Hier stopte ik al met lezen.quote:Op 21 november opent Hans Spekman de tentoonstelling ‘Dress to Impress’ in Pop-up Museum Oud Amelisweerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant lang leve zelfspot.. Ik lig wel nog steeds in een deuk.
[ Bericht 3% gewijzigd door borisz op 21-11-2019 15:42:57 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja hier allemaal collega's die winterbanden gingen wisselen maar enig nut heeft dat op dit moment nog niet, gezien de voorspellingen..quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, de 14 daagse verwachting is GRIJS en een stomme gemiddelde van 6 graden
Mwoah. Kan veel geld schelen mocht je een aanrijding hebben in Duitsland. Best een groot nutquote:Op donderdag 21 november 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hier allemaal collega's die winterbanden gingen wisselen maar enig nut heeft dat op dit moment nog niet, gezien de voorspellingen..
Geen van die collegas rijdt buiten Friesland..quote:Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah. Kan veel geld schelen mocht je een aanrijding hebben in Duitsland. Best een groot nut
Ah. Misschien zijn de terpen vies glad als het heeft gevrorenquote:Op donderdag 21 november 2019 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen van die collegas rijdt buiten Friesland..
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Mijn (werk)contract is met een half jaartje verlengd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Torsdag ärtsoppa och pankakkor med syltquote:Op donderdag 21 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
Gele erwtensoep vanavond
(met pannenkoeken die het midden tussen pannenkoeken en poffertjes houden)
Hoe ging je kinderopvanggesprek?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Torsdag ärtsoppa och pankakkor med sylt
Ja bleh. Ga je wel nog wat lekker wandelen in de grijze stilte? Daarin vind ik toch wel de momenten om te mijmeren over leven, sterven, dood.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, de 14 daagse verwachting is GRIJS en een stomme gemiddelde van 6 graden
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Torsdag ärtsoppa och pannkakor med sylt
Hoera🎉quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
En zelfs al was het duidelijk, dan is de kans heel klein dat een kind van die leeftijd de neiging om de duwen gaat onderdrukken op basis van een eventuele straf die hij zich nauwelijks nog voor de geest kan halen. Los daarvan duwen kinderen elkaar en gaan ze daar doorgaans niet stuk van.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een kind van 1,5 kan leren? Die begrijpt niet dat hij op een krukje moet zitten omdat hij een kind geduwd heeft he? Zo werken die hersens nog niet.
Griepspuitboksquote:Op donderdag 21 november 2019 17:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben een griepprik rijker en op weg naarhuis
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fack.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuuuuuut.... Net voor ik een lange tekst op wilde slaan deed ik iets en toen was alles weg
Ik weet het. Ik heb zelf ook een hoop niet-boeiende to do lists. Ik bedoel, gisteren had ik boodschappen, fietslamp repareren, ziekenhuis bellen en koken, en dat was het. Oh en afval wegbrengen, maar dat heb ik niet gedaan. Dus tjaquote:Op donderdag 21 november 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Stonden ook geen hele boeiende dingen op hoor
Gele erwtensoep? Heb je een recept?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
Gele erwtensoep vanavond
(met pannenkoeken die het midden tussen pannenkoeken en poffertjes houden)
Ctrl+Z?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kuuuuuut.... Net voor ik een lange tekst op wilde slaan deed ik iets en toen was alles weg
Nope. Ik kan een hoop nog wel herleiden, komt goed. Maar was bijna klaarquote:
Jazeker, mijn troost..quote:Op donderdag 21 november 2019 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja bleh. Ga je wel nog wat lekker wandelen in de grijze stilte? Daarin vind ik toch wel de momenten om te mijmeren over leven, sterven, dood.
Ik ben nog niet gestalkt. B&G zouden het moeten weten, die hebben weken geleden besteld en genuttigd.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef AnneX het volgende:
@:Cat en andere gebruikers: omdat het een proef abbo is, gaan die lui dan nog vragen om feedback?
Elke leverancier pretendeert beter/anders te zijn dan de anderen. Maar uiteindelijk zijn ze toch allemaal net niet dus...quote:Op donderdag 21 november 2019 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord. Denk dat mijn toekomstige bestelpatroon wel voldoende indicatief zal zijn voor ze.
Geen feedback gestalk. Wel een mailtje of ik een weekmaaltijd zou willen bestellen. Nee dus.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben nog niet gestalkt. B&G zouden het moeten weten, die hebben weken geleden besteld en genuttigd.
Mwoa, weeniet. We leren hier wel van met z'n allenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elke leverancier pretendeert beter/anders te zijn dan de anderen. Maar uiteindelijk zijn ze toch allemaal net niet dus...
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een half jaartje?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Nu hoeft hont geen beugelquote:
Nooit.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een half jaartje?En wanneer krijg je een beetje zekerheid dan?
Ze vonden het fijn dat in het besprak. Gaven aan dat het heb straf is, maar een manier voor een kindje om tot rust te komen, en dat het in hun ervaring goed werkt. Ik heb aangegeven dat ik niet wil dat ze dat bij O nog doen, en hoop dat de kous daarbij af is...quote:
Ja, maar je kunt toch vast in dienst zijn bij een detacheerder dan of zo?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nooit.
Dat is het nadeel van voor een detacheerder werken. Je kunt zomaar ergens anders ingezet worden.
Ik zit prima waar ik nu zit en het voornemen is er om me over te nemen, maar daar zitten wel wat haken en ogen (en euro's) aan.
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch vast in dienst zijn bij een detacheerder dan of zo?
Je zou de bezorgster nog...eh.. was zou je met d'r doen?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook nog niks gehoord. Denk dat mijn toekomstige bestelpatroon wel voldoende indicatief zal zijn voor ze.
Likkenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zou de bezorgster nog...eh.. was zou je met d'r doen?
Mount Washmore mag hier pas aangevallen worden als de gymkleren toegevoegd zijn aan de stapel.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoera ja![]()
En ook voor mij want ik ben klaar voor vandaag. Op naar Mount Washmore.
Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n lange aanstelling gehad als de huidige: vier hele jarenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een half jaartje?En wanneer krijg je een beetje zekerheid dan?
Ziet er ook lekker uit.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe review
[ afbeelding ]
Kip-curry met rijst en groenten,
Dit was een toppertje![]()
Royale brokken malse kip, ruim voldoende en lekkere groenten, de rijst was perfect en de curry gekruid zoals bejaarden het lekker vinden. En ik dus ook: mild![]()
Ik heb er wel nog wat seroendeng op gegooid want tja... seroendeng![]()
Maar zonder de toevoeging was het ook een prima hap. 9/10!
Waarom die 9, na alle lof? Omdat K&K het natuurlijk nooit haalt bij eigengemaakte curry. En omdat hij er in het bakje best onooglijk uitziet.
Mijn woonkamer is echt ontploft op dit moment. Het begint onprettig te voelen. Overal was, pakketjes, papieren en andere zooi. Ik heb nogal een strakke planning komende dagen en zou zondagmiddag pas weer tijd voor de was hebben. Dat wordt me te gortig.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mount Washmore mag hier pas aangevallen worden als de gymkleren toegevoegd zijn aan de stapel.Morgen, na 14 uur.
Een rondje opruimen zou hier ook wel passen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is echt ontploft op dit moment. Het begint onprettig te voelen. Overal was, pakketjes, papieren en andere zooi. Ik heb nogal een strakke planning komende dagen en zou zondagmiddag pas weer tijd voor de was hebben. Dat wordt me te gortig.
Oeh! Scherp!quote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je zou de bezorgster nog...eh.. was zou je met d'r doen?
Hoe lang blijft ze nog?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vouwgordijnen zijn trouwens niks volgens moeders.. Vet onhandig dat ze dicht geen licht doorlaten en open dat iedereen binnen kan kijken... Ik moest toch echt maar aan de vitrage...
Ja want daar kan in de avond gelukkig niemand bij binnen kijken.
Oh mijn trouwfoto is ook kut trouwens want door die duinpannen is er teveel wit.
Einde dienstmededeling.
Ene oor in, andere oor uit?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn vouwgordijnen zijn trouwens niks volgens moeders.. Vet onhandig dat ze dicht geen licht doorlaten en open dat iedereen binnen kan kijken... Ik moest toch echt maar aan de vitrage...
Ja want daar kan in de avond gelukkig niemand bij binnen kijken.
Oh mijn trouwfoto is ook kut trouwens want door die duinpannen is er teveel wit.
Einde dienstmededeling.
Niet als de bezorgster een kat isquote:
Fles valt op katten?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet als de bezorgster een kat is
Volgende week vrijdag.. Heeft iemand valium ofzo.. Ietsquote:
ik probeer haar juist minder koffie te geven want dan wil ze misschien ook optijd naar bedquote:Op donderdag 21 november 2019 19:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ene oor in, andere oor uit?
En tussendoor een bak koffie zetten?
Moet je Fles vragenquote:
Kalmerende kruidenthee dan.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.. Heeft iemand valium ofzo.. Iets![]()
[..]
ik probeer haar juist minder koffie te geven want dan wil ze misschien ook optijd naar bed
Shotje haldol nodig?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag.. Heeft iemand valium ofzo.. Iets![]()
[..]
ik probeer haar juist minder koffie te geven want dan wil ze misschien ook optijd naar bed
*boksquote:Op donderdag 21 november 2019 18:54 schreef Blues het volgende:
Het zou voor mij overigens de hell op een fiets zijn, een baan in een kdv
Lekker.. Voor mezelf lolquote:
Geef mij anders maar een shotjequote:Op donderdag 21 november 2019 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Shotje haldol nodig?
Al weet je bij die groep dan ook nooit zeker hoe ze erop gaan reageren
Zowat op de helft nu toch? Je kunt al bijna aftellen![]()
Hoe is dat eigenlijk voor je vader, zo lang zonder mantelzorgverplichtingen?
Ja, het gevoel van verantwoordelijkheid blijft dan toch. Hopelijk kan hij een beetje bijtanken.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker.. Voor mezelf lol
[..]
Geef mij anders maar een shotje![]()
En ik denk dat hij het de ene kant wel fijn vind andere kant maakt hij zich weer zorgen over hier haha en ja hij zegt nu ben ik ook maar alleen mijn broertje is zelden thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |