Liever stemmen op een partij die je leegzuigt dan één van de andere partijen. Tsja. Ik vind dat wat masochistisch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat er weinig serieuze alternatieven zijn.
Wat trekt je precies aan de vvd?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
die groep is veel groter dan voorheen, hoe dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:57 schreef Plompzakker het volgende:
Omdat het geschreeuw en gejank over de VVD in media en op online fora van een minderheid komt. En de trouwe VVD stemmer maakt zich niet druk en laat zich pas in het stemhokje horen
Ik stem niet op de VVD hoor, wees niet bang.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat trekt je precies aan de vvd?
Omdat ze elkaar napraten in de ijdele hoop dat het werktquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
die groep is veel groter dan voorheen, hoe dan?
Bedoel trouwe vvd'ers.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar napraten in de ijdele hoop dat het werkt
Wat trekt anderen aan de vvd?quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stem niet op de VVD hoor, wees niet bang.
Ooit toen ik 18 was omdat mijn ouders VVD stemden en ik op school daar de enige in was.
Rijkenpartijen zijn per definitie niet 't beste voor 't land.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:11 schreef Hanca het volgende:
Omdat lang niet iedereen stemt met zijn portemonnee, gelukkig. Eigen belang en zeker eigen financiën zou je volledig buiten beschouwing moeten laten bij de keuze van de partij waar je op stemt. Het gaat er om welke partij jij denkt dat het beste is voor het land, niet welke partij het beste voor jouw eigen belang op komt (daarom heb ik ook zo'n hekel aan 50plus, een pure eigenbelangpartij).
Dat ligt er aan. Ik zeg niet dat ik dat vind (ik ben zeker geen VVD stemmer), maar als iemand denkt dat met de VVD aan het roer bijvoorbeeld de werkgelegenheid beter is en er hier meer bedrijven komen, kan dat een prima reden zijn om te denken dat de VVD het beste voor het land is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Rijkenpartijen zijn per definitie niet 't beste voor 't land.
Is altijd relatief. Rijkenpartij en komen op voor de top zoveel procent.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:32 schreef Canopus het volgende:
Een groot raadsel idd. Of Nederland is idd enorm rijk.
Vooral dit. Het CDA zit er een beetje tegenaan, maar die zijn dus ingestort. En traditioneel was de PvdA ook altijd groot, maar die moet nu delen met GL, CU, PvdD, DENK, en misschien zelfs D66. Als je die zetels bij elkaar optelt, krijg je nog altijd een mooi zetelaantal voor de PvdA.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is een stemdiploma een idee?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:13 schreef Hexagon het volgende:
Omdat de VVD aan goede marketing doet. Ze presenteren zichzelf als de partij van de "hardwerkende Nederlander". Daartoe voelen zich allerlei vinexwijkbewoners met een MBO/HBO-baantje zich aangetrokken omdat ze zichzelf zo zien en menen dat ze sneller een nieuwe keuken kunnen krijgen als de belasting lager wordt. De rest boeit ze verder niet en of de VVD het ook waarmaakt gaat verder aan ze voorbij omdat ze te weinig met politiek bezig zijn.
Neequote:Op vrijdag 22 november 2019 10:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is een stemdiploma een idee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |