hell noquote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OooooohFran heeft zelf zo'n daklozenknotje
![]()
Same.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
In eerste instantie vond ik die bovenste wel smakelijk. Tot ik op zijn onderlip ging focussen en nou zie ik niets anders meer.
Nouja, daar heb ik ook niets tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt gewoon die mannentorso's mooi
Hier is ook pizza onderwegquote:Op woensdag 20 november 2019 19:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik had geen pulled pork, en geen bezorg-burger. Ik had een yes-it-s-pizza-pizza. Was prima.
Ah ja goed puntquote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hell no
gevaar op de werkvloer JWZ.
Dit was zo'n diepvriesding. Voor 1 euro. Ik deed er tonijn en ansjovis op. Bloemkoolbodem. Was prima.quote:
Hier ook meh ja. Morgen beter.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was zo'n diepvriesding. Voor 1 euro. Ik deed er tonijn en ansjovis op. Bloemkoolbodem. Was prima.
Nu even beetje serie (hopen dat de muppet zo gewoon toegeeft aan 'moe-zijn') en dan even beetje serie en vroeg naar bed. Vandaag = meh.
Het is me duidelijk hmmkayquote:Op woensdag 20 november 2019 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je een special helm op je hoofd enzo voor je bun.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)an-buns-design-crowd
Best zoenbaar, vast heel zacht.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik die bovenste wel smakelijk. Tot ik op zijn onderlip ging focussen en nou zie ik niets anders meer.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)an-buns-design-crowd
Klotejochquote:Op woensdag 20 november 2019 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fles gauw even een Bun nightmare bezorgen
Nee, serieus. Zonder bun nōg aantrekkelijker.quote:
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zonder bun nōg aantrekkelijker.
Precies, eerst langs de kapper.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zonder bun nōg aantrekkelijker.
En laten we wel wezen, dit is natuurlijk gewoon een man met lang haar. Opgestoken lang haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.
Ja, maar als hij het gewoon 24/7 vast heeft, is het wel een lekkerding.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:33 schreef Isabeau het volgende:
En laten we wel wezen, dit is natuurlijk gewoon een man met lang haar. Opgestoken lang haar.
Die kan ons allemaal tegelijk knuffelenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil Jason Momoa ook nog even in de groep gooien. Daar is genoeg voor voor ons allemaal
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.
Hoe is het met de lekkage?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon gekooktWas lekker. Ik wilde eigenlijk ook pizza.
Vandaag afwas gedaan, meneer van de waterleidingmaatschappij gezelschap gehouden, kast met watermeter weer opgeruimd, naar bibliotheek gewandeld en terug, WoW gespeeld, slaapkamer helemaal schoon gemaakt, lakens gewassen en schone lakens op bed gelegd en budget voor 2020 opgesteldWas een nuttige dag. En nog gekookt ook dus
Da's Momoa in zijn jongere jaren?quote:
Lijkt weg te zijnquote:
Z'n oudere broer die veel meer seks heeft gehad met een dad bod dan Jason.quote:
Ik wel. Schaar erin.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Overigens heb ik dan weer niets tegen een man met verzorgd lang haar.
Je hebt je er wel behoorlijk in verdiept he?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
En dan te bedenken dat die beste man ooit in Baywatch is begonnen.
Ik heb ooit alle seizoenen Baywatch op 2 weken tijd gekekenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt je er wel behoorlijk in verdiept he?
Knuffelen, uhuhquote:Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kan ons allemaal tegelijk knuffelen
Ron Jeremyquote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's Momoa in zijn jongere jaren?
Toch meer van opgestoken dan alleen David Hasselhoffquote:Op woensdag 20 november 2019 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb ooit alle seizoenen Baywatch op 2 weken tijd gekeken
Al ligt er ook wel een soort kip-ei clausule op de loer denk ik. Misschien worden sommige mannen juist wel knapper van lang(er) haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:40 schreef Myraela het volgende:
Maar ik vind sowieso dat alleen bovengemiddeld knappe mannen wegkomen met iets langer haar. Bij alle andere staat het over het algemeen gewoon onverzorgd.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch meer van opgestoken dan alleen David HasselhoffWant daar ging je natuurlijk voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Tijd voor een 'after dinner' hap![]()
Nah, denk dat er weinig zijn die er echt knapper van worden. Er zijn gewoon alleen hele knappe mannen die toevallig langer haar hebben.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Al ligt er ook wel een soort kip-ei clausule op de loer denk ik. Misschien worden sommige mannen juist wel knapper van lang(er) haar.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hoop dat ze die in het David Hasselhoff museum hebben in BerlijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Tijd voor een 'after dinner' hap
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, tijd voor een vergadering. Vorig jaar waren we in 35 minuten klaar. Laten we ons daar aan vastklampen
Het is ook maar de laatste van 5 hobbels in de afgelopen 2 dagen. Het valt rationeel gezien allemaal best mee. Maar ik heb gewoon het gevoel dat er van alles op me af komt en maar blijft komen en zo. Nou ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]binnen een uur van die ellende af
Nog heel eventjes Fles, zet hem opquote:Op woensdag 20 november 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is ook maar de laatste van 5 hobbels in de afgelopen 2 dagen. Het valt rationeel gezien allemaal best mee. Maar ik heb gewoon het gevoel dat er van alles op me af komt en maar blijft komen en zo. Nou ja.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed. Tijd voor een 'after dinner' hap
Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja, dat ga ik ook doen. Douchequote:Op woensdag 20 november 2019 19:55 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik ga op zoek naar koffie. En dan een lange heeeete douche.
Ik zit met een kopje koffie en twee slapende poezels op de bankquote:Op woensdag 20 november 2019 19:55 schreef fietsie het volgende:
Mooi, ik ga op zoek naar koffie. En dan een lange heeeete douche.
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, sinds ik een mailtje kreeg van de juf van T dat er luizen zijn in de klas heb ik jeuk....
Kammen, kammen, kammen.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:04 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, sinds ik een mailtje kreeg van de juf van T dat er luizen zijn in de klas heb ik jeuk....
Hij lag al in bed toen ik het mailtje kreeg.... Ga hem er maar niet wakker voor maken...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]heeft je eigen spruit ook luizen?
Oh shitquote:Op woensdag 20 november 2019 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Hij lag al in bed toen ik het mailtje kreeg.... Ga hem er maar niet wakker voor maken...
Morgen effe kammen? Er vanuitgaande dat je een luizenkam hebt..quote:Op woensdag 20 november 2019 20:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hij lag al in bed toen ik het mailtje kreeg.... Ga hem er maar niet wakker voor maken...
Gewoon zelf alvast kammen. In een kwartier weet je alles.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh shitDan kan je ook niet gerust gesteld worden dat je geen luizen hebt omdat je kind ook geen luizen heeft. Ik zou ook jeuk krijgen.
Deze?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:25 schreef FranticDJ het volgende:
Insurgent kijken..
Met Shailene Woodley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vind de kingsman films tof. Maar ja ik kan zoveel zeggen weet niet wat jij leuk vind.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
OK. Kingsman Golden Cirkel. De moeite waard om op te blijven en te gaan kijken?
Mwaaaaaaquote:Op woensdag 20 november 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
OK. Kingsman Golden Cirkel. De moeite waard om op te blijven en te gaan kijken?
Een London Cab die in een Hoonigan powerslider verandert is alvast een goed begin. Gymkhana a la Ken Block in Londenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind de kingsman films tof. Maar ja ik kan zoveel zeggen weet niet wat jij leuk vind.
2019: 28 minutenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, tijd voor een vergadering. Vorig jaar waren we in 35 minuten klaar. Laten we ons daar aan vastklampen
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Deze?Meh, niks speciaals aan. Instant gebroken enkels zodra ze gaat lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh je dacht dat je daar nu vanaf was?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. dat je kind niet mer in sinterklaas geloofd...
en je nog een avond lang kadootjes zit in te pakken.
Ik geloof ook nog hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. dat je kind niet mer in sinterklaas geloofd...
en je nog een avond lang kadootjes zit in te pakken.
Het is iig lekker op tempoquote:Op woensdag 20 november 2019 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwaaaaaa
Ik vond het eerste deel beter
Deze is ook leuk, maar niet zo tof als de eerste
Post dan eens wat leukers? Vinden de mannen in deze SC vast prima.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, niks speciaals aan. Instant gebroken enkels zodra ze gaat lopen?
Knap dat je je er toe kunt zetten. Ik heb echt nul zin om vanavond nog te werken.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Post dan eens wat leukers? Vinden de mannen in deze SC vast prima.
Twee verslagen nagekeken al. Theepauze, dan de andere twee.
Deadline is morgen 9 uur. Veel meer opties heb ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Knap dat je je er toe kunt zetten. Ik heb echt nul zin om vanavond nog te werken.
Je mag van mij alle mannen met lang haar hebben.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:00 schreef Tele6 het volgende:
Hopelijk val ik niet te laat binnen om mijn liefde te betuigen voor mannen met lang haar. Mijn B heeft een paardenstaart tot halverwege zijn schouderbladen ongeveer denk ik, en van A mag ik soms zijn haar bovenop zijn hoofd invlechten tot een invlecht+hipsterknotjeen ik heb hem dit weekend geholpen om het paars te verven
Hahaha zķ polyamoureus ben ik nou ook weer niet. (helaas?)quote:Op woensdag 20 november 2019 21:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je mag van mij alle mannen met lang haar hebben.![]()
Ik voorspel een druk leven.
Nou, dan hou je het toch bij A en B?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahaha zķ polyamoureus ben ik nou ook weer niet. (helaas?)
(ik was pasgeleden bij een polyamorie-bijeenkomst-avond, en er was een heel leuk iemand, maar ik heb het eigenlijk wel druk zat met het hebben van relaties met twee mensen en mezelf in leven houden en zo)
Ik zag laatst iemand met een 40 cm lange dreadlock in z'n baardquote:Op woensdag 20 november 2019 21:02 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, ja, (half)lang haar. Wel mooi dik, eventuele krullend en donker.![]()
![]()
Helaas heeft mijn vriend het niet; het dunnen melkboerenhondenhaar (?is dat een bestaande term?) van zijn moeder geërfd, en de inhammen van z'n vader.
Gelukkig heeft ie wel een kort baardje (ik hou niet zo van langere baarden, dat dan weer niet)
Ah, de voorzitter van plaatselijk belang in dit dorp heeft er zo 2: een links, een rechts.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een 40 cm lange dreadlock in z'n baard
Eén 40 cm lange dreadlock
Oeh bah, nee dat is niksquote:Op woensdag 20 november 2019 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een 40 cm lange dreadlock in z'n baard
Eén 40 cm lange dreadlock
"één links, één rechts, één recht door zee"?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah, de voorzitter van plaatselijk belang in dit dorp heeft er zo 2: een links, een rechts.
Dit is minimaal net zo sneu als mijn alle seizoenen van Beverly Hills 90210 en 7th Heaven kijken. Ik was ziek, wat was jouw excuus?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb ooit alle seizoenen Baywatch op 2 weken tijd gekeken
Ik was gestopt met schoolquote:Op woensdag 20 november 2019 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is minimaal net zo sneu als mijn alle seizoenen van Beverly Hills 90210 en 7th Heaven kijken. Ik was ziek, wat was jouw excuus?
A heeft het opgeschoren aan de zijkant en dat vind ik juist wel leuk. Dat gemillimeterde haar is heel fijn om te aaienquote:Op woensdag 20 november 2019 21:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh bah, nee dat is niks![]()
Ik vind trouwens dat opgeschoren aan de zijkant ook meuh. Doe maar gewoon een volle bos haar. En dat die dan af en toe in een staart of knot zit; prima.
En ik begreep ooit eens toen we in het zwembad waren en een vriend zijn haar los deed (normaal áltijd vast), waarom een vriendin van mij hem zo leuk vond. (Ja nee, ik werd niet spontaan verliefd, maar ik zag toen wel waar ze o.a. voor was gevallen.)
Oeh, doodeng om te doen jaquote:Op woensdag 20 november 2019 21:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A heeft het opgeschoren aan de zijkant en dat vind ik juist wel leuk. Dat gemillimeterde haar is heel fijn om te aaien![]()
Ik heb het een keer voor hem mogen scheren, dat was nog bar ingewikkeld omdat hij best wel dun en licht haar heeft en het moest niet lijken alsof hij kaal was
Wat fijnquote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Candaasje het volgende:
Oh jongens, de lama's gaan verhuizen![]()
Goed, ze worden eerst nog even 'geholpen' en het zal pas vanaf over 2 weken zijn (vervoer moeten we ook even uitzoeken, wat het beste werkt voor twee volwassen lama-heren. Iemand ervaring met lama's vervoeren? Vergrootte mercedes transporter? Paardentrailertje? Ander veewagentje?) ) maar toch. Ze gaan naar een heel goed huis, naar wat ik heb gehoord en naar wat voor een idee ik krijg bij de telefoongesprekken
Die oven wil ik ook. Gooi er een pizza met ham in en er komt er eentje met kaas uit.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:54 schreef fietsie het volgende:
Pizza onder regie van uk; die plunderde ook de kast voor het beleg:
[ afbeelding ]
En dat komt uit de elektrieke oven dan zo eruit:
[ afbeelding ]
Ja ik denk het ook, met zo'n tussenschot. Lijkt me het fijnste.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat fijnmaar gewoon in een paardentrailer denk ik.
Jeeej!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Candaasje het volgende:
Goed, ze worden eerst nog even 'geholpen' en het zal pas vanaf over 2 weken zijn (vervoer moeten we ook even uitzoeken, wat het beste werkt voor twee volwassen lama-heren. Iemand ervaring met lama's vervoeren? Vergrootte mercedes transporter? Paardentrailertje? Ander veewagentje?) ) maar toch. Ze gaan naar een heel goed huis, naar wat ik heb gehoord en naar wat voor een idee ik krijg bij de telefoongesprekken
Alchemyquote:Op woensdag 20 november 2019 21:12 schreef z80 het volgende:
Even 2 dagen offline en een zooi toppic er doorheen gejaagd hier. Die ga ik niet terug lezen.
Even de laatste doorscrollen op plaatjes. Kom ik deze tegen.
[..]
Die oven wil ik ook. Gooi er een pizza met ham in en er komt er eentje met kaas uit.
Moet je niet willen achterin een auto. Tenzij de auto is opgebouwd als veetransporter.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Candaasje het volgende:
Waar verstand zit groeit niksquote:Op woensdag 20 november 2019 21:13 schreef z80 het volgende:
Een knotje in mijn haar zal niet meer gaan. Het is net de Sahara daarboven.
Nee, ik denk dat een paardentrailer het beste is.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Moet je niet willen achterin een auto. Tenzij de auto is opgebouwd als veetransporter.
Nou stiekem blijft kadootjes geven gewoon leukquote:Op woensdag 20 november 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je dacht dat je daar nu vanaf was?Dat was misschien wel een beetje voorbarig
Maar dat is toch ook echt belachelijk, 40 euro?!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn duutser heeft vrij weinig haar. Het haar van m'n kleine half-duitsertjes knip ik voorlopig zelf. Een keer bij de kapper geweest voor oudste, 40 euro. Vond ik wat veel van het goede...
Niks mis met een leuk schaapquote:Op woensdag 20 november 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:
Mijn haar doet schaapvorming.
In een week of vier gaat het van gecentimeterd naar ernstig wolharig merenschaap.
Rijbewijs BE lijkt me voldoendequote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat een paardentrailer het beste is.
Ik ben nu alleen aan het zoeken hoe het met vergunningen zit. Het is geen bedrijf, maar een particulier. Nu zullen de papieren vanuit de uni wel in orde komen (de prof die normaal over alle regelgeving in de sector gaat, regelt dit), maar ik ben nu aan het bekijken of de chauffeur ook bepaalde vergunningen nodig heeft. (En zoja, ga ik even bellen voor bevestiging. Ik vermoed dat 'ie ze wel heeft, want hij heeft al eerder herten, alpaca's en runderen vervoerd. Maar beter even zeker weten...)
En nu gaat de uni pas de castratie inplannen als ik een datum heb, (hebben ze wel goede redenen voor hoor), dus moet ik er nu weer als een haas achteraan om het vervoer in te plannen.
Het is dat ik het voor die dieren doe...maar echt....Kaatje, hoe hou jij jouw baan vol? Ik voel me net een postduif
Is GWK niet gewoon het makkelijkste?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Golfer ik zie nu pas de full-res pic. Het is inderdaad meer dan ik dacht. Als je alles nog steeds kunt omwisselen (maar dan moet je per land weer opsturen / wachten / bij de centrale bank langs) kom ik tot 250 Euro. Misschien ligt er nog wat meer op de stapeltjes dan ik zie (of minder, heb wat aannames gedaan). Maar verzamelaarskwaliteit is het allemaal niet. Als je het wilt verzilveren zou ik eerst de centrale banken proberen.
Daar zou je kunnen beginnen. Voor de dollars.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is GWK niet gewoon het makkelijkste?
Ja ze gaan wel de grens over, net onder Breda komen ze te wonen. Maar het is minder dan 65 km zie ik, dus ook met 'economische activiteit' zou er verder geen speciale vergunning nodig zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rijbewijs BE lijkt me voldoende
Voak buj the bange.
Of gaan ze de grens over? Hebben ze oormerken?
Koeien van m'n oom lopen ook in Duitsland. Het liefst lieten we die slachten bij de slager hier in het dorp, maar dat is nogal een rompslomp. Allemaal keuringen enzo, moeilijk moeilijk.
Mijn bijnaam in de brugklas was 'schaap'quote:Op woensdag 20 november 2019 21:19 schreef fietsie het volgende:
Mijn haar doet schaapvorming.
In een week of vier gaat het van gecentimeterd naar ernstig wolharig merenschaap.
Kalm anquote:Op woensdag 20 november 2019 21:47 schreef z80 het volgende:
Bedtijd. Compleet afgebrand. Zelfs koppensnellen op nieuwssites geeft dansende letters.
Jaaa dat denk ik ookquote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef Candaasje het volgende:
wat vroeger op en aan de slag denk ik.
Jep, half uurtjequote:Op woensdag 20 november 2019 21:54 schreef Candaasje het volgende:
Hoe ging je VVE vergadering Fles? Zit het er weer op?
En dan morgenochtend enorme spijt natuurlijkquote:
Type “man met bril”quote:Op woensdag 20 november 2019 20:50 schreef Blues het volgende:
Oh enneh alto/hippiemannen met lang haar, knotje, baardje, helemaal leuk
Dat is een hipsterquote:Op woensdag 20 november 2019 21:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Type “man met bril”
Niet gewoon man met bril... maar zoals de barista’s van de “man met bril”-gelegenheden
Flinke baard en met wat mazzel snor in de krul.
En leuke beetje ouderwetse broek met overhemd en bretels.
fair enough, als je maar een gedoogde asielzoeker bent heb je daar niks te zoekenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, beter![]()
Ik laat de VVE vergaderingen hier altijd aan mijn vriend over. Zijn huis
¤40,- is ook echt wel heel duur.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn duutser heeft vrij weinig haar. Het haar van m'n kleine half-duitsertjes knip ik voorlopig zelf. Een keer bij de kapper geweest voor oudste, 40 euro. Vond ik wat veel van het goede...
Ik wacht eerst maar even de verdere biedingen via MP af. De Israelische liros uit 1973 doen nu vrij veel op Ebay, zag ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Golfer ik zie nu pas de full-res pic. Het is inderdaad meer dan ik dacht. Als je alles nog steeds kunt omwisselen (maar dan moet je per land weer opsturen / wachten / bij de centrale bank langs) kom ik tot 250 Euro. Misschien ligt er nog wat meer op de stapeltjes dan ik zie (of minder, heb wat aannames gedaan). Maar verzamelaarskwaliteit is het allemaal niet. Als je het wilt verzilveren zou ik eerst de centrale banken proberen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Candaasje het volgende:
1 heel groot nadeel aan kapster, ze lullen teveelquote:Op woensdag 20 november 2019 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik betaal voor alleen wassen en knippen al 28,95 tegenwoordig. Wel met gruwelijk lekkere kapsters
Bullshit. Heul veel haar hier en best aardig verstand (vraag maar aan ome fles, iets met een groot papier).quote:
Ze zijn in 1984 demonetized. Denk dat de centrale bank in Israel er ook niet meer op zit te wachten. Op zich zijn die (465 als ik het goed tel) best veel geld waard (ca. 120 euro) maar als ze verlopen zijn, meh.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht eerst maar even de verdere biedingen via MP af. De Israelische liros uit 1973 doen nu vrij veel op Ebay, zag ik.
Zo lang ze niet kutten, mogen ze van mij lullen wat ze willenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:10 schreef Blues het volgende:
[..]
1 heel groot nadeel aan kapster, ze lullen teveel
Je betaalt voor het mooie uitzichtquote:Op woensdag 20 november 2019 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik betaal voor alleen wassen en knippen al 28,95 tegenwoordig. Wel met gruwelijk lekkere kapsters
Ja maar ik moet wel mijn bril af steedsquote:Op woensdag 20 november 2019 22:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je betaalt voor het mooie uitzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daglenzen kopen? Erin, kapper, eruit. Kun je daarna weer brillen.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel mijn bril af steeds
Daglenzen kopen om kapstertjes te kijkenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daglenzen kopen? Erin, kapper, eruit. Kun je daarna weer brillen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:15 schreef Zilverberk het volgende:
Verslagen nagekeken, 1 onvoldoende uitgedeeld, cijfers doorgegeven.Ahw, dat lijkt me niet leuk werken nee. Ik zie het hier bij de docenten ook; de frustratie als de slagingspercentages om te huilen zijn. En aan de inzet van de docenten ligt het 9 van de 10 keer niet. (Wel deels aan de inzet van studenten, maar ook wel andere factoren zoals de opbouw/indeling van het jaar, en soms de wijze van evaluatie. Denk ik. Als leek.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God, waar ik vroeger een hekel had aan telefoneren, en dus het liefste alles via de mail besprak.... heb ik nu toch echt wel de schurft aan via de mail dingen proberen te regelen. Indirect gedoe![]()
Ik zit ook altijd vooraan om de euh... lesstof goed te kunnen lezen hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daglenzen kopen om kapstertjes te kijkenWat denk je wel voor vies mannetje dat ik ben.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd vooraan om de euh... lesstof goed te kunnen lezen hoor
Ben er bang voor ja... Die geven toch niet hun eigen geld uit dus dan mag het wat kosten/willen ze het risico niet nemen...quote:Op woensdag 20 november 2019 21:43 schreef Candaasje het volgende:
En worden dan ook weer verkocht door de uni, dus dat gaat allemaal wel met officiële papierromslomp vrees ik.
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Candaasje het volgende:
Nee, qua papierwerk en gezondheid is het allemaal wel netjes, daar durf ik gif op in te nemen.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja... Die geven toch niet hun eigen geld uit dus dan mag het wat kosten/willen ze het risico niet nemen...
Oh jeej, wat ontzettend naar zegquote:Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat mensen zoveel tranen kunnen produceren.
Ben zo verdrietig, net gesproken met broer. Ook vechten tegen kanker, hij is zo bang dat hij ook komt te overlijden..
Voel mij machteloos
Bah, heb je het ene nog niet gehad...quote:Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben zo verdrietig, net gesproken met broer. Ook vechten tegen kanker, hij is zo bang dat hij ook komt te overlijden..
Voel mij machteloos
Ach lieverd..quote:Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Voel mij machteloos
Haar broer is al even ziek toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bah, heb je het ene nog niet gehad...
Sterkte
Nee. Hij is al bijna 2 jaar in behandeling. Gaat goed maar hij is bang, terecht. En hij mist meer dan ik dacht en hij is bang voor de volgende scanquote:Op woensdag 20 november 2019 22:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh jeej, wat ontzettend naar zeg![]()
Is het bij hem pas ontdekt, of weet hij het al langer en heeft hij al een behandelplan/prognose?
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee. Hij is al bijna 2 jaar in behandeling. Gaat goed maar hij is bang, terecht. En hij mist meer dan ik dacht en hij is bang voor de volgende scan
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee. Hij is al bijna 2 jaar in behandeling. Gaat goed maar hij is bang, terecht. En hij mist meer dan ik dacht en hij is bang voor de volgende scan
Nee. Hij is al bijna 2 jaar in behandeling. Gaat goed maar hij is bang, terecht. En hij mist meer dan ik dacht en hij is bang voor de volgende scanquote:Op woensdag 20 november 2019 22:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh jeej, wat ontzettend naar zeg![]()
Is het bij hem pas ontdekt, of weet hij het al langer en heeft hij al een behandelplan/prognose?
Klopt hij heeft anderhalf jaar bestralingen. Chemo's, immuutherhapie gehad.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haar broer is al even ziek toch?
Of verwar ik Uniek nu met een ander?
Nee, je verveelt helemaal nietquote:Op woensdag 20 november 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Klopt hij heeft anderhalf jaar bestralingen. Chemo's, immuutherhapie gehad.
Mem was zo trots op hem... Sorry ik verveel jullie.. ben ik ook n beetje onthand.
Wat ellendig. Het komt wel allemaal tegelijk bij jou, te veel voor een mens.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Mem was zo trots op hem... Sorry ik verveel jullie.. ben ik ook n beetje onthand.
Je verveelt me helemaal niet. En de rest ook niet gok ik zo. Gewoon spuien. Daar is een SC ķķk voor.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Ogh wat naar voor jou en je broer. Krijg je dat er ook nog overheenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Voel mij machteloos
Ja maar hij is zo bang, machteloos.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ogh wat naar voor jou en je broer. Krijg je dat er ook nog overheen![]()
Sterkte![]()
Je hoeft het niet te delen als je niet wil. Maar als je dat wel wil zijn we er voor jequote:
Voor het eerst?quote:Op woensdag 20 november 2019 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo bang, machteloos.
Voor het eerst heeft hij gezegd dat hij van mij houdt , dat is zoch janken ?
Nee, niet voor de eerste keer. Mijn grote broer ( leeftijd, niet lengtequote:Op woensdag 20 november 2019 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor het eerst?
Je bent ook machteloos. Dat is heel naar. En hij is dat ook. Wat heel naar is vorm hem om te beleven en voor jou om te zien.
Owh, gelukkigquote:Op woensdag 20 november 2019 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, niet voor de eerste keer. Mijn grote broer ( leeftijd, niet lengte
Dat is de wisselkoers.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn in 1984 demonetized. Denk dat de centrale bank in Israel er ook niet meer op zit te wachten. Op zich zijn die (465 als ik het goed tel) best veel geld waard (ca. 120 euro) maar als ze verlopen zijn, meh.
edit1: Of er moet nog een conversieslag zitten tussen de Lirot en de Shekel, dat zou ik na moeten zoeken.
edit2: LOL Ja dus. 10 Lirot is 1 Shekel. Dus 465 is hooguit 12 euro. Daar gaat het verhaal![]()
Ik ging bijna een heeeeel fout grapje maken..quote:Op woensdag 20 november 2019 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de wisselkoers.
De verzamelaarswaarde is veel hoger. Heb iemand voor 100 liros uit 1973 al 270 dollar zien bieden.
quote:Op woensdag 20 november 2019 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 november 2019 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou wat helemaal niet spannend
[
Nee lieverd!quote:Op woensdag 20 november 2019 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Wat bedoel je en wat heb ik evt. verkeerd gezegd?
Owh!quote:Op woensdag 20 november 2019 23:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee lieverd!
Het is vreemd dat de therapie voor broer voorbij is, terwijl hij nog wel vecht tegen dezelfde kanker.
Hij heeft zijn 20 bestralingen, 26 chemo's en 26 immunotherapie gehad. Op hoop van zegen want zijn primaire kanker is nog steeds niet bekendquote:Op donderdag 21 november 2019 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh!![]()
Maar hoe zit dat dan?
Whut? Wow, dat is wel bizar.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij heeft zijn 20 bestralingen, 26 chemo's en 26 immunotherapie gehad. Op hoop van zegen want zijn primaire kanker is nog steeds niet bekend
Ja en nou is hij extra bang en moest hij huilen.. hij is bang en ik kan niks doen.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Whut? Wow, dat is wel bizar.
Whut? Wow, dat is wel bizar.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij heeft zijn 20 bestralingen, 26 chemo's en 26 immunotherapie gehad. Op hoop van zegen want zijn primaire kanker is nog steeds niet bekend
Geen sorryquote:Op donderdag 21 november 2019 00:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en nou is hij extra bang en moest hij huilen.. hij is bang en ik kan niks doen.
Oh... Uitgeklaard, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed woelbaar is een pre.
[ Bericht 23% gewijzigd door minilot op 21-11-2019 02:43:06 ]Let me see you stripped down to the bone
Da’s een landelijk iets waarschijnlijk, had ook twee wakkere diva’squote:Op donderdag 21 november 2019 07:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Morning
Poezen zitten nog in vroege dienst modus dus vonden dat ik om 5 uur wel rijkelijk laat was met opstaan.
Maak een afstreeplijstje met je klussen en 3 heel korte klusjes bovenaan om een beetje in de mood te komen.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:43 schreef Lonaa het volgende:
Tevens wil ik vandaag van alles doen, maar zal wel weer niks van komen
quote:Op donderdag 21 november 2019 07:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maak een afstreeplijstje met je klussen en 3 heel korte klusjes bovenaan om een beetje in de mood te komen.Smart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt ook wel wat van hoor, maar die muppet bindt toch wat meer. Moet ook buitenshuis eea doen.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik heb dit trucje ook wel eens gebruikt om op gang te komen. Strepen is lekker.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Smart.![]()
Er komt ook wel wat van hoor, maar die muppet bindt toch wat meer. Moet ook buitenshuis eea doen.
* Lonaa schuift restje koffie uit koffiezetapparaat naar Zilverberk. Beter dan niks.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb dit trucje ook wel eens gebruikt om op gang te komen. Strepen is lekker.
koffie zou ook lekker zijn trouwens, wie brengt mij een kopje? Ik zit in de bus![]()
quote:Op donderdag 21 november 2019 07:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa schuift restje koffie uit koffiezetapparaat naar Zilverberk. Beter dan niks.
Kouder dan gisteren?quote:Op donderdag 21 november 2019 07:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo.. Ik verkoos vandaag het winter teneu om de hond uit te laten. Handschoenen, muts.. Was nodig.. Brr wat is het koud.
Ik had het laatste kopje uit de automaat op het metrostation.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb dit trucje ook wel eens gebruikt om op gang te komen. Strepen is lekker.
koffie zou ook lekker zijn trouwens, wie brengt mij een kopje? Ik zit in de bus![]()
Nee. F hoefde vandaag ook niet te krabben, gisteren wel. Er is ook geen mist, finallyquote:Op donderdag 21 november 2019 08:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zag gisteren de buurvrouw haar auto krabben, dat was vandaag niet nodig.
Gisteren was mijn man zijn ochtend om de hond uit te laten dus ik durf het niet te zeggenquote:
Hehehe duidelijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gisteren was mijn man zijn ochtend om de hond uit te laten dus ik durf het niet te zeggen![]()
Ik nog even overstappen naar 3 minuten bus.quote:
Okeequote:Op woensdag 20 november 2019 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de wisselkoers.
De verzamelaarswaarde is veel hoger. Heb iemand voor 100 liros uit 1973 al 270 dollar zien bieden.
ik kwam O gister ophalen, en hij stond alleen in een bedje in een slaapkamer moord en brand te gillen. Volgens de leidsters was hij 'niet zo flink' geweest, en had een aantal keer een kleiner kindje omgeduwd, en was er bovenop gaan zitten. Niet ok gedrag, natuurlijk. Eerst hadden ze hem vastgezet in een stoeltje in de groep (vind ik al problematisch, maar ok), toen hij het daarna deed hebben ze hem alleen in z'n bedje gezet. Als straf. Voor een 18 maand oud kindje. Die nog geen benul heeft dat z'n daden consequenties hebben. Ik was gister te geshockeerd om er wat van te zeggen, maar dat moet vanmiddag wel gebeuren....quote:
Oh jeetje.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kwam O gister ophalen, en hij stond alleen in een bedje in een slaapkamer moord en brand te gillen. Volgens de leidsters was hij 'niet zo flink' geweest, en had een aantal keer een kleiner kindje omgeduwd, en was er bovenop gaan zitten. Niet ok gedrag, natuurlijk. Eerst hadden ze hem vastgezet in een stoeltje in de groep (vind ik al problematisch, maar ok), toen hij het daarna deed hebben ze hem alleen in z'n bedje gezet. Als straf. Voor een 18 maand oud kindje. Die nog geen benul heeft dat z'n daden consequenties hebben. Ik was gister te geshockeerd om er wat van te zeggen, maar dat moet vanmiddag wel gebeuren....
ja, ik moest bijna huilen vandaar dat ik het maar gelaten heb. Maar goed, vanmiddag ben ik cool en beheerst. That's the goal.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh jeetje.![]()
Ik zou ter plekke ook niet weten hoe te reageren. Vind dit best heel heftig.
Och toch, dat arme kind. Snap wel dat ze er wat mee moeten maar dit!! Dat doe je toch niet met zo'n uk.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kwam O gister ophalen, en hij stond alleen in een bedje in een slaapkamer moord en brand te gillen. Volgens de leidsters was hij 'niet zo flink' geweest, en had een aantal keer een kleiner kindje omgeduwd, en was er bovenop gaan zitten. Niet ok gedrag, natuurlijk. Eerst hadden ze hem vastgezet in een stoeltje in de groep (vind ik al problematisch, maar ok), toen hij het daarna deed hebben ze hem alleen in z'n bedje gezet. Als straf. Voor een 18 maand oud kindje. Die nog geen benul heeft dat z'n daden consequenties hebben. Ik was gister te geshockeerd om er wat van te zeggen, maar dat moet vanmiddag wel gebeuren....
nou ja, het niet willen slapen doet hij z'n hele leven al, dus dat denk ik niet. Hij gaat ook in principe met plezier naar de crčche, stapt altijd zelf naar binnen en ik moet hem nog een keer roepen voor een kusje, want hij is zo vertrokken om te spelen. Maar inderdaad, ik wil weten of ze dit vaker doen. Of ze het me verteld hadden, als ik niet binnen was gekomen toen hij in z'n bedje zat te krijsen. Hoe lang ze kinderen dat laten doen. En vertellen dat ik niet wil dat ze dat met O doen.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och toch, dat arme kind. Snap wel dat ze er wat mee moeten maar dit!! Dat doe je toch niet met zo'n uk.
Ik zou ook willen weten of ze dit soort acties vaker doen? Zou daar misschien het niet willen slapen van hem vandaan kunnen komen? Wakker worden midden in de nacht en dat dan het angstgevoel van zo'n ervaring naar bovenkomt? Of denk ik nu te veel richting volwassenen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 07:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maak een afstreeplijstje met je klussen en 3 heel korte klusjes bovenaan om een beetje in de mood te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik las het al in OUD en werd plaatsvervangend woest!quote:Op donderdag 21 november 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2019 02:36 schreef minilot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed woelbaar is een pre.![]()
Ik had net gedoucht Mini(En ik mis mijn vriend al de hele week.
)
*Gaat kerk bouwen* (Ik zoek nog sponsoren...)quote:Op donderdag 21 november 2019 09:32 schreef minilot het volgende:
Vanavond een pasta bake met allerlei geroosterde groenten, kruidige tomatensaus met dank aan de voortuin en een assortiment aan kazen. Vega*-extravaganza!
*Afgezien van de kazen met dierlijk stremsel.Ik doe twintig weesgegroetjes in mijn @:Candaasje -biechthokje.
Als het helpt: of het nu kaas is met vega of dierlijk stremsel; dat maat voor een vegan niet uit.![]()
Succes met oppassen vandaag! Wat doe je dan zoal op een dag met broer?![]()
@Jagar: jeetje, daar zou ik ook heel verdrietig van worden jaEven uit de situatie halen OK, maar niet op deze manier zonder enige uitleg en zonder na de oorzaak van het probleem te zoeken.
Gaat je lukken vanmiddag![]()
Best redelijk geloof ik. En ja de tudieboeken missen, net als sporten. Ik kom aan beide eigenlijk niet toequote:Op donderdag 21 november 2019 09:48 schreef AnneX het volgende:
Wat kan je er druk mee zijn hé, met huis houden![]()
En dan deed ik dat vroegûh nog in combinatie met werken buitenshuis en thuiswerken.
Hoe gaat het zonder meds eigenlijk lonaa?
Is er nu een balans? (Ik mis een beetje de studieboeken in je todo lijstje).
Het blijft Belgiëquote:Op donderdag 21 november 2019 09:28 schreef minilot het volgende:
[..]
dat verwacht je echt niet bij een hedendaagse kinderopvang!
Yeah voor balansquote:Op donderdag 21 november 2019 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best redelijk geloof ik. En ja de tudieboeken missen, net als sporten. Ik kom aan beide eigenlijk niet toe
Yeah...net naar # 1 geluisterd👍 De volgende moeten even wachten.quote:
alleen al de redenaarskunst van deze man.....quote:Op donderdag 21 november 2019 10:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yeah...net naar # 1 geluisterd👍 De volgende moeten even wachten.
# opgeslagen. Merci.
Is daar wetenschappelijk onderzoek van?quote:Op donderdag 21 november 2019 11:04 schreef Zilverberk het volgende:
Voor straf naar bed is echt not done, in mijn ogen. Dat levert kinderen op die nooit meer uit vrije wil naar bed gaan.
Niet per se hoor. Günther heeft bewust geen vaste bedtijd. Die zegt tegenwoordig in de loop van de avond meestal zelf "Moe. Bed. MELK!" en als -ie eens wel moeiīg lijkt maar niks zegt, suggereren we bed en dan zegt -ie "Joe." (quote:Op donderdag 21 november 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uit jezelf naar bed gaan ligt meer aan de leeftijd volgens mij, duurt nog wel een jaar of 10.
Dan ben ik dat eerste stadium van mezelf vergeten, als ik dat al had. Weet wel dat uit mezelf naar bed gaan pas later gingquote:Op donderdag 21 november 2019 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nu dan hč? Kan over een tijdje wel weer anders zijn.
Nee, ik heb n=3 informatiequote:Op donderdag 21 november 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is daar wetenschappelijk onderzoek van?
Uit jezelf naar bed gaan ligt meer aan de leeftijd volgens mij, duurt nog wel een jaar of 10.
Als ouders zeggen dat het bedtijd is dan kan een kind daar wel of niet normaal aan meewerken. Als hij/zij bed associeert met straf, zal een kind niet mee willen werken met naar bed gaan omdat het denkt dat het straf krijgt. Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?quote:Op donderdag 21 november 2019 11:08 schreef derLudolf het volgende:
[.].
Is daar wetenschappelijk onderzoek van?
Dit ja!quote:Op donderdag 21 november 2019 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ouders zeggen dat het bedtijd is dan kan een kind daar wel of niet normaal aan meewerken. Als hij/zij bed associeert met straf, zal een kind niet mee willen werken met naar bed gaan omdat het denkt dat het straf krijgt. Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?
Dit inderdaad. Hoewel inmiddels verhoogd naar 15 euro wegens ouder en meer haar. Nog los van mijn eige onhandigheid vind het ook gewoon niet mooi vaak, zelfgeknipt haar.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:11 schreef minilot het volgende:
Overigens met flinke vertraging geschokt door Jagars veertig euro betalen voor kinderknipbeurt in Brussel.
Grote kapperszaak hier in het dorp rekent tien euro voor Günther (gaat zo eens per twee á drie maanden), zijn erg lief en luisteren goed naar mijn wensen![]()
Zelf knippen geen optie, dat zo ongeveer een duizendvoud te klunzig voor - dat doe ik het kind niet aan!
Succes ermee! Het klinkt als een tamelijk bizarre situatiequote:Op donderdag 21 november 2019 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks voor jullie reacties. Ik ga vanmiddag met ze praten, ben benieuwd.
Verder gaat mijn oudste meestal zonder enig probleem naar bed, en de jongste eigenlijk ook wel tegenwoordig...
AnneX: Oudste is 4 en gaat naar school....
Je sais.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks voor jullie reacties. Ik ga vanmiddag met ze praten, ben benieuwd.
Verder gaat mijn oudste meestal zonder enig probleem naar bed, en de jongste eigenlijk ook wel tegenwoordig...
AnneX: Oudste is 4 en gaat naar school....
Dit. Wel op 'bezoekje bieb' de hele to-do lijst af. Denk dat ik de bieb ook doorschuif.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
![]()
Ik ben echt zo vreselijk gaar.
Lekker bezig wel, to do list om 14:00 afquote:Op donderdag 21 november 2019 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit. Wel op 'bezoekje bieb' de hele to-do lijst af. Denk dat ik de bieb ook doorschuif.
Ik sta op het punt om de prutser even mee te nemen voor een rondje.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit. Wel op 'bezoekje bieb' de hele to-do lijst af. Denk dat ik de bieb ook doorschuif.
Net terug. Lange wandeling, leuke honden, duizend gerend. Ze is ook zonder een kick te geven na haar eten op de bank in d'r mand gaan liggen.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de prutser even mee te nemen voor een rondje.
Stonden ook geen hele boeiende dingen op hoorquote:Op donderdag 21 november 2019 14:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker bezig wel, to do list om 14:00 af
Mwah misschien als ze wat ouder zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:04 schreef Zilverberk het volgende:
Voor straf naar bed is echt not done, in mijn ogen. Dat levert kinderen op die nooit meer uit vrije wil naar bed gaan.
's ochtends zo'n 20 minuten/30 minuten. Even naar het losloopveldje en dan met een omweggetje terug. Beetje afhankelijk van of er leuke hondjes zijn op het veld hoe lang het duurt.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:22 schreef minilot het volgende:
SC'ers met honden - hoe lang lopen jullie nou gemiddeld totaal op een dag buiten met het/de beest(en)? #benieuwd
Toch in elk geval anderhalf uur, elke dag!quote:Op donderdag 21 november 2019 14:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
's ochtends zo'n 20 minuten/30 minuten. Even naar het losloopveldje en dan met een omweggetje terug. Beetje afhankelijk van of er leuke hondjes zijn op het veld hoe lang het duurt.
En dan in de middag een uurtje. Er zitten 2 parken op loopafstand, meestal naar het Volkspark, soms naar het andere parkding.
Heel soms aan het eind van de middag nog een klein rondje van een kwartier, meestal niet.![]()
Eind van de middag, halverwege de avond en laat moet er wel geplast, dat mag in de tuin.
Ik heb het ook echt gemist. Merk dat nu nog meer dan eerst.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Toch in elk geval anderhalf uur, elke dag!
Gezond ook voor jezelf
*2quote:Op donderdag 21 november 2019 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
![]()
Ik ben echt zo vreselijk gaar.
Met de beagle: 2u fietsen en diverse malen kleine rondjes van 15-20 minuten. Ik doe dat zelf altijd ong. iedere 1.5-3u als hij bij mij in de buurt is..quote:Op donderdag 21 november 2019 14:22 schreef minilot het volgende:
SC'ers met honden - hoe lang lopen jullie nou gemiddeld totaal op een dag buiten met het/de beest(en)? #benieuwd
Waarom hou je wel rekening met fysieke beperkingen maar dan niet met eventuele cognitieve beperkingen of de mogelijkheid dat mensen emotioneel veranderen ten gevolge van een ziekte? Het lijkt me heel lastig als ik anders in het leven kom te staan door een ziekte en mijn omgeving krampachtig vast wil blijven houden aan hoe het ooit was.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor het eerst?Ik zou hem eerder (figure of speech) slaan..
Maar goed, ik hanteer de nogal bekritiseerde filosofie dat ik zieke mensen niet anders benader/behandel omdat ziek zijn. In de zin van ineens dan wel weg laten komen met egocentrisme enzo. Wel hou ik rekening met hun fysieke beperkingen door ziekte (heb het nu over lichamelijke ziekten).
En je bent ook machteloos. Dat is heel naar. En hij is dat ook. Wat heel naar is voor hem om te beleven en voor jou om te zien.
Ochtend - 30 minutenquote:Op donderdag 21 november 2019 14:22 schreef minilot het volgende:
Nu niet of nooit niet? Als ie iets uitvreet wat echt niet kan, dan mag dat toch duidelijk worden?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:25 schreef minilot het volgende:
Straf gaat hier overigens sowieso principieel niet gebeuren. Daar staat tegenover: belonen ook niet.Een wellicht wat ongebruikelijke aanpak in een tijd van time-outs en zindelijkheids-stickervelletjes maar zulks is niet de manier waarop ik met dit verse mens om wil gaan
Ben je al high?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*2
Plamuurdampen helpen ook niet mee
Dat gebeurd echt niet van een keertje lijkt me. Zomaar andere kinderen induwen wil je toch ook vrij snel uit je kind hebben lijkt mequote:Op donderdag 21 november 2019 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ouders zeggen dat het bedtijd is dan kan een kind daar wel of niet normaal aan meewerken. Als hij/zij bed associeert met straf, zal een kind niet mee willen werken met naar bed gaan omdat het denkt dat het straf krijgt. Dat is toch niet zo moeilijk te bedenken?
Oh ja dat is ook wel naar.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neuh.. krijg er alleen koppijn van.
Combineren met de biebquote:Op donderdag 21 november 2019 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg ook nog een tripje Lidl, maar alleen om lekkere dingen te kopen. Niet omdat het moet.
Nooit niet. Duidelijk maken absoluut en noodzakelijk, maar dat kan ook op andere manieren dan straffen.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu niet of nooit niet? Als ie iets uitvreet wat echt niet kan, dan mag dat toch duidelijk worden?
Wat denk jij dat een kind van 1,5 kan leren? Die begrijpt niet dat hij op een krukje moet zitten omdat hij een kind geduwd heeft he? Zo werken die hersens nog niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt niet van een keertje lijkt me. Zomaar andere kinderen induwen wil je toch ook vrij snel uit je kind hebben lijkt me
Ludolf dacht gisteren ook al dat het feit dat ik mn muppet irritant vind betekend dat ik m niet opvoed.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een kind van 1,5 kan leren? Die begrijpt niet dat hij op een krukje moet zitten omdat hij een kind geduwd heeft he? Zo werken die hersens nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |