OV? ik doe alles op de fietsquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:18 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sowieso ov>auto. Lekker slapen op een lange reis. Niet hoeven parkeren etcetera
.
Ben bang dat dat alleen zo lijktquote:
Hoeveel km ongeveer? Ben zelf meer van 't wandelen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
OV? ik doe alles op de fiets
Naar werk, naar de winkel, familiebezoek etc.
Dat moet in je aard liggen. Rustig blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben bang dat dat alleen zo lijkt. Wil wel serieus aan meditatie enzo gaan doen. Vind 't zo fascinerend dat sommige mensen zo rustig blijven bij bepaalde omstandigheden. Lijkt me heel prettig leven.
Is Gus nog jouw voorbeeld?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:21 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben bang dat dat alleen zo lijkt. Wil wel serieus aan meditatie enzo gaan doen. Vind 't zo fascinerend dat sommige mensen zo rustig blijven bij bepaalde omstandigheden. Lijkt me heel prettig leven.
Sorri, ben nu tegen baffen en heb veel vastzitten in vastgoed dus kan je hooguit gratis huur aanbieden.quote:
Ahahahah. Wel in een eigen osso toch. Deal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sorri, ben nu tegen baffen en heb veel vastzitten in vastgoed dus kan je hooguit gratis huur aanbieden.
Absoluut, nog meer zelfs sinds die serie waar ie inspeelt, heerlijk sleazi. Volg je Godfather of Harlem?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is Gus nog jouw voorbeeld?
Nee sorri verhuur vooral aan starters op dit moment dus heb vooral studio's en een tweekamerappartement.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ahahahah. Wel in een eigen osso toch. Deal.
Ongeveer 10km naar werk, ben er tussen 30-40 minuten mee bezig, afhankelijk van het weer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoeveel km ongeveer? Ben zelf meer van 't wandelen.
Oké is goed doe maar 2kamerquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:24 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Nee sorri verhuur vooral aan starters op dit moment dus heb vooral studio's en een tweekamerappartement.
De één heeft 't eenvoudiger maar denk wel dat 't te trainen is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat moet in je aard liggen. Rustig blijven.
Ik volg op het moment helemaal nietsquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Absoluut, nog meer zelfs sinds die serie waar ie inspeelt, heerlijk sleazi. Volg je Godfather of Harlem?
Dat is zo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:25 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
De één heeft 't eenvoudiger maar denk wel dat 't te trainen is.
Hoelang doe je 't al? Is behoorlijk snel voor zo'n afstand. Wil 't wel maar dit weer is er niet voor geschikt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ongeveer 10km naar werk, ben er tussen 30-40 minuten mee bezig, afhankelijk van het weer.
Maar op zich bevalt het best wel, voel me wel een stuk fitter
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:25 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik volg op het moment helemaal niets
Zo'n 2 maanden, nadat bleek dat m'n laatste auto een miskoop was.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoelang doe je 't al? Is behoorlijk snel voor zo'n afstand. Wil 't wel maar dit weer is er niet voor geschikt.
Ik maak een grapje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:27 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zou er maar wat graag op ingaan maar heb m'n gedrag verbeterd.
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Weet ik maar iedereen heeft een prijs toch.
Ik ga proberen letterlijk geen geld meer uit te geven.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zo'n 2 maanden, nadat bleek dat m'n laatste auto een miskoop was.
Moet zeggen dat het maandelijks behoorlijk uitspaart zo even zonder auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |