Nou ben altijd wel in voor patat eigenlijk. Chips enzo niet maar patat bij je steak hnnngggg.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het mooie is dat je dat niet eens meer per se wil, die zooi zo vaak.
Me too maar schatte je ouder omdat ik Chevy associeer met Chevy chase van communiti. Veel geld voor een horloge.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de 24
[ afbeelding ]
Kostte maar 600 euro in totaal
Ugh nee, nootjes wel altijdquote:Op donderdag 21 november 2019 23:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ben altijd wel in voor patat eigenlijk. Chips enzo niet maar patat bij je steak hnnngggg.
Ben je echt vrouw?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het is niet voor niks en je raakt alleen uitgeput als je de conditie van een volgespoten connie hebt.
Omg 😍quote:Op donderdag 21 november 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
wie was dit ook alweer
In principe staat er Caprice achter dus kan je er van uitgaan dat het om een automodel gaatquote:Op donderdag 21 november 2019 23:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Me too maar schatte je ouder omdat ik Chevy associeer met Chevy chase van communiti. Veel geld voor een horloge.
Mijn naam is alleen maar afkomstig van die ordinaire roze auto uit Flodder.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Me too maar schatte je ouder omdat ik Chevy associeer met Chevy chase van communiti. Veel geld voor een horloge.
True maar niet alles doe je bewust toch.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In principe staat er Caprice achter dus kan je er van uitgaan dat het om een automodel gaat
Celine?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
wie was dit ook alweer
Citeerde niet een steakpost. Maar je hebt het over volgespoten connie en dat is echt iets voor antilliaanse mannen toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Que?
Eet het mediumrare ook. Wtf. Alsof steak voor mannen is ofzo. Ik eet alleen maar goed.
Vind je? Gebruiken die Connies dan zie echt veel mokkakindjes in plaatsen waar veel anti’s wonen.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:42 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Citeerde niet een steakpost. Maar je hebt het over volgespoten connie en dat is echt iets voor antilliaanse mannen toch?
Ja maar horloge is luxeproduct dus wel veel. Vind Rolex niet mooiquote:Op donderdag 21 november 2019 23:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn naam is alleen maar afkomstig van die ordinaire roze auto uit Flodder.
Is relatief. Rolex begint bij 3-4K. En die gaan echt je hele leven mee. Bij dit exemplaar is dat nog te bezien. En het is een mechanisch horloge, niet echt vergelijkbaar met een batterij horloge.
Mentaal fit zijn haal ik genoegen uitquote:Op donderdag 21 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Mensen die op sporten haten weten niet hoe het is om fit te zijn
Het woord wel, niet 't product.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind je? Gebruiken die Connies dan zie echt veel mokkakindjes in plaatsen waar veel anti’s wonen.
Poep je ook met de deur openquote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
Naast zorgzaam, schoon en een vrouwelijk uiterlijk ben ik eigenlijk best mannelijk ja.
Beste van beide werelden joe.
Hoe uit zich dat?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
Naast zorgzaam, schoon en een vrouwelijk uiterlijk ben ik eigenlijk best mannelijk ja.
Beste van beide werelden joe.
Vind een Rolex zeker mooi. En het is een sterk merk. Zijn ook modellen die niet mooi zijn hoor maar ze hebben hele sjieke bescheiden exemplaren in het assortiment. Met metalen band was die 380. Maar de kwaliteit daarvan viel me wat tegen vandaar die leren band.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja maar horloge is luxeproduct dus wel veel. Vind Rolex niet mooi. Jij? Die met leren band wel prima maar alsnog duur voor een luxeproduct.
Nee dat niet. Soms op een kier. Open voelt raar.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Poep je ook met de deur open
Sowieso altijd voor een leren band gaan, stuk chiquer.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind een Rolex zeker mooi. En het is een sterk merk. Zijn ook modellen die niet mooi zijn hoor maar ze hebben hele sjieke bescheiden exemplaren in het assortiment. Met metalen band was die 380. Maar de kwaliteit daarvan viel me wat tegen vandaar die leren band.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |