abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190098560
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoezo niet dan? Kom eens met argumenten....

Het kan toch zo zijn dat je eerst totaal geen kinderen wil en opeens dat wel wil? Doordat je wellicht een tijdje met kinderen hebt gewerkt of dat je vriendinnen hebt die kinderen hebben. Als je daar lang genoeg mee samenwerkt, dan kan die omslag heel snel volgen.
Jij had het net over tijdens het poepen of douchen.

Maar goed. Het maakt verder niet uit. Het enige waar het mij om ging was dat het over kwam dat je haar post iets te letterlijk nam, en ik zie dit wel vaker gebeuren.

Dat was het enige verder waar ik je op wilde wijzen.
pi_190099043
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
pi_190101190
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
Geen idee waarom het zo moeilijk is, maar waarom voelen we ons eigenlijk überhaupt aangesproken bij dit soort teksten? Dit gaat toch niet over ons zogezegd? ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190101211
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 03:01 schreef Scrapyard het volgende:

Nog zo'n voorbeeld zijn vrouwen van 29 met teksten als ''ik ben mama van drie heerlijke jochies van 3, 5 en 9. Zij staan bij mij absoluut op nummer 1 EN DAAR HEB JE MEE TE DEALEN.. Dan denk ik ook : in principe weet elke vent echt wel dat voor een normale vrouw haar kinderen voor een lover komen. Het zou wat zijn als dat niet zo is. Maar door dit zo te zeggen op een profiel staat ten eerste wat onnodig afstotend maar ten tweede is het een beetje de omgekeerde wereld. Het lijkt me eerder dat zij maar eens moet bewijzen dat ze ondanks haar drie kinderen nog van toegevoegde waarde kan zijn voor het leven van een (kinderloze) vent.
Haha echt hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190102617
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 14:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij had het net over tijdens het poepen of douchen.

Maar goed. Het maakt verder niet uit. Het enige waar het mij om ging was dat het over kwam dat je haar post iets te letterlijk nam, en ik zie dit wel vaker gebeuren.

Dat was het enige verder waar ik je op wilde wijzen.
Oké.
pi_190102694
quote:
Toch lijkt het er soms wel op :)

De hoeveelheid keren dat ik een “oneervol verzoek” kreeg na 3 zinnen... zijn toch in de meerderheid.

De vraag is wat je er mee doet op zich.. ik blokkeer diegene doorgaans gewoon.
Of probeer het nog eens om een normaal gesprek te voeren.. maar als dat kan hoeft het van mij niet.

En nee; ik zette niet op mn profiel “doe normaal he” :)
  zondag 24 november 2019 @ 18:50:21 #107
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190103907
quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?

'Hey schatje, 🍆 vanavond? 😘' ofzo?

Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond :P
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190103963
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond :P
Hoi, ik ben geil.

Of..

wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.

Heb mn tinderaccount laatst weggegooid.. die stond vol met dergelijke pareltjes van oneliners.
  zondag 24 november 2019 @ 18:54:40 #109
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104008
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoi, ik ben geil.

Of..

wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.

Wel zo eerlijk... :Y

Maar ja... Doe dat met 50 vrouwen en er gaat vast eentje voor de bijl. Missie geslaagd.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190104017
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Nog eentje gevonden..
geen voorgeschiedenis niks.
“Mag ik je likken?”
  zondag 24 november 2019 @ 18:56:33 #111
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104061
Nja, ieder zijn meug...
pi_190104076
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:54 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Wel zo eerlijk... :Y

Maar ja... Doe dat met 50 vrouwen en er gaat vast eentje voor de bijl. Missie geslaagd.
Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijft :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190104119
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef Kleurplaatje het volgende:
Nja, ieder zijn meug...
Ik word op zich wel graag gelikt.. op de juiste plek door de juiste persoon.
Maar om dat nou als openingszin te gebruiken.. misschien minder handig.
  zondag 24 november 2019 @ 18:59:48 #114
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104129
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dit is een uitzondering mag ik hopen toch?

Snap eigenlijk ook niet dat je daarop reageert... Block dat nummer; rapporteer het; maak een foto en laat het verder de pest krijgen... :')
pi_190104152
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja, maar dit is een uitzondering mag ik hopen toch?

Snap eigenlijk ook niet dat je daarop reageert... Block dat nummer; rapporteer het; maak een foto en laat het verder de pest krijgen... :')
Het is geen unicum in ieder geval.
Maar uitzonderlijk genoeg om het te bewaren :)
  zondag 24 november 2019 @ 19:01:58 #116
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104164
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik word op zich wel graag gelikt.. op de juiste plek door de juiste persoon.
Maar om dat nou als openingszin te gebruiken.. misschien minder handig.
Hangt ook weer van je medium af natuurlijk...

Al houd ik mijn seksuele fantasieën met matches ook wel voor me. Vandaag iemand gematcht met een flinke bos hout voor de deur... Mijn dirty mind wil wel, maar was vooral benieuwd hoe haar zondag was O-)
pi_190104220
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
pi_190104241
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:01 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Hangt ook weer van je medium af natuurlijk...

Al houd ik mijn seksuele fantasieën met matches ook wel voor me. Vandaag iemand gematcht met een flinke bos hout voor de deur... Mijn dirty mind wil wel, maar was vooral benieuwd hoe haar zondag was O-)
die dirty mind komt later nog wel van pas lijkt me.
  zondag 24 november 2019 @ 19:10:35 #119
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104311
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
Waar moet ik dan aan denken?
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

die dirty mind komt later nog wel van pas lijkt me.
Zo is maar net... :Y
pi_190104380
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Waar moet ik dan aan denken?
[..]

Zo is maar net... :Y
Hm dunno.. maar ik denk dat niet aan vurige passie toch...
meer aan samen wandelen als anwb-stel
Wat op zn tijd ook leuk is... maar niet als dat dan het enige is :)
  zondag 24 november 2019 @ 19:18:25 #121
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190104471
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm dunno.. maar ik denk dat niet aan vurige passie toch...
meer aan samen wandelen als anwb-stel
Wat op zn tijd ook leuk is... maar niet als dat dan het enige is :)
O zo...
Nja, dat is wel de basis. Maar dan wel met de spanning en furie tussen en naast de lakens.
Niet altijd seks, maar een beetje spanning mag zekers wel. Beetje elkaar uitdagen...
pi_190104487
wilt. :')

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 19:21:19 ]
pi_190104601
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Stratotanker het volgende:

SPOILER
Blond ook zeker :)
  zondag 24 november 2019 @ 19:28:04 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190104640
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )

SPOILER
Waarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.
pi_190105355
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

SPOILER
:N Hoe oud is deze man?

quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Stratotanker het volgende:

SPOILER
Zo jong en nu al verkloot. :{ :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')