Lekker door de kou.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
Dat was een fijn stuk fietsen
Eens, vooral tof voor dagje.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zijn een aantal toffe plekken maar over het algemeen kut.
Handschoenen aan, lamamuts op en los gaan op de trappersquote:
Ach je krijgt het vanzelf warm. Lekker fris in dit weer toch.quote:
Geen Chullo van alpacawol dragenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Handschoenen aan, lamamuts op en los gaan op de trappers
Eyquote:Op donderdag 21 november 2019 22:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zoek een soort Waldemar Torenstra maar dan met baard
Ik heb er zelfs 2, waarvan 1 dubbelzijdigquote:
Loop je daar echt mee? Is meer voor de leuk toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 2, waarvan 1 dubbelzijdig
Als het koud is, ja.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Loop je daar echt mee? Is meer voor de leuk toch?
Ik draag 'm nooit. Past niet bij mijn style.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als het koud is, ja.
Het zit wel lekker warm
geef toequote:
Als hebbedingetje is het ook leukquote:Op donderdag 21 november 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik draag 'm nooit. Past niet bij mijn style.
Vind je die lekker jaquote:Op donderdag 21 november 2019 22:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik zoek een soort Waldemar Torenstra maar dan met baard
Hoe zie jij er uit dan? Met je eisen. Als je op Grace Kelly lijkt date ik je sowieso trouwens.quote:
Wat is je stijl?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik draag 'm nooit. Past niet bij mijn style.
Het is niet dat je iets te kiezen hebtquote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hoe zie jij er uit dan? Met je eisen. Als je op Grace Kelly lijkt date ik je sowieso trouwens.
Preppy en een tikje saaiquote:
Is wel iets voor remqo om mee rond te fietsenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
LamamutsZoiets?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |