Dat is al helemaal belachelijk ja!quote:Op donderdag 21 november 2019 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan gaat het over niets anders ja, zie dat gebeuren met FC Den Bosch.
Statistisch gezien is de kans dat er sprake is van willekeur in jouw voorbeeld wel erg klein als het slachtoffer dan telkens een neger betreft.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
En waarom is het nu dan niet zo volgens jou?
Ok, als jij het zelf maar gelooft.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans dat er sprake is van willekeur in jouw voorbeeld wel erg klein als het slachtoffer dan telkens een neger betreft.
Dat het slachtoffer in Gorinchem in 6 van de 6 gevallen blank is, is niet zo vreemd. Er wonen nu eenmaal érg veel blanken in Gorinchem.
Je hebt uitgerekend hoeveel % blanke jongeren vs anderskleurige jongeren je tegenkomt op de jaagroutes?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
Statistisch gezien is de kans dat er sprake is van willekeur in jouw voorbeeld wel erg klein als het slachtoffer dan telkens een neger betreft.
Dat het slachtoffer in Gorinchem in 6 van de 6 gevallen blank is, is niet zo vreemd. Er wonen nu eenmaal érg veel blanken in Gorinchem.
15% + moslims en dan de rest nog, ik denk dat je je een beetje vergist.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heeft niets met geloven te maken, dit is een statistisch geven.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ok, als jij het zelf maar gelooft.
Volgens mij is het nog steeds niet waar hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is duidelijk dat deze Marokkanen doelbewust op zoek zijn gegaan naar blanke slachtoffers
De politie en het OM weet helemaal niets van het motief want de daders zijn nog niet eens opgepakt.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Aha, meneer weet het beter dan politie en OM?
Jij bent de enige in dit topic die dat gelooft.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heeft niets met geloven te maken, dit is een statistisch geven.
Daarmee ontstaat een statistische (on)waarschijnlijkheid waardoor het het in het ene geval aannemelijk is dat het willekeur betreft, en het in het andere geval zeer onaannemelijk ('statistisch gezien onwaarschijnlijk')
Snap je dit nou echt niet:? Hoe oud ben jij als ik vragen mag.
Hangt er vanaf wat je onder 'straf' ziet. Jeugd kan ook gewoon voor het leven onder toezicht staan.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Al zouden ze voor moord veroordeeld worden, maximum straf is 1 jaar toch?
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:00 schreef LelijKnap het volgende:
Je hebt uitgerekend hoeveel % blanke jongeren vs anderskleurige jongeren je tegenkomt op de jaagroutes?
Het is overigens nooit volledig willekeurig omdat zijzelf en familie, vrienden, etc al uitgesloten zijn. Vanuit die lijn geredeneerd valt de eigen etnische groep al snel als geheel af.
Ja, dat melde ik al. PIJ bedoel je toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder 'straf' ziet. Jeugd kan ook gewoon voor het leven onder toezicht staan.
Bijvoorbeeld. Ze zullen inderdaad niet voor jaren achter de tralies gaan. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, dat melde ik al. PIJ bedoel je toch?
Dat kan inderdaad. Ik gok op een mooie combinatie.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
Dat laatste ben ik met je eens.
Het kan ook zijn dat de slachtoffers gekozen zijn, omdat ze makkelijke slachtoffers zijn. Dus niet omdat ze blank zijn, maar omdat blanke slachtoffers over het algemeen makkelijke slachtoffers zijn.
Dus dat ze niet specifiek op zoek waren naar blanke slachtoffers, maar naar makkelijke slachtoffers.
Gezien het laffe karakter van de aanvallen lijkt het me zeer waarschijnlijk dat het 'makkelijke slachtoffer' zijn de doorslaggevende rol is.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Ik gok op een mooie combinatie.
Met het 'op zoek' gaan gaat het al mis. Waarom en wie gaat er 'op zoek'.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de slachtoffers gekozen zijn, omdat ze makkelijke slachtoffers zijn. Dus niet omdat ze blank zijn, maar omdat blanke slachtoffers over het algemeen makkelijke slachtoffers zijn.
Dus dat ze niet specifiek op zoek waren naar blanke slachtoffers, maar naar makkelijke slachtoffers.
Om tot actie over te gaan, maar dat beantwoord nog niet helemaal waarom ze het überhaupt doen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
Gezien het laffe karakter van de aanvallen lijkt het me zeer waarschijnlijk dat het 'makkelijke slachtoffer' zijn de doorslaggevende rol is.
Het is niet boeiend wat jij vindt.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gezien het laffe karakter van de aanvallen lijkt het me zeer waarschijnlijk dat het 'makkelijke slachtoffer' zijn de doorslaggevende rol is.
Oh, hij snapt het prima hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is niet boeiend wat jij vindt.
Jij snapt er niet van.
Ik hoop het voor hem.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, hij snapt het prima hoor.
Hij doet hier alleen alsof.
Dus, dan is het heel logisch dat ze dit doen....quote:Op donderdag 21 november 2019 19:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dus dat ze niet specifiek op zoek waren naar blanke slachtoffers, maar naar makkelijke slachtoffers. En dan is de kans dat het in een stadje als Gorinchem een blanke betreft nog groter natuurlijk.
Jouw mening is niet boeiender dan die van mij.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is niet boeiend wat jij vindt.
Jij snapt er niets van.
Nee, het zijn verknipte jongeren die wat mij betreft hard aangepakt moeten worden. Laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:18 schreef Gia het volgende:
Dus, dan is het heel logisch dat ze dit doen....
Hard aanpakken mag niet, want dat is racismequote:Op donderdag 21 november 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, het zijn verknipte jongeren die wat mij betreft hard aangepakt moeten worden. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Pak ook die ouders aan. Je moet toch een inteeltproduct van de bovenste plank zijn om dergelijk gespuis de vrije wereld in te werpen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:26 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, het zijn verknipte jongeren die wat mij betreft hard aangepakt moeten worden. Laat daar geen misverstand over bestaan.
Je moet die ouders wel begeleiden. Aanpakken lijkt me voorbarig. Je kan ouders niet altijd volledig verantwoordelijk houden voor wat hun kinderen gedaan hebben.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Pak ook die ouders aan. Je moet toch een inteeltproduct van de bovenste plank zijn om dergelijk gespuis de vrije wereld in te werpen.
Het is algemeen bekend dat Marokkaanse ouders niks aan opvoeding doen. Op een uitzondering na maar grootste deel van de mannen hangt de hele dag in het gebedshuis rond en vrouwen drinken thee met elkaar. Kinderen hangen op straat.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Pak ook die ouders aan. Je moet toch een inteeltproduct van de bovenste plank zijn om dergelijk gespuis de vrije wereld in te werpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |