Waarom ben je ineens anti-baf?quote:
Probeer m'n gedrag te beteren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens anti-baf?
Niet voor de gevende partij nee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:31 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Meh, niet als 't eenmalig is.
Mss kan je dan beter ergens aansluiten bij een onontdekte indianenstam ergens in de Amazonequote:Op vrijdag 22 november 2019 00:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ik ga proberen letterlijk geen geld meer uit te geven.
Er zit een luchtje aanquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens anti-baf?
Juist wel want na die ene x is het speciale er toch af.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet voor de gevende partij nee.
Wil net gaan slapen hoop je gauw weer te zien xoxoquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet wat als je met zo’n kop moet rondlopen de hele dag
Wat en hoe dan ook, als iemand me 10k aanbied en ik hoef maar 1 keer te knallen. Get nekkid.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Juist wel want na die ene x is het speciale er toch af.
Is hier eveneens te doen, Steve Job deed 't terwijl ie rich was.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mss kan je dan beter ergens aansluiten bij een onontdekte indianenstam ergens in de Amazone
Waar ging het mis?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:32 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Probeer m'n gedrag te beteren.
Ligt er aan wat ze gegeten heeftquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:33 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Juist wel want na die ene x is het speciale er toch af.
10k voor heel jaar? Woon je in een dorp?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat en hoe dan ook, als iemand me 10k aanbied en ik hoef maar 1 keer te knallen. Get nekkid.
Daar kan ik een jaar (exclusief) van huren.
Ik honger mezelf wel even uit hoor idgaf. Mooie slaapkamer voor m’n baby en kleding voor de aankomende 2 jaar. We good.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze gegeten heeft
Over die vriend hoef je je niet druk te makenquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
10k voor heel jaar? Woon je in een dorp?
Maar geloof 't niet zo, het zeggen is één ding maar 't doen is toch een stap waar je overheen moet die velen niet blijken te willen zetten is m'n ervaring tenzij ze zoiets al eerder hebben gedaan. Maar wil ook niet stoken met je vriend, probeer m'n gedrag te beteren.
Ik ben vrijgezel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
10k voor heel jaar? Woon je in een dorp?
Maar geloof 't niet zo, het zeggen is één ding maar 't doen is toch een stap waar je overheen moet die velen niet blijken te willen zetten is m'n ervaring tenzij ze zoiets al eerder hebben gedaan. Maar wil ook niet stoken met je vriend, probeer m'n gedrag te beteren.
Als je verbetering wil, dan moet je toch weten waar het mis gingquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
goede vraag, weet niet maargoed gaat erom dat 't nu gewoon verbeterd.
Wijze woorden papiquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je verbetering wil, dan moet je toch weten waar het mis ging
Huh baby, dacht dat ie inmiddels al best groot was?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik honger mezelf wel even uit hoor idgaf. Mooie slaapkamer voor m’n baby en kleding voor de aankomende 2 jaar. We good.
Ja hij is 4 maar hij is m’n baby 💁🏻♀quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh baby, dacht dat ie inmiddels al best groot was?
En waar tf koop je kleding dat 10k maar genoeg is voor twee jaar?!
Eten heeft naar mijn ervaring geen invloed op de bafervaring, gaat om de voorbereiding.
spruitjes hebben ook een andere voorbereiding dan chili con carnequote:Op vrijdag 22 november 2019 00:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Eten heeft naar mijn ervaring geen invloed op de bafervaring, gaat om de voorbereiding.
Echt? maar is niet echt definitief, wil jullie herstel niet in de weg zitten. Anders wil ik best in gesprek gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel.
Betalen nu 907 ex. woon in de randstad.
Ja maar dat was een geleidelijk proces.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:42 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als je verbetering wil, dan moet je toch weten waar het mis ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |