abonnement Unibet Coolblue
pi_190060455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:00 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:

[..]

Dat NOS artikel is ook om te kotsen.

Ze melden niet dat de daders Marokkanen zijn.

En hebben het gore lef om de slachtoffers als willekeurig aan te geven in plaats van de waarheid te vermelden, dat het bewust gekozen Nederlanders zijn die door de Marokkanen geofferd worden aan hun racistische geweld!
Hoe kan je afkomst van de daders in het artikel zetten als de daders nog niet gepakt zijn?
pi_190060485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow?

[ afbeelding ]

Maar als je buren elke dag volle vuilnisbakken op straat leeggooien, en jij een keer een snoeppapiertje laat vallen, dan ben jij natuurlijk het probleem dat aangepakt moet worden.
Ja das tot 2016
Ik denk dat we beide vervuilers moeten aanpakken en dat wij oud en wijs genoeg zijn om te begrijpen dat een 'ja maar zij doen dit of dat' geen argument is
pi_190060490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Noem het gewoon een groep kutmarokkanen wat het weer was in plaats dat weer zo lafjes te verzwijgen :(
Dat ten eerste maar waarom niet vermelden dat het om een racistisch motief gaat vraag ik me af. In elk filmpje zijn de slachtoffers blank en daders getint. Andersom had men al meteen de racismekaart getrokken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190060549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat ten eerste maar waarom niet vermelden dat het om een racistisch motief gaat vraag ik me af. In elk filmpje zijn de slachtoffers blank en daders getint. Andersom had men al meteen de racismekaart getrokken.
We weten toch niet zeker dat het racistisch getint is? Dan is het goed dat de linkse media even wachten met framing en nepnieuws verspreiden.
Zouden rechtse mensen ook prettig moeten vinden

Geen zorgen trouwens, over paar dagen krijg jij je nieuws dat die Marokkaanse vriendjes, ondanks dat wij ze heel veel liefde geven, zij racistisch motieven zijn.
pi_190060556
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja das tot 2016
Ik denk dat we beide vervuilers moeten aanpakken en dat wij oud en wijs genoeg zijn om te begrijpen dat een 'ja maar zij doen dit of dat' geen argument is
Waarom lul je dan dat je zelf ook maar gaat vervuilen?

Maar als je vervuiling gaat aanpakken lijkt het me de meeste zoden aan de dijk te zetten om eerst de ernstige vervuilers aan te pakken.
pi_190060723
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

We weten toch niet zeker dat het racistisch getint is? Dan is het goed dat de linkse media even wachten met framing en nepnieuws verspreiden.
Zouden rechtse mensen ook prettig moeten vinden

Geen zorgen trouwens, over paar dagen krijg jij je nieuws dat die Marokkaanse vriendjes, ondanks dat wij ze heel veel liefde geven, zij racistisch motieven zijn.
Je gaat het natuurlijk nooit uit de mond van die gastjes zelf horen. Die zullen wel weer een mooi verhaal fabriceren. Maar het lijkt me erg duidelijk allemaal. Als het een Marokkaanse willekeurige jongen was geweest waren ze er echt niet met tien man bovenop gesprongen. Nee hun eigen soort laten ze wel met rust. Een jonge blonde knul met bril is natuurlijk een makkelijk slachtoffer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190060779
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom lul je dan dat je zelf ook maar gaat vervuilen?

Maar als je vervuiling gaat aanpakken lijkt het me de meeste zoden aan de dijk te zetten om eerst de ernstige vervuilers aan te pakken.
Je hebt de posting waar ik als eerste op reageerde, niet gelezen.

Met vervuiling. We moeten allemaal onze verantwoordelijkheid nemen. Worden zware vervuilers ontzien of willen ze niet mee doen? Jammer dan, wij moeten wel onze verantwoordelijkheid blijven nemen. Het "ja maar zij.... Dus ik doe ook niks meer" oid, dat is dom gelul
pi_190060924
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt de posting waar ik als eerste op reageerde, niet gelezen.

Met vervuiling. We moeten allemaal onze verantwoordelijkheid nemen. Worden zware vervuilers ontzien of willen ze niet mee doen? Jammer dan, wij moeten wel onze verantwoordelijkheid blijven nemen
Ik heb het wel gelezen hoor. Jij begint over iets totaal anders opeens.

Maar ik begrijp dat je het wel prima vindt als allochtonen autochtonen aanvallen. Ze werken immers niet mee dus we kunnen er niks aan doen. Laten we alle pijlen richten op die 1 of 2 gevalletjes waarbij de rollen omgedraaid zijn, dat zal alle geweld stoppen ^O^
pi_190060956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb het wel gelezen hoor. Jij begint over iets totaal anders opeens.

Maar ik begrijp dat je het wel prima vindt als allochtonen autochtonen aanvallen. Ze werken immers niet mee dus we kunnen er niks aan doen. Laten we alle pijlen richten op die 1 of 2 gevalletjes waarbij de rollen omgedraaid zijn, dat zal alle geweld stoppen ^O^
Prima gast
pi_190060979
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Prima gast
Oké
pi_190061005
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:33 schreef Shanna_ het volgende:
Kijk ze dan geforceerd telkens de racisme-kaart trekken hier :|W. Alsof dát er überhaupt ook maar enigszins toe doet.
De racisme-kaart trekken is alleen voorbehouden aan extreem-links en getinte mensen met een minderwaardigheidscomplex ofzo?
  donderdag 21 november 2019 @ 23:20:52 #263
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190061073
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is ook zo.

Daarom gooi ik al jaren al mijn afval gewoon op straat. Ik zie wel meer afval op straat liggen en als je ziet hoeveel afval zwerft in bijvoorbeeld India of Indonesië of een VS die de lucht nu volledig vervuilt, dan maakt het weinig uit dat ik mijn troep op straat flikker.
Geweldige vergelijking man.

Jij begrijpt het wel.
pi_190061264
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je gaat het natuurlijk nooit uit de mond van die gastjes zelf horen. Die zullen wel weer een mooi verhaal fabriceren. Maar het lijkt me erg duidelijk allemaal. Als het een Marokkaanse willekeurige jongen was geweest waren ze er echt niet met tien man bovenop gesprongen. Nee hun eigen soort laten ze wel met rust. Een jonge blonde knul met bril is natuurlijk een makkelijk slachtoffer.
Probleem is, ze praten niet. Ouders praten niet. Neefjes praten niet.

Ze worden niet opgevoed maar jeugdzorg durft niets te doen. Hun eigen land wil zelfs de illegale Marokkanen niet terug.

Het enige wat er gebeuren moet is de wet handhaven. Dus gewoon zorgen dat er direct iets wordt gedaan.
Whatever...
  vrijdag 22 november 2019 @ 00:05:08 #265
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_190061836
Zelfs als iemand alluh akbhar schreeuwt als ie wild in het rondsteekt, weten ze het nog zo te brengen dat het een verward persoon was en dat het geen terroristische aanslag is.

Dit soort kopschopperijen tegen blanken zullen ook niet als racisme weggezet worden als dit niet eerst in een manifest of op youtube is vastgelegd door de dader/daders.

Het is makkelijker om het af te doen als raddraaiers dan te erkennen dat er probleem is met jeugd met een moslimachtergrond. Dit zou weleens racistisch opgevat kunnen worden en dat willen we natuurlijk niet!
  vrijdag 22 november 2019 @ 03:28:15 #266
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_190062919
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:11 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop op een online heksenjacht waarbij deze groep van untermenschen opgespoord en kapot getrapt wordt.
Maar dan ook kapot voor de rest van hun leven. Hoeft geen nep-deug-rechter aan te pas te
komen.
  vrijdag 22 november 2019 @ 05:29:39 #267
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190062985
Witte Nederlanders lopen groot gevaar in dit land. Ik ga toch maar op Wilders of Baudet stemmen want de andere partijen vinden het allemaal wel prima zo.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190063603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 00:05 schreef SugeLucky het volgende:
Zelfs als iemand alluh akbhar schreeuwt als ie wild in het rondsteekt, weten ze het nog zo te brengen dat het een verward persoon was en dat het geen terroristische aanslag is.

Dit soort kopschopperijen tegen blanken zullen ook niet als racisme weggezet worden als dit niet eerst in een manifest of op youtube is vastgelegd door de dader/daders.

Het is makkelijker om het af te doen als raddraaiers dan te erkennen dat er probleem is met jeugd met een moslimachtergrond. Dit zou weleens racistisch opgevat kunnen worden en dat willen we natuurlijk niet!
Nos/publieke omroep: 'racisme kan alleen van de witte overheerser afkomen richting een minderheid'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_190063606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 03:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar dan ook kapot voor de rest van hun leven. Hoeft geen nep-deug-rechter aan te pas te
komen.
En graag ook met de eerste gipsvlucht terug naar de zandbak wat ze blijkbaar zo lief hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_190063628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 05:29 schreef NoPicNic het volgende:
Witte Nederlanders lopen groot gevaar in dit land. Ik ga toch maar op Wilders of Baudet stemmen want de andere partijen vinden het allemaal wel prima zo.
:')

Nee dat zal helpen. :')

Wat gaan die doen dan? Gesubsidieerde lessen aanbieden om witte Nederlanders wat weerbaarder te maken? :D
  vrijdag 22 november 2019 @ 08:47:35 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190063666
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een kutsmoes.
Dit is het dan ook.
Damage control, niet meer en niet minder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190064404
Is er bij Beau gisteravond ook gerefereerd aan het feit dat het weer eens ging om een grote groep buitenlanders/lichtgetinten/Marokkanen/moslims /whatever? Natuurlijk niet. Iedereen aan tafel weet het maar houdt de kaakjes stijf op elkaar wat dat betreft. Doodsbang zijn we hier geworden om als racist te boek te staan. Waarom spreekt niemand het uit? Minachting en haat voor de blanke man heeft dat tyfustuig en als ik zo kijk is dit 4e generatie die dus nog steeds even rot of nog rotter is dan de generatie ervoor. Wij dwingen gen respect af, de consequenties voor hun zijn niet zwaar genoeg en dat weten ze, daarom zal dit niet ophouden.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_190064480
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een kutsmoes.
Ik denk ook niet dat die filmpjes worden verwijderd. Die jongen die mishandeld is zat ook nog bij Beau.

Tenminste 1 van die jongens.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190064498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:00 schreef kleinvogelijn het volgende:
Is er bij Beau gisteravond ook gerefereerd aan het feit dat het weer eens ging om een grote groep buitenlanders/lichtgetinten/Marokkanen/moslims /whatever? Natuurlijk niet. Iedereen aan tafel weet het maar houdt de kaakjes stijf op elkaar wat dat betreft. Doodsbang zijn we hier geworden om als racist te boek te staan. Waarom spreekt niemand het uit? Minachting en haat voor de blanke man heeft dat tyfustuig en als ik zo kijk is dit 4e generatie die dus nog steeds even rot of nog rotter is dan de generatie ervoor. Wij dwingen gen respect af, de consequenties voor hun zijn niet zwaar genoeg en dat weten ze, daarom zal dit niet ophouden.
Ja, maar iedereen ziet toch wel op de filmpjes wie het zijn?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190064541
Je mag het niet zeggen.
Je mag het niet zeggen, want je mag het niet zeggen.
Nee, "er moet een reden zijn geweest voor dit geweld," aldus Beaueaueooo.

Maargoed, zoals al eerder niet gezegd mocht worden, je mag het niet zeggen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')