Is niet bepaald ideaal toch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat een onzin dat dat niet in de winter zou kunnen.
De Mount Everest beklimmen, dat is niet ideaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is niet bepaald ideaal toch.
Wat is het verschil precies?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
De Mount Everest beklimmen, dat is niet ideaal.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:04 schreef 00wildchild het volgende:
Maar hij zit niet op Tinder. Jammer wilde wel pics zien.
Zegt hij dat?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:04 schreef 00wildchild het volgende:
Maar hij zit niet op Tinder. Jammer wilde wel pics zien.
Tja als je dat als referentie hebt. Hobbies doe je voor de lol.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
De Mount Everest beklimmen, dat is niet ideaal.
Jouw plezier bederft gelijk door een beetje kou? Waarschijnlijk heb je een beetje een zwak gestel, misschien moet je maar iets vaker een koude douche nemen of zo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:08 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Tja als je dat als referentie hebt. Hobbies doe je voor de lol.
Kun je ook gewoon vragen hoorquote:
Absoluut. Wat is een gestel? koude douche is inhumaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Jouw plezier bederft gelijk door een beetje kou? Waarschijnlijk heb je een beetje een zwak gestel, misschien moet je maar iets vaker een koude douche nemen of zo.
Heb ik al een paar keer gedaan toch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon vragen hoor
Snap die spelletjes nooit. Is het een volwassen vent of watquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:17 schreef 00wildchild het volgende:
D is klaar met h2g doen en ik reageer fucking droog en langzaam. Nu gaat ie slijmen. Joe.
H2g?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:17 schreef 00wildchild het volgende:
D is klaar met h2g doen en ik reageer fucking droog en langzaam. Nu gaat ie slijmen. Joe.
Geen idee ik vraag maandag wel ff wat hij nou eigenlijk wil en dat ik wel een bepaalde etiquette verwacht. Niet veel, maar eerst zeggen ben verliefd blabla en dan ghosten valt niet onder hoe om te gaan met mij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap die spelletjes nooit. Is het een volwassen vent of wat
Lusister niet naar 'm, Jordan Peterson is the shit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:32 schreef 00wildchild het volgende:
Tim Venninga werkt alleen als maar 1 van beiden het doet blijkt maar weer.
Tot nu toe hebben sommige dingen wel goed gewerkt. 😈quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Lusister niet naar 'm, Jordan Peterson is the shit.
Denk dat dat vooral aan je uiterlijk ligt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben sommige dingen wel goed gewerkt. 😈
Hij wil niet overkomen alsof 't 'm louter om 't baffen gaat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:36 schreef 00wildchild het volgende:
Maaaaaarrrrrr nu is meneer de charmeur van zijn apropos en heeft hij de error.
Tijd voor een evaluatie dus, maandag, in bed. Waar hij nu ineens liever lief wil chillen dan gek doen.
Hij is minstens zo lekker en loopt elke dag gewapend rond. Uiterlijk is niet iets waar hij al te lang bij stil staat want dat heeft hij ook voor het uitkiezen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:36 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan je uiterlijk ligt.
Ja heb mijn post aangepast.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:37 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hij wil niet overkomen alsof 't 'm louter om 't baffen gaat.
Gewapend? Hoezo? En wat is de relevantie daar überhaupt van?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is minstens zo lekker en loopt elke dag gewapend rond. Uiterlijk is niet iets waar hij al te lang bij stil staat want dat heeft hij ook voor het uitkiezen.
Vrouwen vinden dat geil. Hij heeft de hele dag sjans.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Gewapend? Hoezo? En wat is de relevantie daar überhaupt van?
Meh, sommige stoot je er mee af. Hoezo vind jij 't wel geil?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat geil. Hij heeft de hele dag sjans.
Ik hou er gewoon van. Niet agenten, maar alles van defensie met zo’n lichaam en die kop van hem. Echte handboeien. Echt. Veeg mij maar op. En zo denken best veel vrouwen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Meh, sommige stoot je er mee af. Hoezo vind jij 't wel geil?
Oh, voor z'n baan. Dacht criminaliteit. Belangrijk verschil.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon van. Niet agenten, maar alles van defensie met zo’n lichaam en die kop van hem. Echte handboeien. Echt. Veeg mij maar op. En zo denken best veel vrouwen.
Liever een mannenmannenuniform dan een dom horloge.
Oh nee joh ga toch niet met een crimineel ben je gekquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Oh, voor z'n baan. Dacht criminaliteit. Belangrijk verschil.
Je trekt er veel vrouwen wellicht mee aan maar een bepaald deel stoot je juist af en dat is het tiepe dat ts tof vind.
Erin en eruit doe je bij een hoer of een ons.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Vinden jullie zoenen/beffen/pijpen niet intiemer dan sex?
Wie, ts? Heb een gus-ui.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:51 schreef Amarantha het volgende:
Twee mensen zonder UI, verwarrend wel.
Nouja zover gaat TS niet maar vind 't wel minder intiem. Waarom ligt de nadruk er bij een ons juist wel op? Nog geen ons gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Erin en eruit doe je bij een hoer of een ons.
Oh, dat was dan op Ash-account.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lul niet.. Je hebt helemaal geen UI.
Ja nee geen idee eig die deden dat ook wel bij me maar ja voorspel is intiem ja. Omdat je dan veel meer waarneemt van iemand zijn erogene zones en dat is toch best een grens denk ik. Vanwaar je vraag?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:56 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Nouja zover gaat TS niet maar vind 't wel minder intiem. Waarom ligt de nadruk er bij een ons juist wel op? Nog geen ons gehad.
Wat voor cijfer geef je de BB film?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:56 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Oh, dat was dan op Ash-account.
geen reden, stel veel vragen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee geen idee eig die deden dat ook wel bij me maar ja voorspel is intiem ja. Omdat je dan veel meer waarneemt van iemand zijn erogene zones en dat is toch best een grens denk ik. Vanwaar je vraag?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef je de BB film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind baffen overigens totaal niet intiem. Eens?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee geen idee eig die deden dat ook wel bij me maar ja voorspel is intiem ja. Omdat je dan veel meer waarneemt van iemand zijn erogene zones en dat is toch best een grens denk ik. Vanwaar je vraag?
Daar heb ik wel wat voorquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet vandaag tot vier uur snachts werken en heb amper geslapen.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]Ik geef het een 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dus je begint ook laat. Ga naar bed danquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet vandaag tot vier uur snachts werken en heb amper geslapen.
Begin om twee dus moet half een opstaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus je begint ook laat. Ga naar bed dan
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus je begint ook laat. Ga naar bed dan
Beter neemt 1 van jullie weer even een UI.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Begin om twee dus moet half een opstaan.
Zit je op pc?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Beter neemt 1 van jullie weer even een UI.
Ik vond wel geinig om te zien maar ik vond het niet heel veel toegevoegde waarde hebben aan het verhaallijn. Maar het is wel tof gedaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Op basis waarvan/wat waren je favo scènes?
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Begin om twee dus moet half een opstaan.
Waarom? Je kunt toch lezen gewoon haha. Ik zit mobiel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Beter neemt 1 van jullie weer even een UI.
Nee ik kan niet lezen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch lezen gewoon haha. Ik zit mobiel.
Lezen is moeilijk als je de hele dag wappie bentquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt toch lezen gewoon haha. Ik zit mobiel.
Ja klopt wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk als je de hele dag wappie bent
FOK!ken?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
Oké slecht ik ga even iets nuttigs doen daag
Door met watquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Chev heb je tips? Paar uur geslapen en moet door tot vier uur snachts.
Werk. Is toch niet genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door met wat![]()
Neem een kop koffie
Laten ze je vanaf nu tot 4 uur werken?quote:
Vanaf twee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten ze je vanaf nu tot 4 uur werken?
Waarom ga je nu niet nog ff pitten dan.quote:
Moet over tien minuten douchen. En dat ene uurtje heeft niet veel nut.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ga je nu niet nog ff pitten dan.
Pak een punt pak een punt pak een pak een pak een punt neem er 1 neem er 2quote:
Ben joods.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pak een punt pak een punt pak een pak een pak een punt neem er 1 neem er 2
Tsja dan weet ik het ook niet meer. Of gewoon lekker aan de pep gaanquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet over tien minuten douchen. En dat ene uurtje heeft niet veel nut.
Ben joods.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja dan weet ik het ook niet meer. Of gewoon lekker aan de pep gaan
Ze hebben ook peppillenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Moet niet te veel rommelen met je neus als jood.
Past wel genoeg inquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sow dan jeetjequote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Net uit het kraakpand en direct openlijk antisemitisch geworden
Antisemitisme, beste semitisme zeg ik altijd maar HAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef Catkiller het volgende:
Net uit het kraakpand en direct openlijk antisemitisch geworden
Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Net ook.. Ik woon hier inmiddels een jaar maar oke.
Plek zat hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Mooi zo meidquote:
Is dat ongezonde fastfood wel goed voor zo'n baby?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:35 schreef 00wildchild het volgende:
Lekker onderweg naar de Mac met mijn baby 😍
Vies veel zin in vette burger.
Ja hij heeft nu net kiezen door gekregen dus kan wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat ongezonde fastfood wel goed voor zo'n baby?
Moet je me nou meteen al ridiculiserenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je me nou meteen al ridiculiseren
Dan zou ik ook meteen de Mac pakken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu net kiezen door gekregen dus kan wel.
Wat onnoemelijk vals dit bahtjesquote:
Kopen.quote:
Jatoch. Deed het eerst in de blender voor hem maar dat hoeft nu niet meer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zou ik ook meteen de Mac pakken.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jatoch. Deed het eerst in de blender voor hem maar dat hoeft nu niet meer.
Haags_kwartiertjequote:
Why?quote:
quote:
Serieus?quote:
Goedgelovige Thomasquote:
Ik heb\had jullie gewoon hoog in het vaandel wat betreft vertrouwen maar dat is dus onterecht.quote:
Het beste zou zijn als Aberkullie weer eens terug kwam, maarja...quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou wel het beste nieuws in jaren zijn voor FOK!
quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb\had jullie gewoon hoog in het vaandel wat betreft vertrouwen maar dat is dus onterecht.
Ja, leuk maar dat hebben jullie dus net verwoest. Bedankt he!!quote:
Sinterklaas bestaat nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leuk maar dat hebben jullie dus net verwoest. Bedankt he!!
@&%^!@&*$%!^quote:
nee ik stem alleen pvvquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
2nutz is zo goedgelovig, moet wel een VVD stemmer zijn
EN nazi. Vergeet Nazi niet.quote:
Kloon van dimaquote:
Ja die gaylordstar666 ofzoquote:
RIP stimoquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
We gaan lekker geen IS vrouwen terughalen
Merk je toch niet zo als je stoned bent of welquote:
Maar je kent mij uberhaupt niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
echt niet, ze zeggen dat ze 'die kale' missen?
Ik wacht altijd gewoon tot het overgaat.quote:
Neeeeeeej niet doenquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:17 schreef Catkiller het volgende:
Mongolenmodje is terug, tijd om weer te minderen.
Ye, was een leuke tijd. Tot ooitquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:17 schreef Catkiller het volgende:
Mongolenmodje is terug, tijd om weer te minderen.
Doeiquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ye, was een leuke tijd. Tot ooit
Ck is toch wel een topper hoorquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof we dat stuk stront zullen missen. Laat gaan joh. Lol
Wie?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ck is toch wel een topper hoor
Zou jammer zijn
Begin je nu al jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ck is toch wel een topper hoor
Zou jammer zijn
Ja Haags ik zie hetquote:
Nee ik blow alleen vanavondquote:
Kon je niet wat langer wegblijvenquote:
Had niks liever gewildquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kon je niet wat langer wegblijven
Mooi zo. Weg jij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ye, was een leuke tijd. Tot ooit
JAAA KOEKOEK VRIEND HAHAquote:
Lekker lekker.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JAAA KOEKOEK VRIEND HAHA
Da’s lang geleden. Hoe was de vakans.
Dat is goed om te weten. Miste je ons?quote:
Als kiespijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten. Miste je ons?
Nee tochquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Heb je wel op je tellen gepast daar? HAHA
Nou blijkbaar niet want jij hebt je telvriendjes mooi in de steek gelatenquote:
Dat doe ik al ruim een jaar. Zinloos forum.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet want jij hebt je telvriendjes mooi in de steek gelaten
quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik al ruim een jaar. Zinloos forum.
Op je bankrekening jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijk woord is dat eigenlijk.
Op je postcount niet dan?quote:
Heb ik nu een primeur in de pocket?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna alles is geautomatiseerd gepost.
Een regelrechte hitquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nu een primeur in de pocket?
Heb al eerder ontdekt dat die hele telling niet klopt.quote:
Hij liep weleens vast ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb al eerder ontdekt dat die hele telling niet klopt.
Combineer het een met het anderquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:09 schreef Murdera het volgende:
Ik heb op werk een collega die de hele dag zingt en nuriet en fluit, en ik heb steeds meer dagdromen over moord. Hoe ga ik hier mee om?
Xxx anoniempje
L0lquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Combineer het een met het ander
Sowieso in juni. Daarvoor ook nog ergens maar dat is nog niet geboekt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Haags.
Wanneer ga je weer op vakantie?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Haags.
Geen roetveeg? Racistquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst zwarte Piet over de vloer hier volgende week.
Wanneer word jij vader?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Haags.
Ha Lang, hoe is die?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:47 schreef Zosk het volgende:
De mod/user verhoudingen zijn hier nog steeds fantastisch zie ik
Hopelijk volgend jaarquote:
We hebben je wel gemist hoor, blijf je wel deze keer?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
We hebben je wel gemist hoor, blijf je wel deze keer?
Ik blijf niet want ik zit erg krap qua tijdquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hommo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jammer man, altijd gezellige tijden beleefd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik blijf niet want ik zit erg krap qua tijd
Dat waren mooie tijden inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jammer man, altijd gezellige tijden beleefd.
Weekend hè, dan mag hij even onbegeleid naar huis.quote:
ziedendquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weekend hè, dan mag hij even onbegeleid naar huis.
We houden jou verantwoordlijkheid.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weekend hè, dan mag hij even onbegeleid naar huis.
viesmadquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We houden jou verantwoordlijkheid.
Waarschijnlijk ikzelfquote:
10 Solo's is nog niet genoegquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:04 schreef Quotidien het volgende:
ze komen met meerderen want in ze eentje zijn ze weak
Ga jij eens naar een van je andere sc's, sletquote:
Okquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een van je andere sc's, slet
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepjequote:
Ik luister alleen naar Haagsquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepje
Ga jij maar naar een kroeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepje
Je bent dus geen clone? Prima hoor verder want je bent een toffe user maar dacht dat omdat je me Ash noemde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je kent mij uberhaupt niet.
Dus aangenaam.
Ik let wel eens op.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Je bent dus geen clone? Prima hoor verder want je bent een toffe user maar dacht dat omdat je me Ash noemde.
Wat zei je? Hoe zag ze eruit?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin ik tegen een tinderchick over rolex, meteen ontmatchtserieus waar
Man man man zal wel een hippie zijn geweest.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb iets over horloges in m'n bio dus ze vroeg daarover. Dus ik zeg ik heb horloges maar niet hele dure, wil iets van een Rolex erbij. En toen was het meteen uit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat zei je? Hoe zag ze eruit?
Ze rook geld, jij gaf niet thuis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb iets over horloges in m'n bio dus ze vroeg daarover. Dus ik zeg ik heb horloges maar niet hele dure, wil iets van een Rolex erbij. En toen was het meteen uit.
Niet heel knap overigens. Maar ik ben een ruimdenkende jongen die uiteraard niet alleen op uiterlijk focust.
Wat bedoel je? Zij ontmatcht mij hèquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze rook geld, jij gaf niet thuis.
Waarom geef je aan geen dure te hebben?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Zij ontmatcht mij hè
Omdat dat niet zo is. Waarom zou ik daarover liegen? En ja duur is relatief. Misschien vond ze 600 wel heel veel. Of weinig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom geef je aan geen dure te hebben?
Je wil haar neuken toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat dat niet zo is. Waarom zou ik daarover liegen? En ja duur is relatief. Misschien vond ze 600 wel heel veel. Of weinig.
Niet onder valse voorwendselen natuurlijk.quote:
Je bent geen type voor tinder.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet onder valse voorwendselen natuurlijk.
Ik ben geen type voor deze maatschappij ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent geen type voor tinder.
Hij krijgt die huillach niet van mijn gezichtquote:
Had het er ook ff lastig mee jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij krijgt die huillach niet van mijn gezicht
In het werkveld geen leuke dames?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen type voor deze maatschappij ben ik bang.![]()
Er komt vast een dag dat iemand helemaal wild van me wordt. Gewoon afwachten.
Jawel hoor. Maar we pakken natuurlijk elke veilige mogelijkheid aan. Blijf een FOK!ker.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In het werkveld geen leuke dames?
Of op de plaatselijke bridge avond?
En een fokster?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar we pakken natuurlijk elke veilige mogelijkheid aan. Blijf een FOK!ker.
Zou ideaal zijn. Dan zou ze vallen voor wie ik echt ben.quote:
Is een rolex niks voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had het er ook ff lastig mee ja
Heb mezelf er een cadeau gedaan toen ik mod werd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is een rolex niks voor jou
Zijn er dames die jouw interesse wekken?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn. Dan zou ze vallen voor wie ik echt ben.
Rolex werkt toch statusverhogend?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel een aantal jaar geleden. Maar die blowde nogal hevigquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn er dames die jouw interesse wekken?
Ja bij leuke mensen met smaak, stijl en passie. Niet bij studentes bouwkunde blijkt maar weerquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Rolex werkt toch statusverhogend?
En nu is ze dood?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel een aantal jaar geleden. Maar die blowde nogal hevig
Geen idee. Denk het niet.quote:
@TheWeekndquote:
Ook niet mijn muziek maar hey boeiendquote:
Oké. Prima toch.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veni vidi vagina
Ik kwam
Ik zag
En het was kut
Moet dat danquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Talk to me pls don't have much to believe in
Heb je Roland al gevonden?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I need you right now are you down to listen to me
O ken ik niet..quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook niet mijn muziek maar hey boeiend
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I need you right now are you down to listen to me
Die oplichter ken ik niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je Roland al gevonden?
Walgelijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij maakt het geloof belachelijk met z'n act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |