abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190105357
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2019 19:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.
Meer reactie dan dit is er ook niet geweest :)

Wil overigens nog steeds niet nadenken over hoe groot ie denkt dat mijn oren zijn....
maar de gemiddelde man past daar echt niet in.
  zondag 24 november 2019 @ 20:32:52 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190105929
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.

Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.

Dus bijvoorbeeld:

Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.

Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.

Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.

En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen :P
Nouja je weet nie echt of ze met hun neus en tusssen hun schoenen lopen. Of hoezeer ze dat meer of minder doen dan jij...
pi_190106719
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijft :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de rest van z'n grammatica kan hij ook wel gaan werken :+
pi_190108137
Tinderdate gehad vanmiddag
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190108325
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En nee; ik zette niet op mn profiel “doe normaal he” :)
Ik deed dat wel, maakt geen moer uit.
  maandag 25 november 2019 @ 00:39:59 #131
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190110551
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 21:56 schreef ludovico het volgende:
Tinderdate gehad vanmiddag
Hoe was het?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190111493
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoi, ik ben geil.

Of..

wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.

Heb mn tinderaccount laatst weggegooid.. die stond vol met dergelijke pareltjes van oneliners.
Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.
pi_190111501
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 06:54 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.
Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.
Het is alleen wel de snelste manier om veel mensen “te zien” en dus makkelijker afspreken.

Of het echt effectiever is weet ik niet.
Maar je komt nog eens buiten je eigen cirkeltje.
pi_190111535
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.
Het is alleen wel de snelste manier om veel mensen “te zien” en dus makkelijker afspreken.

Of het echt effectiever is weet ik niet.
Maar je komt nog eens buiten je eigen cirkeltje.
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.

Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
pi_190111556
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.

Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Laatste 2x dat ik een relafie had.. ging ik ook alleen maar wat leuks doen :)

Dus of dat nou echt de verkeerde aanpak is... :)
pi_190111609
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Het is wat.......
pi_190111720
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Check :)
pi_190113312
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Hoe leer je die kennen dan? Via die Fok! meetings?
pi_190113554
Gewoon eerst via het forum en op een gegeven moment is er een reden om even via DM te gaan communiceren en voor je het weet heb je elkaars telefoonnummer en is er een plan om eens iets te gaan doen samen :D
Ik ben nog nooit op een Fok! meeting geweest
Het is wat.......
pi_190113652
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 00:39 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hoe was het?
Ja gezellig ze wilt nog een keer ;)
Heb veel het idee dat er iets meer geflirt moet worden ofzo, een beetje aanraking of iets.

Maar dat doet ook niet iedere vrouw gelijk terug.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190113677
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:18 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon eerst via het forum en op een gegeven moment is er een reden om even via DM te gaan communiceren en voor je het weet heb je elkaars telefoonnummer en is er een plan om eens iets te gaan doen samen :D
Ik ben nog nooit op een Fok! meeting geweest
Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.

Toevalligheid: de 3 Tinderdates die ik heb gehad, alle drie de dames namen zelf initiatief en wilden ook gewoon snel afspreken, niet dat eeuwige appen zonder afspreken.

Dus dat laatste ga ik wel steeds meer als rode vlag zien.
pi_190113685
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
pi_190113697
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.
Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebben
Het is wat.......
pi_190113966
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:28 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebben
Als een leuk contact hebben belangrijk is dan is initiatief nemen belangrijk anders gebeurt er niks.

Grgr
pi_190114091
Ik zeg ook niet datinitiatief nemen niet belangrijk is. Ik zeg dat het ik het niet relevant vind
Het is wat.......
  Moderator maandag 25 november 2019 @ 11:56:40 #146
5428 crew  miss_sly
pi_190114132
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:54 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zeg ook niet datinitiatief nemen niet belangrijk is. Ik zeg dat het ik het niet relevant vind
En vaak is het in een andere setting dan die datingsites, zoals op FOK!, meer een kwestie van beide (of meerderen) bedenken dat het wel eens leuk zou zijn om elkaar in het echt te zien ipv alleen de avatar en iets afspreken. Gezamenlijk initiatief, so to speak :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190114231
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja gezellig ze wilt nog een keer ;)
Heb veel het idee dat er iets meer geflirt moet worden ofzo, een beetje aanraking of iets.

Maar dat doet ook niet iedere vrouw gelijk terug.
Goed bezig. Drie dates. ^O^
pi_190114723
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Goed bezig. Drie dates. ^O^
In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.

Maar als ik iets kan concluderen is het wel dit:
Als ze wilt daten dan heb je binnen een week een date gefixed, als ze niet wilt dan reageert ze of gelijk niet meer, of reageert matig terug, of reageert gewoon leuk terug maar zegt alsnog dates af.

Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten. :')
pi_190115160
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten. :')
Die hebben dan ineens een ander :P.
pi_190115193
Ik herken dat dan weer totaal niet uit mijn datingtijd. Van alles meegemaakt naar de tijd van matchen tot afspreken, kon (heel) kort zijn maar ook (vrij) lang, nog nooit meegemaakt dat na echt lang chatten er geen afspraak meer kwam. Los van gesprekken die dan doodbloeden natuurlijk, maar als de een een date voorstelde, dan kwam die er ook. Ook nog nooit eentje afgezegd of niet op komen dagen last minute.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')