Nu Jordan. Die eens niet begint met schreeuwen. Ik kan die kerel niet luchten..quote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
Die Conaway is echt een clown. Oude kerel gedraagt zich als een klein kind.
Kans dat een senator zegt dat dit een waarschuwing is bedoel je? Ik zie Romney echt niet tegen impeachment stemmen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toevallig (bijna) allemaal mensen die op zich wel eens zich tegen hem zouden kunnen keren + leiding. Alleen Murkowski ontbreekt.
Maak een samenvatting en ik kan hem postenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef Ulx het volgende:
Komt er nog een samenvatting op de FP? Ik vind de reacties daar altijd zo leuk.
Verder een coole actie om het TDB artikel mee te nemen in het verslag.
Zou kunnen, maar kan ook Trump zijn die andersom wil overleggen hoe de vlag hangt of wil overleggen wat de communicatiestrategie gaat zijn aangezien de twijfelaars het meest bevraagd zullen gaan worden en vandaag de laatste geplande dag van openbare hoorzittingen is. Who knows? Vond het wel opvallend.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kans dat een senator zegt dat dit een waarschuwing is bedoel je? Ik zie Romney echt niet tegen impeachment stemmen.
‘Me President, we will vote against you, There will be more by the time of the vote. please resign’
De vraag is door wie deze lunch geïnitieerd is. Is het Trump of zijn het de republikeinen die gaan vragen om zijn ontslag. Want dat zou namelijk ook nog kunnen gezien de samenstelling van het groepje.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Kans dat een senator zegt dat dit een waarschuwing is bedoel je? Ik zie Romney echt niet tegen impeachment stemmen.
‘Me President, we will vote against you, There will be more by the time of the vote. please resign’
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:04 schreef Fir3fly het volgende:
Schiff is wel grappig. En hij lijkt de getuigen echt mee te hebben.
twitter:atrupar twitterde op donderdag 21-11-2019 om 22:04:32DEVIN NUNES: [spends 5 minutes attacking Schiff in particular & impeachment process in general, leaving it unclear if he's even listened to any of this week's testimony]ADAM SCHIFF: "I thank the gentleman." 😂 https://t.co/fpShvxcanC reageer retweet
Het is een strategie-overleg:quote:Op donderdag 21 november 2019 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar kan ook Trump zijn die andersom wil overleggen hoe de vlag hangt of wil overleggen wat de communicatiestrategie gaat zijn aangezien de twijfelaars het meest bevraagd zullen gaan worden en vandaag de laatste geplande dag van openbare hoorzittingen is. Who knows? Vond het wel opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |