Sowieso in juni. Daarvoor ook nog ergens maar dat is nog niet geboekt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Haags.
Wanneer ga je weer op vakantie?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Haags.
Geen roetveeg? Racistquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst zwarte Piet over de vloer hier volgende week.
Wanneer word jij vader?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi Haags.
Ha Lang, hoe is die?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:47 schreef Zosk het volgende:
De mod/user verhoudingen zijn hier nog steeds fantastisch zie ik
Hopelijk volgend jaarquote:
We hebben je wel gemist hoor, blijf je wel deze keer?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
We hebben je wel gemist hoor, blijf je wel deze keer?
Ik blijf niet want ik zit erg krap qua tijdquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hommo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jammer man, altijd gezellige tijden beleefd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik blijf niet want ik zit erg krap qua tijd
Dat waren mooie tijden inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jammer man, altijd gezellige tijden beleefd.
Weekend hè, dan mag hij even onbegeleid naar huis.quote:
ziedendquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weekend hè, dan mag hij even onbegeleid naar huis.
We houden jou verantwoordlijkheid.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weekend hè, dan mag hij even onbegeleid naar huis.
viesmadquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We houden jou verantwoordlijkheid.
Waarschijnlijk ikzelfquote:
10 Solo's is nog niet genoegquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:04 schreef Quotidien het volgende:
ze komen met meerderen want in ze eentje zijn ze weak
Ga jij eens naar een van je andere sc's, sletquote:
Okquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een van je andere sc's, slet
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepjequote:
Ik luister alleen naar Haagsquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepje
Ga jij maar naar een kroeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepje
Je bent dus geen clone? Prima hoor verder want je bent een toffe user maar dacht dat omdat je me Ash noemde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je kent mij uberhaupt niet.
Dus aangenaam.
Ik let wel eens op.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Je bent dus geen clone? Prima hoor verder want je bent een toffe user maar dacht dat omdat je me Ash noemde.
Wat zei je? Hoe zag ze eruit?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin ik tegen een tinderchick over rolex, meteen ontmatchtserieus waar
Man man man zal wel een hippie zijn geweest.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb iets over horloges in m'n bio dus ze vroeg daarover. Dus ik zeg ik heb horloges maar niet hele dure, wil iets van een Rolex erbij. En toen was het meteen uit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat zei je? Hoe zag ze eruit?
Ze rook geld, jij gaf niet thuis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb iets over horloges in m'n bio dus ze vroeg daarover. Dus ik zeg ik heb horloges maar niet hele dure, wil iets van een Rolex erbij. En toen was het meteen uit.
Niet heel knap overigens. Maar ik ben een ruimdenkende jongen die uiteraard niet alleen op uiterlijk focust.
Wat bedoel je? Zij ontmatcht mij hèquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze rook geld, jij gaf niet thuis.
Waarom geef je aan geen dure te hebben?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Zij ontmatcht mij hè
Omdat dat niet zo is. Waarom zou ik daarover liegen? En ja duur is relatief. Misschien vond ze 600 wel heel veel. Of weinig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom geef je aan geen dure te hebben?
Je wil haar neuken toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat dat niet zo is. Waarom zou ik daarover liegen? En ja duur is relatief. Misschien vond ze 600 wel heel veel. Of weinig.
Niet onder valse voorwendselen natuurlijk.quote:
Je bent geen type voor tinder.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet onder valse voorwendselen natuurlijk.
Ik ben geen type voor deze maatschappij ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent geen type voor tinder.
Hij krijgt die huillach niet van mijn gezichtquote:
Had het er ook ff lastig mee jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hij krijgt die huillach niet van mijn gezicht
In het werkveld geen leuke dames?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen type voor deze maatschappij ben ik bang.![]()
Er komt vast een dag dat iemand helemaal wild van me wordt. Gewoon afwachten.
Jawel hoor. Maar we pakken natuurlijk elke veilige mogelijkheid aan. Blijf een FOK!ker.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In het werkveld geen leuke dames?
Of op de plaatselijke bridge avond?
En een fokster?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar we pakken natuurlijk elke veilige mogelijkheid aan. Blijf een FOK!ker.
Zou ideaal zijn. Dan zou ze vallen voor wie ik echt ben.quote:
Is een rolex niks voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had het er ook ff lastig mee ja
Heb mezelf er een cadeau gedaan toen ik mod werd.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is een rolex niks voor jou
Zijn er dames die jouw interesse wekken?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn. Dan zou ze vallen voor wie ik echt ben.
Rolex werkt toch statusverhogend?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel een aantal jaar geleden. Maar die blowde nogal hevigquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn er dames die jouw interesse wekken?
Ja bij leuke mensen met smaak, stijl en passie. Niet bij studentes bouwkunde blijkt maar weerquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Rolex werkt toch statusverhogend?
En nu is ze dood?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Was wel een aantal jaar geleden. Maar die blowde nogal hevig
Geen idee. Denk het niet.quote:
@TheWeekndquote:
Ook niet mijn muziek maar hey boeiendquote:
Oké. Prima toch.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Veni vidi vagina
Ik kwam
Ik zag
En het was kut
Moet dat danquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Talk to me pls don't have much to believe in
Heb je Roland al gevonden?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I need you right now are you down to listen to me
O ken ik niet..quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook niet mijn muziek maar hey boeiend
Tuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
I need you right now are you down to listen to me
Die oplichter ken ik niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je Roland al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |