Lekker lekker.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JAAA KOEKOEK VRIEND HAHA
Da’s lang geleden. Hoe was de vakans.
Dat is goed om te weten. Miste je ons?quote:
Als kiespijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten. Miste je ons?
Nee tochquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee toch![]()
Heb je wel op je tellen gepast daar? HAHA
Nou blijkbaar niet want jij hebt je telvriendjes mooi in de steek gelatenquote:
Dat doe ik al ruim een jaar. Zinloos forum.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet want jij hebt je telvriendjes mooi in de steek gelaten
quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doe ik al ruim een jaar. Zinloos forum.
Op je bankrekening jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heerlijk woord is dat eigenlijk.
Op je postcount niet dan?quote:
Heb ik nu een primeur in de pocket?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna alles is geautomatiseerd gepost.
Een regelrechte hitquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nu een primeur in de pocket?
Heb al eerder ontdekt dat die hele telling niet klopt.quote:
Hij liep weleens vast ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb al eerder ontdekt dat die hele telling niet klopt.
Combineer het een met het anderquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:09 schreef Murdera het volgende:
Ik heb op werk een collega die de hele dag zingt en nuriet en fluit, en ik heb steeds meer dagdromen over moord. Hoe ga ik hier mee om?
Xxx anoniempje
L0lquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Combineer het een met het ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |