Jaquote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Inderdaad, kan z'n lachen maar net inhouden.
Live stream?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:13 schreef AnneX het volgende:
Huishoudelijke troubles - ipad deed het niet - opgeslagen linkjes kwijt om via internet te volgen.
Wie heeft het voor mij? Plus het linkje van de 5 min. samenvatting. Please
Dank.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Live stream?
https://www.pbs.org/newsh(...)hment-hearings-day-5
Iedere x kletst hij onzin.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Stewart lult uit zijn nek. Dit is niet het proces.
Dus Schiff volgt de regels sinds gisteren?twitter:mkraju twitterde op donderdag 21-11-2019 om 19:20:58GOP adds new sign during the break https://t.co/uI5U9mJTsf reageer retweet
Zei doet mij denken aan dat vreselijke wijf uit de al even vreselijke serie "Hardcore Pawn"quote:
Ken ik nietquote:Op donderdag 21 november 2019 20:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zei doet mij denken aan dat vreselijke wijf uit de al even vreselijke serie "Hardcore Pawn"
[ afbeelding ]
Nu Jordan. Die eens niet begint met schreeuwen. Ik kan die kerel niet luchten..quote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef Fir3fly het volgende:
Die Conaway is echt een clown. Oude kerel gedraagt zich als een klein kind.
Kans dat een senator zegt dat dit een waarschuwing is bedoel je? Ik zie Romney echt niet tegen impeachment stemmen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Toevallig (bijna) allemaal mensen die op zich wel eens zich tegen hem zouden kunnen keren + leiding. Alleen Murkowski ontbreekt.
Maak een samenvatting en ik kan hem postenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef Ulx het volgende:
Komt er nog een samenvatting op de FP? Ik vind de reacties daar altijd zo leuk.
Verder een coole actie om het TDB artikel mee te nemen in het verslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |