Hier.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:34 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Actief/met anderen bezig in welke zin?
Heb in de winter doorgaans wel meer behoefte aan sociale interactie inderdaad.
Ik denk meer omdat je dan vaker alleen binnen zit.quote:
Heb t nummer van zoveel fokkersquote:
Dan kun je toch ook FB achterhalen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb t nummer van zoveel fokkers
Om deze reden dus. Waaaattttquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:36 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook FB achterhalen.
Nee zou niet weten hoe en teveel moeite voor een random fokkerquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:36 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook FB achterhalen.
groepsappsquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat je dan vaker alleen binnen zit.
Zie dit gewoon als een van m’n groepsapps inmiddels.
Nee denk het niet eigenlijk. En anders veel plezier haha.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Myrr zit je ex op tinder volgens mij heb ik hem gematcht
Klopt deels maar voel me in de winter ook gewoon anders en bepaalde hobbies zijn niet geschikt voor de winter zoals lange wandelingen of bakken op 't strand of kralingse plas.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat je dan vaker alleen binnen zit.
Zie dit gewoon als een van m’n groepsapps inmiddels.
Is hij leraarquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee denk het niet eigenlijk. En anders veel plezier haha.
Lovequote:
Post gewoon johquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ga zn naam hier niet posten maar 3 letters
Why, je weet toch hoe hij heet?quote:
Hoop geblaat weinig wolquote:
rijke verbeelding manquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:55 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zie het al voor me dat hij Simone neukt in het huis van Myrr
Wel de ultieme trollactiequote:Op vrijdag 22 november 2019 09:55 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zie het al voor me dat hij Simone neukt in het huis van Myrr
Ja, jij?quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Why, je weet toch hoe hij heet?
Ja hallo hij is degene die getrolld moet worden hèquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel de ultieme trollactie
Hij heet inderdaad Lilquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Staat die voornaam voor het formaat van zijn penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |