Vind je die lekker jaquote:Op donderdag 21 november 2019 22:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zoek een soort Waldemar Torenstra maar dan met baard
Hoe zie jij er uit dan? Met je eisen. Als je op Grace Kelly lijkt date ik je sowieso trouwens.quote:
Wat is je stijl?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik draag 'm nooit. Past niet bij mijn style.
Het is niet dat je iets te kiezen hebtquote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoe zie jij er uit dan? Met je eisen. Als je op Grace Kelly lijkt date ik je sowieso trouwens.
Preppy en een tikje saaiquote:
Is wel iets voor remqo om mee rond te fietsenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
LamamutsZoiets?
[ afbeelding ]
Niet lekker maar gewoon een leuk persoon met toevallig een goeie kopquote:
Dit denkenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is niet dat je iets te kiezen hebt
Staat hem enig denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel iets voor remqo om mee rond te fietsen
Jezus wat een gebitquote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
LamamutsZoiets?
[ afbeelding ]
Wat vind je zo leuk aan zijn persoonlijkheidquote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet lekker maar gewoon een leuk persoon met toevallig een goeie kop
Niet zo gayquote:
Zo zien mijn hoektanden er ook uitquote:
Zonder schaamtequote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel iets voor remqo om mee rond te fietsen
Pff, stimo vindt me tenminste wel knap.quote:
Bahquote:
Schiet je niet uit je sloffen vandaan?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net als dat hondslelijke hawaii shirt zeker
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy komt je heus niet opzoeken hoor als je hem belachelijk maakt
Die heb ik nog niet gezien. Maa past wel bij hem.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net als dat hondslelijke hawaii shirt zeker
Ik weet wie het zegt.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy komt je heus niet opzoeken hoor als je hem belachelijk maakt
Niet zo’n airquote:Op donderdag 21 november 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan zijn persoonlijkheid
Ik heb een hele collectie Hawaiiansquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Maa past wel bij hem.
Heb wel z’n sombrero gezien. Onze ouwe latinalover
Krijg hem niet meer omhoogquote:Op donderdag 21 november 2019 22:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.
Van jou ook overigens. Hoe lang sta je al droog inmiddels?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 november 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel ja, sympathiek heet het geloof ik
Lekker vrolijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb een hele collectie Hawaiians
Is wel toevallig dat jij ook ineens op een lieve vent begint te lijkenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Ahw, Simone wil een goodguy. Is ook een interessant fenomeen bij vrouwen die hun prime gepasseerd zijn en dan op eens een lieve vent willen die wel betrouwbaar is in plaats van dat ze met hun kut denken.
Voor een good guy moet je natuurlijk bij Chevy zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Ahw, Simone wil een goodguy. Is ook een interessant fenomeen bij vrouwen die hun prime gepasseerd zijn en dan op eens een lieve vent willen die wel betrouwbaar is in plaats van dat ze met hun kut denken.
Al 30 jaar in de friendzone?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een good guy moet je natuurlijk bij Chevy zijn.
Ben gewoon een vriendelijke man, altijd al geweest ook dus ik snap dit niet goed.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel toevallig dat jij ook ineens op een lieve vent begint te lijken
Ja waar is de haat gebleven buiten het willen vergassen van de mensen die naar thunderdome gaanquote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben gewoon een vriendelijke man, altijd al geweest ook dus ik snap dit niet goed.
Nee 24 nog maar dus valt meequote:
Heb nooit enige haat gehad hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waar is de haat gebleven buiten het willen vergassen van de mensen die naar thunderdome gaan
Blijven wachten op die eerste zoen, strijder!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee 24 nog maar dus valt mee
Hahaha jij bent ook nog gewoon dezelfde teringdebiel die je als jimmy was hequote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Hij zit eraan te komen ik voel hetquote:Op donderdag 21 november 2019 22:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Blijven wachten op die eerste zoen, strijder!
Nee moest lachen om je domme aanname. Sherlock mij anders even op Waldemar een jaar of 4 geledenquote:
Vind dit niet zo mooiquote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek je ook deze waldermar aber of is hij met een bierbuik niet meer interessant
Maat ik ben er al bijna 9 kwijt het is genoeg zo anders heb ik zo geen tettes meer.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet dat je wat kilo's kwijt moet maar dit is niet de manier haha
Ja oke stoppenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maat ik ben er al bijna 9 kwijt het is genoeg zo anders heb ik zo geen tettes meer.
Ik doe mijn best maar ze zegt zo vaak neequote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef TTSS het volgende:
120k nieuwe migranten er al bij in 2019. Gaaf land!
Misschien heeft ze zich laten gaan en weegt ze 150 kilo en dan doe jij zo overdreven over een paar kiloquote:
quote:
Niet mogelijk met haar drugsgebruik en haar hyperactieve karakterquote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zich laten gaan en weegt ze 150 kilo en dan doe jij zo overdreven over een paar kilo
Wel als je niet veel kwijt moetquote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch niet, gemiddelde persoon schommelt al twee kilo.
Braddie is ook 9 kilo kwijt na een paar meter wandelenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zich laten gaan en weegt ze 150 kilo en dan doe jij zo overdreven over een paar kilo
Dat was ook een avontuur van korte duurquote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit staat toch wel haaks op moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |