Verpakking is wel in het Duits. Spel is verder hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wow, super! Ik ga hem snel aanschaffen
Taal is wel in te stellen toch? Dan geen probleemquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Verpakking is wel in het Duits. Spel is verder hetzelfde.
Kut. Te lang getwijfeld en aanbieding al gemistquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ring Fit Adventure ¤59.99 bij Amazon DE. Wellicht heb ik 'm net besteld.
Aww.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kut. Te lang getwijfeld en aanbieding al gemist.
Heeft die niet toevallig een geldvretende hobby?quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:14 schreef Debsterr het volgende:
En ik wil wel Switch maar ben bang dat vriendje commentaar gaat hebben ivm de prijs(niet dat hij dat normaal heeft op dingen... maar toch).
Helaas, tenminste, hij wil gaan motorrijden, maar dat staat vanwege de financiën even op een laag pitje haha.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft die niet toevallig een geldvretende hobby?
Is ook zo. Dan is het waarschijnlijk prettiger om er even voor te sparen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:26 schreef Debsterr het volgende:
Nee sowieso mag ik natuurlijk mijn geld uitgeven aan wat ik wil... maar het is gewoon best veel geld
Yep. Tegelijkertijd verkoop ik dit weekend een groot deel van mijn inboedel en komt er dus juist geld vrij. Ik kijk vanavond in de stad wel evenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook zo. Dan is het waarschijnlijk prettiger om er even voor te sparen.
WHIPPED!quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:14 schreef Debsterr het volgende:
En ik wil wel Switch maar ben bang dat vriendje commentaar gaat hebben ivm de prijs(niet dat hij dat normaal heeft op dingen... maar toch).
Als je vriend van gamen houd gaat hij het zeker wel leuk vindenquote:Op vrijdag 29 november 2019 14:14 schreef Debsterr het volgende:
De enige Nintendo console die ik niet heb...quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeven jaar geleden kwam de meest ondergewaardeerde console ooit uit in Nederland![]()
Het bracht ons fantastische games, maar was vooral onbegrepen. Was het een controller-uitbreidingWat moet je met zo'n groot scherm als je ook al een tv hebt
Stiekem was het natuurlijk de eerste stap naar de Nintendo Switch, waar Nintendo vanaf de allereerste video al 100% duidelijk maakte wat het grote selling point is. Zonder WiiU was er echter geen Switch geweest.
[ afbeelding ]
Xenoblade Chronicles X
[ afbeelding ]
Mario 3D World
[ afbeelding ]
Wonderful 101
[ afbeelding ]
Tropical Freeze
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd WiiUVoor altijd in onze harten
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeven jaar geleden kwam de meest ondergewaardeerde console ooit uit in Nederland![]()
Het bracht ons fantastische games, maar was vooral onbegrepen. Was het een controller-uitbreidingWat moet je met zo'n groot scherm als je ook al een tv hebt
Stiekem was het natuurlijk de eerste stap naar de Nintendo Switch, waar Nintendo vanaf de allereerste video al 100% duidelijk maakte wat het grote selling point is. Zonder WiiU was er echter geen Switch geweest. Bovendien kwamen er enkele fantastische games voor uit, sommigen daarvan zijn nog altijd exclusief te spelen op WiiU.
[ afbeelding ]
Xenoblade Chronicles X
[ afbeelding ]
Mario 3D World
[ afbeelding ]
Wonderful 101
[ afbeelding ]
Tropical Freeze
[ afbeelding ]
Waar is BotW? Een van de beste Wii U games.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stiekem was het natuurlijk de eerste stap naar de Nintendo Switch, waar Nintendo vanaf de allereerste video al 100% duidelijk maakte wat het grote selling point is. Zonder WiiU was er echter geen Switch geweest. Bovendien kwamen er enkele fantastische games voor uit, sommigen daarvan zijn nog altijd exclusief te spelen op WiiU.
[ afbeelding ]
Xenoblade Chronicles X
[ afbeelding ]
Mario 3D World
[ afbeelding ]
Wonderful 101
[ afbeelding ]
Tropical Freeze
[ afbeelding ]
Ah ja, ik zie die eigenlijk als Switch-game. Net als velen met mij denk ik. Maar het is zeker een geweldige game, dat hoef je niemand te vertellen denk ik!quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Waar is BotW? Een van de beste Wii U games.
Prima console, snap alleen niet waarom dat ding zo traag was bij openen van het systeemmenu.
Wat? Straks hoor ik nog dat Twilight Princess een Wii game is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie die eigenlijk als Switch-game. Net als velen met mij denk ik. Maar het is zeker een geweldige game, dat hoef je niemand te vertellen denk ik!
En dan vergeet je nog de beste gamesquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Xenoblade Chronicles X
[ afbeelding ]
Mario 3D World
[ afbeelding ]
Wonderful 101
[ afbeelding ]
Tropical Freeze
[ afbeelding ]
quote:
Daar doe je ze toch wel mee tekort hoor! Donkey Kong, Metroid en Animal Crossing waren leukquote:De andere minigames zijn verder niet zo boeiend, er is er eentje met F-Zero, Zelda, en er zijn er nog een paar die ik me niet kan herinneren. Die doen er ook niet toe.
Ik geef hem een 6. Na afloop was ik eerder blij dat ik klaar was dan dat ik het jammer vond.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luigi's Mansion 3 uitgespeeld.Zoals ik al eerder zei mist het iets. Absoluut geen slechte game, maar ik zou 'm niet zonder meer aanraden.
7/10
Op het eind was het overigens vrijwel volledig gericht op co-op. Sommige stukken zijn eigenlijk niet te doen in je eentje.
Vooral bij enkele boss fights zoalsquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik geef hem een 6. Na afloop was ik eerder blij dat ik klaar was dan dat ik het jammer vond.
Ben wel benieuwd welke stukken je solo niet vond werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet je snel schakelen tussen Luigi en Gooigi. Is natuurlijk stukken gemakkelijker in co-op.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral bij enkele boss fights zoalsAh ja! Ik had daar niet heel veel problemen mee, maar snap wel wat je bedoelt idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar moet je snel schakelen tussen Luigi en Gooigi. Is natuurlijk stukken gemakkelijker in co-op.
Wanneer komt 'ie uit?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:25 schreef Drankster het volgende:
Ik wil meer beelden van Animal Crossing!
Wanneer komt 'ie uit?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:25 schreef Drankster het volgende:
Ik wil meer beelden van Animal Crossing!
20 maart 2020.quote:Op zondag 1 december 2019 08:33 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wanneer komt 'ie uit?
[..]
Wanneer komt 'ie uit?
Gave update!twitter:NintendoNL twitterde op maandag 02-12-2019 om 09:00:00Op 5 december wordt er een gratis contentupdate uitgebracht voor #SuperMarioMaker2! Deze bevat onder andere nieuwe levelonderdelen, een nieuwe spelstand en... het Meesterzwaard?! https://t.co/0C69vWpJVw reageer retweet
Eindelijk.quote:Op maandag 2 december 2019 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gave update!twitter:NintendoNL twitterde op maandag 02-12-2019 om 09:00:00Op 5 december wordt er een gratis contentupdate uitgebracht voor #SuperMarioMaker2! Deze bevat onder andere nieuwe levelonderdelen, een nieuwe spelstand en... het Meesterzwaard?! https://t.co/0C69vWpJVw reageer retweet
Echt he DK 1 2 en 3 en Arkanoid wil ik echt weer spelen.quote:Op maandag 2 december 2019 14:13 schreef detaris het volgende:
Is er al iets meer bekend of er nog nieuwe games worden toegevoegd aan de SNES games op de Switch? Ik zit nog te wachten op Diddy's Quest...
DKC1 was beschikbaar op de SNES Classic, dus die rechten zijn het probleem niet als ze echt willen. Maar NSO stelt gewoon niet zoveel voor, Nintendo wil daar geen moeite in stoppen.quote:Op maandag 2 december 2019 16:01 schreef magikmichael het volgende:
Denk niet dat we Donkey Kong 1,2,3 gaan krijgen. De rechten liggen bij Rare en die is overgenomen door Microsoft. Maar zou wel tof zijn natuurlijk.
Ze zijn anders gewoon te koop in de 3DS eShop.quote:Op maandag 2 december 2019 16:01 schreef magikmichael het volgende:
Denk niet dat we Donkey Kong 1,2,3 gaan krijgen. De rechten liggen bij Rare en die is overgenomen door Microsoft. Maar zou wel tof zijn natuurlijk.
Nee, ook nog geen bericht dat ze weer verstuurd zouden zijn. We wachten afquote:Op maandag 2 december 2019 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:noppie2000
Hedde gij al de SNES posters ontvangen?
Op wiiu webshop ookquote:Op maandag 2 december 2019 18:26 schreef magikmichael het volgende:
Oke wist niet dat ze gewoon verkrijgbaar waren in de eshop op de 3ds. Dus hopelijk komen ze... Ooit.
Leuke Switch.... eeeh WiiU games zijn dat ja.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:35 schreef speknek het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog de beste games
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel die natuurlijk iets minder exclusief zijn. (Maar dat was Tropical Freeze ook niet)
twitter:EngineSoftware twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 17:17:01We are honored - and giddily excited - to be bringing the fantastic @nihonfalcom game Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III to the Switch next year. As lifelong Falcom fans it is a joy to work on this amazing franchise. Special thanks to @NISAmerica for setting it up reageer retweet
Dit ziet er uit als een topper.quote:
Veel te eng.quote:
Fijn hč? Veeeeel beter dan die standaard controllers idd.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:01 schreef Qunix het volgende:
Tijdens black friday een officiele pro controler gekocht en gister binnen gekregen. Woow, dat ding ligt lekker in de hand!
quote:Op donderdag 5 december 2019 23:55 schreef Reintji het volgende:
Jeuj! Eindelijk een switch (lite).
Koei, Roy en Pheno, heb jullie toegevoegd via de WiiU connectie ;-)
Het zou er ook wel mee te maken hebben dat een gekocht licentie rare meer oplevert, dan een pakket aan games laten streamen via NSO.quote:Op maandag 2 december 2019 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DKC1 was beschikbaar op de SNES Classic, dus die rechten zijn het probleem niet als ze echt willen. Maar NSO stelt gewoon niet zoveel voor, Nintendo wil daar geen moeite in stoppen.
50 euro, te duur. 30 zou een goede prijs zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:27 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd of Assassin’s Creed IV Black Flag en Rogue er nog een beetje goed uitzien en lopen op de Switch.
Zelda BotW, Tetris 99.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zelda BotW, Tetris 99.Ohhh... Breath of the WildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So. Good.
Beetje Mario Karten en Tetris spelen ook. Prima
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 6 december 2019 08:17 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zelda BotW, Tetris 99.Luxe! Ik ben geen hardcore console-fanaat maar speel toch zeker 5-10 uur per week op de Switch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dat zeker. Speel voornamelijk xbox tegenwoordig. Switch had ik nog niet, Zelda vond ik een must have en mn 3DS is toe aan pensioen. De lite is een fraaie vervanger.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Luxe! Ik ben geen hardcore console-fanaat maar speel toch zeker 5-10 uur per week op de Switch.
quote:Op donderdag 5 december 2019 23:55 schreef Reintji het volgende:
Jeuj! Eindelijk een switch (lite).
Koei, Roy en Pheno, heb jullie toegevoegd via de WiiU connectie ;-)
Yepquote:Op vrijdag 6 december 2019 07:46 schreef Q. het volgende:
[..]
50 euro, te duur. 30 zou een goede prijs zijn.
ik zou sowieso niet rommelen en gewoon garantie claimen...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een gloednieuwe Nintendo Switch Mario kart bundel op de kop getikt. De stick op de rechter joy-con heeft echter een stevige afwijking naar rechts. Is dit makkelijk op te lossen of een gevalletje garantie claimen?
Garantie claimen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een gloednieuwe Nintendo Switch Mario kart bundel op de kop getikt. De stick op de rechter joy-con heeft echter een stevige afwijking naar rechts. Is dit makkelijk op te lossen of een gevalletje garantie claimen?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou sowieso niet rommelen en gewoon garantie claimen...
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Garantie claimen inderdaad.
Is de afwijking hardwarematig? Zo nee, dan kan je hem wel kalibreren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij het sturen in Mario kart hoef je de stick niet aan te raken om licht naar rechts te gaan. Wil je rechtdoor moet je dus constant licht naar links duwen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is de afwijking hardwarematig? Zo nee, dan kan je hem wel kalibreren.
Hmm, Het is toch niet de auto steering in Mario Kart he? Dat kun je gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij het sturen in Mario kart hoef je de stick niet aan te raken om licht naar rechts te gaan. Wil je rechtdoor moet je dus constant licht naar links duwen.
Dadelijk eens even kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, Het is toch niet de auto steering in Mario Kart he? Dat kun je gewoon uitzetten.
Pokedex vullenquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sword is klaar ( de postgame iig).
Wat nu? Wachten tot 23 januari?
Dat auto sturen zou kunnen zoals @Notorious_Roy zegt, maar je kan ook een poging wagen om te kalibreren:quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij het sturen in Mario kart hoef je de stick niet aan te raken om licht naar rechts te gaan. Wil je rechtdoor moet je dus constant licht naar links duwen.
Motion control uitgezet. Weg probleem.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, Het is toch niet de auto steering in Mario Kart he? Dat kun je gewoon uitzetten.
quote:Op zondag 8 december 2019 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motion control uitgezet. Weg probleem.
quote:Op zondag 8 december 2019 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motion control uitgezet. Weg probleem.
DF vindt dus van wel. Check de video.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren afgerond toevallig. Doe het normaal ook nooit.quote:
Het word beterquote:Op maandag 9 december 2019 10:12 schreef Bananenpap het volgende:
Man, Pokémon is zo tergend saai.Ben nu bij de zesde gym en kan niet wachten tot ik het gewoon klaar heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |