Heb de enige chille huisbaas hier getroffen. Huizen zijn duur hier.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Echt? maar is niet echt definitief, wil jullie herstel niet in de weg zitten. Anders wil ik best in gesprek gaan.
Doe je goed verder of 't moet echt een vervelende woning of buurt zijn.
Jawel maar alleen als ze 't echt wil dus bij twijfel liever niet, zij moet ook genieten zodat ik geniet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb de enige chille huisbaas hier getroffen. Huizen zijn duur hier.
Nee ik maak grapjes, en jij gaat geen 10k leggen dus zullen we het over iets anders gaan hebben.
Vis a vis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Maar ander onderwerp: series/netflix. Aanraders? En Remqo waarom volg je niets?
Al gegeten?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:50 schreef 00wildchild het volgende:
Ik bal al iemand anders dan mijn ex.
Of het kwartje in 1 keer valt, of er 5 stuivers voor moeten vallen, de basis van het beteren is weten waar het mis ging, hoe het mis ging en waarom het mis ging.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:47 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja maar dat was een geleidelijk proces.
Geen behoeftequote:Op vrijdag 22 november 2019 00:50 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Maar ander onderwerp: series/netflix. Aanraders? En Remqo waarom volg je niets?
Waar het mis ging in de zin van wat je precies wil verbeteren aan je gedrag?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of het kwartje in 1 keer valt, of er 5 stuivers voor moeten vallen, de basis van het beteren is weten waar het mis ging, hoe het mis ging en waarom het mis ging.
Ben al klaar. Het wordt wel spannender.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Welk seizoen ben je? Ben bij seizoen één maar vind 't een beetje herhaling van zetten worden.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben al klaar. Het wordt wel spannender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:55 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de vraag die je aan jezelf moet stellen, niet aan mijquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Waar het mis ging in de zin van wat je precies wil verbeteren aan je gedrag?
Oooo ik bedoelde uiteten met je D.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar heb vol macht staan rennen net dus heb wel honger weer.
Wchock?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:56 schreef 00wildchild het volgende:
Is die wchok scène met Maca en Zulema al geweest?
Ooooooh ja tuurlijk. Was leuk maar op een gegeven moment zaten we elkaar daar te bijten dus zijn maar weg gegaan. We zien elkaar maandag weer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oooo ik bedoelde uiteten met je D.
doe een poging:quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat is de vraag die je aan jezelf moet stellen, niet aan mij
Aaaaaaaa wat leuk..quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ooooooh ja tuurlijk. Was leuk maar op een gegeven moment zaten we elkaar daar te bijten dus zijn maar weg gegaan. We zien elkaar maandag weer.
Nee niet gezien, ga 't even opzoeken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wc hokje. Daar wordt het badass. Je gaat echt opstaan als je op de bank zit.
Het gaat een kant op waar we niet omheen kunnen, maar wil ik dat? Niet perse. Of wel. Ik weet niet wat verstandig is met deze gast. Leuk is het wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aaaaaaaa wat leuk..
Nog hetzelfde gevoel dus?
Of voelt het al wel serieuzer?
De kunst is om kalm te blijven in verhitte situaties, niet iedereen kan dat, maar met sport en meditatie kan ondersteunend werken. Meteen stoppen met baffen lost het probleem niet op, tenzij je tong per ongeluk op de kont belandde toen ze net hurkend een pizza in de oven schoof.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
doe een poging:
door m'n focus op werk heb ik mezelf verwaarloosd op andere punten waardoor ik soms te heftig reageerde op situaties, had wel een punt maar had 't ook anders op kunnen lossen. Boos worden op iemand is als gif innemen om iemand anders te straffen? Zocht verlichting in baffen maar dat is niet 't probleem bij de bron aanpakken.
Ga nu dus meer sporten en leren mediteren.
Gewoon wel doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het gaat een kant op waar we niet omheen kunnen, maar wil ik dat? Niet perse. Of wel. Ik weet niet wat verstandig is met deze gast. Leuk is het wel.
Tja, staat er wat droogquote:
Doe het ook maar wel met in mijn achterhoofd een rem. Eergisteren was het ik kan niet meer ben verliefd ditdat word m’n vriendin, gisteren dingen over wifey en ik vroeg wat bedoel je (ja daar kom je nog wel achter) en dan vandaag hoor ik voor het eerst bijna niks van hem.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon wel doen.
Zie maar en zorg dat je bijtijds weer uit elkaar kan als het niet lukt.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar Ash, heb je ook ervaring met gebaft worden?
Hard to get. Ik hou er niet van maar doe 't eveneens omdat vrouwen onbewust zich meer aangetrokken voelen daardoor. enige die 't toegeeft is stimo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Doe het ook maar wel met in mijn achterhoofd een rem. Eergisteren was het ik kan niet meer ben verliefd ditdat word m’n vriendin, gisteren dingen over wifey en ik vroeg wat bedoel je (ja daar kom je nog wel achter) en dan vandaag hoor ik voor het eerst bijna niks van hem.![]()
Ja leuk maar ik kan niet met dat.
Misschien werd hij dat ook welquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]. Dat is zoiets als vragen aan Hugh Hefner of ie graag geneukt word door blonde meiden.
Ja leuk en alles maar hij weet al hoe ik me voel wat hem betreft dus dan is dat niet meer nodig toch. Vind het echt irritant.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:14 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hard to get. Ik hou er niet van maar doe 't eveneens omdat vrouwen onbewust zich meer aangetrokken voelen daardoor. enige die 't toegeeft is stimo.
maar niemand vroeg 't zich af. Terwijl die vraag aan bafliefhebbers regelmatig word gesteld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Misschien werd hij dat ook wel
Je moet je best blijven doen in een relatie. Als je echt anders bent dan veel vrouwen zou ik 't gewoon vertellen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja leuk en alles maar hij weet al hoe ik me voel wat hem betreft dus dan is dat niet meer nodig toch. Vind het echt irritant.
Komt wel goedquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Doe het ook maar wel met in mijn achterhoofd een rem. Eergisteren was het ik kan niet meer ben verliefd ditdat word m’n vriendin, gisteren dingen over wifey en ik vroeg wat bedoel je (ja daar kom je nog wel achter) en dan vandaag hoor ik voor het eerst bijna niks van hem.![]()
Ja leuk maar ik kan niet met dat.
Is ie (w)autochtoon?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
Heb niet zo zin in Tim Venninga shit al doe ik dat zelf ook![]()
Moet wel zeggen dat ik ook terughoudend reageer op zulke dingen omdat ik niet weet of hij het meent.
We zijn beiden nogal anders dan doorsnee mensen. Maar ja ik doe ook terughoudend. Ben wel eerlijk in dat ik het kut vind dat ik zo snel verliefd ben geworden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Je moet je best blijven doen in een relatie. Als je echt anders bent dan veel vrouwen zou ik 't gewoon vertellen.
Wie is die D. waar jullie hele tijd over hebben?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt wel goed
Zoek niet de hele tijd de bevestiging.
Je bent al verloren
En ja als jij het serieus dat dan ook eisen.
En als je alleen zijn D. wil het daar ook bij laten.
Hoezo vind je dat niet tof? Voel je je schuldig tov je babi of ex?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
We zijn beiden nogal anders dan doorsnee mensen. Maar ja ik doe ook terughoudend. Ben wel eerlijk in dat ik het kut vind dat ik zo snel verliefd ben geworden.
Diederikquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wie is die D. waar jullie hele tijd over hebben?
Het is niet zo dat ik al z'n ins en outs ken van zijn seksleven, het boeit me ook verder niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
maar niemand vroeg 't zich af. Terwijl die vraag aan bafliefhebbers regelmatig word gesteld.
Sowieso wel tov mijn ex (al is dat niet terecht) maar ook omdat het snel is. En omdat ik hem niet durf te vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat niet tof? Voel je je schuldig tov je babi of ex?
Hoezo nietquote:
Huh wut wist niet eens dat je getrouwd was.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:21 schreef 00wildchild het volgende:
Hij is zelf al een jaar gescheiden dus wat verder in het proces. Ik moet nog scheiden.
Ik val er simpelweg niet op en heb ook niet heel veel met hoe Nederlandse familiebanden zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoezo niet.
Ik ben er juist actief naar opzoek zodat de volgende generatie gewoon Nederlands is. Ik ben 't al gedrag en word regelmatig gezien als Nederlander of Indo omdat m'n gedrag/spraak en uiterlijk/kleding niet bepaald allochtoons is maar heb wel donker haar etcetera.
Geregistreerd partners. Maar dan moet je dus ook scheiden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh wut wist niet eens dat je getrouwd was.
Hoe lang zijn jullie uit elkaar? En hoe heb je deze jongen ontmoet, gezocht of gewoon tegen gekomen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sowieso wel tov mijn ex (al is dat niet terecht) maar ook omdat het snel is. En omdat ik hem niet durf te vertrouwen.
Terwijl je Nederlandse vader dag en nacht voor je klaarstaat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik val er simpelweg niet op en heb ook niet heel veel met hoe Nederlandse familiebanden zijn.
Dus eigenlijk gewoon trouwen zonder feest?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geregistreerd partners. Maar dan moet je dus ook scheiden.
Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:23 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Terwijl je Nederlandse vader dag en nacht voor je klaarstaat.
Meer dan je Maori kant.quote:
dat escaleerde snelquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik al z'n ins en outs ken van zijn seksleven, het boeit me ook verder niet.
Er zullen vast ook mensen zijn die verder gaan dan baffen en daadwerkelijk drollen pijpen.
Is nou niet echt mijn ding, maar er zijn mensen die doen dat.
Half jaar geleden break, sinds augustus echt definitief klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie uit elkaar? En hoe heb je deze jongen ontmoet, gezocht of gewoon tegen gekomen?
Van wie ben je een clone en kom je net op dit moment de sc in?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:24 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Meer dan je Maori kant.
Vanwaar die haat richting witte mensen? Je bent zelf ook gewoon half wit.
Wat is het probleem met blanke mensen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:24 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Meer dan je Maori kant.
Waarom ben je zo triggered? Ik val er niet op. Ik heb niks aan mijn familie hier. Vind een warme betrokken familie veel fijner dan die koude afstandelijke banden die ik ervaar bij Nederlanders.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:24 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Meer dan je Maori kant.
Is wel snel maarja als die dingen zo lopen? Hij zal in de tussentijd wellicht ook iets hebben gedaan want die behoefte is er.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Half jaar geleden break, sinds augustus echt definitief klaar.
En Tinder, maar was niet specifiek op zoek naar iets anders dan iemand om mee naar de film te gaan.
Dan ken je mijn familie nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom ben je zo triggered? Ik val er niet op. Ik heb niks aan mijn familie hier. Vind een warme betrokken familie veel fijner dan die koude afstandelijke banden die ik ervaar bij Nederlanders.
En ze kunnen niet koken.
Ja daarom is het ook definitief.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is wel snel maarja als die dingen zo lopen? Hij zal in de tussentijd wellicht ook iets hebben gedaan want die behoefte is er.
Dan gewoon je gang gaan alhoewel ik weet dat gevoelens niet altijd meewerken. Mijn dick staat altijd voor je klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook definitief.
Ieder z'n voorkeuren, maar het gevoel maakt de matchquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
Maaaaaaar dan nog val ik gewoon niet op Arische mensen. Ze kunnen wel knap zijn maar ik word er niet wild van. Kan toch. Boeiend. Niet zo mad doen waarom moet ik het de hele tijd verdedigen?
Ja, maar gedoe. Als iemand zegt ik val niet op negerinnen dan is iedereen het er mee eens op een paar enkelingen na maar dat ik gewoon echt niet op blanken val is echt heel erg raar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeuren, maar het gevoel maakt de match
Mijn chica valt ook niet op blanken,... of was er echt op uitgekeken. En toen kwam ik om de hoek.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe. Als iemand zegt ik val niet op negerinnen dan is iedereen het er mee eens op een paar enkelingen na maar dat ik gewoon echt niet op blanken val is echt heel erg raar.
Het is louter die cloon. Alhoewel ik er zelf wel anders in sta. Witte meidenquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe. Als iemand zegt ik val niet op negerinnen dan is iedereen het er mee eens op een paar enkelingen na maar dat ik gewoon echt niet op blanken val is echt heel erg raar.
Wat is dat voor iets dan![]()
Of omdat ik half Nederlands ben, dan ik dan op Nederlanders moet vallen. Wat een onzin.![]()
Naja ik hoef niet perse alles te proberen en ik heb het voor het kiezen even plat gezegd. Ben ook best wel kritisch. Dat kan. Dat mag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn chica valt ook niet op blanken,... of was er echt op uitgekeken. En toen kwam ik om de hoek.
Zelf heb ik wel altijd voorkeur gehad op getint, maar ook blanke scharrels neuken lekker
En terecht, je mag best je eisen stellenquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja ik hoef niet perse alles te proberen en ik heb het voor het kiezen even plat gezegd. Ben ook best wel kritisch. Dat kan. Dat mag.
14 wordsquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Het is louter die cloon. Alhoewel ik er zelf wel anders in sta. Witte meiden. Witte children
. Wil children niet opzadelen met dubbele identiteit en dingen die gepaard gaan met zijn van allochtoon.
Blanke vrouwen vind ik wel ook aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Het is louter die cloon. Alhoewel ik er zelf wel anders in sta. Witte meiden. Witte children
. Wil children niet opzadelen met dubbele identiteit en dingen die gepaard gaan met zijn van allochtoon.
Wat is de derde? Vind 't wel iets hebben maar er kleven ook nadelen aan. Heb zelf een Griekse naam die veel in Nederland voorkomt maar anders is dat ook niet bepaald fijn. Zelfs ik, die echt geassimileerd is, merk er hier en daar wat van.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Blanke vrouwen vind ik wel ook aantrekkelijk.
Mijn kind heeft drie bloeden. Vind dat prachtig juist. Allochtoon zijn hier is ook een beetje hoe je praat, hoe je je opstelt en hoe je je gedraagt.
Die inderdaadquote:
Weet je het weer? Mooi zoquote:
Zelden zoveel onzin gelezen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom ben je zo triggered? Ik val er niet op. Ik heb niks aan mijn familie hier. Vind een warme betrokken familie veel fijner dan die koude afstandelijke banden die ik ervaar bij Nederlanders.
En ze kunnen niet koken.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:46 schreef scrupuleus het volgende:
Myrr heeft gewoon wat last van angst.
Dan kan je de neiging hebben om het vreemde af te stoten.
Uiterst gevaarlijk.
Hoeveel personen heten überhaupt Oemfoefoe?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovendien, hoeveel topkoks heten Ali, Oemfoefoe of Sky Rainbow?
Of gewoon verregaande domheid.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:46 schreef scrupuleus het volgende:
Myrr heeft gewoon wat last van angst.
Dan kan je de neiging hebben om het vreemde af te stoten.
Uiterst gevaarlijk.
Ik ken zelfs een Chimbawimba.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoeveel personen heten überhaupt Oemfoefoe?
Niets is vreemd aan de mens.quote:
Ja goed mogelijk ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon verregaande domheid.
Ja er zal er vast een van de 35000 zo heten jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een Chimbawimba.
Dit kan zo in de Bosatlas.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niets is vreemd aan de mens.
Twijfel hoort daarbij.
Ook blijvend openstaan voor alles wat de wereld te bieden heeft.
Angst schuiven we soms weg, omdat het kan beteken dat wat wij nu vasthouden losgelaten dient te worden.
Oftewel we duwen de angst weg en verliezen onze eigen grenzen uit het oog om in bepaalde behoeften te voorzien.
Chique erudiete neger met een voorliefde voor waterskiën.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja er zal er vast een van de 35000 zo heten ja
Hahahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja er zal er vast een van de 35000 zo heten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |