hell noquote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OooooohFran heeft zelf zo'n daklozenknotje
![]()
Same.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
In eerste instantie vond ik die bovenste wel smakelijk. Tot ik op zijn onderlip ging focussen en nou zie ik niets anders meer.
Nouja, daar heb ik ook niets tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt gewoon die mannentorso's mooi
Hier is ook pizza onderwegquote:Op woensdag 20 november 2019 19:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik had geen pulled pork, en geen bezorg-burger. Ik had een yes-it-s-pizza-pizza. Was prima.
Ah ja goed puntquote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hell no
gevaar op de werkvloer JWZ.
Dit was zo'n diepvriesding. Voor 1 euro. Ik deed er tonijn en ansjovis op. Bloemkoolbodem. Was prima.quote:
Hier ook meh ja. Morgen beter.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was zo'n diepvriesding. Voor 1 euro. Ik deed er tonijn en ansjovis op. Bloemkoolbodem. Was prima.
Nu even beetje serie (hopen dat de muppet zo gewoon toegeeft aan 'moe-zijn') en dan even beetje serie en vroeg naar bed. Vandaag = meh.
Het is me duidelijk hmmkayquote:Op woensdag 20 november 2019 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je een special helm op je hoofd enzo voor je bun.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)an-buns-design-crowd
Best zoenbaar, vast heel zacht.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik die bovenste wel smakelijk. Tot ik op zijn onderlip ging focussen en nou zie ik niets anders meer.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)an-buns-design-crowd
Klotejochquote:Op woensdag 20 november 2019 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fles gauw even een Bun nightmare bezorgen
Nee, serieus. Zonder bun nōg aantrekkelijker.quote:
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zonder bun nōg aantrekkelijker.
Precies, eerst langs de kapper.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zonder bun nōg aantrekkelijker.
En laten we wel wezen, dit is natuurlijk gewoon een man met lang haar. Opgestoken lang haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.
Ja, maar als hij het gewoon 24/7 vast heeft, is het wel een lekkerding.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:33 schreef Isabeau het volgende:
En laten we wel wezen, dit is natuurlijk gewoon een man met lang haar. Opgestoken lang haar.
Die kan ons allemaal tegelijk knuffelenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil Jason Momoa ook nog even in de groep gooien. Daar is genoeg voor voor ons allemaal
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.
Hoe is het met de lekkage?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gewoon gekooktWas lekker. Ik wilde eigenlijk ook pizza.
Vandaag afwas gedaan, meneer van de waterleidingmaatschappij gezelschap gehouden, kast met watermeter weer opgeruimd, naar bibliotheek gewandeld en terug, WoW gespeeld, slaapkamer helemaal schoon gemaakt, lakens gewassen en schone lakens op bed gelegd en budget voor 2020 opgesteldWas een nuttige dag. En nog gekookt ook dus
Da's Momoa in zijn jongere jaren?quote:
Lijkt weg te zijnquote:
Z'n oudere broer die veel meer seks heeft gehad met een dad bod dan Jason.quote:
Ik wel. Schaar erin.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Overigens heb ik dan weer niets tegen een man met verzorgd lang haar.
Je hebt je er wel behoorlijk in verdiept he?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
En dan te bedenken dat die beste man ooit in Baywatch is begonnen.
Ik heb ooit alle seizoenen Baywatch op 2 weken tijd gekekenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt je er wel behoorlijk in verdiept he?
Knuffelen, uhuhquote:Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kan ons allemaal tegelijk knuffelen
Ron Jeremyquote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's Momoa in zijn jongere jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |