Hier stopte ik al met lezen.quote:Op 21 november opent Hans Spekman de tentoonstelling ‘Dress to Impress’ in Pop-up Museum Oud Amelisweerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant lang leve zelfspot.. Ik lig wel nog steeds in een deuk.
[ Bericht 3% gewijzigd door borisz op 21-11-2019 15:42:57 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja hier allemaal collega's die winterbanden gingen wisselen maar enig nut heeft dat op dit moment nog niet, gezien de voorspellingen..quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, de 14 daagse verwachting is GRIJS en een stomme gemiddelde van 6 graden
Mwoah. Kan veel geld schelen mocht je een aanrijding hebben in Duitsland. Best een groot nutquote:Op donderdag 21 november 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hier allemaal collega's die winterbanden gingen wisselen maar enig nut heeft dat op dit moment nog niet, gezien de voorspellingen..
Geen van die collegas rijdt buiten Friesland..quote:Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah. Kan veel geld schelen mocht je een aanrijding hebben in Duitsland. Best een groot nut
Ah. Misschien zijn de terpen vies glad als het heeft gevrorenquote:Op donderdag 21 november 2019 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen van die collegas rijdt buiten Friesland..
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Mijn (werk)contract is met een half jaartje verlengd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Torsdag ärtsoppa och pankakkor med syltquote:Op donderdag 21 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
Gele erwtensoep vanavond
(met pannenkoeken die het midden tussen pannenkoeken en poffertjes houden)
Hoe ging je kinderopvanggesprek?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Torsdag ärtsoppa och pankakkor med sylt
Ja bleh. Ga je wel nog wat lekker wandelen in de grijze stilte? Daarin vind ik toch wel de momenten om te mijmeren over leven, sterven, dood.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, de 14 daagse verwachting is GRIJS en een stomme gemiddelde van 6 graden
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Torsdag ärtsoppa och pannkakor med sylt
Hoera🎉quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
En zelfs al was het duidelijk, dan is de kans heel klein dat een kind van die leeftijd de neiging om de duwen gaat onderdrukken op basis van een eventuele straf die hij zich nauwelijks nog voor de geest kan halen. Los daarvan duwen kinderen elkaar en gaan ze daar doorgaans niet stuk van.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een kind van 1,5 kan leren? Die begrijpt niet dat hij op een krukje moet zitten omdat hij een kind geduwd heeft he? Zo werken die hersens nog niet.
Griepspuitboksquote:Op donderdag 21 november 2019 17:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben een griepprik rijker en op weg naarhuis
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fack.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuuuuuut.... Net voor ik een lange tekst op wilde slaan deed ik iets en toen was alles weg
Ik weet het. Ik heb zelf ook een hoop niet-boeiende to do lists. Ik bedoel, gisteren had ik boodschappen, fietslamp repareren, ziekenhuis bellen en koken, en dat was het. Oh en afval wegbrengen, maar dat heb ik niet gedaan. Dus tjaquote:Op donderdag 21 november 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stonden ook geen hele boeiende dingen op hoor
Gele erwtensoep? Heb je een recept?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
Gele erwtensoep vanavond
(met pannenkoeken die het midden tussen pannenkoeken en poffertjes houden)
Ctrl+Z?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuuuuuut.... Net voor ik een lange tekst op wilde slaan deed ik iets en toen was alles weg
Nope. Ik kan een hoop nog wel herleiden, komt goed. Maar was bijna klaarquote:
Jazeker, mijn troost..quote:Op donderdag 21 november 2019 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja bleh. Ga je wel nog wat lekker wandelen in de grijze stilte? Daarin vind ik toch wel de momenten om te mijmeren over leven, sterven, dood.
Ik ben nog niet gestalkt. B&G zouden het moeten weten, die hebben weken geleden besteld en genuttigd.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef AnneX het volgende:
@:Cat en andere gebruikers: omdat het een proef abbo is, gaan die lui dan nog vragen om feedback?
Elke leverancier pretendeert beter/anders te zijn dan de anderen. Maar uiteindelijk zijn ze toch allemaal net niet dus...quote:Op donderdag 21 november 2019 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord. Denk dat mijn toekomstige bestelpatroon wel voldoende indicatief zal zijn voor ze.
Geen feedback gestalk. Wel een mailtje of ik een weekmaaltijd zou willen bestellen. Nee dus.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben nog niet gestalkt. B&G zouden het moeten weten, die hebben weken geleden besteld en genuttigd.
Mwoa, weeniet. We leren hier wel van met z'n allenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elke leverancier pretendeert beter/anders te zijn dan de anderen. Maar uiteindelijk zijn ze toch allemaal net niet dus...
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een half jaartje?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Nu hoeft hont geen beugelquote:
Nooit.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een half jaartje?En wanneer krijg je een beetje zekerheid dan?
Ze vonden het fijn dat in het besprak. Gaven aan dat het heb straf is, maar een manier voor een kindje om tot rust te komen, en dat het in hun ervaring goed werkt. Ik heb aangegeven dat ik niet wil dat ze dat bij O nog doen, en hoop dat de kous daarbij af is...quote:
Ja, maar je kunt toch vast in dienst zijn bij een detacheerder dan of zo?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooit.
Dat is het nadeel van voor een detacheerder werken. Je kunt zomaar ergens anders ingezet worden.
Ik zit prima waar ik nu zit en het voornemen is er om me over te nemen, maar daar zitten wel wat haken en ogen (en euro's) aan.
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch vast in dienst zijn bij een detacheerder dan of zo?
Je zou de bezorgster nog...eh.. was zou je met d'r doen?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord. Denk dat mijn toekomstige bestelpatroon wel voldoende indicatief zal zijn voor ze.
Likkenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zou de bezorgster nog...eh.. was zou je met d'r doen?
Mount Washmore mag hier pas aangevallen worden als de gymkleren toegevoegd zijn aan de stapel.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoera ja![]()
En ook voor mij want ik ben klaar voor vandaag. Op naar Mount Washmore.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n lange aanstelling gehad als de huidige: vier hele jarenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een half jaartje?En wanneer krijg je een beetje zekerheid dan?
Ziet er ook lekker uit.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe review
[ afbeelding ]
Kip-curry met rijst en groenten,
Dit was een toppertje![]()
Royale brokken malse kip, ruim voldoende en lekkere groenten, de rijst was perfect en de curry gekruid zoals bejaarden het lekker vinden. En ik dus ook: mild![]()
Ik heb er wel nog wat seroendeng op gegooid want tja... seroendeng![]()
Maar zonder de toevoeging was het ook een prima hap. 9/10!
Waarom die 9, na alle lof? Omdat K&K het natuurlijk nooit haalt bij eigengemaakte curry. En omdat hij er in het bakje best onooglijk uitziet.
Mijn woonkamer is echt ontploft op dit moment. Het begint onprettig te voelen. Overal was, pakketjes, papieren en andere zooi. Ik heb nogal een strakke planning komende dagen en zou zondagmiddag pas weer tijd voor de was hebben. Dat wordt me te gortig.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mount Washmore mag hier pas aangevallen worden als de gymkleren toegevoegd zijn aan de stapel.Morgen, na 14 uur.
Een rondje opruimen zou hier ook wel passen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is echt ontploft op dit moment. Het begint onprettig te voelen. Overal was, pakketjes, papieren en andere zooi. Ik heb nogal een strakke planning komende dagen en zou zondagmiddag pas weer tijd voor de was hebben. Dat wordt me te gortig.
Oeh! Scherp!quote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zou de bezorgster nog...eh.. was zou je met d'r doen?
Hoe lang blijft ze nog?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vouwgordijnen zijn trouwens niks volgens moeders.. Vet onhandig dat ze dicht geen licht doorlaten en open dat iedereen binnen kan kijken... Ik moest toch echt maar aan de vitrage...
Ja want daar kan in de avond gelukkig niemand bij binnen kijken.
Oh mijn trouwfoto is ook kut trouwens want door die duinpannen is er teveel wit.
Einde dienstmededeling.
Ene oor in, andere oor uit?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vouwgordijnen zijn trouwens niks volgens moeders.. Vet onhandig dat ze dicht geen licht doorlaten en open dat iedereen binnen kan kijken... Ik moest toch echt maar aan de vitrage...
Ja want daar kan in de avond gelukkig niemand bij binnen kijken.
Oh mijn trouwfoto is ook kut trouwens want door die duinpannen is er teveel wit.
Einde dienstmededeling.
Niet als de bezorgster een kat isquote:
Fles valt op katten?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet als de bezorgster een kat is
Volgende week vrijdag.. Heeft iemand valium ofzo.. Ietsquote:
ik probeer haar juist minder koffie te geven want dan wil ze misschien ook optijd naar bedquote:Op donderdag 21 november 2019 19:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ene oor in, andere oor uit?
En tussendoor een bak koffie zetten?
Moet je Fles vragenquote:
Kalmerende kruidenthee dan.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.. Heeft iemand valium ofzo.. Iets![]()
[..]
ik probeer haar juist minder koffie te geven want dan wil ze misschien ook optijd naar bed
Shotje haldol nodig?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.. Heeft iemand valium ofzo.. Iets![]()
[..]
ik probeer haar juist minder koffie te geven want dan wil ze misschien ook optijd naar bed
*boksquote:Op donderdag 21 november 2019 18:54 schreef Blues het volgende:
Het zou voor mij overigens de hell op een fiets zijn, een baan in een kdv
Lekker.. Voor mezelf lolquote:
Geef mij anders maar een shotjequote:Op donderdag 21 november 2019 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Shotje haldol nodig?
Al weet je bij die groep dan ook nooit zeker hoe ze erop gaan reageren
Zowat op de helft nu toch? Je kunt al bijna aftellen![]()
Hoe is dat eigenlijk voor je vader, zo lang zonder mantelzorgverplichtingen?
Ja, het gevoel van verantwoordelijkheid blijft dan toch. Hopelijk kan hij een beetje bijtanken.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker.. Voor mezelf lol
[..]
Geef mij anders maar een shotje![]()
En ik denk dat hij het de ene kant wel fijn vind andere kant maakt hij zich weer zorgen over hier haha en ja hij zegt nu ben ik ook maar alleen mijn broertje is zelden thuis.
Dit is uiteraard wel het meest ideale K&K concept: valt weinig aan te verknoeien met door elkaar schudden.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:24 schreef Isabeau het volgende:
Cat, ik vond deze maaltijd er ook het beste uitzien tot nu toe
quote:Op donderdag 21 november 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hej hej heej zitten jullieover mij te roddele
Oh ga lekker door danquote:Op donderdag 21 november 2019 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan heel leerzaam en inzichtgevend zijn
Nah, ben er wel klaar mee voor nu.quote:
Oh jammer zegquote:Op donderdag 21 november 2019 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, ben er wel klaar mee voor nu.
Klopt! Volgende week komen ze de nieuwe keuken plaatsen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, het gevoel van verantwoordelijkheid blijft dan toch. Hopelijk kan hij een beetje bijtanken.
Al zal dat lastig zijn, keuken wordt verbouwd toch?
Nein. Hij zal het blad wel in de zaak hebben liggen, dus maar even keer weer patat halenquote:Op donderdag 21 november 2019 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
@:DerLudolf en Lucky_Strike (geen idee of het te lezen is)
https://blendle.com/i/ell(...)NDVkMmU4MzEifQ%3D%3D
Ja, alleen de overledene heeft gebruik gemaakt van het crematorium. De kist werd in de auto gedragen, toen reed de auto naar de uitgang van de parkeerplaats met de familie erachter aan. Toen reed de auto naar het crematorium (volgens mij in Arnhem en wij waren in Rheden), en toen gingen we allemaal de zaal weer in en de familie kwam via een andere ingang de ruimte in.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een goede uitvaart, KaatjeBegrijp ik het nu goed en is er helemaal geen gebruik gemaakt van het uitvaartcentrum, op de daadwerkelijke crematie (?) na?
Och jee. Er niet helemaal bij zijn op je man's uitvaart is ook wat.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, alleen de overledene heeft gebruik gemaakt van het crematorium. De kist werd in de auto gedragen, toen reed de auto naar de uitgang van de parkeerplaats met de familie erachter aan. Toen reed de auto naar het crematorium (volgens mij in Arnhem en wij waren in Rheden), en toen gingen we allemaal de zaal weer in en de familie kwam via een andere ingang de ruimte in.
De moeder van mijn schoonzus is aan het dementeren.En op een gegeven moment stond ik met haar te praten, kwam de uitvaartdame naar ons toe en vertelde dat het allemaal goed was gegaan. Moeders had een blik...wie ben je en waar heb je het over. Ze vond het een gezellig feestje. Toen we zeiden dat het een uitvaart was "oh ja, dat klopt"
T was heel mooi. Apart maar mooi. Moscowa is tja, moscowa, daar heel veel geweest, maar koude bedoening. Dieren, daar zijn mijn ouders gecremeerd, minder koud maar ik kan me er weinig van herinneren eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och jee. Er niet helemaal bij zijn op je man's uitvaart is ook wat.
Maar eigenlijk vind ik dit wel heel mooi, zo'n uitvaart zonder akelig rouwcentrumEn ik ben er in 2 geweest rond Arnhem en ze zijn gewoon kut
(en niet alleen vanwege de gelegenheid)
Laatste uitvaart was in Aalten, dat was best een mooi centrum. Moscowa isquote:Op donderdag 21 november 2019 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:
T was heel mooi. Apart maar mooi. Moscowa is tja, moscowa, daar heel veel geweest, maar koude bedoening. Dieren, daar zijn mijn ouders gecremeerd, minder koud maar ik kan me er weinig van herinneren eigenlijk.
Val je op katten?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hej hej heej zitten jullieover mij te roddele
Hij zou likken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hij zou likken.
Nuchter als in zo lang niet gegeten dat je, na het sporten, hallucineert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Diner was hutspot met spek.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nuchter als in zo lang niet gegeten dat je, na het sporten, hallucineert?
quote:Op donderdag 21 november 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hij zou likken.
Niets mis met likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
En als je dan gelijk een haal over je neus krijgt?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Candaasje het volgende:
@:Fles: als je in een vrouw de kat haar ogen schijnt, en ze krijgt een spleetvormige pupil, heb je te maken met een tamme poes.
Blijft de pupil rond...dan heb je te maken met een wilde.......
![]()
(Aldus een van de proffen. En die heeft er voor gestudeerd...)
Ja dat hangt van de poes af hè. Of nouja, de pupilvorm.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En als je dan gelijk een haal over je neus krijgt?
quote:Op donderdag 21 november 2019 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, wie heeft er nu een 'perenkoekjesuitsteker'(kookboek wintopic). Taart lijkt me wel geweldig lekker. Misschien ga ik die volgende week maken
Goed om te weten. Of zoquote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Candaasje het volgende:
@:Fles: als je in een vrouw de kat haar ogen schijnt, en ze krijgt een spleetvormige pupil, heb je te maken met een tamme poes.
Blijft de pupil rond...dan heb je te maken met een wilde.......
![]()
(Aldus een van de proffen. En die heeft er voor gestudeerd...)
Zeg het maarquote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef derLudolf het volgende:
Ik wil wat zeggen, maar hou me even stil
Nee, sowieso klinkt het in het ABN al niet zo grappig en jullie kunnen d'r sowieso niet om lachen vermoed ikquote:
Youp heeft er vast nog 1 over.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Over vlees gesproken... We hebben geen konijn met kerst is gisteren besloten![]()
![]()
De "leverancier" is er mee gestopt. Alsof je nergens anders konijn kunt kopen
Heb inmiddels al gezocht naar bouwtekeningen van konijnhokken
Animal Rights heeft nog wel een adresje voor je: http://www.animalrights.n(...)ngZyCcKqniS1rxq7rKFAquote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Over vlees gesproken... We hebben geen konijn met kerst is gisteren besloten![]()
![]()
Ons een beetje dood maken met een blije musquote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, sowieso klinkt het in het ABN al niet zo grappig en jullie kunnen d'r sowieso niet om lachen vermoed ik
Gisteren kwam er een link van een webwinkel voorbij. Iets van www.zeevla.nlquote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Nee, ik had op de eerste link geklikt en was opzoek naar konijnquote:Op donderdag 21 november 2019 21:31 schreef Zilverberk het volgende:
Is het topic stuk of zijn jullie zeevla aan het leegkopen?
Keus tussen tam en wild.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ik had op de eerste link geklikt en was opzoek naar konijn
Ik heb geen idee. Mijn moeder regelde dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel. Het is wel vrij mager vlees, dus vergeet niet genoeg boter of ander vet te gebruiken.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:35 schreef derLudolf het volgende:
Kun je die ook met bier, ui, knoflook en kruiden klaar maken?
Nee. Konijn smaakt wel, maar heeft niet mijn voorkeur. Dan liever een haas als er toch een spring in het veld op tafel komt.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:31 schreef Zilverberk het volgende:
Is het topic stuk of zijn jullie zeevla aan het leegkopen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:37 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vast wel. Het is wel vrij mager vlees, dus vergeet niet genoeg boter of ander vet te gebruiken.
Nou op eoa manier heb ik er niet direct haast meequote:Op donderdag 21 november 2019 21:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]Die wil je zeker wel aan je collectie toevoegen?
Heb je straf?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
slapen. Heeft weer lang genoeggeduurd allemaal
Hoewel het natuurlijk verschrikkelijk is hoe die beestjes hebben geleefd en aan hun eind zijn gekomen vind ik het ook wel sensatiemakerij.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Animal Rights heeft nog wel een adresje voor je: http://www.animalrights.n(...)ngZyCcKqniS1rxq7rKFA
Lagen er genoeg. Wel in verre staat van ontbinding. En ik vermoed dat het nog geen 1 ster van de Dierenbescherming waard was.
Ik moest gisteren aan je denkenquote:
goed gedaanquote:Op donderdag 21 november 2019 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan je denken![]()
Postcode loterij prijs gewonen en ik mocht een spel uitzoeken. Een optie was een rubics cube
Ik koos bordspel ticket to ride...
Goedkeuringquote:Op donderdag 21 november 2019 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed gedaaneen rubik's is wel het laatste wat je wilt namelijk
![]()
Maar goed, ik ging slapen
Ticket to ride is leuk. Ben bijna compleetquote:Op donderdag 21 november 2019 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan je denken![]()
Postcode loterij prijs gewonen en ik mocht een spel uitzoeken. Een optie was een rubics cube
Ik koos bordspel ticket to ride...
Ik had hem al als app en vermaak me er prima meequote:Op donderdag 21 november 2019 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ticket to ride is leuk. Ben bijna compleet
Oh zal hem binnenkort eens installeren. Dan kunnen we wel een potje tegen elkaar doen als je wil. Heb nog van die codes op die dozen staan.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had hem al als app en vermaak me er prima mee
Da's wel bíjna genoeg ja.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uiteraard.
Rond de feestdagen toch wel genoeg boter in huis. Vorig jaar is er in twee weken 3kg doorgegaan
Eens, wat de sensatiemakerijj betreft (over dat ze misschien nog ergens anders meer dieren zouden houden. Dat is inderdaad niet bekend) Maar een man van 94 zorgt doorgaans niet in zijn eentje voor tientallen konijnen. Of houdt ze anders ook niet enkel voor zichzelf; er moeten mensen hiervan geweten hebben. Kan niet anders. En als nabestaande trek je heus wel een keer een deur open, als je close was met het overleden familielid.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk verschrikkelijk is hoe die beestjes hebben geleefd en aan hun eind zijn gekomen vind ik het ook wel sensatiemakerij.
Koppen met het vermoeden dat de eigenaren de deur hebben dichtgetrokken en mogelijk ergens anders met hun vuige praktijken zijn verder gegaan.
En als je de moeite neemt het hele artikel door te scrollen (gelardeerd met plaatjes) staat onderaan als terloops dat de advocaat van de familie aangeeft dat de eigenaar een hersenbloeding kreeg en niet meer thuis kon wonen.
Als dat het verhaal is (me beseffend dat de familie natuurlijk belang heeft bij deze nuancering), kan ik me voorstellen dat de eigenaar niet meer kon aangeven wat er in zijn schuur zat. En familie het mogelijk niet wist.
Natuurlijk blijft het nalatig van de familie dat ze geen inspectie op levende have deden voor ze de zaak op slot gooiden.
Maar geeft wel een ander beeld dan dat van een konijnenfokker die door het halve land een spoor van lijken achter laat, wat in de eerste alinea wordt geïnsinueerd.
Ik ben blij dat ik niet klikte.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens, wat de sensatiemakerijj betreft (over dat ze misschien nog ergens anders meer dieren zouden houden. Dat is inderdaad niet bekend) Maar een man van 94 zorgt doorgaans niet in zijn eentje voor tientallen konijnen. Of houdt ze anders ook niet enkel voor zichzelf; er moeten mensen hiervan geweten hebben. Kan niet anders. En als nabestaande trek je heus wel een keer een deur open, als je close was met het overleden familielid.
Maar eens dus, die kop had niet gehoeven. Is vaak ook wel mijn punt van kritiek op beelden van o.a. AR: ze hoeven het niet aan te dikken, gezien de beelden zelf al afschuwelijk genoeg zijn.
Zou de impact een stuk sterker maken, want dan gaat de discussie niet over hoe het naar buiten wordt gebracht, maar over de dieren zelf. Die echt een gruweldood zijn gestorven.
Het zijn geen fijne beelden neequote:Op donderdag 21 november 2019 22:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet klikte.
Hoe groot is de zaal dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:17 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet een presentatie houden van welgeteld 5 minuten () en eigenlijk moet het zelfs met z'n 2en. Ik ben nu aan het bedenken hoe we dit gaan doen zonder dat het vooral een gehannes wordt met de headset (microfoon) heen en weer geven.
quote:
Valt wel mee, is een auditorium waar denk ik een man of 200 in kan. Maar er zullen er geloof ik maar 40 zijn. Dus misschien wordt het gewoon HEEL LUID PRATEN. Ofzoquote:
Dat kan ook helpen bij het ontspannen houden van je verhaal. Door het moeten nadenken over hoe je je stem gebruikt kun je niet miepenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Valt wel mee, is een auditorium waar denk ik een man of 200 in kan. Maar er zullen er geloof ik maar 40 zijn. Dus misschien wordt het gewoon HEEL LUID PRATEN. Ofzo
Ja maar ik moet er sowieso al over nadenkenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan ook helpen bij het ontspannen houden van je verhaal. Door het moeten nadenken over hoe je je stem gebruikt kun je niet miepen
Door het maken van volume zou je rustiger moeten gaan pratenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er sowieso al over nadenkenIk praat veeeeeeel te snel. Altijd. En helemaal als ik zenuwwachtig wordt. Dus als ik dan ook moet gaan nadenken over hard praten, en al die latijnse termen er nog vloeiend uit moet zien te krijgen, in een logisch verhaal...
Halp
Dat is wel lollig ja. Ik doe nu altijd solo. Tegen de botsquote:Op donderdag 21 november 2019 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh zal hem binnenkort eens installeren. Dan kunnen we wel een potje tegen elkaar doen als je wil. Heb nog van die codes op die dozen staan.
Hoe zachter je praat, hoe stiller de zaal.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Valt wel mee, is een auditorium waar denk ik een man of 200 in kan. Maar er zullen er geloof ik maar 40 zijn. Dus misschien wordt het gewoon HEEL LUID PRATEN. Ofzo
Ja, dat. Ze ondermijnen zichzelf hiermee.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens, wat de sensatiemakerijj betreft (over dat ze misschien nog ergens anders meer dieren zouden houden. Dat is inderdaad niet bekend) Maar een man van 94 zorgt doorgaans niet in zijn eentje voor tientallen konijnen. Of houdt ze anders ook niet enkel voor zichzelf; er moeten mensen hiervan geweten hebben. Kan niet anders. En als nabestaande trek je heus wel een keer een deur open, als je close was met het overleden familielid.
Maar eens dus, die kop had niet gehoeven. Is vaak ook wel mijn punt van kritiek op beelden van o.a. AR: ze hoeven het niet aan te dikken, gezien de beelden zelf al afschuwelijk genoeg zijn.
Zou de impact een stuk sterker maken, want dan gaat de discussie niet over hoe het naar buiten wordt gebracht, maar over de dieren zelf. Die echt een gruweldood zijn gestorven.
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe zachter je praat, hoe stiller de zaal.Laat het publiek het werk doen, dan kun jij je concentreren op je verhaal.
rabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberrabarberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe zachter je praat, hoe stiller de zaal.Laat het publiek het werk doen, dan kun jij je concentreren op je verhaal.
*noteert*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu voor de spiegel aan het oefenen. Het voelt debiel![]()
Iedereen uitnodigen vooraan te gaan zitten en dat afleidende microfoongehannes achterwege latenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het voelt debiel, het is briljant. Oefenen helpt echt.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*noteert*
Ik ben nu voor de spiegel aan het oefenen. Het voelt debiel
Hm, goede jaquote:Op donderdag 21 november 2019 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iedereen uitnodigen vooraan te gaan zitten en dat afleidende microfoongehannes achterwege laten
Ja, het is ook wel nodig. Ik heb laatst ook een filmpje opgenomen voor een vriend, en dat heb ik ook 10x opnieuw gedaan. Maar het werd wel steeds beterquote:Op donderdag 21 november 2019 22:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het voelt debiel, het is briljant. Oefenen helpt echt.
Zelfs je gezegden zijn veganistisch. De toewijding!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ons een beetje dood maken met een blije mus
Mijn gup vindt het bordspel hartstikke leuk.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had hem al als app en vermaak me er prima mee
Zo ontbijt ik ook altijd samen met poesquote:Op vrijdag 22 november 2019 07:51 schreef Blues het volgende:
Xena likt altijd mijn yoghurtbakje uit 's morgens (er zit dan nog wat aan de randjes) maar optimel koffiesmaak vind ze maar niksze ruikt en gaat er dan naast zitten.. gewoon nog wat bedelen voor de vorm
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:05 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.Meneer berk is een sukkel.
Lamme tak dat hij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is behoorlijk kansloos.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:20 schreef Barreltje het volgende:
Duimen jullie even mee dat wij binnenkort ook 2 katten hebben?
Volgende week eens op bezoek in het asiel voor 2 poezen.. 1 bijdehante en 1 erg schuwe.. ze zijn 7 jaar. K. Had eerder gebeld ,maar ze wilden ze niet 3 weken "vasthouden" .. nu is er inmiddels 1 week voorbij en volgende week wel 2 .. hopelijk kunnen we ze dan na de wintersport ophalen
Awww. Notoire/compulsieve telaatkomer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Dank jequote:Op vrijdag 22 november 2019 02:50 schreef minilot het volgende:
Fles, succes/sterkte met het feestje vandaag!
Dat lijkt me ook raar. Ben je fitter gedurende de dag?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:44 schreef fietsie het volgende:
Mooi. Gesport.
Raar begin van een gewoonte, zo s'ochtends maar ok. Nu doesj.
Snap ik hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeKomt heus wel goed maar ik zal blij zijn als het achter de rug is
Het is vooral dat ik s'avonds 3 avonden in de week sowieso thuis ben, en de andere avonden ook nog wat te doen heb. Waarop mn baas dit voorstelde; het bevalt tot nu toe goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook raar. Ben je fitter gedurende de dag?
Heb je nog last van je val eigenlijk?
Wat voor sport?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:44 schreef fietsie het volgende:
Mooi. Gesport.
Raar begin van een gewoonte, zo s'ochtends maar ok. Nu doesj.
De werk baas of de thuis baas?quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik s'avonds 3 avonden in de week sowieso thuis ben, en de andere avonden ook nog wat te doen heb. Waarop mn baas dit voorstelde; het bevalt tot nu toe goed.
Knie miept nog wat bij meer dan 3 trappen op achterelkaar, en laatste blauwe plekken.
Heb veel geluk gehad.
Ach ik zal niet als een apathische visstick in een hoekje gaan zitten tot ik naar huis mag hoor. Na een biertje of twee ga ik vast wel met mensen praten. Of mensen gaan tegen mij praten, dan moet ik daar ook wat mee. Het is gewoon een eind buiten mijn comfort zone en ik zie ook geen magic happenen daar. Morgen is het voorbijquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap ik hoor.Men kan wel tegen je zeggen: ga lekker socializen met mensen die je nog niet kent dan!, maar mij kluizenarisme bokst met jouw weerzin daartegen
Zoekend naar pluspunten: is/zijn er goed bier en lekkere snacks, denk je?
Dat is..heel dom. En pijnlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:40 schreef minilot het volgende:
Ribben, eigen schuld. Rondslingerend speelgoedautootje zeer onverstandig even op de trap gezet bij het stofzuigen van de gang.#DarwinAward
Ik buitelde maar van een paar treden af, maar kwam wat onfortuinlijk tot botsing met een nabijgelegen radiator.
Spinnen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat voor sport?
Inzake beweging: zodra pietsje wakkerder dan nu hobbelen Günther en ik met het broertje van J. naar een wandelgebied bij Ridderkerk voor een stuk lopen tussen de twee en drie uur. Zinloos wandelen vind ik borderline acceptabel met geschikt gezelschap en ik moet mijn huidige dieetbuddy een beetje koesteren
Werkquote:
ach komt goed.. beetje socializen.. en met wat mazzel loop je tegen leuk gezelschap aan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ik zal niet als een apathische visstick in een hoekje gaan zitten tot ik naar huis mag hoor. Na een biertje of twee ga ik vast wel met mensen praten. Of mensen gaan tegen mij praten, dan moet ik daar ook wat mee. Het is gewoon een eind buiten mijn comfort zone en ik zie ook geen magic happenen daar. Morgen is het voorbij
duimduimduimquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:20 schreef Barreltje het volgende:
Duimen jullie even mee dat wij binnenkort ook 2 katten hebben?
Volgende week eens op bezoek in het asiel voor 2 poezen.. 1 bijdehante en 1 erg schuwe.. ze zijn 7 jaar. K. Had eerder gebeld ,maar ze wilden ze niet 3 weken "vasthouden" .. nu is er inmiddels 1 week voorbij en volgende week wel 2 .. hopelijk kunnen we ze dan na de wintersport ophalen
Tsjongequote:Op vrijdag 22 november 2019 08:40 schreef minilot het volgende:
Ribben, eigen schuld. Rondslingerend speelgoedautootje zeer onverstandig even op de trap gezet bij het stofzuigen van de gang.#DarwinAward
Ik buitelde maar van een paar treden af, maar kwam wat onfortuinlijk tot botsing met een nabijgelegen radiator.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 02:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Zelfs je gezegden zijn veganistisch. De toewijding!![]()
#Nachtelijkebijlees want bed ligt kut met zere ribben![]()
@:Isabeau Ik kom op de strafloze opvoeding terug zodra laptop onder mijn vingers in plaats van in bed gelegen een telefoon
quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:40 schreef minilot het volgende:
Oh get.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanavond de bijna complete schoonfamilie ontmoeten. Alle drie de broers en zus zijn over uit Slowakije om G te helpen met klussen
Vannacht om 4 uur waren ze in Rotterdam
![]()
Ben benieuwdHachee en rode kool staan klaar om vanavond opgewarmd te worden als avondeten
Spannend, maar wel leuk (en fijn extra klushulp).quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanavond de bijna complete schoonfamilie ontmoeten. Alle drie de broers en zus zijn over uit Slowakije om G te helpen met klussen
Vannacht om 4 uur waren ze in Rotterdam
![]()
Ben benieuwdHachee en rode kool staan klaar om vanavond opgewarmd te worden als avondeten
quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:58 schreef Zilverberk het volgende:
Meneer Berk kan blijkbaar tussen de file doorrijden, want hij was op tijd.
Ik ga zo de berkmobiel inspecteren op de aanwezigheid van zwaailichten.
Het zonnige Zeelandquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ga je naar een leuke bestemming?
Ooooorquote:
Het went snel, hoe gigantisch ze zijn. Ze heeft overigens ook een enorm lange staart en enorm lange tong.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik schrok vanmorgen wakker
Blik op mijn benen leerde me dat ze niet harig waren en dat het dus een droom was dat ik als een soort halve aap in het zwembad stond.
Laatste uren Top1000 allertijden op Veronicaquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, nog wel even laatste uren top 538 van de 90's meepakken
Oeiquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik schrok vanmorgen wakker
Blik op mijn benen leerde me dat ze niet harig waren en dat het dus een droom was dat ik als een soort halve aap in het zwembad stond.
Maar ik hoor Gabbertjequote:Op vrijdag 22 november 2019 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Laatste uren Top1000 allertijden op Veronica
Het was vooral raar omdat ik mijn benen dusdanig gezapt heb dat ze noooooooit meer harig zijnquote:
Door zus ja. Nu nog de broers overtuigenquote:
+1 herkenbaarquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Oh jongens, heerlijk dat de zon schijnt. Jammer dat je dan het vachtje op de woonkamervloer nog veeeel beter ziet liggen
Wil ik ook. #trekquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn bezorger zit bij de lokale friettent
Moet ik hem iets voor je laten meenemen?quote:
Berenhap pinda en frikandel met mayo. Dankje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik hem iets voor je laten meenemen?
Ja ik ga straks ook maar weer een rondje stofzuigen denkquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:24 schreef Lonaa het volgende:
Oh jongens, heerlijk dat de zon schijnt. Jammer dat je dan het vachtje op de woonkamervloer nog veeeel beter ziet liggen
Wat is een berenhap?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Berenhap pinda en frikandel met mayo. Dankje.
Ik it nog in de vriezer leegeetstand. Heb nog genoeg van alles. En hier is de notenkraam op zaterdag beter. Maar helaas is m’n favoriete olijvenkraam niet meer op deze markt en de vervanger had de standaard olijven, de vorige had altijd nieuwe smaakcombinaties, en lekkere aparte dipjesquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
Markt is sowieso goedwoensdag ook weer even naar toe..
Zakje kruimels met stroop(en ff langs notenkraam en de poelier)
Oh man, dat is lang geleden, stroopwafel van de markt in Utrecht.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik in Utrecht ben ga ik op de markt altijd een warme stroopwafel halen![]()
Nu heb ik zin in een warme stroopwafel
Oh die dingen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Berenhap
Wij hebben maar 1 weekmarktquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik it nog in de vriezer leegeetstand. Heb nog genoeg van alles. En hier is de notenkraam op zaterdag beter. Maar helaas is m’n favoriete olijvenkraam niet meer op deze markt en de vervanger had de standaard olijven, de vorige had altijd nieuwe smaakcombinaties, en lekkere aparte dipjes
Hahaha dat is meer dan het dorp waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Die heeft volgens mij alleen een kaasboer.. Als die überhaupt nog komtquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Die bij mij in t dorp heeft overigens maar 3 kramen ofzo.. Dusjade moeite niet echt..
quote:
quote:Hoewel berehap een merknaam is, wordt de naam door de Nederlandse Taalunie inmiddels als soortnaam beschouwd en is berenhap opgenomen in de Woordenlijst Nederlandse Taal (het "Groene Boekje").
Bij mij in de buurt is op dinsdag ook “markt”. Vroegah zeker 10-15 kramen geloof nu 1 of 2. En in Zuid is ook nog een markt op woensdag. Vrijdag is stoffenmarkt groenten, fruit, en de rest van het normale markt aanbod. Op zaterdag geen stoffen, maar betere groentekramen, veel biologische kramen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij hebben maar 1 weekmarkt(ok op woensdag bij mn ouders in 't dorp een grote markt en op maandagochtend bij mij)
Dat gaat wel over 2 verschillende dingen zo te lezenquote:
De berenhap ja; gehaktbal, ui en pindasaus.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat wel over 2 verschillende dingen zo te lezen
Die heeft de blonde agente, nadat ze meneer Berk even grondig naar zijn gesprek begeleid had, natuurlijk weer meegenomen. Zo'n losse aan een krulsnoerquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:59 schreef Zilverberk het volgende:
Auto geinspecteerd, geen zwaailicht aangetroffen. Wel de gestreken was opgehaald.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik in Utrecht ben ga ik op de markt altijd een warme stroopwafel halen![]()
Nu heb ik zin in een warme stroopwafel
Hebben jullie de nieuwe betegelde vloer volgens prachtig voorbeeld als eens gezien daar?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh man, dat is lang geleden, stroopwafel van de markt in Utrecht.
Volgens mij niet. Heb je een foto?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:04 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de nieuwe betegelde vloer volgens prachtig voorbeeld als eens gezien daar?
En verder stroopwafelkruim van die markt
We doen hier niet aan berenhap, sorry.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Berenhap pinda en frikandel met mayo. Dankje.
O, dat.quote:
Wat voor lamp heb je gekocht?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O, dat.Daar doet onze friettent wel aan.
Maar inmiddels is bezorger geweest en is poes blij met de dozen en ik met de lamp.
Ijsselstein toch? Was er een keer met mijn schoonzus, en die markt was gewoon tot 20 uurquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben hier in BE in de wijk eigenlijk nooit naar de markt geweest. Nu is het geen giga markt, maar er staan toch wel wat kraampjes op het plein. Toch eens neuzen de volgende keer.
In NL elke vrijdag markt in de oude binnenstad. Allerlei soorten kramen, kom je ook altijd veel bekenden tegen. Altijd wel gezellige sfeer
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ijsselstein toch? Was er een keer met mijn schoonzus, en die markt was gewoon tot 20 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat voor lamp heb je gekocht?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die heeft de blonde agente, nadat ze meneer Berk even grondig naar zijn gesprek begeleid had, natuurlijk weer meegenomen. Zo'n losse aan een krulsnoer
https://www.rietveldlicht.nl Hebben sowieso een mooie collectie.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:59 schreef Barreltje het volgende:
Wat een mooie cat! Waar komt ie vandaan? (Wij zijn nog op zoek naar zoiets)
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:57 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben iedere donderdag markt.. erg leuk,maar ook irritant want op woensdag vanaf 23.00 mag je dan niet meer in die straat parkeren..en we hebben al zoveel parkeerplaatsen in de buurt..
![]()
Verder is K. in den Bosch en daar zag hij in een museum wel een aardig vaasje... en mocht ik kiezen.. dat kreng kost alleen wel 165 EUR..dat vind ik dan toch een beetje te gortig..
En vandaag nieuwe apparaten ontdekken:Welke ultraprobe is dat? De 100, 3000 of 150.000?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9000quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Welke ultraprobe is dat? De 100, 3000 of 150.000?
Oh ja leuk boog lamp. Wij hebben ook een booglamp boven de eettafel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kap is van karton en dat vond ik wel lollig. Achteraf is hij wel een pietsie klein voor boven de eettafel, maar zo vaak zit ik daar ook niet.
Ik heb twee booglampjes bij mijn bank staan. IKEA, met afgelopen jaar een lampenkapupgrade.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:13 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb een booglamp in de hoek bij m'n bank staanzonder lamp er in
maar daar komt vanavond verandering in.
een simpele Ikea Hektar, maar hij voldoet
Naar bed is niet handig met je pup. Borrel is toegestaan, de 1 zit in het uur.quote:
Helpt het als we meehelpen een adresje voor valium voor muppets te zoeken?quote:
Knuffels mogen altijdquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Naar bed is niet handig met je pup. Borrel is toegestaan, de 1 zit in het uur.![]()
Maar heb je niet meer aan een welgemeende knuffel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |