Maar dan hang je niet de blitse jongen uit.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kan ik ook zien hoe laat het is
Ooit F1 gekeken? Hele circuit vol banners.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:56 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Je kunt de tijd toch precies zien op je mobiel? Wat doen ze aan marketing? Status heb je ook met een neppe zolang je er goed bijloopt gaat niemand zich afvragen of ie echt is als ze dat wel doen ligt 't aan de rest van je voorkomen toch?
Dat hoef ik ook niet te zijnquote:Op donderdag 21 november 2019 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar dan hang je niet de blitse jongen uit.
Waarom heb je dan een verzameling Hawaï shirtsquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook niet te zijn
Ja lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Wut, is dit een clone van mrr? Hoe is ie.
Millenialinstamentaliteitquote:Op donderdag 21 november 2019 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ooit F1 gekeken? Hele circuit vol banners.
Als je een neppe draagt ben je zelf gewoon kei nep. Beetje kneuzig vind ik dat.
Om lekker fout te zijn, niet om blits te zijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een verzameling Hawaï shirts
Zo komt er een achter gelijk getemd ahaha. Goed met jou?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Wut, is dit een clone van mrr? Hoe is ie.
Gewoon die zwier om op je klokje te kijken is het al waard. Een man hoort gewoon een horloge te hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zijn juist fokking fake. Ik ben authentiek.quote:
Leuk, iemand die het snaptquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon die zwier om op je klokje te kijken is het al waard. Een man hoort gewoon een horloge te hebben natuurlijk.
Beetje jammer dat je spijkerbroeken draagtquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zijn juist fokking fake. Ik ben authentiek.
Wat is het alternatiefquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je spijkerbroeken draagt
Huh getemd? Wat bedoel je en is dat positief?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo komt er een achter gelijk getemd ahaha. Goed met jou?
Ja true maar wel zelfde mentaliteit die tot gevolg heeft dat je zo'n ding wil. Waarom zijn we elkaar overigens niet eerder tegengekomen chev? Toffe user.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die zijn juist fokking fake. Ik ben authentiek.
Geeft niet iedereen is jong geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh getemd? Wat bedoel je en is dat positief?
Waarom doe je afvallen, je bent al zo pretti. flashback naar die 10k voor baffen. Schaam me daar echt voor nu, sorri bae.
Gewoon een nette broek.quote:
Je mag mij wel baffen voor 10kquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:05 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh getemd? Wat bedoel je en is dat positief?
Waarom doe je afvallen, je bent al zo pretti. flashback naar die 10k voor baffen. Schaam me daar echt voor nu, sorri bae.
Haha je laat jezelf lekker kennen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Noemt een mod die dure lelijke horloges koopt om indruk te maken andere mensen nou kneuzig?
Half waar. Maar die dingen waren voor het insta tijdperk al begerenswaardig. Mijn held Clapton draagt ze ook al sinds jaar en dag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja true maar wel zelfde mentaliteit die tot gevolg heeft dat je zo'n ding wil. Waarom zijn we elkaar overigens niet eerder tegengekomen chev? Toffe user.
Een muismat is een overbodig iets.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb een muismat van krokodillenleder nu jij weer
Mooi de boot gemist nu, jij.quote:
Ja maar dit is toch al prima?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Gewoon die zwier om op je klokje te kijken is het al waard. Een man hoort gewoon een horloge te hebben natuurlijk.
Eric?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Half waar. Maar die dingen waren voor het insta tijdperk al begerenswaardig. Mijn held Clapton draagt ze ook al sinds jaar en dag.
Geen idee. Insgelijks maat.
Van kippenplukker naar pizzabezorgerquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Z’n stash zal vast gegroeid zijn. Tijd om te onderhandelen.
Haha hoezo, alleen vanwege dat baffen? Word bijna 25.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:07 schreef 00wildchild het volgende:
Wow ash wat ben je veranderd haha. 23 geworden?
Je moet wat als je met zo’n kop moet rondlopen de hele dagquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Noemt een mod die dure lelijke horloges koopt om indruk te maken andere mensen nou kneuzig?
Nee omdat rond je 23ste de voorste hersenen zo’n beetje volgroeien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:15 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Haha hoezo, alleen vanwege dat baffen? Word bijna 25.
Brba-referentie? Srs. Zou niet weten wat kippenplukker anders zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Van kippenplukker naar pizzabezorger
Los Pollos Hermanosquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Brba-referentie? Srs. Zou niet weten wat kippenplukker anders zou kunnen zijn.
Ik wel, maar heb geen autoquote:
Allright.. maar waarom denk je dat dat bij mij zo is danquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee omdat rond je 23ste de voorste hersenen zo’n beetje volgroeien.
Zonde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
NWS / Vrouw (27) op Turks vliegveld gepakt met 5,3 kg cocaïne in korset
Nice
Je bent rustiger.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Allright.. maar waarom denk je dat dat bij mij zo is dan?
En gewoon domquote:
Sowieso ov>auto. Lekker slapen op een lange reisquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:17 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wel, maar heb geen auto
OV? ik doe alles op de fietsquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sowieso ov>auto. Lekker slapen op een lange reis. Niet hoeven parkeren etcetera
.
Ben bang dat dat alleen zo lijktquote:
Hoeveel km ongeveer? Ben zelf meer van 't wandelen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
OV? ik doe alles op de fiets
Naar werk, naar de winkel, familiebezoek etc.
Dat moet in je aard liggen. Rustig blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben bang dat dat alleen zo lijkt. Wil wel serieus aan meditatie enzo gaan doen. Vind 't zo fascinerend dat sommige mensen zo rustig blijven bij bepaalde omstandigheden. Lijkt me heel prettig leven.
Is Gus nog jouw voorbeeld?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben bang dat dat alleen zo lijkt. Wil wel serieus aan meditatie enzo gaan doen. Vind 't zo fascinerend dat sommige mensen zo rustig blijven bij bepaalde omstandigheden. Lijkt me heel prettig leven.
Sorri, ben nu tegen baffen en heb veel vastzitten in vastgoed dus kan je hooguit gratis huur aanbieden.quote:
Ahahahah. Wel in een eigen osso toch. Deal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sorri, ben nu tegen baffen en heb veel vastzitten in vastgoed dus kan je hooguit gratis huur aanbieden.
Absoluut, nog meer zelfs sinds die serie waar ie inspeelt, heerlijk sleazi. Volg je Godfather of Harlem?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is Gus nog jouw voorbeeld?
Nee sorri verhuur vooral aan starters op dit moment dus heb vooral studio's en een tweekamerappartement.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ahahahah. Wel in een eigen osso toch. Deal.
Ongeveer 10km naar werk, ben er tussen 30-40 minuten mee bezig, afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoeveel km ongeveer? Ben zelf meer van 't wandelen.
Oké is goed doe maar 2kamerquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Nee sorri verhuur vooral aan starters op dit moment dus heb vooral studio's en een tweekamerappartement.
De één heeft 't eenvoudiger maar denk wel dat 't te trainen is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen. Rustig blijven.
Ik volg op het moment helemaal nietsquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Absoluut, nog meer zelfs sinds die serie waar ie inspeelt, heerlijk sleazi. Volg je Godfather of Harlem?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
De één heeft 't eenvoudiger maar denk wel dat 't te trainen is.
Hoelang doe je 't al? Is behoorlijk snel voor zo'n afstand. Wil 't wel maar dit weer is er niet voor geschikt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ongeveer 10km naar werk, ben er tussen 30-40 minuten mee bezig, afhankelijk van het weer.
Maar op zich bevalt het best wel, voel me wel een stuk fitter
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik volg op het moment helemaal niets
Zo'n 2 maanden, nadat bleek dat m'n laatste auto een miskoop was.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoelang doe je 't al? Is behoorlijk snel voor zo'n afstand. Wil 't wel maar dit weer is er niet voor geschikt.
Ik maak een grapje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou er maar wat graag op ingaan maar heb m'n gedrag verbeterd.
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Weet ik maar iedereen heeft een prijs toch.
Ik ga proberen letterlijk geen geld meer uit te geven.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zo'n 2 maanden, nadat bleek dat m'n laatste auto een miskoop was.
Moet zeggen dat het maandelijks behoorlijk uitspaart zo even zonder auto.
Waarom ben je ineens anti-baf?quote:
Probeer m'n gedrag te beteren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens anti-baf?
Niet voor de gevende partij nee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Meh, niet als 't eenmalig is.
Mss kan je dan beter ergens aansluiten bij een onontdekte indianenstam ergens in de Amazonequote:Op vrijdag 22 november 2019 00:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ik ga proberen letterlijk geen geld meer uit te geven.
Er zit een luchtje aanquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens anti-baf?
Juist wel want na die ene x is het speciale er toch af.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet voor de gevende partij nee.
Wil net gaan slapen hoop je gauw weer te zien xoxoquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet wat als je met zo’n kop moet rondlopen de hele dag
Wat en hoe dan ook, als iemand me 10k aanbied en ik hoef maar 1 keer te knallen. Get nekkid.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Juist wel want na die ene x is het speciale er toch af.
Is hier eveneens te doen, Steve Job deed 't terwijl ie rich was.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss kan je dan beter ergens aansluiten bij een onontdekte indianenstam ergens in de Amazone
Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Probeer m'n gedrag te beteren.
Ligt er aan wat ze gegeten heeftquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Juist wel want na die ene x is het speciale er toch af.
10k voor heel jaar? Woon je in een dorp?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat en hoe dan ook, als iemand me 10k aanbied en ik hoef maar 1 keer te knallen. Get nekkid.
Daar kan ik een jaar (exclusief) van huren.
Ik honger mezelf wel even uit hoor idgaf. Mooie slaapkamer voor m’n baby en kleding voor de aankomende 2 jaar. We good.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze gegeten heeft
Over die vriend hoef je je niet druk te makenquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
10k voor heel jaar? Woon je in een dorp?
Maar geloof 't niet zo, het zeggen is één ding maar 't doen is toch een stap waar je overheen moet die velen niet blijken te willen zetten is m'n ervaring tenzij ze zoiets al eerder hebben gedaan. Maar wil ook niet stoken met je vriend, probeer m'n gedrag te beteren.
Ik ben vrijgezel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
10k voor heel jaar? Woon je in een dorp?
Maar geloof 't niet zo, het zeggen is één ding maar 't doen is toch een stap waar je overheen moet die velen niet blijken te willen zetten is m'n ervaring tenzij ze zoiets al eerder hebben gedaan. Maar wil ook niet stoken met je vriend, probeer m'n gedrag te beteren.
Als je verbetering wil, dan moet je toch weten waar het mis gingquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
goede vraag, weet niet maargoed gaat erom dat 't nu gewoon verbeterd.
Wijze woorden papiquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je verbetering wil, dan moet je toch weten waar het mis ging
Huh baby, dacht dat ie inmiddels al best groot was?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik honger mezelf wel even uit hoor idgaf. Mooie slaapkamer voor m’n baby en kleding voor de aankomende 2 jaar. We good.
Ja hij is 4 maar hij is m’n baby 💁🏻♀quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh baby, dacht dat ie inmiddels al best groot was?
En waar tf koop je kleding dat 10k maar genoeg is voor twee jaar?!
Eten heeft naar mijn ervaring geen invloed op de bafervaring, gaat om de voorbereiding.
spruitjes hebben ook een andere voorbereiding dan chili con carnequote:Op vrijdag 22 november 2019 00:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Eten heeft naar mijn ervaring geen invloed op de bafervaring, gaat om de voorbereiding.
Echt? maar is niet echt definitief, wil jullie herstel niet in de weg zitten. Anders wil ik best in gesprek gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel.
Betalen nu 907 ex. woon in de randstad.
Ja maar dat was een geleidelijk proces.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je verbetering wil, dan moet je toch weten waar het mis ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |