abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 november 2019 @ 19:16:31 #201
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_190056465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oh, hij snapt het prima hoor.
Hij doet hier alleen alsof.
Ik hoop het voor hem.

Het is in ieder geval een allochtoon die preekt voor eigen parochie. Tevergeefs verder.
  donderdag 21 november 2019 @ 19:18:32 #202
3542 Gia
User under construction
pi_190056503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:07 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens.

Het kan ook zijn dat de slachtoffers gekozen zijn, omdat ze makkelijke slachtoffers zijn. Dus niet omdat ze blank zijn, maar omdat blanke slachtoffers over het algemeen makkelijke slachtoffers zijn.

Dus dat ze niet specifiek op zoek waren naar blanke slachtoffers, maar naar makkelijke slachtoffers. En dan is de kans dat het in een stadje als Gorinchem een blanke betreft nog groter natuurlijk.
Dus, dan is het heel logisch dat ze dit doen....

Ze moeten dat teringtuig als taakstraf, want daar zal het wel op uitdraaien, varkenshokken schoon laten maken.
pi_190056669
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:15 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het is niet boeiend wat jij vindt.

Jij snapt er niets van.
Jouw mening is niet boeiender dan die van mij.
Ik vind dit geen irrelevante invalshoek. Denk jij niet dat witte Nederlanders makkelijkere slachtoffers zijn? En indien wel, vind je dit dan niet relevant?
pi_190056689
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:18 schreef Gia het volgende:
Dus, dan is het heel logisch dat ze dit doen....
Nee, het zijn verknipte jongeren die wat mij betreft hard aangepakt moeten worden. Laat daar geen misverstand over bestaan.
pi_190056830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, het zijn verknipte jongeren die wat mij betreft hard aangepakt moeten worden. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Hard aanpakken mag niet, want dat is racisme ;(
pi_190056856
Kijk ze dan geforceerd telkens de racisme-kaart trekken hier :|W. Alsof dát er überhaupt ook maar enigszins toe doet.
pi_190056876
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Pak ook die ouders aan. Je moet toch een inteeltproduct van de bovenste plank zijn om dergelijk gespuis de vrije wereld in te werpen.
pi_190056928
Walgelijk
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190056932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Pak ook die ouders aan. Je moet toch een inteeltproduct van de bovenste plank zijn om dergelijk gespuis de vrije wereld in te werpen.
Je moet die ouders wel begeleiden. Aanpakken lijkt me voorbarig. Je kan ouders niet altijd volledig verantwoordelijk houden voor wat hun kinderen gedaan hebben.
pi_190057019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Marokkaanse ouders niks aan opvoeding doen. Op een uitzondering na maar grootste deel van de mannen hangt de hele dag in het gebedshuis rond en vrouwen drinken thee met elkaar. Kinderen hangen op straat.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190057071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Je moet die ouders wel begeleiden. Aanpakken lijkt me voorbarig. Je kan ouders niet altijd volledig verantwoordelijk houden voor wat hun kinderen gedaan hebben.
Mwoa, juridisch niet. Moreel gezien is er imo genoeg reden om ze op de stoel te zetten.
  donderdag 21 november 2019 @ 19:53:29 #212
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190057337
Net even RTL nieuws gekeken. De marokaanse daders werden als de 'jongeren' betiteld en de blanke slachtoffers als de slachtoffers. Was een heel kort item; het weer duurt langer.
pi_190057356
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die zullen wel de schadevergoedingen moeten ophoesten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190057380
Heb nu een stuk of vijf filmpjes uit dit Gorinchems park gezien op social media en in elk filmpje zie je een groep Marokkanen die een weerloos blank persoon in elkaar staat te rossen terwijl de rest staat te juichen en filmen. Racistisch motief of niet het bevestigt wel weer dat er een Marokkanenprobleem is in Nederland. Politici die dit aankaarten worden aangeklaagd en dit tuig blijft vrij rondlopen. Nederland anno 2019 mensen.
pi_190057409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:53 schreef Tengano het volgende:
Net even RTL nieuws gekeken. De marokaanse daders werden als de 'jongeren' betiteld en de blanke slachtoffers als de slachtoffers. Was een heel kort item; het weer duurt langer.
Als het een groep blanken op 1 Marokkaan was geweest waren ze ermee geopend en was de racismekaart allang getrokken.
pi_190057439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:53 schreef Tengano het volgende:
RTL en NOS besteden er even vluchtig kort aandacht aan vanwege de druk op social media zodat men niet kan zeggen dat ze het negeren. Maar het is duidelijk dat ze het liever niet uitzenden of vermelden. Het past niet in de politieke agenda.
pi_190057534
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

RTL en NOS besteden er even vluchtig kort aandacht aan vanwege de druk op social media zodat men niet kan zeggen dat ze het negeren. Maar het is duidelijk dat ze het liever niet uitzenden of vermelden. Het past niet in de politieke agenda.
Ik zit hier echt hardop te lachen.

Als ze het niet uitzenden is het een complot.

Maar als het wel uitzenden is het ook een complot.

Man man man. :')
pi_190057542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:33 schreef Shanna_ het volgende:
Kijk ze dan geforceerd telkens de racisme-kaart trekken hier :|W. Alsof dát er überhaupt ook maar enigszins toe doet.
Ja echt he. Elke keer als de slachtoffers toevallig een kleurtje hebben is het gelijk racisme. Ik snap dat ook niet.
  donderdag 21 november 2019 @ 20:03:40 #219
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190057565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Lekker expres weer de reactie verkeerd interpreteren. Kun je niet gewoon eens een keer ophouden met deze domme act?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190057589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Er staat dat de slachtoffers willekeurig waren, niet de etniciteit van de slachtoffers. Ook jouw conclusie is nogal voorbarig.

Sowieso kan het zijn dat ze geen Marokkanen zouden aanvallen, maar wel blanken en Surinamers en Chinezen. Ik denk niet dat het zo makkelijk is vast te stellen.
Dat is expres zo gedaan, dat het niet makkelijk vast is te stellen.
Want wat houdt tegenwoordig racistisch in ?
Een nieuw spraak omgetaald kunstmatig gekweekt begrip is dat geworden.
Zo zijn marokkanen inmiddels ineens een ras geworden.

Afin, marokkanen noemen zich voor 94% moslim en dus verwacht ik dat hier eerder een islam supremacy motief de rol speelt om op de kafirs los te gaan. Is niet voor niks dat het vrouwvolk een hoofddoek draagt als vlagsignaal.

Of je dan als chinees, blanke of afrikaan in mekaar wordt gemept door zo'n hyena zandwoestijn bende maakt niks uit, het verbindende element om doelwit te worden is ongelovige te zijn.
Of dat racisme is moeten we even afwachten wat de rechter er deze keer van bakt.
Zal wel niet want alleen blanken mogen racist zijn, de rest is willekeur.

[ Bericht 0% gewijzigd door TomLuny op 21-11-2019 20:12:08 ]
shift-knop defekt
pi_190057604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lekker expres weer de reactie verkeerd interpreteren. Kun je niet gewoon eens een keer ophouden met deze domme act?
Ik reageer gewoon serieus hoor. Nu jij nog. :)
pi_190057725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is nou net de vraag. Jij en een paar andere users lijken daarvan overtuigd te zijn. Betrokkenen bij justitie zeggen echter dat het willekeur betreft.
Als je het niet erg vindt, vertrouw ik dan toch meer op hun verklaring dan die van wat willekeurig fokkers die de zaak niet kennen en vermoedens als feiten brengen.

Kijk er eens objectief naar, dat moet je dan toch wel me me eens zijn eigenlijk?
Tsja, zeggen dat ze willekeurige blanke slachtoffers uitzoeken straalt natuurlijk weer slecht af... :')
pi_190057780
Laten we rechts niet in de kaart spelen, zijn een paar rotte appels die het voor de rest verpesten, Nederlanders doen dit ook, we moeten de toekomst van die jongens niet nu vergooien, ze moeten juist hulp en ondersteuning krijgen enz.....

:')
pi_190057845
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wat lul je nou. Het is toch duidelijk in welke hoek de media zit in Nederland? We horen niks anders dan klimaat hysterie, zwarte piet, een zwarte voetballer afgelopen weekend enz maar echt nieuws en echte problemen krijgt amper aandacht.
pi_190057868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat lul je nou. Het is toch duidelijk in welke hoek de media zit in Nederland? We horen niks anders dan klimaat hysterie, zwarte piet, een zwarte voetballer afgelopen weekend enz maar echt nieuws en echte problemen krijgt amper aandacht.
Dat ligt aan je invalshoek denk ik. Zo vind ik juist dat er veel te weinig aandacht is voor de klimaatproblemen. Wat betreft die voetballer en ZP ben ik het wel helemaal met je eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')