Meer reactie dan dit is er ook niet geweestquote:Op zondag 24 november 2019 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.
Nouja je weet nie echt of ze met hun neus en tusssen hun schoenen lopen. Of hoezeer ze dat meer of minder doen dan jij...quote:Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.
Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.
Dus bijvoorbeeld:
Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.
Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.
Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.
En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen
quote:Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )
Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijftAan de rest van z'n grammatica kan hij ook wel gaan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed dat wel, maakt geen moer uit.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En nee; ik zette niet op mn profiel “doe normaal he”
Hoe was het?quote:
Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.quote:Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben geil.
Of..
wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.
Heb mn tinderaccount laatst weggegooid.. die stond vol met dergelijke pareltjes van oneliners.
Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.quote:Op maandag 25 november 2019 06:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.quote:Op maandag 25 november 2019 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.
Het is alleen wel de snelste manier om veel mensen “te zien” en dus makkelijker afspreken.
Of het echt effectiever is weet ik niet.
Maar je komt nog eens buiten je eigen cirkeltje.
Laatste 2x dat ik een relafie had.. ging ik ook alleen maar wat leuks doenquote:Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.
Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennenquote:Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.
Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Checkquote:Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Hoe leer je die kennen dan? Via die Fok! meetings?quote:Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Ja gezellig ze wilt nog een keerquote:
Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.quote:Op maandag 25 november 2019 11:18 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon eerst via het forum en op een gegeven moment is er een reden om even via DM te gaan communiceren en voor je het weet heb je elkaars telefoonnummer en is er een plan om eens iets te gaan doen samen![]()
Ik ben nog nooit op een Fok! meeting geweest
Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebbenquote:Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.
Als een leuk contact hebben belangrijk is dan is initiatief nemen belangrijk anders gebeurt er niks.quote:Op maandag 25 november 2019 11:28 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebben
En vaak is het in een andere setting dan die datingsites, zoals op FOK!, meer een kwestie van beide (of meerderen) bedenken dat het wel eens leuk zou zijn om elkaar in het echt te zien ipv alleen de avatar en iets afspreken. Gezamenlijk initiatief, so to speakquote:Op maandag 25 november 2019 11:54 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zeg ook niet datinitiatief nemen niet belangrijk is. Ik zeg dat het ik het niet relevant vind
Goed bezig. Drie dates.quote:Op maandag 25 november 2019 11:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja gezellig ze wilt nog een keer![]()
Heb veel het idee dat er iets meer geflirt moet worden ofzo, een beetje aanraking of iets.
Maar dat doet ook niet iedere vrouw gelijk terug.
In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.quote:
Die hebben dan ineens een anderquote:Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |