kunt nog steeds niet het gedrag van een ander aanpassen. Je kunt hooguit een ander bewust proberen te maken van bepaalde zaken en hoe ze overkomen op jou (en misschien ook wel op anderen). Daarmee doe je inderdaad wel jezelf het plezier dat je kunt denken dat je zeg in ieder geval hebt gedaan wat goed voelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190180253
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt heel leuk natuurlijk en ik snap het punt. Maar 9 van de 10 doen daar niets mee (naar jou toe), dus zul je het nog niet weten..

Been there, done that, didn't get the T-shirt / girl.
Het lijkt me anders best duidelijk als iemand niet ingaat op hoe iets op je overkomt. Ook als dat niet terecht zou zijn, maar toch niets verandert zou ik meer zeker zijn dat we simpelweg niet bij elkaar passen..

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 07:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt nog steeds niet het gedrag van een ander aanpassen. Je kunt hooguit een ander bewust proberen te maken van bepaalde zaken en hoe ze overkomen op jou (en misschien ook wel op anderen). Daarmee doe je inderdaad wel jezelf het plezier dat je kunt denken dat je zeg in ieder geval hebt gedaan wat goed voelt.
Dat was ook wat ik bedoelde met niet helemaal eens :)
Ik weet niet of het per se goed moet voelen om je zo uit te spreken. Het is ook een beetje jezelf kwetsbaar opstellen misschien en niet leuk als de ander jouw ervaring en gevoelens niet serieus neemt of afwijst als onzin.
Wat dat betreft zie ik het plezier echt in voor jezelf het idee hebben dat je duidelijk bent geweest en zo achteraf knagend gevoel van mogelijke miscommunicatie voorkomt.
pi_190180351
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 06:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens wat vaak mijn initiatief triggert is of iemand enthousiast en levendig is.
Vaak getriggerd worden door een ander impliceert toch een beetje dat het niet standaard bij je hoort. Misschien val je wel op dat enthousiasme en levendigheid, maar

quote:
Probleem is natuurlijk daarbij dat de andere kant niet enthousiast en levendig overkomt als ik me gedraag als een soort van halve dooie.

Dus het werkt wel 2 kanten op.
Het is een wisselwerking ja, maar het lijkt me ook niet lekker selecteren als je iemand zoekt die van nature enthousiast en levendig is en niet alleen maar aanslaat omdat het een potentieel dategesprekje is. En dat wordt wel moeilijker als je gedrag dat bij je hoort af laat hangen van de ander.
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je als man tig gesprekken moet initiëren en gaande moet houden en als vrouw overspoelt wordt met zulke pogingen. Dan kun je als van nature enthousiast persoon ook weleens slechte dagen er tussen hebben.
  vrijdag 29 november 2019 @ 09:50:57 #196
545 dop
:copyright: dop
pi_190181068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee van het gebrek aan initiatief van vrouwen.
ik ben bij jouw heel benieuwd hoe je gesprekken beginnen.
Wat je tegen de dames zegt?
En hoe je selecteert in wie je wel of niet liked.

Weet je zelf wat voor soort dame je wil?
Welke eigenschappen zoek je, wat vind je belangrijk.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190181421
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 01:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sommige mannen begrijpen vrouwen niet, en sommige vrouwen mannen niet..

Buiten dat vraag ik mij serieus af, wat doet iemand nog op dating apps, als je al bijna 7 maanden iemand ziet :{w (reeds eerder benoemd, maar is weggegooid)..
Lol wtf
pi_190182119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 08:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Vaak getriggerd worden door een ander impliceert toch een beetje dat het niet standaard bij je hoort. Misschien val je wel op dat enthousiasme en levendigheid, maar
[..]

Het is een wisselwerking ja, maar het lijkt me ook niet lekker selecteren als je iemand zoekt die van nature enthousiast en levendig is en niet alleen maar aanslaat omdat het een potentieel dategesprekje is. En dat wordt wel moeilijker als je gedrag dat bij je hoort af laat hangen van de ander.
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je als man tig gesprekken moet initiëren en gaande moet houden en als vrouw overspoelt wordt met zulke pogingen. Dan kun je als van nature enthousiast persoon ook weleens slechte dagen er tussen hebben.
Hmm dat was niet mijn punt :)
pi_190182685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 06:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope laatst nog bijna versierd door een vrouw.

Althans.. ze deed een goede poging maar de bijpassende vriendin was not amused :)
Maar niet vanwege gebrek aan initiatief in ieder geval.
How did that happen? Maar wel leuk denk ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190183932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

How did that happen? Maar wel leuk denk ;)
Ik was in de bar.. er was wijn...
en er was een dame :)

En ja dat was wel leuk.
pi_190184755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 07:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt nog steeds niet het gedrag van een ander aanpassen. Je kunt hooguit een ander bewust proberen te maken van bepaalde zaken en hoe ze overkomen op jou (en misschien ook wel op anderen). Daarmee doe je inderdaad wel jezelf het plezier dat je kunt denken dat je zeg in ieder geval hebt gedaan wat goed voelt.
Je kunt gedrag wel een beetje 'finetunen'.
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 14:25:48 #202
5428 crew  miss_sly
pi_190184812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt gedrag wel een beetje 'finetunen'.
Ongetwijfeld.
Het lijkt mij echt constructiever om niet bezig te zijn met proberen anderen te veranderen. Als mensen daar wel hun tijd en energie aanwezig willen spenderen, moeten ze dat vooral doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190184835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
Het lijkt mij echt constructiever om niet bezig te zijn met proberen anderen te veranderen. Als mensen daar wel hun tijd en energie aanwezig willen spenderen, moeten ze dat vooral doen.
Hoe is het met jou in de liefde eigenlijk? :)
pi_190185224
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.
Het lijkt mij echt constructiever om niet bezig te zijn met proberen anderen te veranderen. Als mensen daar wel hun tijd en energie aanwezig willen spenderen, moeten ze dat vooral doen.
Tsja, de perfecte persoon bestaat waarschijnlijk niet. Als iemand verder oké is en iets stoort je, kun je daar beter op tijd wat over zeggen. Als het een te groot issue is, dan uiteraard wel zo iemand de deur wijzen of uitleggen dat dit 'm zo niet gaat worden.
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 15:17:49 #205
5428 crew  miss_sly
pi_190185365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 14:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe is het met jou in de liefde eigenlijk? :)
Kon niet beter :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 15:29:24 #206
5428 crew  miss_sly
pi_190185498
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tsja, de perfecte persoon bestaat waarschijnlijk niet. Als iemand verder oké is en iets stoort je, kun je daar beter op tijd wat over zeggen. Als het een te groot issue is, dan uiteraard wel zo iemand de deur wijzen of uitleggen dat dit 'm zo niet gaat worden.
Dat is weer iets heel anders. Communicatie binnen een (beginnende) relatie is van groot belang. Daarmee verander je de ander niet, maar kun je wel aangeven wat je wel of niet prettig vindt, zodat je een fijne relatie kunt hebben samen. Of date, wat dat betreft.

Waar mijn eerste opmerking over ging, was dat ludovico vroeg hoe je ervoor kunt zorgen dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen. Dat kun je niet, want je kunt haar niet veranderen. Er is nog niet eens sprake van een verbinding, laat staan dat je haar kunt veranderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190185579
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is weer iets heel anders. Communicatie binnen een (beginnende) relatie is van groot belang. Daarmee verander je de ander niet, maar kun je wel aangeven wat je wel of niet prettig vindt, zodat je een fijne relatie kunt hebben samen. Of date, wat dat betreft.

Waar mijn eerste opmerking over ging, was dat ludovico vroeg hoe je ervoor kunt zorgen dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen. Dat kun je niet, want je kunt haar niet veranderen. Er is nog niet eens sprake van een verbinding, laat staan dat je haar kunt veranderen.
Dat laatste ligt er uiteraard een beetje aan hoe de vork precies in de steel is. Als ze gewoon zo is, dat ze alleen reageert i.p.v. zelf begint met tikken, dan is dat zo en dan ga je dat niet structureel veranderen. Daar over klagen heeft dan ook weinig zin.

Maar het kan ook gewoon een uiting zijn van beperkte interesse van haar in hem. De meeste vrouwen overladen mannen die ze leuk vinden vaak wel met berichtjes namelijk.
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 15:37:33 #208
5428 crew  miss_sly
pi_190185606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat laatste ligt er uiteraard een beetje aan hoe de vork precies in de steel is. Als ze gewoon zo is, dat ze alleen reageert i.p.v. zelf begint met tikken, dan is dat zo en dan ga je dat niet structureel veranderen. Daar over klagen heeft dan ook weinig zin.

Maar het kan ook gewoon een uiting zijn van beperkte interesse van haar in hem. De meeste vrouwen overladen mannen die ze leuk vinden vaak wel met berichtjes namelijk.
Maar in beide gevallen kan hij haar niet veranderen. Hij, en iedereen, kan alleen echt iets met het eigen gedrag. Als het gedrag (niet uit zichzelf iets zeggen) van een ander je niet bevalt, kun je diegene daarop aanspreken (wat niet betekent dat diegene verandert) en/of je kunt het contact verbreken. Dat is je eigen gedrag waar je iets mee kan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190185734
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar in beide gevallen kan hij haar niet veranderen. Hij, en iedereen, kan alleen echt iets met het eigen gedrag. Als het gedrag (niet uit zichzelf iets zeggen) van een ander je niet bevalt, kun je diegene daarop aanspreken (wat niet betekent dat diegene verandert) en/of je kunt het contact verbreken. Dat is je eigen gedrag waar je iets mee kan.
Je kunt binnen je mogelijkheden ervoor zorgen dat iemand je leuker vindt. De manier waarop je communiceert en reageert op haar berichten, dat speelt vaak wel 'n rol. Het gaat ook wel om interesse wekken, leuk gevonden worden e.d.

Natuurlijk allemaal vergeefse moeite als hij er al jaren mee bezig is en ze hem vooral irritant vindt of als ze 'm lelijk vindt en er niet mee gezien wil worden. Of, zoals gezegd, als ze nu eenmaal zo is dat ze alleen maar reageert.
  vrijdag 29 november 2019 @ 15:50:12 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190185751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt binnen je mogelijkheden ervoor zorgen dat iemand je leuker vindt. De manier waarop je communiceert en reageert op haar berichten, dat speelt vaak wel 'n rol. Het gaat ook wel om interesse wekken, leuk gevonden worden e.d.

Dan nog steeds verander je de persoon niet.. Je veranderd jezelf waardoor de ander misschien anders op je reageert.
pi_190185846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan nog steeds verander je de persoon niet.. Je veranderd jezelf waardoor de ander misschien anders op je reageert.
De persoon niet, maar het gedrag tweak je wel wat. Ik denk dat dat ook wel kan. Door zelf wat anders te doen en/of door er wat van te zeggen.

Je gaat niet opeens van 'n über-narcist 'n goudeerlijk persoon maken, maar kleine dingetjes, dat kan naar mijn idee best wel.
pi_190186591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 13:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik was in de bar.. er was wijn...
en er was een dame :)

En ja dat was wel leuk.
Hmmm, misschien moet ik ook maar eens wijn in een bar drinken ipv bier O-)
Het is wat.......
pi_190187589
Ha, denken dat je mensen kan "veranderen"..

Succes daarmee!
  zondag 1 december 2019 @ 21:37:26 #214
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190222066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 18:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ha, denken dat je mensen kan "veranderen"..

Succes daarmee!
Dat word er helemaal niet gezegd.

Er word gezegd dat de reactie die je krijgt mogelijk kan veranderen als je zelf zorgt voor een andere dynamiek.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190248220
Was dit weekend in Zweden (Goteborg) en daar had ik wél matches met echt van die typische zweedse lekkertjes met blond haar en felblauwe ogen.

En dan hier weer terug in NL en nu stromen alleen de marloezen weer binnen. Zijn NL vrouwen nu echt zo bovengemiddeld kritisch?
  dinsdag 3 december 2019 @ 14:28:46 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190248664
Ik denk eerder dat jij kritisch bent aangezien je Marloezen blijkbaar te min vind
pi_190248699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:28 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eerder dat jij kritisch bent aangezien je Marloezen niet goed genoeg vind
Maar dat neemt niet weg dat het toch op zijn minst bewonderingswaardig is dat ik in Zweden veel lieve, vrouwelijke beauty's match en in NL halve kogelstootsters.
pi_190250904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:47 schreef Scrapyard het volgende:
Was dit weekend in Zweden (Goteborg) en daar had ik wél matches met echt van die typische zweedse lekkertjes met blond haar en felblauwe ogen.

En dan hier weer terug in NL en nu stromen alleen de marloezen weer binnen. Zijn NL vrouwen nu echt zo bovengemiddeld kritisch?
Of de gemiddelde zweedse vrouw is gewoon knapper.

Of wat jij zo leuk vind.. vind de gemiddelde zwedse man een marloes.
Kan ook nog :)

Ik zou zeggen... niet klagen, grijp je kans.
pi_190251607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:31 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg dat het toch op zijn minst bewonderingswaardig is dat ik in Zweden veel lieve, vrouwelijke beauty's match en in NL halve kogelstootsters.
Je overdrijft nu wel een beetje. _O-
pi_190251954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 14:31 schreef Scrapyard het volgende:
halve kogelstootsters.
Fitgirls? :9~
pi_190252042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je overdrijft nu wel een beetje. _O-
Ik ben afgelopen week in Helsinki, Stockholm en Tallinn geweest en de gemiddelde vrouw is daar wel veel knapper dan hier in Nederland.

Heb ook wat leuke Tinder matches gehad.
pi_190257347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 17:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen week in Helsinki, Stockholm en Tallinn geweest en de gemiddelde vrouw is daar wel veel knapper dan hier in Nederland.

Heb ook wat leuke Tinder matches gehad.
Is misschien een leuk nieuw topic-onderwerp maar zelf vind ik Nederlandse vrouwen ontzettend knap. Zeker in de studentensteden.
pi_190257439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is misschien een leuk nieuw topic-onderwerp maar zelf vind ik Nederlandse vrouwen ontzettend knap. Zeker in de studentensteden.
Echt hoor, krijg contant out of my league vrouwen te zien.

Misschien dat de minder knappe vrouw ook snel concludeert dat Tinder niks voor haar is? :') Want gasten zien daarin wel wat voor seks maar verder niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190257526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Echt hoor, krijg contant out of my league vrouwen te zien.

Misschien dat de minder knappe vrouw ook snel concludeert dat Tinder niks voor haar is? :') Want gasten zien daarin wel wat voor seks maar verder niks.
Ja was ook altijd mijn probleem. De out of my league vrouwen neukten liever met de badboys en de minder knappe vrouwen vond ik niet interessant genoeg. (Een enkele keer liep het dan inderdaad wel uit op seks, maar had ik niet zoveel zin in meer.)
pi_190258445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja was ook altijd mijn probleem. De out of my league vrouwen neukten liever met de badboys en de minder knappe vrouwen vond ik niet interessant genoeg. (Een enkele keer liep het dan inderdaad wel uit op seks, maar had ik niet zoveel zin in meer.)
Sowieso swiped 90% van in my League vrouwen mij ook gewoon weg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 4 december 2019 @ 06:20:04 #226
545 dop
:copyright: dop
pi_190259878
Out of my League bestaat niet.
Die gedachte zet je op een 1-0 achterstand.
Je kunt op verschillende manieren naar jezelf kijken.

Ik ben kaal, mijn neus staat een beetje scheef, en ik ben bijna 50.
Die omschrijving trekt geen volle zalen.

Ik ben ook lang, heb een goed figuur, ben sportief, zie er beter uit dan de meeste van mijn leeftijd genoten en heb een boven gemiddeld IQ.
Hee wat een leuke vent ben ik eigenlijk :D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190260024
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 06:20 schreef dop het volgende:
Out of my League bestaat niet.
Die gedachte zet je op een 1-0 achterstand.
Je kunt op verschillende manieren naar jezelf kijken.

Ik ben kaal, mijn neus staat een beetje scheef, en ik ben bijna 50.
Die omschrijving trekt geen volle zalen.

Ik ben ook lang, heb een goed figuur, ben sportief, zie er beter uit dan de meeste van mijn leeftijd genoten en heb een boven gemiddeld IQ.
Hee wat een leuke vent ben ik eigenlijk :D
Want vrouwen houden van leuke mannen.
En er is weinig leuker dan mensen die zichzelf kunnen waarderen :)
pi_190260032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan nog steeds verander je de persoon niet.. Je veranderd jezelf waardoor de ander misschien anders op je reageert.
Not to mention dat als je dat alleen doet om leuk gevonden te worden... je dat toch niet de rest van je leven blijft doen en uiteindelijk toch door de mand valt
  woensdag 4 december 2019 @ 07:02:50 #229
545 dop
:copyright: dop
pi_190260058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 06:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Want vrouwen houden van leuke mannen.
En er is weinig leuker dan mensen die zichzelf kunnen waarderen :)
Goede morgen.
Precies.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190260119
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:02 schreef dop het volgende:

[..]

Goede morgen.
Precies.
Goedemorgen :)

Vanuit huis van leuke man O+

Zo maar eens naar werk.
pi_190260124
Zat me gisterenavond een beetje te vervelen. Tinder weer een geïnstalleerd. Foto in smoking er op, grappige tekst waarvan niets gelogen is en Bam! In no time drie matches. En donderdag een date.

Het maakt dus toch uit wat je schrijft en welke foto's je er op zet

wat natuurlijk logisch is, maar dit had ik niet verwacht
Het is wat.......
pi_190260194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:16 schreef gooddaddy het volgende:
Zat me gisterenavond een beetje te vervelen. Tinder weer een geïnstalleerd. Foto in smoking er op, grappige tekst waarvan niets gelogen is en Bam! In no time drie matches. En donderdag een date.

Het maakt dus toch uit wat je schrijft en welke foto's je er op zet

wat natuurlijk logisch is, maar dit had ik niet verwacht
Nahja in een pak ziet er wel altijd goed uit :)

Alhoewel ik ooit date met iemand in een lichtgrien fluweel pak... afgezien van dat het wel echt een leuke vent was... had dat pak van mij niet zo nodig gehoeven:)
pi_190260241
Normaal heb ik ook geen pak aan. En al helemaal geen smoking. Ik heb niet eens een pak
Het is wat.......
  woensdag 4 december 2019 @ 07:56:25 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190260377
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Nahja in een pak ziet er wel altijd goed uit :)
Echt niet :')
Ik dacht dat vroeger ook, maar sommigen zien er niet uit / hebben een vaag pak. Zien er alsnog niet verzorgd uit. Zoveel mogelijkheden.
pi_190260402
quote:
6s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Echt niet :')
Ik dacht dat vroeger ook, maar sommigen zien er niet uit / hebben een vaag pak. Zien er alsnog niet verzorgd uit. Zoveel mogelijkheden.
Hm nou ben er wek uit dat ik een goed(!) pak wel echt heel sexy vind.

Maar dat moet dan dus wel een goed pak zijn en daadwerkelijk goed zitten ook.
Dus niet te breed of te smal over de gehele linie danwel waar dan ook te kort of te lang.
En bijpassende persoonlijke verzorging lijkt me logisch.. dat is zonder pak ook wel een must lijkt me.

Dus met het pak dat je 1x per 3 jaar naar een begrafenis aantrekt... kom je er niet.

Werkte ooit bij een bedrijf waar een goed pak de standaard was... heb er stiekem wel wat afgekwijld O+
pi_190260498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:16 schreef gooddaddy het volgende:
Zat me gisterenavond een beetje te vervelen. Tinder weer een geïnstalleerd. Foto in smoking er op, grappige tekst waarvan niets gelogen is en Bam! In no time drie matches. En donderdag een date.

Het maakt dus toch uit wat je schrijft en welke foto's je er op zet

wat natuurlijk logisch is, maar dit had ik niet verwacht
Natuurlijk maakt dat uit. Vrouwen swipen mannen die hen niet aanstaan binnen 'n tel weg. Foto's zijn dus gewoon heel belangrijk.
pi_190261106
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 06:20 schreef dop het volgende:
Out of my League bestaat niet.
Die gedachte zet je op een 1-0 achterstand.
Je kunt op verschillende manieren naar jezelf kijken.

Ik ben kaal, mijn neus staat een beetje scheef, en ik ben bijna 50.
Die omschrijving trekt geen volle zalen.

Ik ben ook lang, heb een goed figuur, ben sportief, zie er beter uit dan de meeste van mijn leeftijd genoten en heb een boven gemiddeld IQ.
Hee wat een leuke vent ben ik eigenlijk :D
Bedoel ook meer dat die bikini babes met perfect lichaam vaak voor een andere man gaan op Tinder. Deze types kunnen op Tinder ultiem kritisch zijn en zullen dat ook gewoon doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190261578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoel ook meer dat die bikini babes met perfect lichaam vaak voor een andere man gaan op Tinder. Deze types kunnen op Tinder ultiem kritisch zijn en zullen dat ook gewoon doen.
Ik swipe die sowieso naar links. Zijn toch niet mijn types
Het is wat.......
pi_190261593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:04 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik swipe die sowieso naar links. Zijn toch niet mijn types
Ik match ze nooit, geen idee dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 4 december 2019 @ 10:53:55 #240
545 dop
:copyright: dop
pi_190262125
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoel ook meer dat die bikini babes met perfect lichaam vaak voor een andere man gaan op Tinder. Deze types kunnen op Tinder ultiem kritisch zijn en zullen dat ook gewoon doen.
jij kunt ook kritischer zijn.
Meer likes is niet meer beter.
De juiste match is iemand die duidelijk bij je past.
Hoef je geen energie te stoppen in misschien en ja maar.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190262171
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:53 schreef dop het volgende:

[..]

jij kunt ook kritischer zijn.
Meer likes is niet meer beter.
De juiste match is iemand die duidelijk bij je past.
Hoef je geen energie te stoppen in misschien en ja maar.
Nou als je een stappenplan hebt hoe je dat moet toepassen? Want ik kan niet op basis van een foto in iemands ziel kijken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 4 december 2019 @ 11:16:55 #242
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190262448
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:04 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik swipe die sowieso naar links. Zijn toch niet mijn types
Dat doe ik nooit. Bikinibabe of niet... Oog wil ook wat. En uit het appgesprek wat eruit rolt kan je veel opmaken. En als ze niet reageert, ook goed
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  woensdag 4 december 2019 @ 11:18:04 #243
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190262465
Verder is mij opgevallen dat Tinder een beetje 'dood' is... Ondanks een Gold-gebeuren drogen de matches een beetje op.

Op Hinge daarentegen, match ik de ene leuke vrouw na de andere...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190262744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou als je een stappenplan hebt hoe je dat moet toepassen? Want ik kan niet op basis van een foto in iemands ziel kijken.
Je had toch al iemand wiens ziel je bevalt?
Dan maakt dat voor je matchws nu toch minder uit.

Of wilde je permanent meerdere dames onderhouden? :)
  woensdag 4 december 2019 @ 11:55:53 #245
545 dop
:copyright: dop
pi_190262963
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou als je een stappenplan hebt hoe je dat moet toepassen? Want ik kan niet op basis van een foto in iemands ziel kijken.
Geen profieltekst swipe links.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190263080
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:55 schreef dop het volgende:

[..]

Geen profieltekst swipe links.
Dat ook weer niet direct. als ik uit de profielfoto kan afleiden dat het mischien wel mijn type is, dan gaat ie ook naar eechts
Het is wat.......
  woensdag 4 december 2019 @ 12:13:46 #247
545 dop
:copyright: dop
pi_190263225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:02 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat ook weer niet direct. als ik uit de profielfoto kan afleiden dat het mischien wel mijn type is, dan gaat ie ook naar eechts
klopt soms zijn er voldoende foto's die iets over hobby's en interesses zeggen.
Maar niet liken enkel om een leuk koppie.
En als je dat wel wil, dan niet klagen dat er veel energie en tijd aan verloren gaat.
Goed weten wat je wel en niet wil, is ook een belangrijk deel van het proces.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190266279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 11:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je had toch al iemand wiens ziel je bevalt?
Dan maakt dat voor je matchws nu toch minder uit.

Of wilde je permanent meerdere dames onderhouden? :)
Ik krijg geen harde plasser van een persoon waar ik niet mee kan levelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190268492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 16:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik krijg geen harde plasser van een persoon waar ik niet mee kan levelen.
Goed punt.
pi_190269363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sowieso swiped 90% van in my League vrouwen mij ook gewoon weg.
Alles wat boven mijn stand is gaat naar links. Alles wat van mijn stand is gaat naar rechts als het matcht wb interesses.

Je hebt gelijk, 90% wat binnen onze league valt, swipet ons weg.

Mist niemand @bitterbal in dit topique? :?
pi_190269477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 22:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja was ook altijd mijn probleem. De out of my league vrouwen neukten liever met de badboys en de minder knappe vrouwen vond ik niet interessant genoeg. (Een enkele keer liep het dan inderdaad wel uit op seks, maar had ik niet zoveel zin in meer.)
Dit is wel typisch idd... en herkenbaar.

Ik word over het algemeen geloof ik wel knap gevonden, maar ik heb wel een good-guy uitstraling. Als ik een rode lijn moet trekken in de reacties die vrouwen op mij geven op tinder, is dat ook wel een van de meest gehoorde opmerkingen.

Maar door die good guy uitstraling loop je per definitie al een bepaalde groep vrouwen mis, en dat zijn nou nét die bloedgeile typjes... Mijn matches zijn ook altijd van een bepaald ''type''... Soms denk ik fuck hoe zorg ik ervoor dat ik wat meer een bad boy uitstraling krijg :P

Misschien is het ook wel typisch een voorbeeld dat je interessant vindt juist wat je moeilijk(er) kunt krijgen. Mijn matches zijn objectief gezien niet eens per se lelijker dan de dames die ik juist wél wil matchen (maar niet match), alleen ik vind ze te braaf en lievig. Altijd blanke, blonde meisjes uit een goed milieu die gewoon degelijkheid uitstralen. Niets mis mee en hoogstwaarschijnlijk zijn het kwalitatief zelfs nog wel betere matches dan die dames met die geile uitstraling, maar dat blijft toch wel verdomd interessant :P
pi_190274553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:59 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Dit is wel typisch idd... en herkenbaar.

Ik word over het algemeen geloof ik wel knap gevonden, maar ik heb wel een good-guy uitstraling. Als ik een rode lijn moet trekken in de reacties die vrouwen op mij geven op tinder, is dat ook wel een van de meest gehoorde opmerkingen.

Maar door die good guy uitstraling loop je per definitie al een bepaalde groep vrouwen mis, en dat zijn nou nét die bloedgeile typjes... Mijn matches zijn ook altijd van een bepaald ''type''... Soms denk ik fuck hoe zorg ik ervoor dat ik wat meer een bad boy uitstraling krijg :P

Misschien is het ook wel typisch een voorbeeld dat je interessant vindt juist wat je moeilijk(er) kunt krijgen. Mijn matches zijn objectief gezien niet eens per se lelijker dan de dames die ik juist wél wil matchen (maar niet match), alleen ik vind ze te braaf en lievig. Altijd blanke, blonde meisjes uit een goed milieu die gewoon degelijkheid uitstralen. Niets mis mee en hoogstwaarschijnlijk zijn het kwalitatief zelfs nog wel betere matches dan die dames met die geile uitstraling, maar dat blijft toch wel verdomd interessant :P
Ja ik snap wat je bedoelt. Dat blijft altijd een ding waar ik ook een zwak voor heb. Zat gisteren in een restaurant, kwam er een bloedgeile serveerster aangelopen. Op dat soort momenten baal ik bijna dat ik een relatie heb. _O- (Niet echt hoor, maar je snapt mijn punt.)

Ik denk dat veel mensen, zeker in de moderne tijd, voor het net niet bereikbare willen vallen. Maar soms moet je ook praktisch durven denken. Er is meer dan uiterlijk.
pi_190274770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 22:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik snap wat je bedoelt. Dat blijft altijd een ding waar ik ook een zwak voor heb. Zat gisteren in een restaurant, kwam er een bloedgeile serveerster aangelopen. Op dat soort momenten baal ik bijna dat ik een relatie heb. _O- (Niet echt hoor, maar je snapt mijn punt.)

Ik denk dat veel mensen, zeker in de moderne tijd, voor het net niet bereikbare willen vallen. Maar soms moet je ook praktisch durven denken. Er is meer dan uiterlijk.
Opzich wel, maar ik vind héle vrouwelijke vrouwen wel echt gigantisch aantrekkelijk.

Op mijn werk is net een groepje trainees begonnen... Zitten ook een paar van die echte hittepetitten tussen : enorme hakken aan, poepchique kleding, dure handtasjes bij zich en als ze langs lopen een heel licht vlaagje van een veel te sexy parfum... En dan denk ik : :9~ :9~ verdomme wat geil zeg.

Maar wie mij dan weer leuk vindt is Daphne, blond haar, blauwe ogen, lopend op all-stars, een jeans en een basic shirtje en gewoon een rugzak van The North Face ofzo.. Niks mis mee, ze heeft ook een lief/mooi koppie, maar bij die trainees zie ik echt voor me hoe ze met hun hoofd tussen je benen zitten en dat is gewoon bloedgeil. Bij Daphne fantaseer ik meer dat ik haar perfect aan mn ouders zou kunnen voorstellen :P
pi_190274922
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:07 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Opzich wel, maar ik vind héle vrouwelijke vrouwen wel echt gigantisch aantrekkelijk.

Op mijn werk is net een groepje trainees begonnen... Zitten ook een paar van die echte hittepetitten tussen : enorme hakken aan, poepchique kleding, dure handtasjes bij zich en als ze langs lopen een heel licht vlaagje van een veel te sexy parfum... En dan denk ik : :9~ :9~ verdomme wat geil zeg.

Maar wie mij dan weer leuk vindt is Daphne, blond haar, blauwe ogen, lopend op all-stars, een jeans en een basic shirtje en gewoon een rugzak van The North Face ofzo.. Niks mis mee, ze heeft ook een lief/mooi koppie, maar bij die trainees zie ik echt voor me hoe ze met hun hoofd tussen je benen zitten en dat is gewoon bloedgeil. Bij Daphne fantaseer ik meer dat ik haar perfect aan mn ouders zou kunnen voorstellen :P
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar je wilt toch ook graag een relatie? Dan helpen die geile chicks waar je eigenlijk alleen maar aan denkt in seksueel verband je uiteindelijk toch niet verder?

Dat is een beetje mijn punt ook. Ik ken genoeg vrouwen die seksueel "uitdagender" zijn dan mijn vriendin maar zij heeft zoveel meer te bieden dan dat. Uiteindelijk moet je denk ik gewoon weer eens gaan daten man, als het geen relatie wordt kan het in ieder geval seks opleveren. Volgens mij kun je dat wel gebruiken. :P
pi_190277130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:07 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Opzich wel, maar ik vind héle vrouwelijke vrouwen wel echt gigantisch aantrekkelijk.

Op mijn werk is net een groepje trainees begonnen... Zitten ook een paar van die echte hittepetitten tussen : enorme hakken aan, poepchique kleding, dure handtasjes bij zich en als ze langs lopen een heel licht vlaagje van een veel te sexy parfum... En dan denk ik : :9~ :9~ verdomme wat geil zeg.

Maar wie mij dan weer leuk vindt is Daphne, blond haar, blauwe ogen, lopend op all-stars, een jeans en een basic shirtje en gewoon een rugzak van The North Face ofzo.. Niks mis mee, ze heeft ook een lief/mooi koppie, maar bij die trainees zie ik echt voor me hoe ze met hun hoofd tussen je benen zitten en dat is gewoon bloedgeil. Bij Daphne fantaseer ik meer dat ik haar perfect aan mn ouders zou kunnen voorstellen :P
Gelukkig kijk je wel verder dan alleen wat voor kleding ze aan hebben :)

Er zit een verschil tussen geil zijn en je leven willen delen met iemand he :)
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten natuurlijk maar als je even verder lijkt dan de lengte van je piemel... is dat wel een grotere kans van slagen als er toch een relatie uitrolt die verder gaat dan veel seks :)
pi_190278851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar je wilt toch ook graag een relatie? Dan helpen die geile chicks waar je eigenlijk alleen maar aan denkt in seksueel verband je uiteindelijk toch niet verder?

Dat is een beetje mijn punt ook. Ik ken genoeg vrouwen die seksueel "uitdagender" zijn dan mijn vriendin maar zij heeft zoveel meer te bieden dan dat. Uiteindelijk moet je denk ik gewoon weer eens gaan daten man, als het geen relatie wordt kan het in ieder geval seks opleveren. Volgens mij kun je dat wel gebruiken. :P
Dan ben je dus niet voor "perfectie" gegaan.

Er zijn dus nog steeds vrouwen die je lekkerder vind dan je eigen vriendin.
pi_190278898
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:07 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Opzich wel, maar ik vind héle vrouwelijke vrouwen wel echt gigantisch aantrekkelijk.

Op mijn werk is net een groepje trainees begonnen... Zitten ook een paar van die echte hittepetitten tussen : enorme hakken aan, poepchique kleding, dure handtasjes bij zich en als ze langs lopen een heel licht vlaagje van een veel te sexy parfum... En dan denk ik : :9~ :9~ verdomme wat geil zeg.

Maar wie mij dan weer leuk vindt is Daphne, blond haar, blauwe ogen, lopend op all-stars, een jeans en een basic shirtje en gewoon een rugzak van The North Face ofzo.. Niks mis mee, ze heeft ook een lief/mooi koppie, maar bij die trainees zie ik echt voor me hoe ze met hun hoofd tussen je benen zitten en dat is gewoon bloedgeil. Bij Daphne fantaseer ik meer dat ik haar perfect aan mn ouders zou kunnen voorstellen :P
Misschien val je een beetje op de arrogante flair, maar die meisjes willen uiteindelijk ook gewoon een lieve beer als vriend dusseh, fake muurtje om zich heen hebben ze.. die jij aantrekkelijk vindt.

Die laten natuurlijk nooit zien dat ze iemand leuk vinden want dat past niet bij die arrogante flair van ze. Denk dat het ook vrij eenzaam wordt als je daadwerkelijk zo door het leven gaat.

Achja, raar gedoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190279087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:07 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Opzich wel, maar ik vind héle vrouwelijke vrouwen wel echt gigantisch aantrekkelijk.

Op mijn werk is net een groepje trainees begonnen... Zitten ook een paar van die echte hittepetitten tussen : enorme hakken aan, poepchique kleding, dure handtasjes bij zich en als ze langs lopen een heel licht vlaagje van een veel te sexy parfum... En dan denk ik : :9~ :9~ verdomme wat geil zeg.

Maar wie mij dan weer leuk vindt is Daphne, blond haar, blauwe ogen, lopend op all-stars, een jeans en een basic shirtje en gewoon een rugzak van The North Face ofzo.. Niks mis mee, ze heeft ook een lief/mooi koppie, maar bij die trainees zie ik echt voor me hoe ze met hun hoofd tussen je benen zitten en dat is gewoon bloedgeil. Bij Daphne fantaseer ik meer dat ik haar perfect aan mn ouders zou kunnen voorstellen :P
Vaak zijn van dat soort vrouwen waar jij op valt heel saai in bed. En hebben ze veelal ook niet echt veel inhoud.
pi_190279658
Soms kijk ik naar andere vrouwen en beginnen bepaalde gedachtes ook wel in mijn hoofd rond te spelen, net zoals jullie ook aangeven. Dan denk ik echter maar aan het gezegde "het gras is altijd groener aan de overkant". Heb nu al een vriendin waar weinig op aan te merken is, om dat allemaal te riskeren voor even weer wat spanning... Tja, dat is het mij niet waard denk ik.
pi_190279781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 10:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet voor "perfectie" gegaan.

Er zijn dus nog steeds vrouwen die je lekkerder vind dan je eigen vriendin.
Ik denk echt dat je teveel focust op uiterlijk. Mijn vriendin is een mooie vrouw, maar natuurlijk zijn er wel vrouwen die nog knapper zijn. Boeiend. Ze is lief, ze heeft een hart van goud, en ze helpt me om stappen te nemen in mijn leven. Allemaal zaken die veel belangrijker zijn in een relatie.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2019 11:02:37 ]
pi_190279827
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je teveel focust op uiterlijk. Mijn vriendin is een mooie vrouw, maar natuurlijk zijn er wel vrouwen die nog knapper zijn. Boeiend. Ze is lief, ze heeft een hart van goud, en ze helpt me om stappen te nemen in mijn leven. Allemaal zaken die veel belangrijker zijn in een relatie.
Nee ik doe dat juist niet. Dat doe jij blijkbaar nog steeds :+

Als ik verliefd ben op een meid, dan komt er geen andere dame meer in de buurt qua uiterlijk en persoonlijkheid.

Of ik neem een relatie met een dame die ik op alle punten perfect vind, of ik doe het niet.
pi_190279846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee ik doe dat juist niet. Dat doe jij blijkbaar nog steeds :+

Als ik verliefd ben op een meid, dan komt er geen andere dame meer in de buurt qua uiterlijk en persoonlijkheid.

Of ik neem een relatie met een dame die ik op alle punten perfect vind, of ik doe het niet.
Ja, dat snap ik hoor. Maar mijn vriendin is perfect voor me, op haar eigen manier. :)
pi_190324352
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 23:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar je wilt toch ook graag een relatie? Dan helpen die geile chicks waar je eigenlijk alleen maar aan denkt in seksueel verband je uiteindelijk toch niet verder?

Dat is een beetje mijn punt ook. Ik ken genoeg vrouwen die seksueel "uitdagender" zijn dan mijn vriendin maar zij heeft zoveel meer te bieden dan dat. Uiteindelijk moet je denk ik gewoon weer eens gaan daten man, als het geen relatie wordt kan het in ieder geval seks opleveren. Volgens mij kun je dat wel gebruiken. :P
Dat is ook zo... Het is ook puur even het hardop uitspreken van mijn gedachten. Ik zou uiteindelijk ook gaan voor een Daphne in plaats van zo'n exotisch popje op enorme hakken en dure handtasjes.

Maar het is soms wel frustrerend te weten dat dat soort meisjes niet echt interesse hebben :P Ik ben gewoon een oer-Hollands beetje matthijs de ligt achtig figuur en daar vallen dat soort popjes helemaal niet op... Genoeg andere typjes wel idd en misschien moet ik gewoon eens wat meer gaan focussen in plaats van te richten. op wat niet/moeilijk bereikbaar is...

quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 06:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gelukkig kijk je wel verder dan alleen wat voor kleding ze aan hebben :)

Er zit een verschil tussen geil zijn en je leven willen delen met iemand he :)
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten natuurlijk maar als je even verder lijkt dan de lengte van je piemel... is dat wel een grotere kans van slagen als er toch een relatie uitrolt die verder gaat dan veel seks :)
Sarcastisch bedoeld neem ik aan?

Natuurlijk kijk ik verder dan de kleding... Ik zeg toch ook dat ik uiteindelijk eerder voor een Daphne zou gaan :P

Maar wat dat betreft is het net zoals op tinder : ik laat mezelf toch te snel verleiden tot een soort graai-techniek door alles aan matches te willen binnen harken dat er bestaat... Waardoor de overzichtelijkheid totaal ontbreekt en ik tinder na een paar dagen weer verwijder omdat je toch allemaal gesprekken hebt met typjes die je eigenlijk niet écht ziet zitten... Ben 30 en iedereen om me heen begint te trouwen, samenwonen en kinderen te krijgen dus wordt ook wel tijd om mijn date leven even serieus te gaan nemen :)
pi_190335772
Na regelmatig aan- en afwezig te zijn op dit forum, ben ik uit interesse weer dit onderwerp gaan lezen hier.

Na de laatste berichten te hebben gelezen, vraag ik mij af wat jullie van de volgende situatie vinden:

bij vriendinnen onderling tutten we op, dragen we af en toe hakken als we niet veel hoeven te lopen. In vrije tijd bij leuke dingen doen, gewoon omdat we ons goed voelen. Bij werk vinden wij het onprofessioneel om op hakken te lopen, en tevens belemmert dit ons functioneren letterlijk door simpelweg langzamer lopen al. Dingen moeten gedaan worden, alles wat hier niet aan bijdraagt mag opdonderen ermee. Echter bij speciale omstandigheden vinden wij het weer leuk om ons andere kant te laten zien: kokers rok enz. Daarnaast heeft haast iedereen sexy lingerie in de la, enz.

Aangezien 1 persoon afhankelijk van stemming als gevolge van bijv. diverse settings al in jullie gedachtes onder diverse categorien vallen op het gebied van kleding. Hoe kiezen jullie dan bij dit vb? Welk logica volgt dan als 1 persoon al alles kan zijn? De ene keer kan je diegene zien op hakken, de ander keer op platte schoenen, enz.
pi_190336047
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 22:11 schreef Yiwei het volgende:
Na regelmatig aan- en afwezig te zijn op dit forum, ben ik uit interesse weer dit onderwerp gaan lezen hier.

Na de laatste berichten te hebben gelezen, vraag ik mij af wat jullie van de volgende situatie vinden:

bij vriendinnen onderling tutten we op, dragen we af en toe hakken als we niet veel hoeven te lopen. In vrije tijd bij leuke dingen doen, gewoon omdat we ons goed voelen. Bij werk vinden wij het onprofessioneel om op hakken te lopen, en tevens belemmert dit ons functioneren letterlijk door simpelweg langzamer lopen al. Dingen moeten gedaan worden, alles wat hier niet aan bijdraagt mag opdonderen ermee. Echter bij speciale omstandigheden vinden wij het weer leuk om ons andere kant te laten zien: kokers rok enz. Daarnaast heeft haast iedereen sexy lingerie in de la, enz.

Aangezien 1 persoon afhankelijk van stemming als gevolge van bijv. diverse settings al in jullie gedachtes onder diverse categorien vallen op het gebied van kleding. Hoe kiezen jullie dan bij dit vb? Welk logica volgt dan als 1 persoon al alles kan zijn? De ene keer kan je diegene zien op hakken, de ander keer op platte schoenen, enz.
Het is gewoon 'n indruk....

En een indruk klopt niet altijd natuurlijk. Niet elk popje met een LV handtasje en hakken van Valentino is 100% hetzelfde. Maar gemiddeld genomen zullen typjes die zich zo kleden ook wel meer op elkaar lijken dan andere typjes die zich weer anders kleden en aan een ander uiterlijk/imago belang hechten...
pi_190336671
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Als ik tegen iemand zeg dat hij goede genen heeft wat haar betreft betekent dat niet dat ik die gene wil gebruiken voor onze kinderen.
Dus we gaan niet batsen? :{
pi_190337659
The f...k? Zitten er alleen fotomodellen op Tinder tegenwoordig? Na 5 jaar relatie, nu weer aan het rondneuzen.

Waar zitten de vrouwen zonder ista-wannabe-ego's? Gewoon leuke vrouwen, zonder behoefte om halfnaakt op instagram te staan. Of word ik nu oud?

[ Bericht 15% gewijzigd door dudewhereismycar op 09-12-2019 00:14:11 ]
pi_190337791
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef dudewhereismycar het volgende:
The f...k? Zitten er alleen fotomodellen op Tinder tegenwoordig? Na 5 jaar relatie, nu weer aan het rondneuzen.

Waar zitten de vrouwen zonder ista-wannabe-ego's? Gewoon leuke vrouwen, zonder behoefte om halfnaakt op instagram te staan. Of word ik nu oud?

Denk dat 5/10 van die profielen misschien wel een beetje Catfish / marketing is voor Instagram profiel. Die zitten niet op Tinder voor de dates hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190337898
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 00:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat 5/10 van die profielen misschien wel een beetje Catfish / marketing is voor Instagram profiel. Die zitten niet op Tinder voor de dates hoor.
Lijkt erop idd. Krijg nu likes, maar zie niet wie?! Wel 5 matches in 15min naar rechts swipen :') aah nu snap ik waarom zr likes willen, verslavend :') :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 december 2019 @ 08:05:19 #270
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190339121
Op Paiq geblokkeerd door een dame omdat ik een paar dagen niet gereageerd heb. Mensen hebben ook wel eens wat anders te doen... de triestigheid. Wel jammer, want ze kwam vlak uit de buurt.
pi_190339200
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:05 schreef zoem het volgende:
Op Paiq geblokkeerd door een dame omdat ik een paar dagen niet gereageerd heb. Mensen hebben ook wel eens wat anders te doen... de triestigheid. Wel jammer, want ze kwam vlak uit de buurt.
Blokkeren is inderdaad heel treurig. Kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik dat ooit gedaan heb.
pi_190339334
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:05 schreef zoem het volgende:
Op Paiq geblokkeerd door een dame omdat ik een paar dagen niet gereageerd heb. Mensen hebben ook wel eens wat anders te doen... de triestigheid. Wel jammer, want ze kwam vlak uit de buurt.
Minder jammer... want als ze nu al boos wordt als ze 2 dagen geen aandacht krijgt...

Vermoed ik dat ze in een geval van een relatie geen genoegen neemt met een keertje even geen aandacht omdat je wat anders aan het doen bent.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 december 2019 @ 08:50:52 #273
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190339351
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Blokkeren is inderdaad heel treurig. Kan me eigenlijk niet eens herinneren dat ik dat ooit gedaan heb.
Ik ook niet, of het moet een stalker zijn. Contacten vervallen sowieso automatisch na een periode van inactiviteit.
  maandag 9 december 2019 @ 09:32:40 #274
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190339629
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:05 schreef zoem het volgende:
Op Paiq geblokkeerd door een dame omdat ik een paar dagen niet gereageerd heb. Mensen hebben ook wel eens wat anders te doen... de triestigheid. Wel jammer, want ze kwam vlak uit de buurt.
Ik had jou laatst nog gevraagd hoe het op Twoo was. Of ben je er inmiddels vanaf?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 december 2019 @ 10:24:36 #275
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190340073
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 09:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik had jou laatst nog gevraagd hoe het op Twoo was. Of ben je er inmiddels vanaf?
Oh over het hoofd gezien. Ben er de laatste weken niet meer actief op bezig. Aantal matches/gesprekjes is tot een nulpunt gedaald, net zoals Badoo. Ben er niet meer zo lyrisch over als eerst. Voorlopig terug bij Tinder, Bumble, Happn en Paiq.
pi_190342124
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 08:05 schreef zoem het volgende:
Op Paiq geblokkeerd door een dame omdat ik een paar dagen niet gereageerd heb. Mensen hebben ook wel eens wat anders te doen... de triestigheid. Wel jammer, want ze kwam vlak uit de buurt.
Wanneer je de hele dag online zit en er kan geen berichtje van af, dan begrijp ik zo'n blokkade wel.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 9 december 2019 @ 12:35:24 #277
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190342261
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wanneer je de hele dag online zit en er kan geen berichtje van af, dan begrijp ik zo'n blokkade wel.
Ik heb Paiq in de tussentijd niet bezocht, omdat ik een aantal dagen niet lekker was. Dat moet toch kunnen... Het is natuurlijk een ander verhaal als je een persoon constant online ziet in de app/site en niet reageert, dan begrijp ik dat wel.
pi_190342593
Mensen hebben tegenwoordig bijna geen geduld meer. Moet vaak allemaal snel en meteen.. Ook met daten / reageren op een bericht.

Zelf tref ik ze ook, hele dagen online, maar reageren ho maar. Dan laat maar hoor :W
pi_190348616
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik heb Paiq in de tussentijd niet bezocht, omdat ik een aantal dagen niet lekker was. Dat moet toch kunnen... Het is natuurlijk een ander verhaal als je een persoon constant online ziet in de app/site en niet reageert, dan begrijp ik dat wel.
Zo'n situatie die jij beschrijft, begrijp ik wel. Maar er zijn best veel mensen die gewoon online zijn en blijven en geen bericht meer terugsturen, helemaal niks. Zulke mensen gewoon zonder pardon opruimen.
pi_190438106
Heb afgelopen donderdag Tinder weer gedownload. Heb nu wel wat gesprekken, maar niet echt iets waarvan ik heel enthousiast word.
Krijg wel echt heel veel superlikes, dus heb goede foto's gekozen volgens mij. Ook van bekenden. Dat vind ik dan weer een beetje awkward ofzo. :@
Striving to be more than average.
pi_190438431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:04 schreef Daniane het volgende:
Heb afgelopen donderdag Tinder weer gedownload. Heb nu wel wat gesprekken, maar niet echt iets waarvan ik heel enthousiast word.
Krijg wel echt heel veel superlikes, dus heb goede foto's gekozen volgens mij. Ook van bekenden. Dat vind ik dan weer een beetje awkward ofzo. :@
Kan ook leuk zijn.
Ik ben voorlopig aan zo’n oude bekende blijven plakken :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:05:26 #282
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190439128
Ik heb alle datingapps verwijderd :@
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190440627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:04 schreef Daniane het volgende:
Heb afgelopen donderdag Tinder weer gedownload. Heb nu wel wat gesprekken, maar niet echt iets waarvan ik heel enthousiast word.
Krijg wel echt heel veel superlikes, dus heb goede foto's gekozen volgens mij. Ook van bekenden. Dat vind ik dan weer een beetje awkward ofzo. :@
Ik heb in het verleden een paar keer superlikes naar bekenden gestuurd. Zonder succes dus dat leek me veelzeggend genoeg. :D

Maar als het leuke bekenden zijn, waarom dan niet?
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:34:22 #284
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190440678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:05 schreef M1stral het volgende:
Ik heb alle datingapps verwijderd :@
Ik ben er ook over aan het denken... Tinder zijn de gesprekken niks, leuke mannen reageren na een match niet echt geïnteresseerd. Zijn ze het wel, gaat het alleen maar om de seks...

Paiq zijn de gesprekken leuk, maar zogauw de foto’s tevoorschijn komen zijn het 9 van de 10 keer best lelijke mannen. Misschien ook kortzichtig van mij, maar vind dat dan jammer...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190440724
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben er ook over aan het denken... Tinder zijn de gesprekken niks, leuke mannen reageren na een match niet echt geïnteresseerd. Zijn ze het wel, gaat het alleen maar om de seks...

Paiq zijn de gesprekken leuk, maar zogauw de foto’s tevoorschijn komen zijn het 9 van de 10 keer best lelijke mannen. Misschien ook kortzichtig van mij, maar vind dat dan jammer...
Wanneer je een relatie met een mooie man wil maar die je alleen willen batsen. _O-
  zaterdag 14 december 2019 @ 18:41:10 #286
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190440743
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wanneer je een relatie met een mooie man wil maar die je alleen willen batsen. _O-
Ik hoef geen mooie man. Maar een een leuk en verzorgd uiterlijk vind ik wel belangrijk.
Een lelijke man wil ik in ieder geval niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190441513
Ik trek kennelijk vooral het type aan dat er achteraf tóch nog net niet klaar voor is om te daten... :')
pi_190441641
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik hoef geen mooie man. Maar een een leuk en verzorgd uiterlijk vind ik wel belangrijk.
Een lelijke man wil ik in ieder geval niet.
Jammer ;(
pi_190441799
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ben er ook over aan het denken... Tinder zijn de gesprekken niks, leuke mannen reageren na een match niet echt geïnteresseerd. Zijn ze het wel, gaat het alleen maar om de seks...

Paiq zijn de gesprekken leuk, maar zogauw de foto’s tevoorschijn komen zijn het 9 van de 10 keer best lelijke mannen. Misschien ook kortzichtig van mij, maar vind dat dan jammer...
Gesprekken werken 2 kanten op. En buiten dat, vervang mannen door vrouwen en je hebt hetzelfde resultaat.

Paiq begin ik niet meer aan, altijd of zelf iemand ontmatchen na de foto of ze ontmatchen mij :'). Echt zonde van je tijd.
pi_190442015
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Gesprekken werken 2 kanten op. En buiten dat, vervang mannen door vrouwen en je hebt hetzelfde resultaat.

Paiq begin ik niet meer aan, altijd of zelf iemand ontmatchen na de foto of ze ontmatchen mij :'). Echt zonde van je tijd.
Foto's op Paiq waren voor mij 9 van de 10 keer een schock. Blijkbaar een lelijke mensen-app ofzo. :')
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:24:33 #291
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190442601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Foto's op Paiq waren voor mij 9 van de 10 keer een schock. Blijkbaar een lelijke mensen-app ofzo. :')


Inderdaad. Je hoeft echt niet knap te zijn. Maar veel te dik en tanden schots en scheef in de mond is voor mij echt een no-go.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:28:08 #292
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190442658
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik trek kennelijk vooral het type aan dat er achteraf tóch nog net niet klaar voor is om te daten... :')
Dat ook. Leuke date gehad met een man, maar hij zat wel nog midden in een vecht-scheiding met z’n ex. Ik heb er verder geen oordeel over geveld, maar hij bleef maar met een strijdlust over haar praten. Hij was emotioneel nog lang niet klaar met haar.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190442856
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Inderdaad. Je hoeft echt niet knap te zijn. Maar veel te dik en tanden schots en scheef in de mond is voor mij echt een no-go.
Dat geldt dus ook voor de vrouwen daar. ;)
pi_190442858
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
  zaterdag 14 december 2019 @ 20:51:59 #295
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190443084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
Ook die vrouwen kan je gewoon in je bed krijgen als je het slim speelt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190443309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ook die vrouwen kan je gewoon in je bed krijgen als je het slim speelt.
Ook al zou ik dat willen, is dat nooit mijn doel.
pi_190443528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
Niet intrappen dus, voor jezelf opkomen en/of afkappen. Deze types heb ik ook gehad, zielig zitten wezen en vervolgens iemand anders liggen te neuken.. :r
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:15:33 #298
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190443530
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ook al zou ik dat willen, is dat nooit mijn doel.
Dan zal je toch iets moeten gaan doen aan hoe jij overkomt op vrouwen. Je bent namelijk geen friendzone materiaal. Bepaalde gedragingen maken dat vrouwen je eerder als veilige lieve teddybeer zien, dan de persoon waarvan ze wild worden. Of je date de verkeerde vrouwen, ook een optie.

Ik ben van mening dat friendzone of niet, gewoon een te beïnvloeden keuze is. Sommigen stellen zelfs dat de friendzone niet bestaat.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190444188
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:28 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat ook. Leuke date gehad met een man, maar hij zat wel nog midden in een vecht-scheiding met z’n ex. Ik heb er verder geen oordeel over geveld, maar hij bleef maar met een strijdlust over haar praten. Hij was emotioneel nog lang niet klaar met haar.
Met een vechtscheiding is het vrij logisch dat je daar niet klaar mee bent.
Anders was je wel normaal uit elkaar gegaan.

De vraag is daar meestal... was hij degene die wegging.. of is hij degene die gekwetst is en daarom de boel op de spits drijft.

Maar de gemiddelde vechtscheiding gaat onder andere over/om de kinderen... dus het zou vreemder zijn als het hem niet zou boeien.
(Al heb je geen vechtscheiding als 1 van de partijen het niet uitmaakt...)

Maar kan je nu al verklappen... pas als alles afgerond is na een vechtscheiding... kunnen je beginnen met de ellende verwerken.
En onafhankelijk van welke rol dat is... je houdt 2 beschadigde mensen over.
Dat zegt niet automatisch dat je geen relatie met zo iemand kunt hebben :)
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:51:38 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190445923
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Met een vechtscheiding is het vrij logisch dat je daar niet klaar mee bent.
Anders was je wel normaal uit elkaar gegaan.

De vraag is daar meestal... was hij degene die wegging.. of is hij degene die gekwetst is en daarom de boel op de spits drijft.

Maar de gemiddelde vechtscheiding gaat onder andere over/om de kinderen... dus het zou vreemder zijn als het hem niet zou boeien.
(Al heb je geen vechtscheiding als 1 van de partijen het niet uitmaakt...)

Maar kan je nu al verklappen... pas als alles afgerond is na een vechtscheiding... kunnen je beginnen met de ellende verwerken.
En onafhankelijk van welke rol dat is... je houdt 2 beschadigde mensen over.
Dat zegt niet automatisch dat je geen relatie met zo iemand kunt hebben :)
Uiteindelijk levert iets beginnen met zo'n iemand alleen maar gedoe op, plus de ex krijg je er gratis bij.
pi_190449588
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb vaak het idee dat ik het ideale friendzone materiaal ben. Kom maar lekker uithuilen op mijn schouder en ondertussen neuk je gewoon met anderen... :')
Friendzone is zon onzin. Ze vind je gewoon aardig als vriend. Thats it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')