Nee het is puur toeval dat wanneer deze filmpjes opduiken de daders kansenparels zijn en de slachtoffers blank.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij die jongens verhoord?
Het is van oorsprong lokale uitspraak maar gezien het makkelijker spreekt is het algemeen overgenomen. Beetje jammer dat er dan zo'n denigrerende uitspraak achteraan komt :/quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Sjaarloojs.. Zat me ook al af te vragen hoe "lokaal" de uitspraak is als ze het zelfs in Rotterdam gewoon als Gorkum uitspreken.
Of de keren dat ze een willekeurige marokaan in elkaar trapten, hebben ze dat niet gefilmd.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee het is puur toeval dat wanneer deze filmpjes opduiken de daders kansenparels zijn en de slachtoffers blank.
Hetzelfde complot als hetgene waar ze met mosdaadcijfers omtrent immigranten knoeien.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
LOL. Ja hoor. Als dat zo is, waarom zouden ze dat niet zeggen dan? Van welk snood complot is hier volgens jou sprake?
Als je dat niet eens snapt, heeft het verder ook geen zin om daar op in te gaan.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
LOL. Ja hoor. Als dat zo is, waarom zouden ze dat niet zeggen dan? Van welk snood complot is hier volgens jou sprake?
Oh goh wat een toeval allemaal jongons jeetje.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of de keren dat ze een willekeurige marokaan in elkaar trapten hebben ze dat niet gefilmd.
Dat kan ook natuurlijk.
Niet geheel toeval. Statistisch gezien is deze kans aanwezig.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee het is puur toeval dat wanneer deze filmpjes opduiken de daders kansenparels zijn en de slachtoffers blank.
Volgens mij heb ik het vanmorgen wel zo op WNL gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Niet geheel toeval. Statistisch gezien is deze kans aanwezig.
Dat betekent nog niet dat er sprake is van racisme.
Dat zou het geval zijn als de daders bewust een blank slachtoffer uitgekozen hebben omdat hij blank is. Dat blijkt vooralsnog nergens uit.
Jeetje, wat een kansloos argument zeg. Maar nee, ik ben geen Marokkaan. Jammer he.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je dat niet eens snapt, heeft het verder ook geen zin om daar op in te gaan.
Je zal zelf wel een mocro of iets zijn.
Oh jee, nog een complot?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hetzelfde complot als hetgene waar ze met mosdaadcijfers omtrent immigranten knoeien.
En wie beweerde dat? Betrokken partij vanuit het om, of de onderbuik van 'wakker Nederland'?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het vanmorgen wel zo op WNL gehoord.
Je bent in ieder geval geen blanke Nederlander.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jeetje, wat een kansloos argument zeg. Maar nee, ik ben geen Marokkaan. Jammer he.
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen blanke Nederlander.
Nee klopt. Maar ik heb wel gelijkquote:Op donderdag 21 november 2019 18:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]Je kent mij helemaal niet, gekkie.
Zelfs een staatssecretaris voor moeten opstappen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:41 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Jeetje, wat een kansloos argument zeg. Maar nee, ik ben geen Marokkaan. Jammer he.
[..]
Oh jee, nog een complot?Heb je hier ook bewijzen van? Volgens mij is het algemeen bekend dat allochtonen hoger vertegenwoordig zijn in criminaliteitscijfers. Wie ontkent dat? Wat is het complot daaromtrent dan precies?
Zo kun je natuurlijk alles recht lullen wat krom is.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is willekeurig, dus niet racistisch. Slachtoffer had dus ook Chinese, Marokkaanse of Surinaamse achtergrond kunnen hebben maar ik daar uit op. Anders zou het niet willekeurig zijn he.
Nee dat ging specifiek over asielzoekers. Niet over immigranten.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zelfs een staatssecretaris voor moeten opstappen.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)struikelen~a79b8966/
Ik heb de uitzendingen van 8:00 en 8:30 bekeken en volgens mij werd het zo door Welmoed en Nicky gebracht.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En wie beweerde dat? Betrokken partij vanuit het om, of de onderbuik van 'wakker Nederland'?
Recht lullen? Als het slachtoffer een Chinees was, was het minder erg geweest ofzo dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zo kun je natuurlijk alles recht lullen wat krom is.
Nee. Maar het is duidelijk dat deze Marokkanen doelbewust op zoek zijn gegaan naar blanke slachtoffers dan kun je wel praten over Chinezen of Surinamers maar dat doet er niet toe. Dit is pure racisme maar niemand durft het woord in de mond te nemen omdat het Marokkanen en blanken betreft.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Recht lullen? Als het slachtoffer een Chinees was, was het minder erg geweest ofzo dan?
Zo'n hot item is het ook weer niet he.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:46 schreef Quasimoto het volgende:
Benieuwd of DWDD er Nog aandacht aan besteed. Zal wel niet want dit past niet in het deugplaatje.
Nog een keer: over #geweld in zijn algemeenheidtwitter:DenkNL twitterde op donderdag 21-11-2019 om 15:24:33Een afschuwelijke kopschopvideo uit #Gorinchem ging gister viraal. @ThierryBaudet vroeg er een debat over aan. Terecht. Echter, voegt @F_azarkan toe, laten we polariserende toevoegingen achterwege laten en het hebben over #geweld in zijn algemeenheid. https://t.co/gaE5EYy51Q reageer retweet
Dat is nou net de vraag. Jij en een paar andere users lijken daarvan overtuigd te zijn. Betrokkenen bij justitie zeggen echter dat het willekeur betreft.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
Maar het is duidelijk dat deze Marokkanen doelbewust op zoek zijn gegaan naar blanke slachtoffers
Asielzoekers zijn geen migranten?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:45 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee dat ging specifiek over asielzoekers. Niet over immigranten.
Daarbij had dat vooral met de categorisering te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |