quote:
Niet mogelijk met haar drugsgebruik en haar hyperactieve karakterquote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zich laten gaan en weegt ze 150 kilo en dan doe jij zo overdreven over een paar kilo
Wel als je niet veel kwijt moetquote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Zoveel is dat toch niet, gemiddelde persoon schommelt al twee kilo.
Braddie is ook 9 kilo kwijt na een paar meter wandelenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien heeft ze zich laten gaan en weegt ze 150 kilo en dan doe jij zo overdreven over een paar kilo
Dat was ook een avontuur van korte duurquote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit staat toch wel haaks op moslims
Nee aber, dit gaan we niet doenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Braddie is ook 9 kilo kwijt na een paar meter wandelen
doen ze nog steeds maar dan stiekem of fantaserend.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef TTSS het volgende:
Ahw, Simone wil een goodguy. Is ook een interessant fenomeen bij vrouwen die hun prime gepasseerd zijn en dan op eens een lieve vent willen die wel betrouwbaar is in plaats van dat ze met hun kut denken.
Zie je, die natuurlijke afkeer kan je niet uitzettenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat was ook een avontuur van korte duur
Is ze al dun van hiervoor?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel als je niet veel kwijt moet
Ja ga er vanuit dat je niet gesmokkeld hebt met poep en water, en gewoon een vast weegmoment pakt
Sorryquote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee aber, dit gaan we niet doen
Het was een lieve meid, niks mis met moslima'squote:Op donderdag 21 november 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je, die natuurlijke afkeer kan je niet uitzetten
ik zeg je eerlijk broer; echt bafbare bilquote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is ze al dun van hiervoor?
Zo gemaakt. Geforceerd “kijk mij interessant doen”.quote:
maar ja die lucht hequote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het was een lieve meid, niks mis met moslima's
Lolquote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben niet dik maar m'n buik lijkt zwanger, geconcentreerd dik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een buik die niet onderdoet voor een bierbuik
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit staat toch wel haaks op moslims
Waar doelen jullie op?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat was ook een avontuur van korte duur
Ben nu anti-baffen, net als voormalig drugsgebruikers zijn die het meest extreem.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik zeg je eerlijk broer; echt bafbare bil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |