Is wel toevallig dat jij ook ineens op een lieve vent begint te lijkenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Ahw, Simone wil een goodguy. Is ook een interessant fenomeen bij vrouwen die hun prime gepasseerd zijn en dan op eens een lieve vent willen die wel betrouwbaar is in plaats van dat ze met hun kut denken.
Voor een good guy moet je natuurlijk bij Chevy zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Ahw, Simone wil een goodguy. Is ook een interessant fenomeen bij vrouwen die hun prime gepasseerd zijn en dan op eens een lieve vent willen die wel betrouwbaar is in plaats van dat ze met hun kut denken.
Al 30 jaar in de friendzone?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor een good guy moet je natuurlijk bij Chevy zijn.
Ben gewoon een vriendelijke man, altijd al geweest ook dus ik snap dit niet goed.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel toevallig dat jij ook ineens op een lieve vent begint te lijken
Ja waar is de haat gebleven buiten het willen vergassen van de mensen die naar thunderdome gaanquote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben gewoon een vriendelijke man, altijd al geweest ook dus ik snap dit niet goed.
Nee 24 nog maar dus valt meequote:
Heb nooit enige haat gehad hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waar is de haat gebleven buiten het willen vergassen van de mensen die naar thunderdome gaan
Blijven wachten op die eerste zoen, strijder!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee 24 nog maar dus valt mee
Hahaha jij bent ook nog gewoon dezelfde teringdebiel die je als jimmy was hequote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Hij zit eraan te komen ik voel hetquote:Op donderdag 21 november 2019 22:50 schreef TTSS het volgende:
[..]
Blijven wachten op die eerste zoen, strijder!
Nee moest lachen om je domme aanname. Sherlock mij anders even op Waldemar een jaar of 4 geledenquote:
Vind dit niet zo mooiquote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek je ook deze waldermar aber of is hij met een bierbuik niet meer interessant
Maat ik ben er al bijna 9 kwijt het is genoeg zo anders heb ik zo geen tettes meer.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik weet dat je wat kilo's kwijt moet maar dit is niet de manier haha
Ja oke stoppenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maat ik ben er al bijna 9 kwijt het is genoeg zo anders heb ik zo geen tettes meer.
Ik doe mijn best maar ze zegt zo vaak neequote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef TTSS het volgende:
120k nieuwe migranten er al bij in 2019. Gaaf land!
Misschien heeft ze zich laten gaan en weegt ze 150 kilo en dan doe jij zo overdreven over een paar kiloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |