Huh?quote:Op donderdag 21 november 2019 12:10 schreef nietzman het volgende:
Ik heb door hem in elk geval het besef dat er meer jongens met daddy issues rondlopen dan dat ik dacht.
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Dankzij Jordan Peterson weet ik dat er een persoon genaamd Jordan Peterson bestaat.... ohnee wacht dat is dankzij ThePrinceTWP...
Ik denk dat ik 100% zeker van ben dat de man me niet veranderd heeft.
Dit ja. Tot een half uur geleden had ik nog nooit van deze man gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Dankzij Jordan Peterson weet ik dat er een persoon genaamd Jordan Peterson bestaat.... ohnee wacht dat is dankzij ThePrinceTWP...
Ik denk dat ik 100% zeker van ben dat de man me niet veranderd heeft.
Sluit niet uit dat ie de wederkomst van Christus is.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:36 schreef CoolGuy het volgende:
Is dat die halfgod voor incels? Overigens, TS begint he, dus, vertel t maar TS.
Mannen krijgen ook gewoon niet dezelfde steun die jullie krijgen. Mannen hebben ook niet (of iig veel minder) de optie om ons lichaam te verkopen, een sugar daddy te vinden, of gewoon een vriend die ons onderhoudt.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
Hij heeft mij geleerd dat er schrikbarend veel mannen zijn die bij de hand genomen moeten worden om iets van hun leven te maken.
Hahaha. Jullie? Ik ben thuis de kostwinner. En nee, niet door mijn lichaam te verkopen.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:06 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Mannen krijgen ook gewoon niet dezelfde steun die jullie krijgen. Mannen hebben ook niet (of iig veel minder) de optie om ons lichaam te verkopen, een sugar daddy te vinden, of gewoon een vriend die ons onderhoudt.
Waarom denk je dat zo'n groot percentage zelfmoorden man is? Omdat mannen bevoordeeld zijn?
Vrouwen krijgen over t algemeen gewoon meer steun en positieve aandacht van mensen die ze in t leven tegenkomen. Als je het hebt over volwassen zijn is t misschien een goede stap om dat iig durven te erkennen.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hahaha. Jullie? Ik ben thuis de kostwinner. En nee, niet door mijn lichaam te verkopen.
Sorry hoor, maar niet iedere vrouw krijgt of vraagt steun. Het merendeel niet. Net zoals er ook volwassen mannen zijn die geen “grote leider “ nodig hebben. Dat heet: volwassen zijn.
Dat is gewoon natuur. Zwakke schakels verdwijnen zodat de sterke voortplanten en overleven. Met zelfmoord helpen ze alleen een handje.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:06 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Mannen krijgen ook gewoon niet dezelfde steun die jullie krijgen. Mannen hebben ook niet (of iig veel minder) de optie om ons lichaam te verkopen, een sugar daddy te vinden, of gewoon een vriend die ons onderhoudt.
Waarom denk je dat zo'n groot percentage zelfmoorden man is? Omdat mannen bevoordeeld zijn?
quote:Op donderdag 21 november 2019 12:10 schreef nietzman het volgende:
Ik heb door hem in elk geval het besef dat er meer jongens met daddy issues rondlopen dan dat ik dacht.
Baffende decadentie? Als je pretendeert een serieus topic te willen hebben moet je niet met dit soort reacties komen natuurlijk, want als het niet serieus is hoeft het ook niet in R&P te zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat ie de wederkomst van Christus is.
Hij heeft me doen inzien dat baffende decadentie niet goed is.
Ben serieus. Sexuele revolutie heeft tot gevolg gehad dat hedonisme de norm werd met de huidige samenleving tot gevolg.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Baffende decadentie? Als je pretendeert een serieus topic te willen hebben moet je niet met dit soort reacties komen natuurlijk, want als het niet serieus is hoeft het ook niet in R&P te zijn.
Geef daar eens voorbeelden van, want ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:15 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen over t algemeen gewoon meer steun en positieve aandacht van mensen die ze in t leven tegenkomen. Als je het hebt over volwassen zijn is t misschien een goede stap om dat iig durven te erkennen.
Edit: ik zei trouwens nergens dat vrouwen altijd afhankelijk zijn van. Steun betekent niet alleen financieel. Maar die optie hebben jullie ook gewoon meer. Daarom meeste daklozen man, meeste zelfmoorden man. 🤷🏼♂️
Je hebt meer mannen op de top, maar ook meer mannen op de bodem.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geef daar eens voorbeelden van, want ik snap niet wat je bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |