Geregistreerd partners. Maar dan moet je dus ook scheiden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Huh wut wist niet eens dat je getrouwd was.
Hoe lang zijn jullie uit elkaar? En hoe heb je deze jongen ontmoet, gezocht of gewoon tegen gekomen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Sowieso wel tov mijn ex (al is dat niet terecht) maar ook omdat het snel is. En omdat ik hem niet durf te vertrouwen.
Terwijl je Nederlandse vader dag en nacht voor je klaarstaat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik val er simpelweg niet op en heb ook niet heel veel met hoe Nederlandse familiebanden zijn.
Dus eigenlijk gewoon trouwen zonder feest?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geregistreerd partners. Maar dan moet je dus ook scheiden.
Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:23 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Terwijl je Nederlandse vader dag en nacht voor je klaarstaat.
Meer dan je Maori kant.quote:
dat escaleerde snelquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik al z'n ins en outs ken van zijn seksleven, het boeit me ook verder niet.
Er zullen vast ook mensen zijn die verder gaan dan baffen en daadwerkelijk drollen pijpen.
Is nou niet echt mijn ding, maar er zijn mensen die doen dat.
Half jaar geleden break, sinds augustus echt definitief klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie uit elkaar? En hoe heb je deze jongen ontmoet, gezocht of gewoon tegen gekomen?
Van wie ben je een clone en kom je net op dit moment de sc in?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:24 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Meer dan je Maori kant.
Vanwaar die haat richting witte mensen? Je bent zelf ook gewoon half wit.
Wat is het probleem met blanke mensen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:24 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Meer dan je Maori kant.
Waarom ben je zo triggered? Ik val er niet op. Ik heb niks aan mijn familie hier. Vind een warme betrokken familie veel fijner dan die koude afstandelijke banden die ik ervaar bij Nederlanders.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:24 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Meer dan je Maori kant.
Is wel snel maarja als die dingen zo lopen? Hij zal in de tussentijd wellicht ook iets hebben gedaan want die behoefte is er.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Half jaar geleden break, sinds augustus echt definitief klaar.
En Tinder, maar was niet specifiek op zoek naar iets anders dan iemand om mee naar de film te gaan.
Dan ken je mijn familie nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom ben je zo triggered? Ik val er niet op. Ik heb niks aan mijn familie hier. Vind een warme betrokken familie veel fijner dan die koude afstandelijke banden die ik ervaar bij Nederlanders.
En ze kunnen niet koken.
Ja daarom is het ook definitief.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is wel snel maarja als die dingen zo lopen? Hij zal in de tussentijd wellicht ook iets hebben gedaan want die behoefte is er.
Dan gewoon je gang gaan alhoewel ik weet dat gevoelens niet altijd meewerken. Mijn dick staat altijd voor je klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook definitief.
Ieder z'n voorkeuren, maar het gevoel maakt de matchquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
Maaaaaaar dan nog val ik gewoon niet op Arische mensen. Ze kunnen wel knap zijn maar ik word er niet wild van. Kan toch. Boeiend. Niet zo mad doen waarom moet ik het de hele tijd verdedigen?
Ja, maar gedoe. Als iemand zegt ik val niet op negerinnen dan is iedereen het er mee eens op een paar enkelingen na maar dat ik gewoon echt niet op blanken val is echt heel erg raar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeuren, maar het gevoel maakt de match
Mijn chica valt ook niet op blanken,... of was er echt op uitgekeken. En toen kwam ik om de hoek.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe. Als iemand zegt ik val niet op negerinnen dan is iedereen het er mee eens op een paar enkelingen na maar dat ik gewoon echt niet op blanken val is echt heel erg raar.
Het is louter die cloon. Alhoewel ik er zelf wel anders in sta. Witte meidenquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar gedoe. Als iemand zegt ik val niet op negerinnen dan is iedereen het er mee eens op een paar enkelingen na maar dat ik gewoon echt niet op blanken val is echt heel erg raar.
Wat is dat voor iets dan![]()
Of omdat ik half Nederlands ben, dan ik dan op Nederlanders moet vallen. Wat een onzin.![]()
Naja ik hoef niet perse alles te proberen en ik heb het voor het kiezen even plat gezegd. Ben ook best wel kritisch. Dat kan. Dat mag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn chica valt ook niet op blanken,... of was er echt op uitgekeken. En toen kwam ik om de hoek.
Zelf heb ik wel altijd voorkeur gehad op getint, maar ook blanke scharrels neuken lekker
En terecht, je mag best je eisen stellenquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja ik hoef niet perse alles te proberen en ik heb het voor het kiezen even plat gezegd. Ben ook best wel kritisch. Dat kan. Dat mag.
14 wordsquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Het is louter die cloon. Alhoewel ik er zelf wel anders in sta. Witte meiden. Witte children
. Wil children niet opzadelen met dubbele identiteit en dingen die gepaard gaan met zijn van allochtoon.
Blanke vrouwen vind ik wel ook aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:38 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Het is louter die cloon. Alhoewel ik er zelf wel anders in sta. Witte meiden. Witte children
. Wil children niet opzadelen met dubbele identiteit en dingen die gepaard gaan met zijn van allochtoon.
Wat is de derde? Vind 't wel iets hebben maar er kleven ook nadelen aan. Heb zelf een Griekse naam die veel in Nederland voorkomt maar anders is dat ook niet bepaald fijn. Zelfs ik, die echt geassimileerd is, merk er hier en daar wat van.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Blanke vrouwen vind ik wel ook aantrekkelijk.
Mijn kind heeft drie bloeden. Vind dat prachtig juist. Allochtoon zijn hier is ook een beetje hoe je praat, hoe je je opstelt en hoe je je gedraagt.
Die inderdaadquote:
Weet je het weer? Mooi zoquote:
Zelden zoveel onzin gelezen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom ben je zo triggered? Ik val er niet op. Ik heb niks aan mijn familie hier. Vind een warme betrokken familie veel fijner dan die koude afstandelijke banden die ik ervaar bij Nederlanders.
En ze kunnen niet koken.
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:46 schreef scrupuleus het volgende:
Myrr heeft gewoon wat last van angst.
Dan kan je de neiging hebben om het vreemde af te stoten.
Uiterst gevaarlijk.
Hoeveel personen heten überhaupt Oemfoefoe?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovendien, hoeveel topkoks heten Ali, Oemfoefoe of Sky Rainbow?
Of gewoon verregaande domheid.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:46 schreef scrupuleus het volgende:
Myrr heeft gewoon wat last van angst.
Dan kan je de neiging hebben om het vreemde af te stoten.
Uiterst gevaarlijk.
Ik ken zelfs een Chimbawimba.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoeveel personen heten überhaupt Oemfoefoe?
Niets is vreemd aan de mens.quote:
Ja goed mogelijk ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon verregaande domheid.
Ja er zal er vast een van de 35000 zo heten jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een Chimbawimba.
Dit kan zo in de Bosatlas.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niets is vreemd aan de mens.
Twijfel hoort daarbij.
Ook blijvend openstaan voor alles wat de wereld te bieden heeft.
Angst schuiven we soms weg, omdat het kan beteken dat wat wij nu vasthouden losgelaten dient te worden.
Oftewel we duwen de angst weg en verliezen onze eigen grenzen uit het oog om in bepaalde behoeften te voorzien.
Chique erudiete neger met een voorliefde voor waterskiën.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja er zal er vast een van de 35000 zo heten ja
Hahahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja er zal er vast een van de 35000 zo heten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |