Iets uiterlijk vergelijkbaars heb je toch voor een tientje?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind een Rolex zeker mooi. En het is een sterk merk. Zijn ook modellen die niet mooi zijn hoor maar ze hebben hele sjieke bescheiden exemplaren in het assortiment. Met metalen band was die 380. Maar de kwaliteit daarvan viel me wat tegen vandaar die leren band.
[ afbeelding ]
Zo heb ik ook een "gouden rolex" van een neger gekocht in Parijs voor 4 euro.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Iets uiterlijk vergelijkbaars heb je toch voor een tientje?
Maar dat is het mooie; ook je hersenpan heeft er baat bijquote:Op donderdag 21 november 2019 23:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mentaal fit zijn haal ik genoegen uit
Doe niet alsof ik het was.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik kan het. Zeg niet dat ik het nog doe en also boeiend.
Jij bent niet meer uitgenodigd. 🙋🏻♀
Ja je bent jaloers hč.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja goor, zeker zo'n figuur die dat ook op kan wekken door lucht in te slikken
Jazeker. Maar dan is er niet zoveel tijd en moeite in gestoken om hem goed geproduceerd te krijgen. Kijk naar precisie van het Rolex uurwerk. Kwaliteit kast/band. Marketing. Status. Dat soort prietpraat.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Iets uiterlijk vergelijkbaars heb je toch voor een tientje?
Precies, waarom laten oplichten door er veel meer voor te geven louter omdat 't dan 'echt' is?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:53 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een "gouden rolex" van een neger gekocht in Parijs voor 4 euro.
Nee je kan een hoop gore dingen maar je doet het nooit hoorquote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja je bent jaloers hč.
Maargoed dat talent heb ik echt sinds ik 13 ben al niet meer gebruikt.
Omdat ik natuurlijk niet met zo'n nep marokkanenprul rond ga lopen. Ik heb ook een duur horloge, maar die heb ik gekregen.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Precies, waarom laten oplichten door er veel meer voor te geven?
Op m'n telefoon kan ik ook zien hoe laat het isquote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Maar dan is er niet zoveel tijd en moeite in gestoken om hem goed geproduceerd te krijgen. Kijk naar precisie van het Rolex uurwerk. Kwaliteit kast/band. Marketing. Status. Dat soort prietpraat.
Niet geinteresseerd.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Lucht is ook niet het enige dat ik in kan slikken winkwink
Naar dit, na die kotsemoticonquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef 00wildchild het volgende:
Lucht is ook niet het enige dat ik in kan slikken winkwink
Nou, boeren is niet iets waar je mannen blij mee maakt maar andere Gore dingen wel.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je kan een hoop gore dingen maar je doet het nooit hoor
Je kunt de tijd toch precies zien op je mobiel? Wat doen ze aan marketing? Status heb je ook met een neppe zolang je er goed bijloopt gaat niemand zich afvragen of ie echt is als ze dat wel doen ligt 't aan de rest van je voorkomen toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jazeker. Maar dan is er niet zoveel tijd en moeite in gestoken om hem goed geproduceerd te krijgen. Kijk naar precisie van het Rolex uurwerk. Kwaliteit kast/band. Marketing. Status. Dat soort prietpraat.
Ik kots niet dat is ook weer zo’n mooi talent.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Naar dit, na die kotsemoticon
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Op m'n telefoon kan ik ook zien hoe laat het is
Is echt mocroprul zoveel beter?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk niet met zo'n nep marokkanenprul rond ga lopen. Ik heb ook een duur horloge, maar die heb ik gekregen.
quote:
Ja, al haal ik het daar niet vandaanquote:Op donderdag 21 november 2019 23:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
En een spijkerbroek en t-shirt van primark is ook kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |