abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 november 2019 @ 20:22:33 #226
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190057909
Ik kan me maar moeilijk voorstellen wat er in iemand omgaat als hij staat te juichen terwijl hij en een aantal van zijn soortgenootjes een onbekend, onschuldig en weerloos iemand in elkaar staan te rossen.

Wat heb je dan voor een zelfbeeld dat je vindt dat je goed bezig bent :?

Hoeveel woede en agressie zit er dan in je, en hoe zou je daarnaast dan momenten van vrede en geluk kunnen hebben?

En hoe denk je dat je Schepper naar je kijkt? Alleen als onze Schepper een grote teringlijer is zal Hij zeggen: Dat heb je goed gedaan knul, wat ben ik toch trots op jou :)

Maar ik heb toch een ander beeld bij die Schepper en ik vermoed dat je een issue hebt als je gaat uitleggen hoe je dacht dat Hij in elkaar zat en zegt zo'n daad vooral hoe jij in elkaar zit.

quote:
De zaak kwam aan het licht doordat de politie een filmpje in handen kreeg waarop te zien is hoe een van de slachtoffers door de groep wordt omsingeld en tegen de grond wordt gewerkt. Daarna wordt hij geschopt en geslagen, terwijl jongeren buiten beeld luid joelend de belagers aanmoedigen. :r :r :r

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 21-11-2019 20:31:34 ]
pi_190057934
Slachtoffer kan geen aangifte doen, moet volgende week maar terug komen :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_190058002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:23 schreef maryen65 het volgende:
Slachtoffer kan geen aangifte doen, moet volgende week maar terug komen :)
En dan beland het op de plank vanwege capaciteitstekort.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_190058046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik zit hier echt hardop te lachen.

Als ze het niet uitzenden is het een complot.

Maar als het wel uitzenden is het ook een complot.

Man man man. :')
Met het steeds maar weer verzwijgen van het feit dat het vooral allochtonen zijn, lijkt het er maar weer erg sterk op dat bepaalde media het feit dat het vooral allochtonen zijn, toch liever maar weer doet verzwijgen.

Alsof ze het zo met elkaar afgesproken hebben.

Niet zo raar dat er dan mensen met de term "complot" op de proppen komen.

Maar voor die simpele logica, daar kun jij geen begrip voor opbrengen. Sure.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190058071
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:27 schreef Selqae het volgende:

[..]

Ze hadden het er net over in de 2e kamer dus daar gaat wel druk op komen, maar tis te schandalig voor woorden
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_190058083
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:27 schreef Selqae het volgende:

[..]

En vervolgens komt het niet in de statistieken. Dus er is niks aan de hand volgens het CBS, en zeg je van wel dan ben je een onderbuikracist.
pi_190058147
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:22 schreef Tengano het volgende:

Hoeveel woede en agressie zit er dan in je, en hoe zou je daarnaast dan momenten van vrede en geluk kunnen hebben?

En hoe denk je dat je Schepper naar je kijkt? Alleen als onze Schepper een grote teringlijer is zal Hij zeggen: Dat heb je goed gedaan knul, wat ben ik toch trots op jou :)

Maar ik heb toch een ander beeld bij die Schepper en ik vermoed dat je een issue hebt als je gaat uitleggen hoe je dacht dat Hij in elkaar zat en zegt zo'n daad vooral hoe jij in elkaar zit.
[..]

Marokkanen denken dat ze het door God gegeven volk zijn.
pi_190058349
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Statistisch gezien is de kans dat er sprake is van willekeur in jouw voorbeeld wel erg klein als het slachtoffer dan telkens een neger betreft.

Dat het slachtoffer in Gorinchem in 6 van de 6 gevallen blank is, is niet zo vreemd. Er wonen nu eenmaal érg veel blanken in Gorinchem. :D
Gorinchem volgt gemiddelde van Nederland, dus ja veel blanken, maar zeker niet alleen maar.
  donderdag 21 november 2019 @ 20:49:12 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190058401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon serieus hoor. Nu jij nog. :)
Ik weiger te geloven dat je echt dusdanig achterlijk bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190058503
Is Jesse geschokt?
pi_190058599
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Is Jesse geschokt?
Die vindt het belangrijker of er klimaatneutraal gekopschopt is of niet.
pi_190058801
Oppakken, in een vliegtuig zetten en droppen (eventueel met parachute) in t land waar mama en papa vandaan komen. Oh ja, en je bent dan geen Nederlander meer :6
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190058910
Vroeger gingen we met een nog grotere groep gewoon verhaal halen. Maar ja, tegenwoordig mag dat allemaal niet meer vanwege allerlei zieligheids en racisme argumenten.
pi_190059273
Gelijk het Land uit flikkeren die honden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_190059616
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:55 schreef Moustachio het volgende:
Heb nu een stuk of vijf filmpjes uit dit Gorinchems park gezien op social media en in elk filmpje zie je een groep Marokkanen die een weerloos blank persoon in elkaar staat te rossen terwijl de rest staat te juichen en filmen. Racistisch motief of niet het bevestigt wel weer dat er een Marokkanenprobleem is in Nederland. Politici die dit aankaarten worden aangeklaagd en dit tuig blijft vrij rondlopen. Nederland anno 2019 mensen.
Politici? Wie dan allemaal?
Één er van is vast en zeker Wilders, die wil het niet aanpakken, die wil als Marokkanen het land uit. En daarna wil hij alle jongens met een bril het land uit, ik hoop voor jou dat je geen bril draagt
pi_190059641
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat lul je nou. Het is toch duidelijk in welke hoek de media zit in Nederland? We horen niks anders dan klimaat hysterie, zwarte piet, een zwarte voetballer afgelopen weekend enz maar echt nieuws en echte problemen krijgt amper aandacht.
Was daarstraks toch gewoon op het acht uur journaal? En op radio 1 is het ook voorbij gekomen

sorry
  donderdag 21 november 2019 @ 22:06:53 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190059744
We kunnen van alles in de strijd gooien om racisme te stoppen. Maar als de andere zijde niet mee wil werken is het einde zoek.
pi_190059914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Ixnay het volgende:
We kunnen van alles in de strijd gooien om racisme te stoppen. Maar als de andere zijde niet mee wil werken is het einde zoek.
Dat is ook zo.

Daarom gooi ik al jaren al mijn afval gewoon op straat. Ik zie wel meer afval op straat liggen en als je ziet hoeveel afval zwerft in bijvoorbeeld India of Indonesië of een VS die de lucht nu volledig vervuilt, dan maakt het weinig uit dat ik mijn troep op straat flikker.
  donderdag 21 november 2019 @ 22:32:02 #246
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_190060093
quote:
Terwijl de politie juist oproept om de filmpjes te verwijderen omdat het naar zou zijn voor de slachtoffers en hun families :?

Gelukkig lijkt het erop dat de daders al voor een groot deel bekend zijn en op korte termijn aangehouden gaan worden. Dat is dan weer een mooie consequentie van als je zo dom bent dat je dit soort filmpjes uit trots deelt als een grootse prestatie.

Het gaat om minderjarigen, dus de straffen zullen wel weer een lachertje zijn. De grootste straf is dat dit soort degeneraten dit niveau nooit gaat ontstijgen hun hele zielige leven lang. Alleen jammer dat we er zo'n last van hebben met zijn allen. :r
  donderdag 21 november 2019 @ 22:35:23 #247
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190060145
quote:
In Hart van Nederland vertelt Sam zo hoe hij uit het niets werd aangevallen door een groep jongeren..
Noem het gewoon een groep kutmarokkanen wat het weer was in plaats dat weer zo lafjes te verzwijgen :(
pi_190060157
Nu een jongen bij beau.
pi_190060241
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is ook zo.

Daarom gooi ik al jaren al mijn afval gewoon op straat. Ik zie wel meer afval op straat liggen en als je ziet hoeveel afval zwerft in bijvoorbeeld India of Indonesië of een VS die de lucht nu volledig vervuilt, dan maakt het weinig uit dat ik mijn troep op straat flikker.
Ow?

Maar als je buren elke dag volle vuilnisbakken op straat leeggooien, en jij een keer een snoeppapiertje laat vallen, dan ben jij natuurlijk het probleem dat aangepakt moet worden.
pi_190060290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 17:36 schreef TomLuny het volgende:
Iedereen kan doorlopen
Het is willlekeur

Volgens politieman Arco Bakker, die bij het onderzoek betrokken is, lijkt het erop dat de slachtoffers willekeurig zijn gekozen.

https://nos.nl/artikel/23(...)ingen-gorinchem.html

Net als deze :

De burgemeester van Groningen reageerde onthutst: „Er lijkt sprake te zijn geweest van volstrekte willekeur”,
zei Den Oudsten kort na het geweld in zijn stad.

https://www.telegraaf.nl/(...)-groningen-verspreid

En net als deze :

xxx

En net als deze :

xxxx

Verward, willekeur en Rutte's Vreselijk gaan de top 10 in van 2019 meest gebruikte woorden. :')

Azim is toch geen Marokkaan. Heb je geen google ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')