* Zilverberk knuffelt Lonaa.quote:
@Dr_Flash, mag jij een introducée meenemen naar dat feestje vanavond?quote:Ik voel me niet ruk ofzo. Gewoon, moe. Opnieuw matig geslapen. En zin in een sociaal drankje met mensen. Onhandige combinatie wel.
hmm ik ga dan meestal bij vriendin koffie drinkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Knuffels mogen altijd![]()
Ik voel me niet ruk ofzo. Gewoon, moe. Opnieuw matig geslapen. En zin in een sociaal drankje met mensen. Onhandige combinatie wel.
Eerst zo maar even de was ophangen. Het kan ook beide, want het is nog vroeg. Eerst dutje, dan even sociaal doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hmm ik ga dan meestal bij vriendin koffie drinken
of koffie met boek.. maar dat is niet ECHT sociaal.
Dan zit ik met je ouders.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijd om je vrienden te gaan stalken dan.
Ik heb juist even behoefte aan het huis voor mezelf.. Ruilen?
Wat mankeert er nu aan je huis, behalve gordijnen die zowel te dik als te dun zijn en pannen die met een schuurspons geschrobt moeten worden?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijd om je vrienden te gaan stalken dan.
Ik heb juist even behoefte aan het huis voor mezelf.. Ruilen?
ik heb 18 spots in m'n plafond in m'n woonkamer/keuken.. Alleen als die allemaal aan staan vind ik 't zo'n Etalage gevoel hebben.. Ze kunnen wel dimmen enzo, maar vind het 't toch net niet. En zelfde als jij: wil m'n plafond niet open slopen om t te wijzigen. Daarom wat losse/staande lampen erbij. En de spots worden vervangen voor Hue spots.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb twee booglampjes bij mijn bank staan. IKEA, met afgelopen jaar een lampenkapupgrade.
Ik vind ze wel wat hebben en het spaarde mij de moeite na de verhuizing om het plafond open te (laten) breken op zoek naar de aansluiting.
Dat zou kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
misschien is dat wel onwijs leuk borrelen.
Thermostaatkraan van de douche is echt verschrikkelijk en het tocht hier.. (Ik voel echt niks)quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat mankeert er nu aan je huis, behalve gordijnen die zowel te dik als te dun zijn en pannen die met een schuurspons geschrobt moeten worden?
Stokje wierrook geven om de niet-bestaande tocht op te sporen? Is ze toch zeker 20 minuten zoet én ze voelt zich nog nuttig ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thermostaatkraan van de douche is echt verschrikkelijk en het tocht hier.. (Ik voel echt niks)
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stokje wierrook geven om de niet-bestaande tocht op te sporen? Is ze toch zeker 20 minuten zoet én ze voelt zich nog nuttig ook.
Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gewoon booglamp onder de gewone lamp hoor 🙈
Wij zijn nog op zoek naar een lamp voor boven de tafel. Maar ik vind niks leuk
Ja enige wat ik kan bedenken is dat het uit de gang komt. Dat is de enige plek waar we het enkel glas nog niet voor dubbel hebben vervangen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stokje wierrook geven om de niet-bestaande tocht op te sporen? Is ze toch zeker 20 minuten zoet én ze voelt zich nog nuttig ook.
Laat je moeder ernaar zoeken. En dan steeds zeggen "dat is tof, maar nee, ik zoek toch eigenlijk wat moderners / hippers / blauwers / grijzers / hogers / lagers / witters /rankers / stoerders. Het is het wel bíjna hoor."quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gewoon booglamp onder de gewone lamp hoor 🙈
Wij zijn nog op zoek naar een lamp voor boven de tafel. Maar ik vind niks leuk
Geheel herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja enige wat ik kan bedenken is dat het uit de gang komt. Dat is de enige plek waar we het enkel glas nog niet voor dubbel hebben vervangen.
Mijn moeder is trouwens best wel lief hoor.. Maar ze kan soms ook gewoon een beetje moeilijk zijn... En ik woon al 10 jaar op mezelf.. En dan je moeder opeens weer zo lang in huisEr is een reden dat ik op mijn 20 uit huis ging
Hahaha nee laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Laat je moeder ernaar zoeken. En dan steeds zeggen "dat is tof, maar nee, ik zoek toch eigenlijk wat moderners / hippers / blauwers / grijzers / hogers / lagers / witters /rankers / stoerders. Het is het wel bíjna hoor."
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hahaha nee laten we dat maar niet doen.
Oh man ik probeerde echt serieus te blijven toen ze zei dat we beter vitrage op kunnen hangen want dat laat tenminste nog licht door.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oude foto maar gaat om het idee. Dit is mijn huis. Zou vitrage hier niet prachtig staan![]()
[ afbeelding ]
wel een mooie kamer zo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oude foto maar gaat om het idee. Dit is mijn huis. Zou vitrage hier niet prachtig staan![]()
[ afbeelding ]
Ik hou sowieso niet van vitrage.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal morgen nog eens een foto bij mij maken
Thanks. Nou dan toch maar die vouwgordijnen eraf halen..quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
wel een mooie kamer zo.
ik mis alleen vitrage ofzo....
Ik hou ook niet van vitrage.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van vitrage.
Je hebt wel genoeg raambekleding. Ik heb zat ramen met helemaal geen raambekleding. Geen gordijnen, geen vitrage, geen luxaflex of lamellen, niks noppes nada.
Oh dat zijn de goede berichten. Net verhuisd?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kreeg net een mail, mn glasgordijnen komen woensdag al ipv, over 3 weken![]()
beter.
Geen last van, er ligt genoeg troep, dat dempt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanks. Nou dan toch maar die vouwgordijnen eraf halen..
[..]
Ik hou ook niet van vitrage.
Galmt het dan niet? Ons vorige huis had alleen van die moving stripes. Dat galmde best wel. Daarom nu ook overgordijnen die we nooit gebruiken haha.
Nah.. Lang verhaalquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat zijn de goede berichten. Net verhuisd?
Hahaha dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Geen last van, er ligt genoeg troep, dat dempt.
Glasgordijnenquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kreeg net een mail, mn glasgordijnen komen woensdag al ipv, over 3 weken![]()
beter.
Was geen optie voor mijn slaapkamersquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben fan van paneelgordijnen. Lekker strak, ik kan ze open schuiven maar als ze dicht zijn geen inkijk.
En dankzij klittenband is afhalen, wassen en weer ophangen een eitje. Die een keer per twee jaar dat ik dat doe dan.
Ah ja het heeft wat horten en stoten gehad haha.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nah.. Lang verhaal
In short:
- 2 jaar geleden huis gekocht (zie topic in K&W)
- E. leren kennen
- Knie gesloopt
- Mijn baan
Daardoor heeft klussen e.d. wat langer dan geplanned geduurd. We huren een appartement in Zweden samen, waar ik zoveel mogelijk ben in m'n verlof. Maar we houden mijn huis in NL ook aan, als uitvalsbasis en omdat ik hier m'n werkplaats nog steeds heb zitten. Die laatste kan ik niet zomaar naar Zweden verplaatsen.
Dus we zijn nu bezig om mijn huis stukje bij beetje (on a budget, want we zijn hier in principe niet al te veel) in te richten.
Licht eraan hoe dun de stof is die je ervoor kiest.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was geen optie voor mijn slaapkamersdaar zitten de ramen te laag voor en wil nog wel eens in m'n naakte lijf boven rond kunnen lopen zonder dat de buren zitten te kwijlen.
Ah ja dat is wel lastig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga straks voor alle ramen in huis voor gordijnen kijken. Ik weet nog niet helemaal wat ik wil dus dat wordt nog wat. Ik stel het al 2 jaar uit dus het moet maar eens.
Nee, niet echt. Ik heb echt heel slecht in dit soort dingen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel lastig.
Heb je een idee voor wat iets je wil gaan qua sfeer, strak, warm.
Komen van Boerenkamps in Deurne. En van ons vorige huis heb ik ook goede ervaring met Veneta.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb echt heel slecht in dit soort dingen.
Keuken, 3 ramen, rolgordijn, zonverduisterend, lichte kleur.
Slaapkamer, 1 raam, witte shutters.
Woonkamer, 3 ramen, vouwgordijn of plissé.
Waar komen jouw vouwgordijnen vandaan?
Glasgordijnen zitten qua dikte in tussen vitrage en gordijnen. Mijn ouders hadden ze in hun vorige huis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net geleerd wat glasgordijnen zijn. Dat heet bij mij gewoon vitrage.
Ik ga naar Kwantum in de hoop dat die kwaliteit een beetje acceptabel is. Leen Bakker vind ik echt te pauper.
Stuktikkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:43 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb net de tweede versie van die rare pompoenpudding gekookt. Meer suiker, ingedikt met maizena i.p.v. gelatine en 1 pudding i.p.v. 3 kleintjes.
Ik hoop wel dat ie straks loslaat uit de schaal, die heb ik niet ingevet.
Alleen ouzo werkt ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:39 schreef minilot het volgende:
(Aangaande borrel: overweeg vanavond warme 'anijsmelk' van melk, suiker, steranijs en flink ouzo - ter nachtrustbevordering)
Thanks. Komt alleen niet heel veel zon door naar binnen want de voorkant ligt op noord-noord-oost.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:53 schreef minilot het volgende:
Oooh, @:Thinkk-Pinkk wat een fraaie partij ramen in je woonkamer!
Hoera voor niet zere kniequote:Op vrijdag 22 november 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:
Gewoon al de hele dag een niet-zere knie
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:
Gewoon al de hele dag een niet-zere knie
Ik heb meer belang bij het sturen van een gedelegeerdequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:25 schreef Zilverberk het volgende:
@:Dr_Flash, mag jij een introducée meenemen naar dat feestje vanavond?
Is dat haalbaar, @Lonaa ?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meer belang bij het sturen van een gedelegeerde
Ga dan naar huis. Je baas heeft er niks aan als je de laatste 2 uur uitzit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zit al de hele middag te![]()
![]()
![]()
heb net zelfs al een kwartier liggen slapen met mijn headset op. Vergadering was voorbij, oogjes dicht en POEFF weg![]()
![]()
![]()
Ik ben al thuisquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ga dan naar huis. Je baas heeft er niks aan als je de laatste 2 uur uitzit.
Och!quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meer belang bij het sturen van een gedelegeerde
Welterustenquote:
Ik vond een middenweg. Hing een beetje op de bank afgelopen uur, zo even een wijntje drinken met vriendin, als het goed is wel braaf thuis eten enzulks.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
Beetje als @:Lonaa vanmiddag, zowel retemoe als wel zin in een feestje![]()
![]()
![]()
que?quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ook op weg naar huiswe eten vrijdagsalade
Vrijdagsalade? Licht toe!quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ook op weg naar huiswe eten vrijdagsalade
Ik vond mensen van 40 vroeger ook heel oud.. nu niet echt meer..quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zat net weer te brain fart en op de fiets. Hebben meer mensen dat toen ze puber waren dat mensen van 30 echt wel heel erg volwassen zijn enzo.
Tussen mijn 15 en 30 is er iets misgegaan :’)
Veel van mijn vrienden gaan al richting de 40 of zijn het al..quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vond mensen van 40 vroeger ook heel oud.. nu niet echt meer..
Mijn ervaring met Tsjechen en Slowaken is: vooral wat alcohol nuttigen en je hoort er helemaal bijquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:43 schreef minilot het volgende:
Keuring Pee door een roedel Slowaakse broers, dat klinkt avontuurlijk!Succes dude!
Ik vond mezelf op mijn 30ste nog niet echt volwassen. Nou ja, toen ik 30 werd vond ik het wel volwassen klinken. Had toen ook het gevoel dat ik doktertje aan het spelen was of zo. Voel me inmiddels heel wat jaar later nòg niet echt volwassenquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zat net weer te brain fart en op de fiets. Hebben meer mensen dat toen ze puber waren dat mensen van 30 echt wel heel erg volwassen zijn enzo.
Misschien ook meer verantwoordelijkheden gekregen op je werk? Volwassen plannen voor je toekomst etc. Dat helpt denk ik allemaal wel meequote:Op vrijdag 22 november 2019 17:43 schreef Barreltje het volgende:
Hier begint het wel te komen hoor.. je volwassen voelen met verantwoordelijkheden.. en ik ben er op zich ook wel aan toe enzo..![]()
Dat zou ik een jaar geleden ook niet gezegd hebben..
Oh ligt het daar aan. Dan is die bij mij zo'n beetje halverwege denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:50 schreef minilot het volgende:
Sterk de indruk dat mijn prefrontale cortex pas zo'n beetje af was
Jij bent gewoon een man. Dat blijven doorgaans gewoon volgroeide kinderen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ligt het daar aan. Dan is die bij mij zo'n beetje halverwege denk ik
Auch proficiat. Dank voor je begripquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een man. Dat blijven doorgaans gewoon volgroeide kinderen.
Ik denk ook oprecht wel dat de generatie van onze ouders wat oubolliger en meer in een keurslijf was op deze leeftijd dan wij. Althans, mijn ouders zaten nooit hard mee te zingen met de radio in de auto, om maar wat te noemen. Verder voel ik me minder oud dan 37 klinkt, maar wel verantwoordelijk met een gezin, huis en interessante baan. En ik hoef ook echt geen 15-25 meer te zijn, dat vond ik maar vermoeiend.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
25 met 15 jaar ervaringquote:
Ja echt wel een verschil met vroeger idd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Leen Bakker is helemaal niet meer zo pauper als vroeger. Best een leuke zaak zelfs. En ontzettend veel keuze qua raambekleding. Plus heel goede en leuke hulp. Prijsopgave is 1059 euro. Ik weet nu wat ik wil en waar ik op moet letten dus ik ga ook nog verder shoppen. En wachten op korting bij Leen Bakker.
Tevens potentieel geld verdiend bij opdrachtgever. Kapper geweest. Uren enorm veel plezier gehad van de na smaak van de pide kipkerrie van de lunch.
Straks spaghetti and meatballs.
Dank jequote:
Ik ben gewoon een kind in een groot lijf met wat ervaring.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Beter.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een man. Dat blijven doorgaans gewoon volgroeide kinderen.
Ik wens je een tof feestje toe.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je
Best kans dat ik aan het eind denk "was daar nou al die paniek voor nodig?!"
Groot lijf kan ik nog steeds niet zeggen met mijn 1,57quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een kind in een groot lijf met wat ervaring.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk ook oprecht wel dat de generatie van onze ouders wat oubolliger en meer in een keurslijf was op deze leeftijd dan wij. Althans, mijn ouders zaten nooit hard mee te zingen met de radio in de auto, om maar wat te noemen. Verder voel ik me minder oud dan 37 klinkt, maar wel verantwoordelijk met een gezin, huis en interessante baan. En ik hoef ook echt geen 15-25 meer te zijn, dat vond ik maar vermoeiend.
Wat klein!!quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groot lijf kan ik nog steeds niet zeggen met mijn 1,57
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat klein!!
Reus dat je er bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
ben aan het bijlezen, dus antwoorden in etappesquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:46 schreef minilot het volgende:
@:Kaatje1 Pic van de toffe stof graag, thanks!![]()
@:Lonaa, die zonfotoZou zo naast je hondje willen kruipen
Zeg ik als niet-bepaald-hondfan.
Samen een graf schoonmaken?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb morgen een date met mijn ex man (11 jaar niet meer gezien) op de begraafplaats
Vanaf 30 november ben je toch alweer aardig op weg daar naartoe.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Voel me inmiddels heel wat jaar later nòg niet echt volwassen![]()
Dus waarschijnlijk komt dat niet of als ik voor het eerst AOW krijg.
Hoeveel zat diegene ernaast?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Ik werd 37 geschat door iemand die me al 2 jaar kent. Daar was ik wel tevreden over.
Riantquote:
Nog iemand die me goed inschatquote:
Gek ding hèquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nog iemand die me goed inschat
Is die smiley heel heel hard geslagen?![]()
Misschien telde hij of zij je innerlijke leeftijd mee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Ik werd 37 geschat door iemand die me al 2 jaar kent. Daar was ik wel tevreden over.
Dan was het een ernstige beledigingquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Misschien telde hij of zij je innerlijke leeftijd mee.
Innerlijk ben je net 12?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan was het een ernstige belediging
Hooguit.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik word eigenlijk verder nooit jongervooral wijzer geschat. Helaas
Moeten wij ons aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef Zilverberk het volgende:
Sommige users hier zijn best raar trouwens.Als in: compleet de weg kwijt.
Ik heb zeker de desktopversie nodig én een abonnement om de users onzichtbaar te maken?
Neeeee, jullie zijn tof.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moeten wij ons aangesproken voelen?
Echt onzichtbaar worden ze nooitquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb zeker de desktopversie nodig én een abonnement om de users onzichtbaar te maken?
Maar je kent ons niet irl. Wie weet waar wij momenteel verblijvenquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Neeeee, jullie zijn tof.
En niet rijp voor een dwangbuis.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je kent ons niet irl. Wie weet waar wij momenteel verblijven
Jij welquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moeten wij ons aangesproken voelen?
Daarom is nu my actives ook zeer beperkt geworden. Kom in heel veel subfora gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:37 schreef Zilverberk het volgende:
Ik wilde "wie?" vragen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik word vooral gek van een bepaalde user die iedere week weer een andere nick heeft.
FIFYquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Echt onzichtbaar... dat lijkt me heel gek.prettig.
Ja, dan vallen er gaten in discussies. Maar deze user kan toch al niet navolgbaar posten, dus dat verandert in zijn geval niks.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Echt onzichtbaar... dat lijkt me heel gek.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:29 schreef fietsie het volgende:
Tevens: wat is Maarten van der Weijden allemachtig groot. Ik moest opkijken
Wie?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik word vooral gek van een bepaalde user die iedere week weer een andere nick heeft.
Ha P, hoe is het met de broers?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt tijd dat die universal translator uit Star Trek werkelijkheid wordt![]()
Hij leeft nog nadat ze z'n eten hebben gehad (neem ik aan) Dus goedgekeurdquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ha P, hoe is het met de broers?
Waarschijnlijk onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ha P, hoe is het met de broers?
quote:
Poesje miauw of weet ik het waar hij nu weer onder post.quote:
Babelfish?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt tijd dat die universal translator uit Star Trek werkelijkheid wordt![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Poesje miauw of weet ik het waar hij nu weer onder post.
Dennis?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Poesje miauw of weet ik het waar hij nu weer onder post.
Die is vrij makkelijk te herkennen hoorquote:
Wat niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mij volgens mij nog maar 1 keer hoeven legitimeren en dat was bij een zaak waar ze een 100% controle uitvoerden. Al ben je 80, dan moet je je daar nog legitimeren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef minilot het volgende:
Sinds ik op mijn zesendertigste een kind uitpoepte hoef ik me zelden meer te legitimeren bij drank kopen. Tot aan dat punt vrijwel altijd. Snif. Naja. Hoort erbij.
Ik eigenlijk gewoon altijd bij elke doorsnee supermarkt, tot hoogzwanger zijn op mijn vijfendertigste aan toe. Sinds Günther in twee jaar nog maar drie keer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb mij volgens mij nog maar 1 keer hoeven legitimeren en dat was bij een zaak waar ze een 100% controle uitvoerden. Al ben je 80, dan moet je je daar nog legitimeren.
Je kunt ook op je 13e zwanger raken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik eigenlijk gewoon altijd bij elke doorsnee supermarkt, tot hoogzwanger zijn op mijn vijfendertigste aan toe. Sinds Günther in twee jaar nog maar drie keer.
Mjah die user is er 1 van een groepje waarvan ik me afvraag waarom die hier getolereerd blijven worden.quote:
Mits je het kind op zak hebt?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:10 schreef minilot het volgende:
Sinds ik op mijn zesendertigste een kind uitpoepte hoef ik me zelden meer te legitimeren bij drank kopen. Tot aan dat punt vrijwel altijd. Snif. Naja. Hoort erbij.
Geloof dat het best fijn is dat ik alleen maar hier rondhangquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah die user is er 1 van een groepje waarvan ik me afvraag waarom die hier getolereerd blijven worden.
Eens.. Snap maar niet waarom dat een podium gegeven blijft worden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah die user is er 1 van een groepje waarvan ik me afvraag waarom die hier getolereerd blijven worden.
Wat is er mis met grijs?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kwam tot de conclusie dat ik echt mijn haar moet gaan verven. Ik begin echt grijs te worden en dat valt heel erg op in mijn best wel donkere lokken. Maar ik hou verder gewoon van mijn haarkleur.
Klopt. Ik kom met deze username nu 10 jaar op fok. En het is er niet gezelliger op geworden helaasquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat het best fijn is dat ik alleen maar hier rondhang
Ik maakte vanmiddag de fout om een managementsassistente, kijkend naar haar haar, te vragen: "Is dat zo hip grijs geverfd of....?" en toen moest ik vrij vlot ehm, zorgen uit schootsafstand te komenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kwam tot de conclusie dat ik echt mijn haar moet gaan verven. Ik begin echt grijs te worden en dat valt heel erg op in mijn best wel donkere lokken. Maar ik hou verder gewoon van mijn haarkleur.
Ohhh dat is ook echt niet handigquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maakte vanmiddag de fout om een managementsassistente, kijkend naar haar haar, te vragen: "Is dat zo hip grijs geverfd of....?" en toen moest ik vrij vlot ehm, zorgen uit schootsafstand te komen
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:17 schreef minilot het volgende:
Toch prettig, zo'n geslaagde beoordeling Barrel! Al wisten wij best dat jij geen mafkees bent
Pffff. De pil. Bijna twintig jaar zonder klachten geslikt maar toen ik eenmaal gestopt was wilde ik nimmer meer terug. Zeer gehecht aan de week rondom ovuleren: libido door het dak!![]()
Ik vrees dat mijn hoofd er simpelweg niet van is opgeknaptquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij leeft nog nadat ze z'n eten hebben gehad (neem ik aan) Dus goedgekeurd
Wat fijn dat je een normaal mens bentquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:12 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. Beoordeling weer gehad.. Ik hoef niet in een dwangbuis<--ik mis deze smiley zo enorm in WA
Verder word ik dus altijd jonger geschat en dat is in mij branche met allemaal oude knarren vaak wel een nadeel..![]()
Verder een vraagje aan de dames met schildklier klachten.. Ik slik dus sinds een paar dagen de pil.. heeft dat nog invloed op de schildklier#durftevragen #beterlaatdannooit
Zuipsequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef minilot het volgende:
Ik ga me ontworstelen aan Günthers death grip en beneden hoogalcoholische anijsmelk maken en serie kijkenFijne avond, lui!
Netflix & Chillquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef minilot het volgende:
Ik ga me ontworstelen aan Günthers death grip en beneden hoogalcoholische anijsmelk maken en serie kijkenFijne avond, lui!
Haha eens met ditquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:17 schreef minilot het volgende:
Toch prettig, zo'n geslaagde beoordeling Barrel! Al wisten wij best dat jij geen mafkees bent
Pffff. De pil. Bijna twintig jaar zonder klachten geslikt maar toen ik eenmaal gestopt was wilde ik nimmer meer terug. Zeer gehecht aan de week rondom ovuleren: libido door het dak!![]()
Ik was vanochtend in je favoriete uitgaansgelegenheid! Ik moest beloven om echt een keer in de avond te komen. Dus, misschien moet ik een keer met jouquote:
Een uur geleden nog niet iigquote:
Dat heb ik hier ook regelmatig in huisquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Aardige gasten wel, maar ik versta er niks van
Fijne avond.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef minilot het volgende:
niet bij te houden.quote:
Omdat hij niets tegen de policy doet. Het zou wat zijn als we users gaan weren wanneer ze door anderen als irritant worden ervaren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik was vanochtend in je favoriete uitgaansgelegenheid! Ik moest beloven om echt een keer in de avond te komen. Dus, misschien moet ik een keer met jou![]()
![]()
Als het ooit helemaal grijs is zou ik dan denk ik ook best tof vinden dan hoop ik net als mijn vader echt wit te worden.quote:
Met hoogalcoholische anijzige sterke drank, zoals in dit geval yeni raki want dat hadden we nog. Volle melk verwarmen met een paar steranijzen + suiker + booze = yay!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fijne avond.
Hoe maak jij je hoogalcoholische anijsmelk eigenlijk?
Ik kijk alleen The grand tour van amazon prime.. En ik heb geen amazon primequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier Jack Ryan op Amazon Prime al gezien?
Geen dwangbuisquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:12 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. Beoordeling weer gehad.. Ik hoef niet in een dwangbuis<--ik mis deze smiley zo enorm in WA
Verder word ik dus altijd jonger geschat en dat is in mij branche met allemaal oude knarren vaak wel een nadeel..![]()
Verder een vraagje aan de dames met schildklier klachten.. Ik slik dus sinds een paar dagen de pil.. heeft dat nog invloed op de schildklier#durftevragen #beterlaatdannooit
Het was vooral kennismaken met de communicatiedame die echt heel leuk isquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Baroeg overdag is wel.. Eh..Nou ja. Niet overdaggeschikt. Ik zeg joe, mits feestje in mijn genre.
Vruchtbare afspraak daar vandaag?
27quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is nooit iemand die mijn leeftijd schat eigenlijk.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Met hoogalcoholische anijzige sterke drank, zoals in dit geval yeni raki want dat hadden we nog. Volle melk verwarmen met een paar steranijzen + suiker + booze = yay!
Nu echt weg
Bij mij is t zwart met grijs..Ben op mn 30e gaan verven tot vorig jaar. Zo klaar mee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als het ooit helemaal grijs is zou ik dan denk ik ook best tof vinden dan hoop ik net als mijn vader echt wit te worden.
Maar nu zo vind ik het niks.
Dan heb je toch hooguit 3 jaar geverfd?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij mij is t zwart met grijs..Ben op mn 30e gaan verven tot vorig jaar. Zo klaar mee.
Hoe gaat de combi borstvoeding en drank tegenwoordig? Krijgt Gunther dan nog de fles of blieft hij dat niet meer?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Met hoogalcoholische anijzige sterke drank, zoals in dit geval yeni raki want dat hadden we nog. Volle melk verwarmen met een paar steranijzen + suiker + booze = yay!
Nu echt weg
1quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan heb je toch hooguit 3 jaar geverfd?
Ik durf niet goed te verven ik borstel nu iedere dag al een borstel vol haar eruit en ben bang dat dat alleen maar erger wordt dan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij mij is t zwart met grijs..Ben op mn 30e gaan verven tot vorig jaar. Zo klaar mee.
Nee ws niet. Is t iets hormonaals denk je?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik durf niet goed te verven ik borstel nu iedere dag al een borstel vol haar eruit en ben bang dat dat alleen maar erger wordt dan.
Metaal. Elk duppie is er een.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:42 schreef fietsie het volgende:
OK. TL-armaturen: in de apparaten container van de gemeente, of,, zonder buizen, in het metaal?
Als electrisch apparaat inleveren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:42 schreef fietsie het volgende:
OK. TL-armaturen: in de apparaten container van de gemeente, of,, zonder buizen, in het metaal?
Heeft er iemand een idee?
In de bouwmarkt inleverdinges gaat niet zo goed, het zijn 2-buis armaturen, die inleverpunten hebben daar niet een vak voor.
Hormonen en stress denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee ws niet. Is t iets hormonaals denk je?
quote:
quote:iets
Ik zag net een smalle grijze balk bij een post, zonder tekst. Zag er mooi uit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
is het. Zonder spaties.
[..]
Wat? In 1x goed??quote:
Wat is dit nou weer voor onzinquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hormonen en stress denk ik.
Mijn stresslevel is een paar jaar echt sky high geweest. Maar ook hormonaal gaat het niet helemaal lekker. Ik heb zelf vermoedens van PCOS. Huisarts zegt dat ik eerst maar moet afvallen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin
Raadselen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:12 schreef Zilverberk het volgende:
Ik moest mijn huisarts ook nog ergens over informeren.Al een half jaar, bleek afgelopen week.
Geen medische informatie hier.quote:
Niet echtquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin
Staat bij mijn apo ook geregistreerd met als gevolg dat bij vrijwel elk medicijn ik die waarschuwing krijg van de assistenten. Meestal is de lactosedosis zo laag dat ik nergens last van heb. En anders gewoon een lactasepil erbij slikken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, intolerantie eens doorgeven aan de apotheek.
Het gaat niet om de lactose die ik door moet geven. Wel om dat geintje met de adrenaline van vorig jaar. Al is dat officieel geen intolerantie want dat kan je niet hebben van een lichaamseigen stof. Het heet overreactie ofzo maar ik vergeet de term steeds. Hyperreactie? @Isabeau weet jij dit?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat bij mijn apo ook geregistreerd met als gevolg dat bij vrijwel elk medicijn ik die waarschuwing krijg van de assistenten. Meestal is de lactosedosis zo laag dat ik nergens last van heb. En anders gewoon een lactasepil erbij slikken.
Bedoel je hyperreactief?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lactose die ik door moet geven. Wel om dat geintje met de adrenaline van vorig jaar. Al is dat officieel geen intolerantie want dat kan je niet hebben van een lichaamseigen stof. Het heet overreactie ofzo maar ik vergeet de term steeds. Hyperreactie? @:isabeau weet jij dit?
Als gewichtstoename zowel een oorzaak als een gevolg van PCOS is, lijkt het me op zijn minst handig om bij klachten vast te stellen of er wel PCOS is. Misschien is het wel heel iets anders.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet echt
https://www.degynaecoloog(...)us-ovarium-syndroom/
Misschien wel ja. Ik weet het echt niet meer. Gesprek bij arts ging zo razendsnel en het was zo vroeg in de ochtend. Het is echt niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Bedoel je hyperreactief?
/ben Isa niet
Overgewicht veroorzaakt heel veel klachten en verhoogt ook de kans op allerlei ziektes. Afvallen is daarom heel vaak een goed plan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als gewichtstoename zowel een oorzaak als een gevolg van PCOS is, lijkt het me op zijn minst handig om bij klachten vast te stellen of er wel PCOS is. Misschien is het wel heel iets anders.
Zette Isa hier niet eens een link neer naar een artikel over mensen die alsmaar weggestuurd werden bij de huisarts omdat ze gewoon moesten afvallen?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kado viel goed. Gratis bier dikke prima alles
Fijn! Blij dat je gegaan bent?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kado viel goed. Gratis bier dikke prima alles
Jaquote:
Oefquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Janu nog even de grossi Rundfahrt
23:23 de trein, dan lange overstaps in Den Bosch, Utrecht en Amersfoort en dan ben ik om 01:42 thuis. Als alles goed gaat.
Hoe lang duurt doet die er over? Drie kwartier?quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Amersfoort. Er gaat om 1:05 nog een intercity naar Groningen maar de allerlaatste trein hier vandaan heb ikde 1:06 intercity naar Deventer
Ja, boks. Krijsfestijn hier, maar geen flauw idee waarom.quote:Op zaterdag 23 november 2019 06:20 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Te vroeg na een onrustige nacht..
Maar het is niet echt een juiste reactie bij vermoedens van PCOS. Anna heeft het ook. De eerste lamlul die zich huisarts noemde, stuurde haar terug met de melding: het heeft gewerkt, dan werkt het nu ook nog wel. Haar cyclussen zaten inmiddels op 9 maanden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Overgewicht veroorzaakt heel veel klachten en verhoogt ook de kans op allerlei ziektes. Afvallen is daarom heel vaak een goed plan.
Of het helpt dat een huisarts zegt dat iemand moet afvallen is een tweede. Blijvend lichter worden is ongelooflijk lastig en dat doe je meestal niet "omdat de huisarts dat heeft gezegd". Zoiets moet je zelf willen en met adequate begeleiding kan het wellicht ook lukken.
Programmeren in Java. Maar dan aan mensen die naast hun werk, of uitkering, een HBO opleiding willen volgen. Dat verschilt enorm qua motivatiequote:Op zaterdag 23 november 2019 08:34 schreef Clubsoda het volgende:
@:Anthraxx, ik vergat je maandag te antwoorden. Ik gaf (voor het eerst) les bij een postdoctorale beroepsopleiding. Ik heb die opleiding zelf vorig jaar afgerond dus dat was wel leuk. Geen grote niveauverschillen trouwens, een deel had vrijstelling. Wat voor les geef jij?
Ik ga me nu maar eens verdiepen in 28 pagina's neurotransmissie en dan bedenken we wat we me deze grijze hangdag gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |